CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS

8 Μαρ 2009

Χρόνια πολλά!!!

Εχθές γιόρταζε ο Θοδωρής, σήμερα γιορτάζω εγώ......για μένα...λίγο πολύ τα ξέρετε.....κάποια μέρα θα γράψω και για εκείνον.....

Για την ώρα,

Χρόνια μας πολλά.............

γυναίκες του κόσμου!!!

18 ειχαν κατι να πουν:

Spy είπε...

Καλή μου Λου,
είχατε την γιορτή σας ή γιορτάζατε όπως όλες οι γυναίκες του κοόσμου;

Χρόνια σας Πολλά σε κάθε περίπτωση.

the boy with the arab strap είπε...

xronia polllaaa kai stous dio sas !!!

Λου είπε...

Ευγενη μου Κατασκοπε, γιορταζα σαν γυναικα.....και δεν ξερω πως και γιατι, μα κατι τετοιες γιορτες μου αρεσουν.

Καλησπερα σας, και καλη εβδομαδα!!!

Λου είπε...

Φιλε Μονσερατ, σ΄ ευχαριστω, και σου ευχομαι μια γεματη εβδομαδα.....
Καλο σου βραδυ!!!

amelie είπε...

χρονια μας πολλα λου λου λου λου!!!
ποσος καιρος περασε!! χεχε...χρονια και ζαμανια..ελπιζω να σαι καλα
γεια χαρα

Λου είπε...

καλησπερα Αμελακι μου.....οντως πολυς καιρος.......χρονια μας πολλα φιλεναδα, ελπιζω να τα λεμε συχνοτερα....

Πολλα φιλια!!!!

Ανώνυμος είπε...

Αν και αυτές οι ¨ειδικές γιορτές¨ δεν με εκφράζουν, θέλω να σου ευχηθώ χρόνια πολλά από καρδιάς και παράλληλα να ευχηθώ και στους καταπιεσμένους άντρες να καταφέρουν κάποτε να σηκώσουν κι αυτοί κεφάλι…

Λου είπε...

Καλε μου Συνεα, μας εχεις λειψει.....σ ευχαριστω πολυ, αν και γιορταζω καθε μερα, επειδη απλα εχω ξυπνησει, αναπνεω και περπαταω, χορευω, κλαιω, ζω.....εντουτοις δεν με ενοχλουν ιδιαιτερα, αυτου του στυλ, τα γλυκαναλατα εορτασματα......οσον αφορα βεβαια, τους καταπιεσμενους επι γη, οταν επιστρεψει η εποχη των Αμαζονων, θα θεσπισουμε ειδικη ημερα εορτασμου του Ανδρα, στο λεω και το προσυπογραφω.....
Φιλια πολλα, και να μας θυμασαι καμια φορα!!!

BUTTERFLY είπε...

Βασικα...Χρονια μας Καλα!

Χριστίνα Ανέφελη είπε...

Να τον χαίρεσαι :-) Και... να μας χαιρόμαστε, εμείς οι γυναίκες!

Καλό βράδυ Λου μου, να περνάς ωραία, σε φιλώ!

Λου είπε...

Ακριβως οπως το λες, Πεταλουδιτσα.....χρονια μας καλα,
ΧΡΟΝΙΑ ΜΑΣ ΚΑΛΑ!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Πολλα φιλια!!!

Λου είπε...

Μακαρι, να τον χαιρομουνα, Ανεφελιτσα μου, μακαρι.....μα υποσχεθηκα μια μερα, θα γραψω για κεινον...

Οσο για μας,ΧΡΟΝΙΑ ΜΑΣ ΚΑΛΑ, λεμε ειπαμε ομως...
εδω παντα για να ΑΝΑΘΕΩΡΩ....

ΧΡΟΝΙΑ ΜΑΣ ΚΑΛΑ!!!

Πολλα φιλια και σε σενα, και να περνας καλυτερα κι απο μενα, φιλεναδα!!!

Χριστίνα Ανέφελη είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Λου είπε...

Καλημερα Ανεφελιτσα....θα γραψω μια μερα λεμε για τον Θοδωρη, τον αδερφο που δεν χαιρομαι ομως....και τοτε θα μιλησουμε για εκεινον......οσον αφορα την αναρτηση σου σε ψαχνω βρε παιδι μου ακομη και στο facebook, αλλα τζιφος, λες να φταιει που εχω ενα κεφαλι καζανι?
Θα το ξαναπροσπαθησω παντως.....καπως θα τα καταφερω...

Φιλουρες!!!!!!!!!!!

Leigh-Cheri είπε...

Χρόνια πολλά...σε όλους όσοι γιορτάζανε, λοιπόν!
Και με γεια το νέο λουκ! Τέλειο είναι! Έτσι. Να βλέπω θάλασσες, να χαίρομαι:-)

Φιλιά Λου μου!

Λου είπε...

Καλημερα, Φενια μου....σωστη η επισημανση σου, χρονια πολλα σε ολους, λοιπον....
Θαλασσες, θαλασσες, αντε να ρθει το καλοκαιρακι, να μας παρουν μακρια, να μας παν στα περα μερη......

Πολλα φιλια, και καλο ΣΚ!!!!!!!!!!!!!!!!!

Χριστίνα Ανέφελη είπε...

Επανέρχομαι για να κάνω μια διευκρίνηση: εγώ δεν "υπάρχω" πουθενά στο φέησμπουκ, ούτε ως Ανέφελη ούτε με το πραγματικό μου όνομα. Στο ποστ εκείνο αναφερόμουν στο γκρουπ του περιοδικού, που θα το βρεις εύκολα αν πληκτρολογήσεις στην αναζήτηση emmeis ή EMMEIS. Εκεί μόνο ίσως με δεις να σου... κλείνω το μάτι σε καμιά φωτό ;-) Έκανα μια εξαίρεση για να επιτρέψω στην κολλητή μου να με "εκθέσει" εκεί.

Καλό Σ/Κ Λου μου. Εγώ ζω μέρες απερίγραπτης χαράς τελευταία, και τα καλύτερα έρχονται!

Λου είπε...

Καλησπερα, Ανεφελιτσα....συγνωμη για την αργητα.....αλλα ξεδωσα την θλιψη μου στο Πηλιο.....να χαρω κι εγω λιγο η εργατρια, την ειχα αναγκη μια μικρη αποδραση.....να βρω τον χρονο, θα γραψω παλι τις εικονες που ειδα.....
Εψαξα στο facebook, κι ειδα ενα ομορφο μουτρακι, να μου κλεινει το ματι......αχου βρε, εσυ εισαι?

Τα φιλια μου, και καλη ανοιξιατικη εβδομαδα!!!