CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS

6 Ιαν 2009

Στο ουζερί της γειτονιάς!

Δευτέρα 5/1/2009……ξημερώματα Τρίτης.

Σχολάω από την φάμπρικα, πετάω τη στολή, φοράω το το τζην της εργατιάς, και πετάγομαι στο γειτονικό ουζερί, το κρητικό, να πιω μια ρακή με την Δέσποινα και τον Δημήτρη. Ο Δημήτρης, ανένταχτος αναρχικός και δημοσιοκάφρος, που γνώρισα στη Θεσσαλονίκη, και φυσικά η κουβέντα μας, γαρνιρισμένη με χταποδάκι και αθερίνα, γύρω από τα πολιτικά, την επανάσταση,τον άτυχο μπατσούλη, τα Εξάρχεια, τις ανθρώπινες σχέσεις,την Παλαιστίνη. Ήσυχο βράδυ, εμείς και μια παρέα ακόμη , στη γωνία,δυο άνδρες μια γυναίκα.
Η άλλη παρέα, φεύγει…..περνάει προς το μέρος μας. Ο Δημήτρης, απευθύνεται στον έναν άνδρα.
-Καλησπέρα σας, κύριε Κούνδουρε….καλή χρονιά, πως τα βλέπετε τα πράγματα?
Αυτό ήταν….ποιος την έπιανε μετά τη Λου, παρέα με τον Κούνδουρο, να με σιγοντάρει, σε ένα ντελίριο κεφιού και επανάστασης, η αλλαζονική μου ταπεινότητα να δίνει ρεσιτάλ….και κάτι τέτοια τα γουστάρει ο Κούνδουρος…..τι να λέμε τώρα…θράσσος και πολιτισμός!!!!!!

Εγώ και ο Νίκος Κούνδουρος!


Απλά τα γράφω, να ‘χω να θυμάμαι!!!

10 ειχαν κατι να πουν:

Laplace είπε...

καλημερες

Λου είπε...

Καλημερα, Ρομποτακο....τι καλη μερα δλδ?
η καλη μερα ειναι κοντα, απλα δεν εφτασε ακομη, μεχρι τοτε, τους αγωνιστικους μου χαιρετισμους!!!

Χριστίνα Ανέφελη είπε...

Πολύ ωραία Λου μου! Πάντα να χαίρεσαι τη συντροφιά αξιόλογων ανθρώπων, επώνυμων και μη.

Μου θυμίζεις και κάτι δικά μου τώρα... Αχ!

Καλή χρονιά και πάλι! Φιλάκια.

Λου είπε...

Καλησπερα, Ανεφελιτσα μου....δεν ξερω γιατι, αλλα Η ΖΩΗ ΕΙΝΑΙ ΩΡΑΙΑ! κι ας μην ξερω γιατι....

Πολλα φιλια κι απο μενα!!!

Prince Of The City είπε...

Πωπω τύχη Λου μου

Αν εχεις Κ*λο διαβαινε!!!

Spy είπε...

E, ρε, τι βλέπεις με μερικές ρακές...

Λου είπε...

Gote-Angel, ειμαι πολυ κ*λοφαρδη, και το ξερω, αμα δε, εχω πιει και κανα δυο ουζακια.....μα τι να λεμε τωρα.....χρονια πολλα φιλαρακο!!!

Λου είπε...

Ευγενη μου Spy, καλημερα σας....μου θυμισατε εναν παπυρο αναρτημενο στο ουζερι, ''η μεθη δεν αναπαραγει τα ελαττωματα, παρά, τα αποκαλυπτει''.
Με δυο ρακιες, γινομαι αποκαλυψη!

Σας φιλω!!!

BUTTERFLY είπε...

καλη και αγωνιστικη χρονια Λου μου!

Λου είπε...

Καλημερα Πεταλουδιτσα......ολοι μαζι στον αγωνα.....καλη χρονια!!!!!!!!!!!!!