CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS

7 Ιουν 2008

Χριστίνα Σαββατιανού

Παρασκευή 6 Ιουνίου, γύρω στι; 9:30 π.μ…….ένας φριχτός πόνος στη πλάτη με καλημερίζει….ξέρετε από εκείνες τις στιγμές που αναφωνείς ‘’ Να ζει κανείς,ή να μη ζει’’….Ωραία ξεκίνησε η μέρα…..Μετά κόπων και βασάνων….σέρνω το πονεμένο σώμα μου στην κουζίνα….φτιάχνω έναν πικρό δυνατό καφέ, ανάβω ένα τσιγάρο…κι ανοίγω το pc…..γιατί παρά το προσωπικό μου δράμμα…οφείλω σαν blogger με οικολογικές ευαισθησίες…..να γράψω κάτι για το περιβάλλον.

Ένα mail με παραξενεύει

αγαπητή Λου, ωραία τα κλεμμένα αλλά η αναφορά στους ποιητάδες ειναι τιμή για τις στιγμές που μας χαρίζουν... ή για τις στιγμές της ζωής τους που έφεραν τις λεξούλες ετσι αντάμα και φτιαξαν το λιγο ή το πολύ που μας στάθηκε στο ματι...

σε ευχαριστώ που θα βάλεις το όνομα της ποιήτριας στο ποστ με το ποιημα... ή έστω το λινκ που βρήκες το σύνδεσμο...

ΓΙΑΤΙ...

Χριστίνα Σαββατιανού
Η "ποιήτρια"


Δε νοιώθω πια τον μυικό τον πόνο……Λου, σκέφτομαι, τη γάμησες.

Προβληματίζομαι, γυρνώ πίσω το χρόνο……ξανακοιτάζω την ανάρτηση μου…προσπαθώ να θυμηθώ….από που το βούτηξα….ενώ σε εύλογο χρόνο, βάζω το όνομα της ποιήτριας στην ανάρτηση….έχοντας την άφεση….ότι είχα φροντίσει από πριν να ελαφρύνω τη θέση μου, διαλαλώντας την ιδιότητά μου.

Και με αλλαζονική ταπεινότητα, απαντώ στη Χριστίνα.

Ακολουθεί ένας γραπτός διάλογος….προς επίλυση των παρεξηγήσεων….Η Χριστίνα Σαββατιανού ….με έχει ήδη αθωώσει (όπως με αθώωσε στα πρώτα ιστολογικά μου βήματα, η Lucy των άγριων λουλουδιών), σκέφτομαι τι ωραίο είναι…..να σπαταλώ το χρόνο μου…στο ιστολογείν, πόσο πιο όμορφα γέμισε το χρόνο μου η Tellas και η Hewlett-Packard, τι όμορφους ανθρώπους έχω γνωρίσει……ένω η Τατιάνα μεταδίδει καρέ καρέ την ταφή του Σεργιανόπουλου.

Είναι βράδυ, δεν πόσταρα για το περιβάλλον. Φοράω τη στολή, μπαίνω στο λεωφορείο, παίρνω το δρόμο για τη φάμπρικα. Ο πόνος ξαναρχίζει….Η αλήθεια είναι ότι αποφεύγω τα χάπια…..κι όμως ένα mesulid…..και μια πολυθρόνα μασάζ…..αποδυκνείουν τις θαυματουργές τους ιδιότητες.

Σχολάω….σα χαζό το πρωί….κοιτάζω έξω από το σταθμαρχείο, την αφίσα της ΔΑΣ….(Δημοκρατική Αγωνιστική Συσπείρωση) των λεωφορείων , που τα χώνει σε κυβέρνηση, Οασα, ΕΘΕΛ……για την αθλιότητα των δρόμων, τη μηδενική συντήρηση των οχημάτων κ.λ.π κ.λ.π…..Πάλι λεφτά θέλουνε….συλλογίζομαι.

Δεν έχουμε προλάβει, να βγούμε στη Μαραθώνος. Σκάει λάστιχο…..Είμαι άυπνη, είναι 6:30 το πρωί…..κρυώνω…έξω στην Αττική Οδό….και περιμένω να με μαζέψουν….Σκέφτομαι το δίκιο των οδηγών…..σκέφτομαι το δίκιο της Χριστίνας…..σκέφτομαι τη δική μου στάση στα πράγματα…..σκέφτομαι ότι όλα πάνε κατά διαόλου…..κι όμως η πρωινή αύρα….μου δείχνει πόσο όμορφη είναι η ζωή…..ακόμη κι όταν είσαι κλέφτρα!

Σας ασπάζομαι

Λου


32 ειχαν κατι να πουν:

palalos είπε...

αυτή η πρωινή αύρα μου κλέβει το μυαλό....αλλα και να μην μου το έκλεβε , θα το χάριζα ευχαρίστως για να βιώνω πάντα αυτήν την αίσθηση...καλό σαββατοκύριακο Λού μου!

Λου είπε...

Καλο Σαβατοκυριακο και σε σενα, Παλαλε.....η κλοπη...ειναι που κινει τη ζωη....δεν ειναι?

paraxeno είπε...

Η Χριστίνα φιλη μου νέα, η κάθε ίσως Χριστίνα, αν θέλει να κρατήσει το καλάμι στον καλαμιώνα δεν μπορει να κατηγορεί και να αφορίζει... δεν είναι σωστό... τη στιγμή που μάλιστα ο κλέφτης δηλωμένος την τιμά έστω και με παράξενο τρόπο...

Η αλήθεια είναι ότι καποιες φορές όλοι όσοι σκαρώνουν πραγματάκια ειτε με το νου είτε με τα χέρια είτε με τη ψυχή, γίνονται υπερπροστατευτικοί, κάτι σαν μανες στα παιδιά τους... από την άλλη όμως πως φυλακίζεται η σκέψη... πως χειραγωγείται η απόκριση...

δεν σε αθώωσε η Χριστίνα λοιπόν, απλά σε δέχθηκε και σε καλοσώρισε στης σκέψης της τη γειτονιά, εξ ίσου ελπίζει φιλόξενα όσο την ειχες καλωσορίσει κι εσύ με το κλεψιμέΪκο

Για τον πόνο στη μέση μπορώ να σου στείλω μεηλ?

Ειχα κι εγώ πονάκια δύσκολα και βρήκα μια λύση...

ευχομαι ο πόνος σου να γίνει ανάμνηση και ποτέ ξανά επισκέπτης της μέσης σου...

χαμογέλα όσο μπορείς

το παράξενο ;)

paraxeno είπε...

Κι όσο για την πρωινή αύρα, δεν φταιει αυτή, μόνη της χωρίς το δικό σου, το δικό μου, το δικό μας θέλω, δεν εχει δύναμη ούτε ομορφιά ούτε ασχήμια, κι αυτή όπως κι εμείς απλά υπάρχει...

Η εκτίμηση της ύπαρξής μας αυτής όμως ειναι το μεγάλο μας δώρο ημών των ανθρώπων...

κλέφτης τελικά μοιάζει χαζή έννοια, γιατί αντε και μια λέξη ειναι δική μου όπως την εβαλα κοντά με μια άλλη... είμαι σίγουρη πως ποτέ αυθορμητα δεν θα τύχει καποιος άλλος να τις βάλει να ανταμώσουμε με τον ίδιο τρόπο? - μου χει τύχει να βρω ποιηματάκι σχεδόν όμοιο με δικό μου, από ξενόγλωσσο ανθρωπο... και χάρηκα γιατί ανασύρθηκε η μοναξιά που ένιωθα ότι η στιγμή που επλεξε τους στίχους ήταν μονο δική μου...

ουφ πωπω πολυλογία βρε παιδί μου!!!!

somebody stop me!

paraxeno είπε...

a! ξέχασα, σε ευχαριστώ :) ου γαρ έρχεται μόνον το ρημάδι το γήρας γμτ...

Λου είπε...

Οι πονοι στη μεση, η πρωινη αυρα, η αβασταχτη ελαφροτητα μου, η κωμικη τραγικοτητα μου...το αστειο ονομα που φερει η ταυτοτητα μου....η εντιεχνως προς τα εξω μικροαστικη μου εικονα...συνθλιβονται μεσα απο ενα ιστολογιο....εδω κλεβω, εδω βριζω, εδω αποθρασσυνομαι, εδω φωναζω, εδω ανοιγομαι.
Σε εκλεψα και μου μιλας για γιατρικα της μεσης, σε αδικησα και με τιμας....δινεις νοημα στην αυρα μεσω εμου, τη Λου, τη Λουλουδου....μια ονειροπολα καθαριστρια το πιθανοτερο....αξιωνομαι τους στιχους σου....με την ευτελη δικαιολογια της ''κλεφτρας'' κι εσυ αξιωνεις με μενα διαλογο.
Ο κλεφτης πρεπει να κλεβει την τραπεζα, Χριστινα.....κι οχι τα συναισθηματα...εγω μαλλον ειμαι δεινη....μα απο την αλλη αναρωτιεμαι
''Ποιος εκλεψε,ποιον?''

Σε κλεψανε και λες κι ευχαριστω.....γιατι με κανεις κομματια?

Σε φιλω, καλη μου φιλη!!!

''με γράμματα και πίξελς''

η αυτοκαθαρση μου

''με γράμματα και πίξελς''

Χριστίνα Ανέφελη είπε...

Ναι Λου μου, η ζωή είναι σίγουρα όμορφη!

Summer in the city, τι ωραίο!
Καλό σαββατοκύριακο και καλό σου καλοκαίρι, γλυκιά μου!
:-)

Λου είπε...

Καλησπερα Ανεφελιτσα....αν και δεν ειμαι και στα καλυτερα μου σημερα.....ετσι που τα χρωματα παιζουν στο καβαλετο....ειναι που ομορφαινουν τη ζωη.
Καλη Σαβατοκυριακο και καλο καλοκαιρι και σε σενα, καλη μου φιλη!

Spyros Vlahos είπε...

Σα νυχτοφύλακας δουλεύεις ή σα ... φάντασμα;

Λου είπε...

Σαν εργατρια....σαν τον ανθρωπο της βαρδιας....οι φαμπρικες δεν εχουν ωραριο, Κερκυραιε Ζωγραφε!

the boy with the arab strap είπε...

LOU.. λεει μια παροιμια , ξερεις να κλεψεις? ξερω. να κρυφτεις ξερεις ? δεν ξερω . ..:) kalimeres

Λου είπε...

Καλησπερα, Μονσερατ.....ακομη και σαν κλεφτρα....ειμαι αποτυχημενη.....αλλα που θα παει...την Τραπεζα θα την κλεψω.....κι ακομη και αν με συλλαβουνε, εγω θα ΄χω πετυχει.....

Φιλια πολλα!!!!!

Laplace είπε...

Λου μου καλησπερα..το google reader εχει προβλημα μαλλον,κατι παιζει κ δεν μο βγαζει τις νεες σου αναρτησεις..τωρα την ειδα..στο λεω μην νομιζεις οτι σε ξεχασα..

πολλα φιλια,θα επανελθω αυριο..

Μουσικό Σχολείο Βέροιας είπε...

Τέτοια post διαβάζω κατά τύχη και χαίρομαι που υπάρχει η ζωή και γω μαζί της! Έχεις έναν τρόπο πολύ απλό και άμεσο, εσωτερικό και εξωτερικό συγχρόνως (μάλλον δεν έχει νόημα να το εκφράσω).
Μάλλον κατάλαβα πόσο καλά περνάω στη δική μου δουλειά... ξέχασα τα νυχτοκάματα... καλή τύχη εκεί...
Είναι σίγουρο ότι η ζωή μας θέλει δυνατούς, απλόχερους συναισθηματικά και λυτρωμένους πριν χαθούμε. Και γιατί να χαθούμε έεεεεε; ΠΟΤΕ!
Αθάνατοι κλέφτες ονείρων! Γιορτινοί επαναστάτες! Στο διάβολο το χρήμα!
Να είσαι καλά με προετοίμασες για το αυριανό ξύπνημα στις 6.00...
Καληνύχτα και τα όνειρά σου να έχουν αγγελικά φτερά και ελεύθερες σκέψεις. ΜΗΝ ΜΑΣ ΚΛΕΙΣΟΥΝΕ ΠΟΤΕ ΤΟ ΣΤΟΜΑ ΡΕΕΕΕΕ!
Υ.Γ. Εγώ για τη μέση πήγα σε ομοιοπαθητικό και είμαι μια χαρά από τότε, παρά το τεράστιο της ηλικίας!:)

Λου είπε...

Καλημερα, Ρομποτακο....να σου κακιωσω...που δεν ειδες τα νεα μου?
Πρωτον, ησουνα επαρχια.....και δευτερον....e φιλια μας βασιζεται στην ειλικρινεια....γιατι ποτε δεν κρυψαμε τις διαφωνιες μας....δε με νοιαζει το google reader.....εσυ να 'σαι καλα, φιλε....γιατι εισαι ωραιος...κι εγω ειμαι φιλη σου.

Φιλια!!!!!!!!!!!

kelly alamanou είπε...

Σήμερα είνα μία άλλη μέρα.............
Να'σαι καλά

Λου είπε...

Καλε μου φιλε, freerider.....υπαρχουν στιγμες.....που και μια στιγμη διαδικτυακη.....μια στιγμη virtual....digital...σε ραγιζει....κατι τετοιο συνεβη και σε μενα.....εκλεψα λογια σε χαρτι....και εκεινη που τα εγραψε...με βρηκε.
Τι να ομολογησω?
Απλα και μονο, οτι εκεινα τα λογια με αγγιξαν.....η κλοπη εγινε για μενα επιβιωση....χθες με γραμματα και πιξελς...αγαπησα τη Χριστινα Σαββατιανου.....σημερα αγαπαω εσενα που αφιερωνεις χρονο για τα δικα μου. τα ανοητα, τα καθημερινα.....παντα αγαπαω τη ζωη.....και για τη μεση μου.....αρκουσε για την ωρα ενα mesulid...αν την ξαναπαθω....που θα την ξαναπαθω.....θα σε βρω, καλε μου φιλε.
Ονειρα γλυκα, αγεραστε ονειροπολε...ελευθερε αγγελε!!!

Λου είπε...

Σημερα ειναι μια αλλη μερα, Ροδουλα.....πρεπει να σκεφτω να απαλλοτριωσω υλη.....Δευτερα ξημερωνει.....θα τα καταφερω?
Η μεση παντως....δε με πονα.

Καλως ορισες!!!

Spyros Vlahos είπε...

Μού 'στειλαν αυτό το μήνυμα
ΒΟΗΘΕΙΑ!!!ΠΡΟΩΘΗΣΤΕ ΤΟ ΟΣΟ ΠΙΟ ΓΡΗΓΟΡΑ ΓΙΝΕΤΑΙ!!!ΣΤΟ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ ΑΧΕΠΑ ΤΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ, ΝΟΣΗΛΕΥΕΤΑΙ ΕΝΑ ΑΓΟΡΑΚΙ6 ΕΤΩΝ ΜΕ ΟΞΕΙΑ ΛΕΥΧΑΙΜΙΑ.ΨΑΧΝΟΥΜΕ ΑΠΕΓΝΩΣΜΕΝΑ ΓΙΑ ΔΟΤΕΣ ΑΙΜΟΠΕΤΑΛΙΩΝ. Η ΟΜΑΔΑ ΑΙΜΑΤΟΣ ΤΟΥΠΑΙΔΙΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΒ+ (ΡΕΖΟΥΣ ΘΕΤΙΚΟ) .ΟΠΟΙΟΣ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΒΟΗΘΗΣΕΙ ΤΟ ΠΑΙΔΑΚΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΚΑΛΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΠΑΕΙ ΣΕΟΠΟΙΟΔΗΠΟΤΕ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ ΓΙΑ ΝΑ ΔΩΣΕΙ ΑΙΜΑ ΓΙΑ ΤΟΝΜΕΤΣΙΟ ΔΗΜΗΤΡΙΟ ΤΟΥ ΝΙΚΟΛΑΟΥ -ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ ΑΧΕΠΑ (παιδο-ογκολογικό ) ( 2310 993506 & 2310 993944 )ΣΑΣ ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΜΕ, ΠΡΟΩΘΗΣΤΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΜΗΝΥΜΑ ΣΕ ΟΣΟΥΣ ΜΠΟΡΕΙΤΕ

Laplace είπε...

πες της φιλης μας της Χριστινας πως συμβαινουν αυτα..ειδικα εσυ,το εχεις κανονα να βαζεις αναφορες,στοιχεια κλπ..

καλη εβδομαδα κουκλα..

Λου είπε...

Σπυρακο, καλημερα....ελπιζω να σωθει ο μικρος....η μονη βοηθεια που θα μπορουσα να προσφερω...θα ηταν να δωσω λιγο αιμα....ελα ομως που δε μπορω.....πιστευω ομως οτι καποιοι που μπορουν θα το κανουν.
Καλη σου μερα, Ιονιε Ζωγραφε!!!

Λου είπε...

Ρομποτακο,καλημερα.....η Χριστινα δε με αφησε ουτε συγνωμη να της πω.....με αγκαλιασε προτερα....αλλα μη φοβασαι...εγω εχω δωσει στην κλοπη ιδεολογικο υποβαθρο....και η Eurobank θα ειναι παντα ο πρωταρχικος στοχος....
Καλη βδομαδα, και σε σενα πιστε μου φιλε.....ενα φιλι απο μενα!!!

the boy with the arab strap είπε...

τσεκαρε το μεηλ σου σου εστειλα κατι φοτο να δεις

Λου είπε...

Πανεμορφες φωτο....ειδικα η θεα απο τον αγαπημενο Λυκαβηττο...και οι δρομοιτης Αθηνας μεσα απο τα δικα σου ματια.....ηταν η ζαχαρη στον απογευματινο μου καφε.....και απορουσα για τον αποστολεα.....

Σ' ευχαριστω, καλε μου φιλε!!!

Spyros Vlahos είπε...

Κάποιος ηλίθιος μάλλον παίζει. Ήταν ψέμμα το παιδάκι. Πήγαινε στην
http://blogathinaios.blogspot.com/2008/06/sos_09.html

Λου είπε...

Το ειδα ηδη, Σπυρο....τι να πω?
Αβυσσος ο κοσμος του Διαδικτυου....δε βαριεσαι....να 'ναι καλα ο μικρουλης....αυτο εχει σημασια.

Leigh-Cheri είπε...

Έμεινα μερικές μέρες εκτός και τώρα που μπήκα βλέπω 3 ποστ σου μαζεμένα. Και δεν φτάνει μόνο αυτό αλλά γνωρίζω και μια λου που δεν ήξερα και που με συγκινεί ακόμα πιο πολύ.
Αχ αυτή η "φάμπρικα"...Πόνοι εδώ πόνοι εκεί, πνευμόνια μπουκωμένα από τις αναθυμιάσεις και τον μειωμένο εξαερισμό...Το 'χω βιώσει κι εγώ.Κι έλεγα "προσωρινό είναι. μέχρι να με πάρουν στα σχολεία να διδάξω" Του αγίου ποτέ, βέβαια!Φέτος προτίμησα το ταμείο ανεργίας. Αυτό το μήνα τελειώνει. Τι δουλειά θα κάνω, με πτυχίο απ' το 2000 και 3 φορές επιτυχούσα στον ΑΣΕΠ? Τίποτα σχετικό, βέβαια! Τρεχάτε ποδαράκια μου να δούμε τι μένει!!! Δέχομαι προτάσεις πάντως;-)
Θέλει πολύ γερό στομάχι αυτή η Ελλάδα λου μου!!! Είμαστε πολλοί. Αρκεί να το συνειδητοποιήσουμε εγκαίρως και ν' αντιδράσουμε πριν να μας θάψουν. 65 ώρες λέει θα δουλεύουμε ανά βδομάδα τώρα!!! Πού είναι τα ΟΧΙ μας ρε σεις?

Λου είπε...

Μολις γυρισα απο τη φαμπρικα, Φενια....εκτιοντας ενα οχταωρο ακομη.....οσο σκεφτομαι οτι συντομα θα ζησουμε το 13ωρο....τι να πω?
Το δικο μου προσωρινο διαρκει 8 χρονια, και καθε μερα με τη δαμοκλειο σπαθη της απολυσης....ο ΑΣΕΠ, Φενια ( το αλλο με τον Τοτο, το ξερεις?)....ειμαστε πολλοι, ειμαστε ολοι,....σε εναν εργασιακο μεσαιωνα.....πονεμενοι νεοειλωτες.....εχω την εντυπωση....οτι κατασκευαζουνε το μελλον μας....πανω σε σκοτεινες αναμνησεις....κι εμεις τους σιγονταρουμε.
Μηπως ερχεται η ωρα?
να ξυπνησουμε μονομιας?
να ΄ρθει αναποδα ο ντουνιας?

Spyros Vlahos είπε...

Η φάμπρικα, η φάμπρικα δε σταματά
κλπ
Στη φάμπρικα αυτή τι παράγετε; Πάπρικα;

Λου είπε...

Τι παραγουμε στη φαμπρικα, Σπυρο?
Πλουτο για την ολιγαρχια, μεταφρασμενο σε υπηρεσιες για το επιβατικο κοινο.
Μοιαζει η φαμπρικα, σαν ενα πολυβουο μελισσι, ανθρωπων που πανε κι ερχονται...κι ολα ωραια κι αρμονικα.....μα κατω κατω στα τριτα υπογεια....εμεις ειμαστε τα γραναζια....που δουλευουμε νυχθημερον....την ξερεις τη φαμπρικα...
Διεθνης. Αερολιμενας. Αθηνων

paraxeno είπε...

μια δυο λέξεις να πω, για το αίμα, κι αν κάποιος ηλίθιος πει ψέμα ότι καποιο παιδί χρειάζεται αίμα, να ειστε σίγουροι ότι ακόμη και εάν πάτε και δώσετε δυο τρεις σταγόνες για ενα ανύπαρκτο παιδί, θα υπάρχει κάποιο άλλο υπαρκτό που περιμένει τις σταγόνες αυτές για να συνεχίσει να ζει να παιζει και να γελά... Ποτέ στην Ελλάδα δεν υπάρχει επάρκεια αιματος, και ΄καλό ειναι να μην αφορίζουμε αυτά τουλάχιστον τα μεηλς γιατί σίγουρα ακομη και η ελάχιστη απόκριση θα πιάσει τόπο κάπου έστω και εάν όχι στο παιδί που αναφέρουν...

Υ.Γ, ξέρει η Χριστίνα ότι γινονται αυτά αμέ, κι εκείνης της εχει τύχει να το κάμει εν αγνοία... κι έτσι εκαμε τη Λου φίλη ελπίζοντας να την καλέσει να επισκεφθούν παρέα την τράπεζα.... άσε που όσα δεν γράφει η Χριστίνα τελευταία τα βρίσκει η Λου στις γωνιές και τα υλοποιει με πίξελς και μεράκι σαν να ναι ενας νους και μία ζήση....

Λου είπε...

Οσες φορες εχω δωσει αιμα Χριστινα, ηταν ή για τους πολεμους στην Γιουγκοσλαβια, ή για ενα αγνωστο πιτσιρικι, ή (αν και δεν αισθανομαι ιδιαιτερα περηφανη γι' αυτο) για δυο μερες τιμητικη αδεια....κι ομως το αιμα μου καπου κυλα.
Το αιμα καποιων ανθρωπων χρειαστηκα κι εγω πριν 3 χρονια....και ειναι κι αυτος ενας λογος που ανασαινω, και τωρα πληκτρολογω.
Να περασει ο καιρος, να μπορεσω να ξαναδωσω αιμα, θελω....οτι πιο πολυτιμο μπορω κι εγω να δωρισω.

Οσο για την τραπεζα, να θεωρω ηδη τη βοηθεια σου δεδομενη, φιλη μου....το σχεδιο θα αρχισει να παιρνει σιγα σιγα σαρκα και οστα!

Καλη μερα, και καλα να περασεις στην Καστορια!