CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS

16 Φεβ 2009

Μια τρύπα στο νερό….

«Όλα τελειώνουνε
κι όλα περνάνε!
Ιδέες βασίλισσες
κακογερνάνε.
Στις νέες ανάγκες σου
(κόπος βαρής!)
σκοπούς αλάθεφτους
κοίτα να βρεις.»



Κάπου εκεί, κατά τον Δεκαπενταύγουστο, συμπλήρωνα τα 34 χρόνια ζωής.
14 Αυγούστου, ήμουνα ακόμη 33…..15 Αυγούστου έπρεπε να ζήσω με ένα 34…..δε με πολυχάλασε, είναι η αλήθεια.
Κι ύστερα άλλαξε ο χρόνος, το ’08, έγινε ΄09…….και εμένα με βαφτίσανε 35άρα….αυτό με εκνεύρισε τα μάλα.
Στην αρχή έβγαλα θυμό, μετά όμως, είδα ρυτίδες, η μέση μου πόνεσε, διάβασα για την οστεοπόρωση…..βρήκα πολλά κοινά μαζί της…..πάλι καλά που δεν πηρα σβάρνα τα μοναστήρια (με τρομάζει αυτή η ιδέα).
Τριανταπέντε λοιπόν, επείσθην……είσαι κωλόγρια Λου…..είμαι…..και σκέφτομαι….
Τι έκανα?
Για πάρτη μου, τι έκανα για μένα?
Μια τρύπα στο νερό……………
Από εκείνη την αποφράδα ημέρα , πρωτοχρονιά του 09, αυτή την φρίκη έχω φάει………….
Μαμά γερνάω….το 35 στοιχίζει πολύ, τουλάχιστον εμένα, μου κάτσε στο σβέρκο….
Κι αυτή η μαμά?
Μιλάμε στο τηλέφωνο κι αρχίζει……
Πότε θα γίνεις μάνα? Δεν είσαι μικρή πια, καλό παιδί ο Κώστας, παπούτσι απ’ τον τόπο σου, να νοικοκυρευτείς…………μπλα μπλα

Ο μπαμπάς, πάλι, της λέει να σκάσει, κι ύστερα σκύβει το κεφάλι, κι ονειρεύεται τα εγγόνια του τα αγέννητα……πόσες φορές την έχω ζήσει αυτή την σκηνή.
Και μετά εγώ, σκαλίζοντας τη φωτιά στο τζάκι, του λέω, ότι δεν μ΄ενδιαφέρει να φέρω παιδιά σ΄αυτόν τον κόσμο, γιατί απλά δεν με ενδιαφέρει η συνέχεια του κόσμου τούτου……..και του αρχίζω μια ανάλυση για τη μεταδομιστική θεωρία του Φουκό, και έχουν ψηθεί και τα παιδάκια, και πίνουμε και τα κρασάκια μας…..κι έτσι περνάω την όμορφη 5ενθήμερη άδεια στο χωριό.
Στο χωριό, που όμως αυτή τη φορά δεν πήγα………..για να μην ακούσω πάλι τις κατσάδες της μάνας μου, να μην δω τα θλιμμένα μούτρα του πατέρα μου, το πονηρό γέλιο της γειτόνισσας (κακό χωριό τα λίγα σπίτια).
Πέντε μέρες αραλίκι, σπίτι….με έβγαλε μόνο, μια σοκολάτα στα Εξάρχεια, και η απίστευτη ιστορία του Μπένζαμιν Μπάτον, που ο μ_λ_κας, όσο πάει, ξανανιώνει……είναι αυτή ταινία για μένα?
Τριανταπέντε, βρε π_στη μου…………μου ΄χει πέσει βαρύ……και τι έκανα για πάρτη μου?

Μια τρύπα στο νερό….

24 ειχαν κατι να πουν:

Leigh-Cheri είπε...

Μμμμ...

Μήπως όλα αυτά είναι μόνο στο κεφαλάκι σου, λου μου; Γιατί εγώ, όλον αυτόν τον καιρό που παρακολουθώ το μπλογκ σου "βλέπω" έναν άνθρωπο ενεργητικότατο, ολοζώντανο, με το μυαλό και το σώμα σε μόνιμη απασχόληση...μόνο για γριά δε μου κάνεις. Μακάρι να 'ταν κι άλλοι σαν κι εσένα. Για να μην σου πω για κάτι δεκαοχτάρηδες και εικοσάρηδες γεννημένους γέρους! Και μην μου πεις ότι δεν τους έχεις συναντήσει κι εσύ. Κοιτάξου λοιπόν λίγο καλύτερα και θα δεις πως δεν έχεις τίποτα να ζηλέψεις απ' τα περασμένα χρόνια. Έχεις αρκετή ενέργεια για να ζήσεις απολαυστικότατα τα τωρινά.
Όσο για τους γονείς, μην ψήνεσαι. Έτσι είναι πάντα αυτοί. Κάναν όμως τις δικές τους επιλογές. Τις δικές μας έχουμε δικαίωμα να τις κάνουμε εμείς. Στο κάτω κάτω, ούτε εγώ συμφωνώ που η μαμά μου παντρεύτηκε τον μπαμπά μου. Έπρεπε να τους χωρίσω;-)

Laplace είπε...

Loy moy sygnwmh gia thn frash alla thelw na thn grapsw..sygnwmh pantws

GAMHSE TA..ta xronia pernane xwris na to katalabei kapoios

mono an yparxoun stathmoi anaforas thimasai kati..

meta ta 25 eidika ta xronia pernane san hmeres..

Χριστίνα Ανέφελη είπε...

Δε νομίζω ότι η μη εκπλήρωση του κλισέ "σύζυγος και παιδιά" σημαίνει ότι έχεις κάνει μια τρύπα στο νερό. Δικαίωμα του καθενός να επιλέξει ό,τι του ταιριάζει και σε όποια ηλικία νομίζει καλύτερο.

Έπειτα, δεν ξέρω αν αυτό σε παρηγορεί, αλλά οι δικοί μου βιάζονται να τελείωσω τις σπουδές μου για να παντρευτώ... Ναι, στην ηλικία που είμαι τώρα! Αυτός πιστεύουν ότι είναι ο προορισμός της γυναίκας, εν έτει 2009! Βέβαια, αν ήξεραν ότι εγώ είχα πρόταση για γάμο και μάλιστα πλούσιο στα 18 μου, δεν έχω ιδέα πώς θα τους φαινόταν. Οπότε περιορίζομαι στο να γελάω κάτω απ' τα μουστάκια μου κάθε φορά που γίνεται σχετική συζήτηση και να ζω όπως θέλω εγώ :-b

palalos είπε...

σε καταλαβαινω απολυτα Λου!
και εσενα και τους δικους σου...δεν θελω να σχολιασω κατι, ουτε να σου "υποδειξω" εναν δρομο...δεν υπαρχει δρομος..εσυ εισαι ο δρομος και εσυ θα χαραξεις το μελλον..το μελλον το δικο σου, του μικροκοσμου σου..της κοινωνιας ολης!

καλη εβδομαδα Λου μου!

g vrettos είπε...

Ακομη πιστευεις στα παραμυθια;;Ολα ειναι ιστοριες που μας κολανε οι μεγαλυτεροι σα τη ρετζινια,και αντε μετα τρεξε να προλαβεις......
Η ζωη ειναι η θεα απο διαφορετικο λοφισκο,και η ανηφορα της μας κανει η πιο παρατηριτικους, η πιο φοβισμενους.
Τα προτυπα τους και οι ελπιδες τους σταματανε στον ομφαλιολορο μας,
ποτε αληθεια τον κοβουμαι;;;Ειναι του καθενος μαςδραπετευση.
Την καλημερα μου.

Λου είπε...

Καλημερα, Φενια μου......λες να παω σε γιατρο?
Κατα φαντασιαν γιαγια?

Απλα μου την εδωσε, που πεντε μερες ρεπο, και δεν πηγα πουθενα, κι αυτο το 35 μου ειναι αβασταχτο γμτ μου....

Σημερα, ομως ειναι αλλη μερα, με πολυ κρυο, παρα πολυ ηλιο, κι εγω κεφατη.....σου αφιερωνω το τραγουδακι που ακουω..."I Get a Kick Out of You"

Οσο για τους γονεις μας, δεν εχεις κι αδικο, μηπως ηρθε ο καιρος να τους χωρισω?
Δε με βρισκει συμφωνη, η συνυπαρξη τους......χαχαχα..

Καλη βδομαδα, και πολλα φιλια!!!

Λου είπε...

Ρομποτακο μου, αστα να πανε, σαν νερο περνανε τα χρονια, και μας μενει η ροκια, ποια ροκια δλδ, που τωρα το δισκακι παιζει ''at long last love'' και την εχω καταβρει η βαβω με τον Frank Sinatra......
οποτε, ερχομαι και καταληγω, ο χρονος ειναι πλαναισθηση, και τα παντα κβαντα.....

Τις καλημερες μου, φιλαρακο...ααααα....
εχεις και πολλα φιλια απο τον Αλεξη (ξερεις εσυ)!!!

Λου είπε...

Ανεφελιτσα, θα σε μαλωσω......με εναν πλουσιο γαμο, πως θα εκπληρωνες το προτυπο της Μαιρης Παναγιωταρα?
εεεεεεεεε?????
Προταση γαμου, μου εκαναν μια φορα πριν 12 χρονια, αλλα νομιζα πως ητανε αστειο.....ασε που θα 'μουνα Μαιρη Παναγιωταρα.....τα νηματα τα κινουν, οι εκαστοτε αποφασεις μας....
Γελασε και ζησε οπως θελεις εσυ, καλη μου φιλη, και μεινε οσο μπορεις μακρια απο το 35, λεω κι εγω να το ξεχασω, θα μου κρυψω ενα χρονακο απο σημερα...

Πολλα φιλια!!!

Λου είπε...

Παλαλε, πολλες καλημερες......σου γραφω απο το μελλον, τα παιδια κλαινε, ο χοντρος γκρινιαζει για το φαι, εμενα δεν μου πετυχε η περμαναντ, ζω ενα δραμμα......
ααααααχχχχχ
Θα 'θελα να μουν λευτερη, τι ηθελα εγω και παντρευτηκα, και τραβαω τετοια ζορια?

''εσυ εισαι ο δρομος και εσυ θα χαραξεις το μελλον..το μελλον το δικο σου, του μικροκοσμου σου..της κοινωνιας ολης!''

και επειδη συμφωνω μαζι σου, λεω να γυρισω στο παρον, εχουμε ακομη δρομο μπροστα μας,φιλε.

Καλη μερα, και καλη εβδομαδα!!!

Λου είπε...

Vrettos, ομορφο αυτο που ειπες, και αρχιζει και ο Frank να περναει στο μελαγχολικο ''all the way home'', αν θυμαμαι καλα, εγω δραπατευσα απο τα πεντε μου, να την πατησω λες στα τριανταπεντε?
Μαλλον, δεν μας τα 'πε καλα, ο Μπενζαμιν Μπατον.....
οπως και να 'χει φιλε, να εχεις μια ομορφη και ζεστη Δευτερα!!!

Ανώνυμος είπε...

a hole on the water...

Λου είπε...

or smoke on the water......καλο μεσημερι ξενε!!!

Χριστίνα Ανέφελη είπε...

Χαχαχαχααααααααχαχαχα απίθανη η απάντησή σου προς τον παλαλό! Τα λέει όλα. Και ναι, από το a hole on the water προτιμάμε το smoke on the water...

Είδες βρε Λου; Βίος και πολιτεία είμαι. Και ναι μεν η πρόταση γάμου μπορεί να είναι κάτι το ευχάριστο (όνειρο ζωής για κάποιους, δεν έχω παρά να το σεβαστώ), αλλά όταν γίνεται ως "λύση απελπισίας" για μια σχέση που δεν σώζεται με τίποτα... ε, ευχαριστώ πολύ, δεν θα πάρω κι ας πρόκειται να λύσει όλα μου τα προβλήματα! Παρωδία σκέτη. Έκτοτε παρουσιάζω μια μικρή αλλεργιούλα στον θεσμό...

Φιλιά πολλά! Μόνη σου το λες πως έχεις πολύ δρόμο ακόμη και το πιστεύω κι εγώ, φυσικά. Καλή δύναμη!

Prince Of The City είπε...

A) Οι γονείς είναι προγραμματισμένοι. Αν κάνεις αυτό θα λένε το άλλο κι αν κάνεις το άλλο θα επιστρέφουν στο αυτό.

Β)35 χρονώ μπουμπούκι είσαι ρε, στη καλύτερη ηλικία. Ξέρεις τί θες και ζείς ελεύθερη. Σιγά μή κάτσεις να γίνεις θύμα στον κάθε φαλλοκράτη που λέει ότι 30+ είναι γριές.

Γ)Τα φιλιά μου και τις γλυκές μου καλησπέρες *αγκαλίτσα*

Λου είπε...

Καλησπερα, Ανεφελιτσα.....να προσεχεις τις αλλεργιες σου, φιλεναδα.Αν κι εδω που τα λεμε, εγω εχω αλλεργιες σε πολλους θεσμους, μαλλον.....κι εκει να δεις δυναμη που θελει, να υποστηριζεις τα πρεσβευω σου.....

Αντε, και στο διαβασμα σου μικρη....μην την ξεχνας την Ιθακη.

Φιλουσκια!!!

Λου είπε...

Καλησπερα, Σκοτεινε Αγγελε.....

Θα τρελαθω αλλη μια, θα τρελαθω αλλη μια, με τα σχολια σου, και θα πεθανω Αγγελε μου και φονια στην ''αγκαλια'' σου....

Να 'χεις ενα ζεστο χειμωνιατικο βραδυ!!!

Ο άλλος είπε...

Πίστεψέ με, ένα ποτήρι ουίσκι στα 35, δεν είναι ποτέ όπως ήταν στα 20. Ο έρωτας δε,τι να σου πω; Έχει κάτι λογαριασμούς με το χρόνο, όλο χρεωμένος είναι. Κοίτα λοιπόν τα χρέη σου

Λου είπε...

Ωριμε, Αλλε, Αγνωστε, Φιλε, ενα ουισκυ, παλιο απο χρονια, ακριβο κι αγαπημενο, εις μνημην των ερωτων, αποψε για σενα....

Να περνας καλα, και να κοιτας τα χρεη σου!

Σε φιλω!!!

BUTTERFLY είπε...

Λοιπον αυτη την κριση την περασα ηδη στα 28 μου! Κι ακομα την περναω...

Λου είπε...

Καλημερα, Πεταλουδιτσα μου.........εγω συνειδητοποιησα οτι τραβαω ζορια, οταν μου μιλησαν για παλιμπαιδισμο.........μα ρε π_στη μου......ειναι δυνατον?
Ακομη παιδι, δεν ειμαι?

Καλο Σαβατοκυριακο, φιλη μου!!!

Spyros Vlahos είπε...

Τελευταία πάσχω από έλλειψη σεροτονίνης, με λίγα λόγια δε βλέπω καν ποτήρι (άσε το μισογεμάτο ή μισοάδειο).
Θα τα πούμε άλλη φορά να 'μαι πιο αισιόδοξος

Λου είπε...

Καλημερα, Σπυρο........αυτο λες να φταιει....γιατι κι εγω το ποτηρι ψαχνω.......βρες το φαρμακο, και πες μου...

Φιλια, και καλο Σαβατοκυριακο!!!!

paraxeno είπε...

υπάρχουν και χειρότερα φιλενάδα, 43 κι η τρύπα στο νερό βαθαίνει κι απλώνει δαχτυλίδια και φιοριτούρες πιο μακριά, μοιαζει με λίμνη ή με κείνα τα δαχτυλίδια του μακρινού πλανήτη.... υπάρχουν και χειρότερα μη σκας....

όσο υπάρχει νερό, ας ειμαστε καλά να κανουμε τρύπες σε δαύτο.... φαντάσου να μην το ειχαμε κι αυτό!!!! απαπαπαπ

σας ασπάζομαι με ευχάς πασχαλινάς και εορτάσιμες αγαπητή

σε ευχαριστώ για την επίσκεψη παντα τις ωρες που τη χρειάζομαι να σαι καλά τριαναφεύγα φιλενάδα

Λου είπε...

Καλο Πασχα, και σε σενα παραξενη Χριστινα, φιλη μου των αιθερων και των υδατων.....
Σιγουρα, υπαρχουνε και χειροτερα.....
Φαντασου, τι θα λεμε στα 70φευγα.....κι αν ετσι οπως βαδιζουμε, θα χουμε νερο τοτε....

Καλο Πασχα, Παραξενη δικη μου Χριστινα!!!

Τα φιλια μου!!!!