CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS

30 Ιαν 2009

για την Κωνσταντίνα Κούνεβα.

Χαωμένη……μια λέξη χαρακτηρίζει, εμένα και τη σχέση μου με τα πράγματα, το τελευταίο δίμηνο, να ψάχνω υπόσταση πολιτική?, να αντιλαμβάνομαι τον ρόλο και τη δική μου εγκληματική απάθεια, που οπλίζει χέρια με βιτριόλι?, να θέλω να διαμυρτηρηθώ και να σπάσω, μα να εκτονώνω την οργή μου, αγοράζοντας παλτουδάκια, από τους μικρούς μεροκαματιάρηδες της Ερμού, που απασχολούν κοριτσάκια των 580 ευρώ 15 ώρες ημερησίως,ταπεινωνοντάς τα, κι εκείνα με τη σειρά τους να σπαταλούν τα 200 από τα 580 ευρω, αγοράζοντας από τα ίδια τα αφεντικά μεροκαματιάρηδες, λες και είναι ρήτρα στο συμβόλαιο, ενώ με τα υπόλοιπα 380, θα βγάλουν τον μήνα και ένα όμορφο Σαβαττόβραδο, στο Αθηνών Αρένα (στιβαγμένα,μες την απρόσωπη λικνιζόμενη στους ρυθμούς του Βέρτη, μαζα, πουλώντας έρωτα και lifestyle)?
Κι εγώ,η ίδια? Εγώ που ξεπέρασα τα 580, εγώ που μετά κόπων και βασάνων, τα έφτασα 1100 (και κάθε μέρα, γι’ αυτό, τραβάω τα μαρτύρια του Ταντάλου), κι εγώ, που αν και θα είχα την πολυτέλεια, να μην στιβάζομαι, αλλά να απολαμβάνω ένα καλό τραπέζι και τους ρυθμούς του κάθε Βέρτη, συμμετέχοντας στο κοινωνικό γίγνεσθαι….παρά μόνο σνομπάρω, γιατί θέλω να συγκαταλέγομαι στα όντα τα πολιτικά, να σουλατσάρω ως έξυπνη κουλτουριάρα θείτσα, και να την βρίσκω με Έλλη Πασπαλά, κι εγώ, λοιπόν, και εκείνες, και σεις, και όλοι φταίμε.
Και παραφράζοντας, το αγαπημένο τραγουδάκι του Κηλαιδόνη, ‘’φταίτε κι εσείς, φταίμε κι εμείς, λιγότερο φταίει ο Καραμανλής….’’
Ποιος φταίει, αλήθεια λιγότερο?
Ο Καραμανλής, θρέμμα της Δεξιάς, που δοκιμάστηκε, κιόλας, και με τις ασσύμετρες απειλές, την εποχή που κάηκαν όλα τα αληθινά δέντρα (τι τα θέλουμε, να ΄ναι καλά τα ψεύτικα), ξαναβγήκε και πάλι αυτοδύναμος, για να εφαρμόσει στην πράξη το ΄΄σεμνά και ταπεινά’’…..το σοσιαλιστικό Πασόκ, εκείνο που κι εγώ ψήφιζα, για να μεγαλουργήσουν οι Πολυζωγόπουλοι και οι Πρωτόπαπες, και να διατάζουν σήμερα ένστολους και μπάτσους να ποτίζουν βιτριόλι, κάθε φωνή που διεκδικεί τα αυτονόητα, το κουμμουνιστικό κόμμα, που κλαίει και οδύρεται, μη τυχόν και χάσει ο Κωστάκης, και του πάρουνε κανένα ψήφο από το σακούλι, οι σοσιαλιστές και οι αριστεριστές…….
Μα εγώ φταίω……35 χρονών, τσογλάνι, και με μυαλό, υποτίθεται…..που δεν λέω με τίποτα να καταλάβω, ότι το δικό μου λάκο σκάβουνε, και ότι επικροτώντας ή έστω μένοντας αδιαμαρτύρητη σ΄αυτή την λάθος συνέχεια, από τη μια γίνομαι ανεγκέφαλος ειδικός φρουρός που δολοφονεί 15χρονα παιδιά, από την άλλη ρασοφόρος βολεμένος που του φιλάνε το χέρι, το χέρι που προ ολίγον συμμετείχε στον αυνανισμό του, απολαμβάνοντας βιντεάκια με σεξουαλικές κακοποιήσεις εξάμηνων βρεφών, και σαν να μην έφταναν όλα αυτά,γίνομαι και μεταμφιέζομαι αυτό το υπανθρωποειδές, που κυκλοφορεί με ένα μπουκάλι βιτριόλι στην τσάντα, για να καταπνίξει μια μορφή αντίστασης που δεν λικνίστηκε στα μπουζούκια, δεν θυματοποιήθηκε και δεν αλώθηκε από τον ψηφιακό καπιταλισμό, για να μη μου χαλάσει τίποτα τον αιώνιο λήθαργο, την μεγάλη πλαναίσθηση της ελευθερίας.
Είναι χρόνια που φωνάζω και διαμαρτύρομαι, και βρίσκομαι σε επίλεκτα events επανάστασης, για να διασκεδάσω τα ωραία μου συνολάκια, με κανά δυο δόσεις Γκράμσι, μόνο που τα events αυτά προυποθέτουν καλαισθησία χώρου, μουσική, καλό φαγητό, πώς να προβληματιστείς δίχως αστακομακαρονάδα? και γενικά αυτό το ακριβό και φαντεζί ντιζάιν της Αριστεράς και της Προόδου.
Χθες, λοιπόν, είχα μια πρόταση, για μια ενέργεια extreme, όχι, εντάξει, δε θα βάλω μολότωφ, αλλά, ήταν μια πρόταση, όντως επαναστατική, και τουλάχιστον, κάτι για το οποίο μπορω να παλέψω, και να ξορκίσω τις τύψεις μου….θα δείξει!
Πάντα πάσχω από την ασθένεια του εν βρασμώ….θα μπορούσα να καθίσω να σκεφτώ, να αναλογιστώ,και να γράψω ένα καλό κείμενο, μα πάντα βιαστικά, σκέψεις της στιγμής, λες και με κυνηγάνε, όπως τότε που έκλεβα….ξέρω ότι αργότερα θα διαβάζω αυτό το ποστάκι, και θα βρίσκω τα χίλια μύρια λάθη…..δεν μπορώ όμως να λειτουργήσω σοφότερα, ποτέ δεν το έπραξα…
Ένα δίμηνο χαωμένη, αγανακτισμένη, οργισμένη, προβληματισμένη, θλιμμένη, κι από κλέφτρα, φταίχτρα, αυτό το κείμενο είναι μια κατάθεση ψυχής για την Κωνσταντίνα Κούνεβα.

6 ειχαν κατι να πουν:

Χριστίνα Ανέφελη είπε...

Αχ Λου μου, πόσο αληθινό το κείμενό σου και πόσο οδυνηρά τα θέματα που θίγει! Πόσο μπερδεμένη και σαστισμένη από αυτήν την έκρηξη βίας και βλακείας νιώθω κι εγώ... Συζητούσα προχθές με τον κολλητό μου, ότι όσο ο Έλληνας βρίσκει τον τρόπο να τα κουτσοβολεύει και να νιώθει ότι τα υπάρχοντά του δεν απειλούνται σοβαρά, δεν πρόκειται να ξυπνήσει ποτέ. Ίσως μια σαρωτική οικονομική κρίση, τύπου Αργεντινής, να μας ξεκουνούσε, και λυπάμαι πολύ που το λέω...

Χαίρομαι πάντως που τονίζεις ότι όλοι έχουμε μερίδιο ευθύνης στο πώς έχουν εξελιχθεί τα πράγματα. Η ευθυνοφοβία του Έλληνα, σε συνδυασμό με την έλλειψη στοιχειωδών αξιών (αξιοπρέπεια, κοινωνική συνείδηση, ανθρωπιά πάνω απ' όλα) μας έχουν φέρει ως εδώ. Μακάρι η διαπίστωση αυτή να μας κάνει να αλλάξουμε λίγο, εμείς οι ίδιοι πρώτα απ' όλα, μήπως αλλάξει και τίποτε άλλο σε αυτή τη ρημαδοχώρα...

Εσένα πάντως, δεν σε φοβάμαι! Καλό Σαββατοκύριακο και να προσέχεις.

Λου είπε...

Ευχαριστω, Ανεφελιτσα.....οπως σου εγραψα και στο ιστολογιο σου, μην αφησεις τον χρονο να σε φθειρει, μεινε ανεφελη και μακρια απο τις μαζες....εγω προσβλεπω στην αυτοκαθαρση, καποια μερα θα σου πω!!!

Πολλα φιλια, ζεστα Σαββατοβραδα!!!

Χριστίνα Ανέφελη είπε...

Μια χαρά μου φαίνεται η αυτοκάθαρση που προτείνεις. Για μένα είναι αρκετό να μείνεις η Λου που ξέρουμε, η ανήσυχη, η ζεστή, η αυθεντική. Το θέμα της "πολιτικής υπόστασης", όπως λες, μου φαίνεται τόσο ξεπερασμένο και τόσο υποτιμητικό για την προσωπική μας κριτική ικανότητα... Προτιμώ να μένω μακριά από ταμπέλες και μάζες, κι ας το πληρώνω -συχνά- ακριβά. Δεν με απασχολεί ιδιαίτερα. Προτεραιότητά μου να νιώθω συνεπής απέναντι στον εαυτό μου, κι ύστερα όλα τα υπόλοιπα... Χαίρομαι, δε, ακόμη περισσότερο όταν συναντώ ανθρώπους που το έχουν πετύχει, όπως εσύ.

Καλή Κυριακή, χάρηκα πολύ για τη συζήτηση!

Λου είπε...

Καλο μηνα, Ανεφελιτσα......μου αρκει να πετυχω το Nosce te ipsum, κι ειναι κι αυτο σαν της γεννας της οδυνες..............αχχχχχχχχ εμενα, ποιος θα με κανει μανα????

Να γελασουμε και λιγο!

BUTTERFLY είπε...

Θυμος και αγανακτιση ειναι τα πρωτα βηματα για την αντιδραση! Δεξου την προταση!
Φιλια!

Λου είπε...

Εχω δεχτει ηδη την προταση, Πεταλουδιτσα.....αν, και δεν υπαρχει η αδρεναλινη των πρωτων ημερων....ωστοσο βρισκομαστε στη φαση της υλοποιησης της.
Ποιος ξερει?
Θα δειξει.....

Πολλα φιλια και σε σενα.......καλο Σαββατοκυριακο!!!!!!!!!