CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS

2 Ιουν 2008

Ο μπαμπάς τρελαινόταν ν’ ακούει Πέτρο Λούκα!

-Ποια η πρωτεύουσα του Ισημερινού?

-Το Κίτο, μπαμπά.

- και της Ουρουγουάης?

- Το Μοντεβιδέο, μπαμπά…

-Ποιοι είναι οι κακοί?

-Οι Αμερικάνοι, μπαμπά?

- Και οι καλοί?

-Οι Σοβιετικοί….

Και κάπως έτσι….μεγάλωνε η Λου…..που αντί να αγωνίζεται για το δικαίωμα στη Bibibo…..άκουγε τις θύμησες της Λατινικής Αμερικής του μπαμπά….τις ιστορίες για το Μανδράς, τ’ Άλγέρι και το Σφαξ…..και φώναζε ΄΄Χαιρε Ντιέγο Μαραντόνα, Ζήτω ο Φιντέλ, Γειά σου ρε Καντάφι΄΄

Με τις μπούκλες και τα ροζ? Ουδεμίαν σχέση η Λου…..Το ροζ λερώνει εύκολα….και το μαλλί γουλί…..πάντα ευάλωτη στην ψείρα.

Καλή μαθήτρια….έλεγε στον μπαμπά ο δάσκαλος….βοηθήστε τη…κι έτσι ο μπαμπάς τη μάθαινε να μη χειροφιλεί τους τράγους…..κι αντί για τα πόστερς του Ρομπ Λόου, της χάριζε μια φωτογραφία του Τρότσκι….και της μιλούσε για το Μανδράς, τ’ Άλγέρι και το Σφαξ…..ενώ ο ίδιος τρελαινόταν ν’ ακούει Πέτρο Λούκα…

Και ήθελε ο μπαμπάς, η κόρη να ΄ναι κόκκινη….γιατί ναι μεν, ο ίδιος ψήφιζε Ανδρέα….το παιδί όμως? ΄Ετσι για να ξορκίζει τις τύψεις του…..γιατί έπρεπε το Πασόκ να κυβερνήσει…..έκανε τη Λου, ΄΄κόκκινη Ρόζα΄΄….κι ούτε γάτα, ούτε ζημιά….εξάλλου ήταν μικρή η Λου, για να ψηφίσει ακόμη…και όταν μεγάλωσε και της δώσανε εκλογικό βιβλιάριο….δεν υπήρχαν Σοβιετικοί…..ούτε Ανατολική Γερμανία…..πάει και ο Τσαουσέσκου….άσε που στη Ψωροκώσταινα ήταν νωπές οι μνήμες του ΄89…των κόκκινων, και του Κόκκινου….κι έτσι πράσινη και η Λου….τώρα πια…που είχε λόγο στα πράγματα.

Κι εξημέρωσε ωραία πρωία….και η Λου….πέρασε το κατώφλι της ΑΣΟΕΕ…κι ενώ στην αρχή απόρησε ο μπαμπάς…μιας και ονειρεύοταν να τη δει δασκαλίτσα…..έπειτα, αφού ρώτησε κι έμαθε….δεν του κακοφάνηκε….να δει την κορούλα του, Λέκτορα στο Μ.Ι.Τ.

Η Λου όμως είχε άλλα σχέδια….και ως συνειδητοποιημένη αντάρτισα της πορδής, με τα λεφτά του μπαμπά….επένδυσε στην πλατεία Εξαρχείων…έκανε την διδακτορική της διατριβή της στην Ινδική Κάναβη, εντρύφησε στην Σωτηρία Λεονάρδου, βγήκε στην παρανομία τα δύσκολα χρόνια του Παπαθεμελή, στην οργάνωση του Μπιζάρ της Αγίου Μελετίου…ξεφύλλιζε και ολίγον από Προυντόν, για να έχει άποψη…..κι εξαργύρωνε τις επιταγές του μπαμπά…..ψηφίζοντας τους Πράσινους…..και ακούγοντας ενίοτε Πέτρο Λούκα.

Και κάποια στγμή ξύπνησε η Λου….από το ονειρικό ταξίδι στο Μάτσου Πίτσου….ξύπνησε κι ο μπαμπάς….την απείλησε με διακοπή του εμβάσματος….και τι να κάνει….γράφτηκε στον κλάδο των ΄΄σύγχρονων δουλοπάροικων΄΄….το ψέμα είχε τελειώσει. Αρρώστησε η Λου από μικροαστισμό….βαριά….αλλά ο μπαμπάς δεν το θεωρούσε αυτό ασθένεια.

Κι ενώ βάδιζε στο δρόμο του ΄΄καθωςπρέπει΄΄…..βάζοντας η ίδια μπάρα στο ΄΄καθωςθέλει΄΄, έγινε το θαύμα. Εκείνο το ατύχημα….και η περιπλάνησή της για κάνα δεκαήμερο σε εκείνο το γκρίζο τούνελ…όπου ο χρόνος δε κυλάει….ήταν το γιατρικό. Επέστρεψε στο κόκκινο η Λου, με ολίγον πάντα από Προυντόν…..έδωσε ιδεολόγικο υπόβαθρο στην κλοπή και τη δολιοφθορά….με κουκούλα την τέχνη του θυληκού….και ξαναετοιμάζει τα μπαγκάζια της για το Μάτσου Πίτσου….(άσε πια…που το πήρε απόφαση και ο μπαμπάς).

Κι όσο κι αν πληγώνεται, γιατί πιθανότατα η Λου να μη ντυθεί νυφούλα….βάλθηκε η Λου, βλέπεις να αμφισβητήσει αυτό που ούτε η Τρίτη Διεθνής δεν αμφισβήτησε, τον θεσμό της Οικογένειας……..εντούτοις….ακόμη την αγαπάει ο μπαμπάς…ενώ εκείνη ανταποδίδει, ακούγοντας ενίοτε Πέτρο Λούκα.




Υ.Γ. Η γιορτή του Πατέρα είναι την 3η Κυριακή του Ιούνη….αλλά δεν βαστώ να περιμένω.Μπαμπά, μου ‘χεις λείψει…..μετράω τις μέρες, να ‘ρθω να σε δω…

24 ειχαν κατι να πουν:

Laplace είπε...

πολυ γλυκο Λου μου!!!καλο μηνα να εχουμε!!!εκανα αναρτηση με θεμα ΤΟ ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΟΥ στην τελευταια μου αναρτηση..

γελουσα 10 ωρες σερι.χαχαχαχαχαχα

φιλια κουκλιτσα

Λου είπε...

Ρομποτακο μου, σ' ευχαριστω, φιλε μου.....θα περασω να μου αποδωσω τα ευσημα....αν δε με μπαγλαρωσουν οι μπατσοι.....
Φιλουσκες!!!

Lorelei Am Rhein είπε...

Α, ρε Λου μου!
Πολύ ωραία μού τα είπες απόψε!
Με ξεκούρασες αληθινά!
Και μούδωσες μια στάλα αισιοδοξίας!
Να είσαι καλά, κορίτσι!

Και μη μού ανησυχείς για την αμφισβήτηση στον θεσμό της οικογένειας!
Είμαστε δυο, είμαστε τρεις, είμαστε χίλιοιδεκατρείς!
Διάβασε αυτό, έτσι για να σού φτιάξει το κέφι!

Και πού, για να έχουμε καλό ρώτημα, είναι ο μπαμπάς;

Φιλιά πολλά!

Λου είπε...

Lucy....ειμαστε δυο, ειμαστε τρεις...ειμαστε οπως λεει κι ενας φιλος μου, πυροβολημενες γυναικες στα 30φευγα, που δεν θελουμε να ολοκληρωσουμε τη φυση μας....ακουσον ακουσον...και να γινουμε μανουλες.....
Συγνωμη, αν και αναρωτιεμαι, μερικες φορες, για να ολοκληρωσω τη φυση μου, πρεπει να γινω Μαιρη Παναγιωταρα?

Ο μπαμπας τωρα, θα πινει το καφεδακι του στο χωριο....και θα ακουει τη μουρμουρα της μανας μου...διοτι...ξυπνησαν οι σκλαβοι, Αντωνακη μου!!!!!

Καλη σου μερα, φιλη μου....η αναρτηση σου οντως ηταν απολαυστικη!

Spyros Vlahos είπε...

Λου, είσαι το κάτι άλλο. Πραγματικά χαίρομαι αφάνταστα που υπάρχεις κι ομορφαίνεις τον κόσμο.

Γιατί, ωρή, δεν παντρεύεσαι να κάμεις κάποιον πολύ, μα πολυ ευτυχισμένο. Αυτό είναι δολιοφθορά, να στερείς σε κάποιο θνητό την ευτυχία του (μαζί σου)

Leigh-Cheri είπε...

Οι θεσμοί είναι για να αμφισβητούνται. Βασικά, τα πάντα είναι για να αμφισβητούνται και να αναθεωρούνται ανά πάσα στιγμή. Αλλιώς είναι "κόλλημα" κι αυτό δεν οδηγεί ποτέ σε πρόοδο.
Μου θύμισες τώρα, όταν ήμουν στο γυμνάσιο (εκεί να δεις αντίδραση και κακό η δικιά σου:-)) που μία καθηγήτριά μου ήρθε κι έγραψε στο τετράδιό μου: "Καλά κάνεις και αμφισβητείς. Μην αρνείσαι όμως!" Ακόμα έχω κρατημένη τη σελίδα.

Θεά η Σωτηρία!
Φιλιά στον μπαμπά:-)

Λου είπε...

Κοιταξε, Σπυρακο μου, αν ειναι να στερησω την ευτυχια καποιου.....ισως και να αναθεωρησω,,,ισως να μην ειναι και ασχημη ιδεα ο γαμος....
Ευχαριστω για τα καλα σου λογια, φιλια στην Κερκυρα!!!

Λου είπε...

Καλησπερα Φενια μου. Οπως λεει η Σωτηρια, σε ενα αγαπημενο μου κομματι, ''οι νομοι ειναι για να τους καταργεις''....
Καλο παιδι και του λογου σου....του σιναφιου μας κι εσυ.....σοφη ομως και η ατακα της δασκαλας!

Φιλια πολλα, καλη μου φιλη!!!

Χριστίνα Ανέφελη είπε...

Χθες που το πρωτοδιάβασα, μ' έκανες να δακρύσω Λου μου... Δεν βρήκα το κουράγιο να σχολιάσω, ως σήμερα. Πήγε και καρφώθηκε εκεί ακριβώς που πονάω...

Ο δικός μου ο "μπαμπάς" δεν λέει να καταλάβει ότι, αν αμφισβητώ έντονα τον θεσμό της "οικογένειας", είναι πρώτα και κύρια εξαιτίας του...

Καλό μεσημέρι Λου μου! Να είστε και οι δυο καλά και να αγαπάτε πολύ, ο ένας τον άλλο.

amelie είπε...

λου μου ! γεια σου! τι κανεις? χαιρομαι....ειμαι σιγουρη οτι εισαι καλα... πολυ καλο το ποστακι σου!
"ανταρτισα της πορδης" χαχα!!!ηθελε βλεπω ο μπαμπας....λεκτορα!!!

υγ: φριντζηλα ειναι αυτη που τραγουδαει τα τσογλανια?

Λου είπε...

Καλησπερα Ανεφελιτσα μου, δε νομιζω πως εξυσα πληγες....εξαλλου εισαι ακομη νεα, θα αναθεωρησεις....
Αγαπαω πολυ τον πατερα μου, γιατι εμαθα ν' αγαπαω και τα λαθη μου....και βλεποντας τον....διαπιστωνω την κληρονομικοτητα....κι εκεινος μου εχει αδυναμια.....γιατι βλεποντας με....αντιλαμβανεται τα λαθη του...και αναλογιζεται τι ευθυνες του....το αποτελεσμα αυτης της συνειδητοποιησης?
Να τα τσουζουμε καμια φορα, και να ξεσπαμε σε γελια......αν και μεσα του,ξερω οτι πολυ θα 'θελε να με δει καποτε νυφουλα.

Καλο σου βραδυ, φιλη μου!!!

Θα ρθει καποτε ο καιρος που θα γελας κι εσυ.

Λου είπε...

Γεια σου Αμελακι......ετσι ειναι φιλη μου.....σαν αντιηρωιδα, την επανασταση μου, μου την χορηγουσε μεσω τραπεζης ο μπαμπας....ψεματα να πω?
απλα του τα χαλασα λιγο, δεν εγινα λεκτορας....

Η Σωτηρια που τραγουδαει τα τσογλανια....Θεα!
δε νομιζεις?

Χριστίνα Ανέφελη είπε...

Όχι Λου μου γλυκιά, σε καμία περίπτωση μη σκεφτείς ότι σε κατηγορώ! Δε φταις εσύ, ο καθένας έχει την "αχίλλειο πτέρνα" του...
Η δική μου είναι ότι συνεχίζω να αγαπάω τον πατέρα μου, παρ' ότι εκείνος παριστάνει εδώ και χρόνια ότι δεν υπάρχω...

Είναι που έχω συνηθίζει να ζω χωρίς την αγάπη και την αποδοχή του και συγκινούμαι πάντα όταν βλέπω παραδείγματα υγιών σχέσεων πατέρα - κόρης... Εύχομαι από την καρδιά μου να είστε πάντα δεμένοι, παρά τις διαφορές σας.

Καλό σου βράδυ φίλη μου! Με συγχωρείς για την παρεξήγηση.
:-)

Λου είπε...

Καμια περεξηγηση, γλυκεια Ανεφελη........ολοι εχουμε αχιλειες πτερνες, ισως καποια μερα εδω να διαβασεις και για τη δικια μου....Χαιρομαι, που αν και σε μικρη ηλικια, στεκεσαι δυνατη....και το αντιμετωπιζεις με θαρρος....εγω στην ηλικια σου.....δεν τολμουσα να ομολογησω τα βιωματα μου....επρεπε να περασουν χρονια, και ενα τυχαιο γεγονος να με κανει να αναθεωρησω.....και ημουν ηδη τριαντα....
Με ποναει...και δεν ειμαι περηφανη...που χρονια εκρυβα και αρνιομουνα τις πληγες μου.....αλλα το παρελθον δεν αλλαζει.
Σου βγαζω το καπελο, καλη μου φιλη....και υποκλινομαι στη δυναμη σου!

Φιλια!!!!!!!!!!!!

Spyros Vlahos είπε...

Να αναθεωρήσεις οπωσδήποτε.
Τελευταία φορά πότε ερωτεύτηκες;

Λου είπε...

Τελευταια φορα, ερωτευτηκα αυριο Σπυρο, αλλα τι σχεση εχει ο ερωτας με τον γαμο?

Καλη σου μερα, Κεκρυραιε Ζωγραφε!!!

Spyros Vlahos είπε...

Αρκετοί γάμοι ξεκινάνε με έρωτα.

Λου είπε...

''Δεν παντρευομαι, δεν παντρευομαι....
εγω δεν σοβαρευομαι''

οπως ελεγε και η μεγαλη Ριτα.....
Σπυρο μου.

Καλα, οχι,οτι βαζω και το χερι μου στη φωτια!

paraxeno είπε...

καλησπέρα κι εδώ, έστω και μεσα από μικρούλα γκρίνια, χαιρομαι που συνάντησα τη γωνιά σου Λου, ελπίζω να μη σε πειράζει να φιλοξενήσω ένα σύνδεσμο προς το μπλογκ σου στη δική μου γωνιά :)

χαμογελασό απόγιομα εύχομαι

Λου είπε...

Καλησπερα κι απο μενα Παραξενη φιλη.
Αν και με παραξενεψε το πρωινο σου σχολιο, απο την αλλη.....ξερω οτι ειχες δικιο....το nosce te ipsum μου το υπαγορευει....
Θα ηταν τιμη μου, να εχω μια θεση στο e-μερολογιο σου.... εγω ηδη ξορκιζω απεναντισου τις πομπες μου.

Καλο Σαβατοκυριακο, φιλη μου....γεματο και μεστο!!!

the boy with the arab strap είπε...

kalos o mpampas poy se mathene gewgrafia , apo na soy leei tipota blakies , twra xereis to dromo gia to machu pichu !!! omorfo post!!!!

Λου είπε...

Καλημερα Μονσερατ,τωρα που το σκεφτομαι, ναι.
Καλη στη γεωγραφια.....και το Ματσου Πιτσου δεν ειναι και τοσο μακρια....

Καλο Σαβατοκυριακο, φιλε!!!

amelie είπε...

Λου μπορεις να μου το στειλεις αυτο το τραγουδακι? τα τσογλανια...
ξερω οτι θα το κανεις οποτε ευχαριστω χεχε!!!

ωστε ετσι, εχει νομιμοποιηθει η επανασταση και χορηγειται και μεσω τραπεζης... αμε αμε !! εξελιξεις... ή ειμαστε προοδευτικοι η οχι .... μαλακιες τωρα να λεμε

Λου είπε...

Αμελι....σε λιγο θα ανοιξεις το mail σου...και θα το χεις το τραγουδακι...αλλα ασε τις βλακειες και επεστρεψε στα βιβλια σου, νταξει?