CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS

20 Ιουλ 2009

Ταξίδι στα Κύθηρα



''Ας τους κι ας λένε πως ονείρατα και πράξι
έχουν χωρίσει και δεν ζούνε ταιριασμένα.
Δεν θ' αξιώθηκαν ώς τα Κύθηρα ταξίδι.....''



Κύριακη 19 Ιουλίου 17:10 απογευματινή......
Λαχανιασμένοι φτάνουμε στο Διακόφτι, το πλοίο φεύγει στις 17:30, κατηφορίζοντας στο λιμάνι το πλοίο άφαντο......
Τι συμβαίνει, ρωτάμε στο λιμεναρχείο.......Δεν ειδοποιηθήκατε? Το πλοίο αναχωρεί απο Αγία Πελαγία, ίσα που προλαβαίνετε......
Με κομμένη την άνασα, αντικρύζουμε την Πορφυρούσα στο λιμάνι της Αγιας Πελαγιας, κατά τις 17:45, κι ύστερα κι ύστερα.....
Το πλοίο δεν μπορεί να σηκώσει την άγκυρα, και δωσ του και ξανά ματά δωσ του, στριφογυρίζουμε στο λιμάνι, είναι τα Κύθηρα που μας δέσανε......
Τελικά σαλπάρουμε κατά τις έξι και τέταρτο....................Η ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ.

Παρασκευή 17 Ιουλίου 17:45 απογευματινή....
Στο αεροδρόμιο των Κυθήρων το αεροπλάνο αργεί, έχω τσεκάρει την κόκκινη βαλίτσα, και μελαγχολώ, ενώ το αεροπλάνο αργεί......Τηλεφωνώ στο γραφείο, πότε δουλεύω? ρωτάω......την Τρίτη........... Τρίτη?.....τι κάνω εγώ εδώ? μπορώ να ακυρώσω? ναι, όχι, μα......το αεροπλάνο ήρθε, κι εγώ μέσα στην πίστα, σκαρφαλώνοντας στο μικρό κοντέινερ ψάχνω την κόκκινη βαλίτσα...........τα Κύθηρα με δέσανε......

Κάπως έτσι ξεκινήσαμε, Κυριακή 12 Ιουλίου, ταξίδι για τα Κύθηρα, πουρνό πουρνό, να προλάβουμε το πλοίο της γραμμής, την Πορφυρούσα, ταξίδι μακρύ, ατέλειωτο, παραλίγο τα Κύθηρα να μην τα βρούμε........με κομμένη την ανάσα επιβιβαστήκαμε στην Πορφυρούσα.....

Κι αντίκρυσα την Χώρα, και γνώρισα τον κυρ Μανόλη τον Δαπόντε, και τσαλαβούτησα στο Μελιδόνι, έπαιξα με τα νερά στον καταρράκτη της φόνισας, έφαγα στον Πλάτανο, κατέβηκα στο Καλαδί, πάλεψα με το κύμα στην Φυρρή Άμμο, είδα το ηλιοβασίλεμα στην Λυκοδήμου, υπέκυψα στο μεγαλείο της κυρά Μαρίας στα Λογοθετιάνικα, έκαψα το κορμί στην Κομπονάδα, μύρισα την σέμπρεβίβα στο Σπαραγαρίο, φοβήθηκα τις βουτιές στη Χύτρα, τα ΄πα ένα χεράκι με τον κυρ Μιχάλη στα Μητάτα,κι έφυγα σαν να μην είδα τίποτα........
Όμορφη και παράξενη πατρίδα..............
Το Τσιρίγο, με τους παράξενους ανθρωπους, τα σπήλαια και τα φαράγγια, το Ιόνιο, το Μυρτώο και το Κρητικό, το Τσιρίγο που αντιστέκεται, το Τσιρίγο που κρύβει τους επισκέπτες, όπως κηθεύει τον έρωτα, το Τσιρίγο, το διαμάντι το απρόβλεπτο στα γαλαζοπράσινα νερά, το Τσιρίγο που μου χάρισε νιότη..............τα Κύθηρα, εγώ, άρρωστη καρδιά, γιατρεμένη!!!!

Αθήνα 20 του Ιούλη και έτος 2009

Καλησπέρα σας


Υ.Γ. Προσεχώς, φωτογραφικό υλικό....

11 ειχαν κατι να πουν:

the boy with the arab strap είπε...

επεστρεψες και εσυ , καλη προσαρμογη . αναμενω φωτο

BUTTERFLY είπε...

Ειναι πανεμορφα ΠΑΝΕΜΟΡΦΑ τα Κυθηρα!
Και του χρονου (η πιο συντομα), να εισαι καλα!

Λου είπε...

Καλησπερα, Ιμερε.......αν προσαρμοστηκα?
αβυσσος η ψυχη του ανθρωπου......

φιλια, απο μια
ανενταχτη προσαρμοσμενη!!!

Λου είπε...

Πανεμορφα ομως, Πεταλουδιτσα..............
θαρρω πως δε θα ξεχασω......αλλα δεν μου ειπες.....

εσυ που θα πας?

Καλο βραδυ!!!

Χριστίνα Ανέφελη είπε...

Γεια σου Λου αγαπημένη, με τα ταξίδια σου και τις υπέροχες αφηγήσεις σου!

Να είσαι πάντα καλά, να ζεις τέτοιες εμπειρίες και να... μοιράζεσαι, αν θέλεις, κανένα φωτολεξοποστ μαζί μας, για να χαιρόμαστε έστω και εκ του μακρόθεν :-)

Σε φιλώ!

Λου είπε...

Καλησπερα γλυκεια κι Ανεφελη........απο μια αυτοαποκαλουμενη Κυθήρεια, την εμου ταπεινοτης.......
Ητανε ομορφα, και ελπιζω να ξαναπαω, οσο πιο συντομα μπορω.....

Εσυ? Που θα ταξιδεψεις το κορμακι σου αυτο το καλοκαιρι?
Περιμενω να μου πεις........και ανταποδιδω τις ευχες, στελνοντας πολλα πολλα, παρα πολλα φιλια!!!!

Καλο σου βραδυ!

Χριστίνα Ανέφελη είπε...

Εγώ Λου μου, αυτοαποκαλούμαι πλέον Μυτιληνιά! Μιλάμε για έρωτα με το νησί, όχι αστεία... Δεν ήθελα να φύγω.
Δεν ξέρω αν θα μπορέσω να ξαναφύγω από την πόλη μέσα στο καλοκαίρι. Λες να τα καταφέρω;
Καλή συνέχεια!

Λου είπε...

Εχω μεινει μια βδομαδα στην Πετρα, Ανεφελιτσα μου, και αγαπησα κι εγω την Μυτιληνη.............αλλο νησι με πολιτισμο και ταυτοτητα, ειδικα εκει στην Καρηνη, και τον πλατανο με τα εργα του Θεοφιλου, αλλα και τα γλυκα του Τσαλικη, το καθιερωμενο προσκυνημα στο Πλωμαρι.......αχαχαχαχαχ, καποτε υπηρξα και Μυτιληνια............
Εννοειται, οτι θα την ξανακοπανησεις, διπλα ειναι η Χλκιδικη και ο Αρμενιστης..................κατι ξερουμε κι εμεις

Πολλα φιλια!!!!

Καλα να περνας!!!

Wyrda είπε...

σε ευχαριστουμε πολυ για το ποστ σου για το νησι μας.Οι γονεις μου εκαναν μεγαλη χαρα γιατι εδω που τα λεμε ειναι λιγο παρεξηγημενο νησι.Αναμενουμε φωτογραφικο υλικο.να'σαι καλα και καλα ταξιδια.
φλωρα

Λου είπε...

Καλησπερα, Φλωρα.....καλως κοπιασες....
Με εβαλες σε σκεψεις.....παρεξηγημενο παιδι εγω, λες γι αυτο να μου αρεσανε τα Κυθηρα?

ή να φταιει αυτη η εμμονη μου, με την ομορφη φυση και την αντεργραουντ ανθρωπινη πινελια πανω της?

Αγαπησα τα Κυθηρα, πριν τα επισκεφθω, οπως εκεινο το τραγουδι, που σπανια ακους στις ραδιοσυχνοτητες, και ομως πλημμυριζεις απο συναισθηματα,
τωρα?

Τα αγαπω ακομη περισσοτερο....ξεπερασανε τις προσδοκιες μου κατα πολύ.....

Εισαι πολυ τυχερη......ζεις εκει?

Αν ναι, στειλε μου λιγο μελι, γιατι μια βδομαδα τωρα στην πρωτευουσα, τρωω πικρα, τσιμεντο και καυσωνα.....

Να χεις ενα ομορφο βραδυ, και σ ευχαριστω που με αυχαριστησες.....

Φιλια!!!

Λου η Κυθηρεια

vorias είπε...

Παρακολουθοντας τα σχολεια ενοιωσα το παγωμενο κενο της Κυθηριας και της Μυτηλινιας σε ενα απαλοτριωμενο ποιημα της φουκαριαρας της μανας,το καλοκαιρακι των μικροαστον αφησε γρατζουνιες σε μνημες και ελπιδες ζωης.
Απο τη μια η τελια τρυπα για να χαθεις και απο την αλλη το ρημαδι σωσιβιο που το πλοιο δεν εχει.
Καλο χειμωνα σε ολους ες σας εγω την κανω στο indian summer που ερχεται.....