CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS

24 Μαρ 2009

Ευχαριστώ....




Ψυχή ποιητή
σεμνή βροντερή
σε ρίμες και στίχους
φωτιά και κραυγή

ψυχή ποιητή
αγνή ποθητή
του ύψους του βάθους
ελπίς και ζωή


Ιωάννης Τζάκος

Για τον Ιωάννη και την Ξανθούλα του….

8 ειχαν κατι να πουν:

palalos είπε...

!!!!!ΠΑΝΕΜΟΡΦΟ!!!!ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΛΟΥ , ΝΑΙ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ!!!

Λου είπε...

Σαν τη Λου, της γλυκιας θλιμμενης Τριτης.......
Καλησπερα, Παλαλε!!!

Laplace είπε...

teleio!nasai kala!

Λου είπε...

σ ευχαριστω και σενα, γλυκο μου Ρομποτ.......εισαι, οπως εχω χιλιοειπει το πιο πιστο e φιλαρακι.....κι ας εχω ψιλοεξαφανιστει...

Καλο βραδυ!!!

Laplace είπε...

Λου μου δεν εχεις εξαφανιστει!εισαι εκει!εισαι απο τις πρωτες αναγνωστριες κ παντα θα εισαι εκει:)

πολλα φιλια τελεια Λου μου :)

Λου είπε...

θα ειμαι παντα φιλη, Ρομποτακο.....για σενα, τον δικο μου ξενο....απλα ΤΕΜΠΕΛΑ και ολιγον γαιδουρα....μα τα καλα παιδια δεν χανονται....

Πολλα φιλια!!!

BUTTERFLY είπε...

Λου μου καλη, καταρχην χρονια πολλα και καθυστερημενα!!!
Πολυ ομορφα τα λογια!

Λου είπε...

Καλημερα, Πεταλουδιτσα μου, χρονια πολλα σε ολες τις γυναικες του κοσμου......
Αργησα κι εγω να απαντησω, ταξιδευω τον νου αυτο τον καιρο......
Να περνας καλα, τις γλυκες βροχερες μερες του Απριλη σου!!!