CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS

6 Απρ 2009

Είναι που τίποτα δεν έχω να γράψω!!!

Καλημέρα…πρωινό της 6ης του Απρίλη 2009, βάσει γήινου χρονικού ημερολογίου (όπως λέει ένα γλυκό ξωτικό), έξω βρέχει…..λατρεύω τις βροχερές Απριλιάτικες Δευτέρες, και ομολογώ……
Είναι, που δεν έχω τίποτα να γράψω!!!
Ταξιδεύω το κορμί, σε επαρχιακά Κτελ, από του Πηλίου την Αργαλαστή (χωρίς τον Λιόντα το ληστή), μέχρι τον φτωχό μου Αμβρακικό…..περισσότερο ταξιδεύω τον νου……μου αρέσει τόσο να γέρνω το κεφάλι στο τζάμι των λεωφορείων, των ταξί , να χαζεύω τα χρώματα, τους ανθρώπους, των ανθρώπων τα έργα, με το πνεύμα το αντιδραστικό σε νάρκη γλυκιά……συμμετέχοντας σε μικρές ασήμαντες καθημερινές Πράξεις (Πράξην Α΄, Πράξην Β’……και δε συμαζεύεται……..σαπουνόπερα ο Σαίξπηρ)……..ονόμασα και την υπέροχη μοναξιά μου ‘’Γουαδελούπη’’, και ανακαλύπτω τις ομορφιές της, αυτή την φορά όμορφα αφημένη, κοιτώντας της ζωής μου τα πεπραγμένα, σαν το δημιούργημα του Ζορμπά……και αφήνοντας ένα γλυκό χαμόγελο……και μια άωτη πινελιά αισιοδοξίας……
Είμαι λοιπόν μονάχη, και κατά έναν περίεργο τρόπο, αισθάνομαι όμορφα και ατάραχα……ηρεμώ την θάλασσα μου, τιθασεύω την οργή μου (βρε, μπας και πέθανα?)
Μ’ αρέσω, σε αυτή την εαρινή version……(κάτι σαν νέα κολλεξιόν….), κι ας μην έχω κάτι να γράψω, κάτι να πω…….ούτε για τον Θοδωρή Τενέζο, ούτε για τον άστεγο που αντίκρυσα χθες τα ξημερώματα κάτω από την πόρτα μου (δεν το περίμενα ποτέ αυτό, στη γειτονιά μου να το δω)….μπλα μπλα μπλα μπλα…….αααααα, άσε που λέω να ψηφίσω Τσίπρα, τώρα που δεν του έμεινε κανένας……
Τέσπα…
Ένα τραγουδάκι για εσάς τα καλά μου ξωτικά, τους δικούς μου ξένους, ξέρω, είναι πολύ σουξεδιάρικο εδώ στη Μπλογκόσφαιρα,…..μα εγώ η Λου, ποτέ δεν θέλησα να πρωτοτυπήσω……





Σας ασπάζομαι

Λου
(Λουλουδού, και κατόπιν ώριμης αποφάσεως ΤρεΛού)

10 ειχαν κατι να πουν:

Laplace είπε...

Yparxei kalyterh fash apo to na eisai monos?
hremos?
na taxideyeis ?

kala na pernas Lou mou
kalh ebdomada

Λου είπε...

πεθύμησα τόσο την ηρεμία, Ρομποτάκο μου, μου είχε λείψει πολύ......και μες στην υπέροχη μοναξιά μου......με πλημμυριζουν νεα ευχαριστα δικων μου ανθρωπων αυτες τις μερες, και παραδοξως αντι να μιζεριαζομαι, ευτυχω μαζι τους......ειναι υπεροχη αυτη μου η ''Γουαδελούπη'' για οσο καιρο κρατησει.....

Φιλια πολλα, πιστο μου ξωτικο, καλε φιλε!!!
Σ ευχαριστω!!!

BUTTERFLY είπε...

Υπαρχουν πραγματι στιγμες που η μοναξια ειναι απολαυση!
Καλημερα ανοιξιατικη, αν και βροχερη...

Λου είπε...

Πεταλουδιτσα μου, σορρυ που δεν μπορω να γραψω για τον Θοδωρη, ισως σε χρονο ανυποπτο να το πραξω, απλα με βρισκεις σε ναρκη, απεναντι σε στασεις πολιτικες (για ιδες καιρο που διαλεξε.....), υπεροχα μοναχη λοιπον, με πολυ κοσμο γυρω μου.....με βιωματα προσωπικα που με εκπλησσουν, με φτηνα χιλιομετρα που διανυω και με εμπνεουν, ενα καρμα πρωτογνωρο....γιατι απλα ειμαι αισιοδοξη.....μερες μονες μα ανοιξιατικες. κι ετουτη εδω η Ανοιξη, η βροχερη, μου χαριζει καλουδια αγαπης, αγαπη που σκορπιζω κι εγω, κι ας ειμαι υπεροχα μοναχη....
Την ανεξηγητη γραφη, να λυσεις, προσπαθεις?
Το χεις νοιωσει, καλη μου φιλη!
Η ζωη ειναι Γυναικα!!!!

Πολλα φιλια!!!

Θα σε επισκεφτω!

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

MEΡΙΚΕΣ ΦΟΡΕΣ ΟΛΟΙ ΖΗΤΑΜΕ ΤΗΝ ΗΡΕΜΙΑ ΜΑΣ.ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ ΓΙΑ ΠΡΩΤΗ ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΜΟΥ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ.

Λου είπε...

Καλως σε βρηκα Σκρουτζακο......μαλλον καλωςορισες.....και ευχαριστω που περασες απο το τσαρδακι μου!!!
Καλη εβδομαδα και σε σενα!

the boy with the arab strap είπε...

ξερεις οτι το σχημα της γουαδελουπης μοιαζει με πεταλουδα?
ωραιες οι βροχερες μερες , σαν ονειρο .

Λου είπε...

Στη Γουαδελουπη, λοιπον, γλυκε μου Μονσερατ......εκει βρισκομαι αυτο τον καιρο.....ελα οποτε θες, ειναι ιδανικη για τα ματια ενος εραστη της φωτογραφιας......
Ομορφη η βροχη, ονειρο η ζωη!!!

Πολλα φιλια!!!

palalos είπε...

Λού κάνεις την καλύτερη "δουλειά"...συνέχισε την έρευνα, την αναζήτηση..συνέχισε τα ταξίδια..και θα βρείς την "Ιθάκη σου"..

Λου είπε...

Κλεφτρα ειμαι Παλαλε μου, και ναι, εχεις δικιο, κανω την καλυτερη ''δουλεια'', ωραια η Ιθακη μα πολυ κοινοτυπη, φιλε μου, ενω η Γουαδελουπη, εεεεεεεεεε???
Καλα μην νομιζεις, κι αυτη κλεμμενη ειναι.......
Σε φιλω!!!