CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS

28 Ιαν 2009

Και μην ξεχνιόμαστε....




Κι εμέ τρισαλίμονο! Μια πίκρα με πίκρανε
πίκρα μεγάλη
και δεν μου την γλύκαινες, πανώριο ξαγνάντεμα
της πρώτης λαχτάρας μου καλό ακρογιάλι
Ποιά τάχα φουρτούνα φουρτούνιαζε μέσα μου
και ποιά ανεμοζάλη,
που δεν μου την κοίμιζες και δεν την ανάπαυες
πανώριο ξαγνάντεμα, κοντά στ' ακρογιάλι;
Μιά πίκρα είν' αμίλητη, μιά πίκρα είν' αξήγητη,
μιά πίκρα μεγάλη,
η πίκρα, που είν' άσβηστη και μες στον παράδεισο
των πρώτων μας χρόνων κοντά στ' ακρογιάλι.

8 ειχαν κατι να πουν:

palalos είπε...

MIA KAΛΗΣΠΕΡΑ ΠΕΡΑΣΑ ΝΑ ΠΩ, ΚΑΙ ΑΥΤΗ Η ΓΛΥΚΙΑ ΜΕΛΑΓΧΟΛΙΑ ΠΟΥ ΕΚΠΕΜΠΕΙΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΑΥΤΗ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΗ ... ΕΓΩ ΠΑΝΤΩΣ ΕΥΧΟΜΑΙ ΣΕ ΟΤΙ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΚΑΙ ΝΑ ΕΙΣΑΙ, ΣΥΝΤΟΜΑ ΝΑ ΑΝΑΤΕΛΕΙΣ!

ΦΙΛΙΑ!

Λου είπε...

Καλησπερα, Παλαλε μου...ευχαριστω για τα καλα σου λογια, ελπιζω, ναι, πως θα περασουν ολα, και θα επανελθω στην κωμικη μου τραγικοτητα.

Καλο σου βραδυ!!!

Χριστίνα Ανέφελη είπε...

Τι ωραίο! Όπως και η Καραΐνδρου στο podcast.

Σε φιλώ Λου μου! Καληνύχτα, να περνάς όμορφα.

Λου είπε...

Καλημερα, Ανεφελιτσα....ευχαριστω....τωρα που το σκεφτομαι,,,,υπαρχει τροπος και θα το παλεψω.

Πολλα φιλια!!!

Ο άλλος είπε...

Αθωήτης...μηδέν. Πιά

Λου είπε...

Αλλε μου, ηξερα οτι θα σε συναντησω εδω......απλα το ηξερα!

paraxeno είπε...

αυτό θα το κλεψω εγώ - λατρεύω τον Φοίβο αυτό... ειν και καλό παιδί πολύ καλό παιδί

Λου είπε...

ελευθερα, μα πρωτα επρεπε να το κλεψεις......υστερα να το ανακαλυψω.....κσι μετα ολα τα γενομενα, να αποκτησω κι εγω υποσταση..............anyway.........λατρευεις τον Φοιβο, αρα καπου θα συναντηθουμε!!!