CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS

11 Φεβ 2009

Κύτταρο Live- Δευτέρα 9 του Φλεβάρη

‘’Να χορέψει και η φάρα των γιαχνί σοφών,
στην Ακαδημία μέσα Αθηνών’’





Έτσι κι εγώ, όταν είδα εκείνη την αφίσα κάπου στη Μεσογείων, στο δρόμο για τη φάμπρικα, και μιας, και όπως ήδη γνωρίζετε, μέσα μου αντιπαλεύει το σοφιστικέ δυτικό με το ανατολίτικο πανηγυρέ, μπορούσα να λείψω μια Δευτέρα ή Τρίτη, από το Κύτταρο?
Εεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεε?
Την αδυναμία μου στην Ελένη Βιτάλη, δεν την έχω κρύψει μέσα από τα μουσικά ταξίδια τούτου του βλογίου….
Μιλάω με τον Χρήστο στο τηλέφωνο, πάμε μου λέει, για κάμια μάσα?
Πάμε να ακούσουμε Βιτάλη, απαντώ…
Δεν μου αρέσει η Βιτάλη, μου λέει….
Και μένα, τι με νοιάζει? Απαντώ…
22:30 , ίσα ίσα που βρίσκουμε ένα τραπεζάκι, παρέα με δυο ξέμπαρκους, κόσμος, της πουτά τα βράστα….(που λέει και η Ελένη)….πανικός.
Και η παράσταση αρχίζει…
Haig Yazdjian, Ελένη Βιτάλη, Αρετή Κετιμέ………τόσα έχω να γράψω………που θα μείνω μόνο σ’ αυτό….η καλύτερη μουσική παράσταση που έχω παρακολουθήσει τα τελευταία χρόνια.
Μην το χάσετε, συμβουλή της τρεΛΟΥ!!!!!!!!!!!!!!


Υ.Γ. Βαριέμαι να γράψω, ακούω αρμένικα τραγουδάκια, και ταξιδεύω το μυαλό…..
Μην ξεχάσω, το ‘’ανήκομεν εις τη Δύσιν’’ της Ελένης πριν τραγουδήσει το ΄΄ταχεία’’ συντροφια με το ούτι του Αρμένη Yazdjian, καθώς και την εντελώς τυχαία διπλανή μου, fake, που ποιος ξέρει πως βρέθηκε εκεί μέσα, και ευστόχως ο Χρήστος αποκάλεσε Θάτσερ με μπούκλες…..(πάλι καλά, που γλιτώσαμε το ξύλο). Ο δε Χρήστος, Βιταλικός, πια……πάλι από πάνω βγαίνω....και το μεταμεσονύχτιο πέρασμα από τον Ξενύχτη στην Αχαρνών, όπου η συκωτάρια γαρνιρισμένη με τις φοιτητικές αναμνήσεις, ήταν το κερασάκι στην τούρτα.

9 ειχαν κατι να πουν:

Laplace είπε...

kalhspera Lou mou!
ayta einai...
mas bazeis idees :)

Λου είπε...

να γινει πραξη, η ιδεα, Ρομποτακο μου....πηγαινε, και θα με θυμηθεις.....και θα μου ξαναγραψεις, πηγαινε, κι εγω θα βρισω και τον Τσιπρα για χαρη σου....

Φιλια πολλα, και αντε, βαλε και καμια αναρτηση, να θυμαμαι οτι ειμαι Ελεεινιδα, να κραταω λιγο τα μποσικα....

και ματαξανα

Φιλουρες!!!!!

paraxeno είπε...

κατι να κλέψεις? αν γραψω αυτά που χω στο κεφάλι μου τελευταία μας βλέπω και κλέφτρα και θυμα της κλοπής σιδηροδέσμιες να μας φερνουν τσιγάρα και παυσίπονα στη νεα πτέρυγα του κορυδαλλού, αν και εχω ενα μεσον για το Δαφνί, θα χουμε και πισι εκεί να προσεχουμε τα μπλογκς μας :Ρ

μου κλεψαν την εμπνευση φιλενάδα οι ειδήσεις οι πολιτικοί σαλιάρηδες που το χουν ριξει σε γύψιμο αναισχυντο και μολυσματικό, τοσο στα ματια μας στη σκεψη αλλα και στις συνειδήσεις μας και στη μικρή μας καθημερινότητα...

μου κλεψαν την εμπνευση οι αδιάφοροι γειτόνοι που ασθμαινουν με επιθανάτιο ρόγχο της κοινωνικής αλλά και της ανθρώπινης τους υποστασης και ακόμη αδιάφορα σφυρίζουν λες και ο ήχος το σφυριγμα θα ξορκίσει τη μα(μπιπ)ια τους και θα γινουν όλα παραδεισένια οπως τα εχουν στο πλανημένο τους μυαλό, το πετροπλυμένο ...

μου κέψαν την εμπνευση τα πεθαμένα παιδιά, και τα χημικά τα ληγμένα, μου κλέψαν την εμπνευση ευχάριστα κατι παιδιά ματια γεμάτα χαρά στις δεντροφυτεύσεις που τραβολογιέμαι τελευταία, χρειάζομαι την επαφή με το χωμα τη φυσική καταπόνση για να αντεξει το μυαλό

να εγραψα, τι κατάλαβες? εεεεεεεεε?

σε ευχαριστώ που με επισκέπτεσαι φιλεναδα

καλό ξημέρωμα να χουμε

Χριστίνα

paraxeno είπε...

γλύψιμο οχι γύψιμο λολ

Λου είπε...

Χριστινα, δεν εισαι θυμα....και το ξερεις.......και το ξερεις γμτ μου, εσυ εκλεψες εμενα, για να εχει υπαρξη η ασημαντοτητα μου.........κι οσο αναλογιζομαι, οτι υπαρχουν σαν και μενα, μυριοι ασημαντοι, τοσο ευελπιστω.............και ακουγοντας τα τσαμικα της Βιταλη, διαβαζοντας τα στιχακια σου, ενθυμωμενη τα βιωματα μου, και ασπαζομενη κρυφα τα λογια του Χρήστου,....''η Λου γινεται ρομαντικη, μετα τον πεμπτο μπαφο.....τοσο πολυ ΕΛΠΙΖΩ!!!
Θα ρθω κι εγω στην Κυπρου να φυτεψω κατι, στο θολωμενο μου μυαλο, λειπει η Λου απο τη Σαρακοστη????

Χριστίνα Ανέφελη είπε...

Γεια σου Ελενάρα, θεά! Χαίρομαι που πέρασες ωραία. Ακόμη και να έρθει στα μέρη μου αυτό το τρομερό σχήμα, θα βρω παρέα να πάω; Γιατί τελευταία, παντού μόνη μου πηγαίνω...

Καλό απόγευυμα Λου μου, φιλιά πολλά! Πάντα να διασκεδάζεις, όπως αγαπάει η ψυχή σου.

Λου είπε...

Μολις αρνηθηκα μια προταση για Θεσσαλονικη, Ανεφελιτσα.....ποιος ξερει ομως, ισως βρεθω στας Σερρας το weekend.....αν και χλωμο το κοβω....
Αν ερθει το σχημα στην πολη σου, θα βρεις παρεα, να πας, καποιον ωραιο ανθρωπο,υπαρχουν και ωραιοι ανθρωποι....ειδαλως ελα Αθηνα, να παμε παρεα.

Τις καλημερες μου!!!

Spyros Vlahos είπε...

Δεν έχω τίποτα να 'πω, αλλά μ' αρέσει η ζεστασιά και μπήκα.
Περαστικός κι εγώ, φωτοτροπικός μέχρι αηδίας.
Τα λέμε (κι αν όχι, αξίζει που κάποτε τα είπαμε)

Λου είπε...

Σπυρακο, Ιονιε Ζωγραφε, τι πραγματα ειναι αυτα?

Περνας κι εσυ blogoκρίση?

Φυσικα, και θα τα ξαναπουμε, φιλε μου.....

Τις καλημερες μου στην Κορφού!!!!!!!!!