CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS

28 Αυγ 2009

Μια του κλέφτη, δυο του κλέφτη………

Επιστροφή ξανά στη βλογόσφαιρα, αυτή την φορά αναγκαστική……….εις ανάμνησην της νέας μου γνωριμίας με τον ΣίντιΚίτσο…….Κι αφού ούτε οι φωτιές, ούτε οι γρίπες οι χοιρινές, ούτε η ΝΔ, ούτε οι φωτό από τα Κύθηρα που είχα υποσχεθεί, ούτε και η υποκρισία και η αχαριστία που γεύτηκα στο έπακρον τελειώματα του Αυγούστου, τα καταφέρανε να με κάνουνε να γράψω, εμφανίστηκε χθες απρόσμενα ο ΣίντιΚίτσος, και έχουμε δικαστικό θρίλερ σε εξέλιξη.

Όλα ξεκίνησαν κάπως έτσι…..

Μάνα σε ευχαριστώ...

Για ένα από τα λαφυρά μου στα Ανερώτητα Απαντήματα

Ύστερα, έγινα η κοπέλα που έκλεψε το ποίημα και απάντησε…..

Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΤΗΣ ΚΟΠΕΛΑΣ ΠΟΥ ....ΕΚΛΕΨΕ ΤΟ ΠΟΙΗΜΑ ΜΟΥ....ΚΑΙ Η ΔΙΚΗ ΜΟΥ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Κι ύστερα κι ύστερα, ήρθε ο καιρός για τις συστάσεις………

ΕΛΑ ΝΑ ΣΥΣΤΗΘΟΥΜΕ....DARLING !!! ( H AΠΑΝΤΗΣΗ)

Καλημέρα, Νέλλη, που δεν μασάς……..Μασήσαν άλλοι για σένα…..

Χριστίνα Σαββατιανού

Καλημέρα, ΣίντιΚίτσο……και ευχαριστώ για το ποίημα, και το θράσσος μου να πικράνω την μάνα μου, και να την χρειαστώ πριν 4 χρόνια περίπου όταν βρέθηκα διασωληνωμένη και σε κώμα………

Καλημέρα, Νέλλη ή ΣίντιΚίτσο ή όπως προτιμάς, με το ποιητικό ταλέντο και τους μύριους αυλοκόλακες, από εμένα την Λου ή Γιάννη Αγιάννη …..θα μου πεις πείνασα για ποίηση?…….α μπα…..ακόμη πεινάω για της μάνας το ευχαριστώ.

Ούτε τρελίτσα πουλάω, ούτε ανακατεύω την κουτάλα…….εγώ είμαι εγώ, και ευαίσθητη και ονειροπόλα και αντιδραστική (οπώς κι εσύ)……..άνευ βεβαίως βεβαίως φλέβας καλλιτεχνικής, και με μακρύ χέρι, και δεν το κρυψα και ποτέ, στους λίγους φίλους κι αναγνώστες που έχω ή είχα κάποτε σε τούτο το τσαρδάκι……..ούτε αξιώνω επισκεψιμότητα και αναγνώριση, όπως αποφάνθηκες………..αρκούμαι και μόνη να επαίρομαι για το ψώνιο μου.

Έχεις δίκιο, τελικά, Κίτσο……..σε σένα θα ζητήσω συγνώμη, για έναν και μόνο λόγο, αν ήξερα τι καπνό φουμάρεις, δεν θα σε έκλεβα ποτέ (πάρτο όπως θες αυτό)…….

Σ Υ Γ Ν Ω Μ Η

Ικανοποιημένη τώρα?

Υ.Γ. Ξέχασα να σ’ ευχαριστήσω που βρήκες το κειμενάκι μου χαριτωμένο……σημαίνει πολλά αυτό για ένα κλεφτρόνι………………..ααααααα, κι ένα τελευταίο………..

Ε Σ Υ δεν έκλεψες ποτέ?

13 ειχαν κατι να πουν:

nellinezi είπε...

Καλημέρα Λου.

Λοιπόν...για να ξεκαθαρίσουμε κάτι ...όπως λες, δεν γράφεις. Εαν έγραφες, θα καταλάβαινες, πώς είναι να βλέπεις, να ανακαλύπτεις ξαφνικά...ότι κάτι που δημιούργησες, το έχουν πάρει άλλοι και στην ουσία το έχουν παρουσιάσει για δικό τους.

Ναι , ήταν ένα ποίημα για τη μάνα. Κι αν ήταν κάτι που με έκανε να είμαι η Σίντι απέναντί σου για ώρες, κι ο Κίτσος, ήταν ακριβώς ότι ήταν το ποίημα που όταν το έγραφα , έκλαιγα.

Ό,τι μαλακία και να γράψει κανείς, δίνει τη ψυχή του σε αυτό που γράφει. Κι εγώ όταν έγραφα αυτό το ποίημα,την έδωσα την ψυχή μου. Δεν ξέρεις τίποτα για μένα, τίποτα για τη ζωή μου. Ετσι θα το πάρω αυτό το "αν ήξερα τι καπνό φουμάρεις". Δεν ξέρεις . Όπως επίσης δεν ξέρεις πώς και γιατί γράφτηκε αυτό το ποίημα .

Βλέποντάς το στο μπλογκ σου, χωρίς να αναφέρεται πουθενά το όνομά μου, ένιωσα ότι πήρες τα "μέσα" μου, τη "μάνα" μου, και τα χρησιμοποίησες.

Λάθος; Υπερβολικό; Πες το όπως θέλεις και πάρτο όπως θέλεις κι εσύ. Εγώ όμως έτσι ένιωσα.

Είμαι χρόνια στο διαδίκτυο. Δεν έχω παρεξηγήσεις, δεν έχω εχθρούς, εκτός ελαχίστων περιπτώσεων, που όμως στο τέλος κατέληξαν φίλοι μου κι εγώ φίλη τους.

Ξέρεις τι με εξόργισε σε σένα και βγήκε ο Κίτσος; Η άρνηση της συγνώμης. Κι αν δεν την χρωστούσες σε μένα ως Νέλλυ Νέζη, τη χρωστουσες στη ψυχή που κατατέθηκε μέσα σε είκοσι στίχους και δυο στροφές.

Μπήκες στο μπλογκ μου, στην ουσία , τι; Για να παίξεις με το ψευδώνυμό σου; Για να μου πεις ότι δεν πρόκειται να μου ζητήσεις συγνώμη; Ακόμη και το update που έκανες σε εκείνο το ποστ σου, ήταν στην ουσία ειρωνικό..."δηλώνω υπεύθυνα" και πάει λέγοντας. Σου ζήτησα κάτι τετοιο;

Αυτά λοιπόν με εξόργισαν. Δενείχα σκοπό να ασχοληθώ παραπάνω με την υπόθεση, περα από εκείνα που έγραψα σχετικά με την πνευματική κατοχύρωση κ.τ.λ Όλα θα σταματούσαν εκεί. Εσύ όμως δε θέλησες να σταματήσουν εκεί.

Λυπάμαι ειλικρινά για ό,τι έχει συμβεί στη ζωή σου. Μίλησες για κώμα. Δεν ξέρω τι και γιατί, αλλά σίγουρα ο κάθε άνθρωπος έχει τη δική του ιστορία και τις δικές του πίκρες. Χαίρομαι που είσαι καλά, γιατί πάνω από όλα δεν πάυει να είσαι ένας νέος άνθρωπος που σίγουρα δεν του αξίζει μια πόρτα ανοιχτή προς τον άλλον κόσμο.

Δε σε γνωρίζω.

Δε με γνωρίζεις.

Συστηθήκαμε για να ξέρουμε πού "πατάμε" και οι δύο.

Κάνεις ενα ακόμη λάθος όμως. Μύριους αυλοκόλακες δεν έχω. Ούτε καν αυλοκόλακες. Και ξέρεις γιατί; Γιατί απλά για να έχεις αυλοκόλακες στο διαδίκτυο, πρέπει κι εσύ να γυρνάς όσο πιο πολύ μπορείς και να γίνεσαι ο αυλοκόλακας άλλων.

Κι αν είναι κάτι που σιχαίνομαι, είναι να καταπιέζομαι, για να έχω "επισκεψιμότητες" . Γι αυτό και πια, σπάνια σχολιάζω αλλού . Γι αυτό και δε μοστράρω πουθενά τα ιντερνετο-βραβεια που κυκλοφορούν ανάμεσα στους μπλόγκερς.


Ξεκίνησα το μπλογκ το 2006 για προσωπικούς λόγους. Εγινε η ψυχή μου. Στη ψυχή του καθενός δεν χωράνε αυλοκόλακες κορίτσι.
Και το κάθε κομμάτι που υπάρχει εκεί μέσα, από τη χειρότερη μαλακία μέχρι το πιο τέλειο αριστούργημα που λες κι εσύ, είναι εγώ.

Αν ήθελα δημοσιότητες και τα τοιαυτα, τότε θα κυνηγούσα τους αυλοκόλακες να ρθουν στο μπλογκ μου. Δεν τους κυνηγώ. Πίστεψε με. Κι αν διαβάσεις ποτέ, όταν έχεις όρεξη, διάφορα ποστς στα αυτοβιογραφικά θα καταλάβεις.

Τέλος ΄πάντων, μη σου κλέψω το χρόνο σου άλλο.

Δεκτή η συγνώμη σου έστω κι αν τη δίνεις παρέα με την υπόνοια ότι δεν την αξίζω. Eστω κι αν περνάω εγώ να την πάρω από εδώ.

Αυτά και καλή μας συνέχεια σε ό,τι κάνουμε η καθεμιά μας . Το μέιλ μου είναι στο προφίλ μου....

BUTTERFLY είπε...

Καλημερα Λου...
Αυτη τη φορα νομιζω εισαι φαουλ...
Στο λεω απλα γιατι κι εγω οπως θα εχεις δει γραφω και καταθετω την ψυχη μου...θα με χαλαγε πολυ να εβλεπα οτι καποιος παιρνει ενα κομματι της χωρις καν να με ρωτησει...το να μη βαλει το ονομα μου να σου πω δεν θα με ενοχλυσε ιδιαιτερα, αρκει πρωτα να ειχε μπει στον κοπο να με ρωτησει...
Δεν ειμαι ομως τοσο καλοπροαιρετη ωστε να πιστευω πως ο κοσμος ειναι αγγελικα πλασμενος, γι' αυτο και δεν γραφω πολλα απο τα "δικα" μου στο διαδικτυο, γι' αυτο και εκλεισα το μπλογκ που εγραφα το βιβλιο μου, σχεδον αμεσως...
Διαβαζοντας τα ποστ της Νελλης, αρχικα με ξενισε το γεγονος οτι χρησιμοποιουσε πολυ εντονο υφος, αν και δεν ξερω εγω τι θα ειχα κανει στη θεση της...
Βλεποντας ομως εδω το σχολιο, αντιλαμβανομαι οτι μιλουσε η ευθιξια και ο θυμος...τον ενιωσες κι εσυ οταν ο ταριφας σου εκλεψε τα πραγματα που εστειλε η μητερα σου, ξερεις ποσο ασχημο ειναι...αλλα στην ουσια μοιαζει με ανακωχη ολο αυτο...
Δεν ειναι κακο να πεφτουμε σε λουμπες, αρκει να το καταλαβαινουμε και να το διορθωνουμε και ει δυνατον να μην το επαναλαμβανουμε...
Ελπιζω να καταλαβαινεις οτι το σχολιο μου αυτο δεν εχει κανεναν σκοπο να σε θιξει, ειναι απολυτως φιλικο και με καλη διαθεση...
Μονο που να..σε αυτη την ιστορια, ταυτιζομαι με τη Νελη, ως δημιουργος, εστω κι αν αυτα που δημιουργω ειναι χαζα, ανουσια...ειναι ομως δικα μου...και αντιστοιχως δικα της..
Καλη σου μερα!

Λου είπε...

Για όλες τις φορές που σε χρειάστηκα
Για τότε που για μένα μόνο νοιάστηκα
Μάνα , σ ευχαριστώ.....

Δεν ειναι η πρωτη φορα που λαθεψα Νελλη, ουτε και η τελευταια που θα ξαναλαθεψω.....και το να μην ζηταω συγνωμες, δεν ειναι γεννετησιο, απλα αποφαση συνειδητη για την επιβιωση.....
Στην αναρχια του διαδικτυου περιπλανωμενη επεσα καποτε στο ποιηματακι σου, δεν θυμαμαι αν υπηρχε το ονομα σου, κατα 99% να υπηρχε, απλα δεν το εβαλα, κατι στη γραφη σου με αγγιξε, οσον αφορα τουλαχιστον την δικη μου μανα, που οπως εγραψα και πριν, με ξαναγεννησε στα 31 μου χρονια, δεν θελω να γραψω περισσότερα πανω σ' αυτο ειμαι συναισθηματικα φορτισμενη...
Πες το συμπτωση....πες το μοιρα, το ανακαλυψες χρονικα μια στιγμη, που περναω ζορια μεγαλα ως προς τις ανθρωπινες σχεσεις και δοκιμαζομαι ψυχικα σε προσωπικο επιπεδο, σαν το χερι που ταισε και το δαγκωσαν....
Και ναι, το update στο ποστακι μου, ισως να ητανε ακομψο, μα οτι γραφω (οσα τουλαχιστον δεν ειναι κλεμμενα) ειμαι εγω, η γαμημενη περηφανεια μου, το αλκοολ στο αιμα μου,η ιδια μου η αυτοκαταστροφη, που κι εκεινης της κλεψανε της μητρος τη ζεστασια, δες αν θες εδω....
http://nosceteipsum33.blogspot.com/2009/04/blog-post_14.html

Θα μου πεις, απλες καθημερινες ιστοριες.....
Δεν ξερω γιατι ξεκινησα το blogging, ή μαλλον ξερω.........να μην αλλοτριωθω τελειως παλεψα....τεσπα.....εγραφα κι εγω καποτε, μα ημουνα οικτρη....

Μπλα μπλα μπλα, η αληθεια ειναι οτι ο Κιτσος με ενοχλησε, σημερα ομως μου εγραψες εσυ, και αυτο το εκτιμω....χαχα, ξερεις τι θυμηθηκα τωρα, οτι σε ανυποπτο χρονο καπου στα 80, ειχα καταστρεψει την σιντι της ξαδερφης μου, ετσι για να μην εχει κι αυτη.....

Δεν μ αρεσει η κλαψομουνιαση, ουτε μπορω να απολογουμαι για το δικο μου ανθρωπινο, μεσα απο μενα και τις μαλακιες μου, βιωνω τις ανασες μου......και το χρειαζομαι αυτο...

Επιφυλασσομαι να σου γραψω καποια στιγμη και private με καθαροτερο μυαλο, απλα δεν μπορω να το υποσχεθω, για την ωρα......
λεω να απομακρυνθω καπου στη Νοτια Πελλοπονησο να ηρεμησω δυο τρεις μερες, μιας και τον Πλατανιστο μου τον καψανε.....
Σου ευχομαι καλο σαββατοκυριακο, και να περνας καλα!!!

Λου είπε...

Καλησπερα, Πεταλουδιτσα.......σ ευχαριστω......και με τιποτα δεν προσβαλλομαι απο εσενα, εχω αυτες τις μερες αλλες συμπριφορες και πραξεις να με προσβαλλουν..........οπως κι εσυ καταλαβες, σημερα μιλησα με τη δημιουργο, εχθες τα ακουσα απο τον Κιτσο.......ξερεις κατι?
Η Νελλη εχει δικιο, μα κι εγω πεινουσα..........
και ισως ολα αυτα να μην ειχανε συμβει, αν δε με εβρισκε αυτες τις μερες εντελως προδομενη και χαλια ψυχολογικα, βλεπεις υπαρχει και η αλλη μας ζωη, κι εκει να δεις τι πικρες τρωμε.....
Παντως, με ολα αυτα, ξεχαστηκα και λιγο.....και το χα αναγκη αυτο.

Καλο Σαββατοκυριακο και σε σενα Πεταλουδιτσα, και να ξερεις οτι εισαι φιλαρακι!!!

BUTTERFLY είπε...

Σε ευχαριστω...
Λυπαμαι για ολα τα ζορια, που δυστυχως ειναι αναποφευκτα...
Και ξερεις κατι; Αν εχεις αναγκη να μιλησεις, να ξαλαφρωσεις, το μεηλ μου ειναι παντα ανοικτο..οσο κοινοτυπο κι αν ακουγεται, το λεω απο καρδιας..

BUTTERFLY είπε...

christinaleli@hotmail.com

Λου είπε...

Να σαι καλα Χριστινακι, θα φυγω ενα διημερο, ετσι πιστευω τουλαχιστον, και ισως σου γραψω οταν γυρισω, για την υποκρισια που της ανοιξα την πορτα του σπιτιου μου.....και...και....και.....και δε βαριεσαι!!!

Prince Of The City είπε...

Σόρρι που παρεμβαίνω, αλλά κι εγω ειμαι καλλιτεχνης και με πτυχιο μη χεσω κι ολας, και μου αρεσει η επισκεψιμοτητα και τα βραβεια.

Αν το θελα ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ οπως μας μοστραρει η Νελλι, χαιρω πολυ θα το χα ΙΔΙΩΤΙΚΟ.

Απο τη στιγμη που κατι στο νετ ειναι ΔΗΜΟΣΙΟ, μπορει να χρησιμοποιηθει ΚΑΙ ΑΛΛΟΥ, ασχετα που εσυ κυρα μου βρηκες τη Λου και της τη λες.

Λοιπον, τελος παντων...

Λου μη μασας... Στη τελικη δεν εκλεψες κοριτσι μου, ειπες ΤΟ ΓΡΑΨΑ ΕΓΩ Η ΛΟΥ?

Ε αντε τωρα γιατι μερικοι εχετε πιασει τον Πάπα απο τα αρχίδια και νομίζετε πως γίνατε και ο Πόε.

Αμήν.

Laplace είπε...

Λου μου τι κανεις?που χαθηκες?ολα καλα?καλησπερες!

Λου είπε...

Καλησπερα, Ρομποτακο μου..........καπου εδω τριγυρω ειμαι, σχετικα καλα..........θελω καποια στιγμη να γραψω, το θεμα ειναι, να εχω κατι να πω.......
Εσυ, ολα καλα?

Πολλα φιλια!!!!

Ανώνυμος είπε...

Άντε και καλά Χριστούγεννα

BUTTERFLY είπε...

Που εισαι βρε κουκλα; Ολα καλα; Η εστω καλυτερα;

Λου είπε...

Καλησπερα,Πεταλουδιτσα.........καλα ειμαι, ησυχα δλδ......σε τεσσερις μερες σκεφτομαι να γραψω.....συμπληρωνονται τεσσερα χρονια, απο ενα γεγονος που εμελλε να σημαδεψει τη ζωη μου......

Τελος παντων

Ελπιζω να περνας καλα, ουφ.....εφυγα, πρεπει να ετοιμαστω, προσκληση για σπετσοφαι και καλο κοκκινο κρασι....

Φιλια!!!!