CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS

31 Δεκ 2008

Εν έτει 2008……


 

Βασικά,

 καλημέρα σας

 

η αλήθεια είναι ότι η απουσία μου από την μπλογκόσφαιρα, έγινε τόσο αισθητή…..που δεν μπορούσα να μη γράψω δυο λόγια, παρά το βεβαρημένο του προγραμματός μου (τσιγάρο, πρέφα και καφέ, μαζί με δώδεκα Πράγες και πέντε Ροβανιέμια, όλα από εμένα εξαρτιώνται). Μετά λοιπόν από τα χιλιάδες ανώνυμα mails που κατέκλυσαν το γραμματοκιβώτιο μου, αποφάσισα να προβώ σε μια βαρυσήμαντη δήλωση.

 

Imiliori agouri apo Lou (υποκοριστικό της ΤρελΛού)    kronia polla!!!!!!

 

Κάνοντας μια προσωπική ανασκόπηση της χρονιάς που πέρασε, τι να θυμηθώ, τι να αφήσω…..

Ένας   χρόνος……Τα καταφέραμε…..ένας χρόνος ιστολογείν…..τρία και κάτι χρόνια ζωης…μπορεί η ταυτότητα να δείχνει προς τα τριανταπέντε, αλλά και ο Μηλιώκας είναι δώδεκα χρονών και μεγαλοδείχνει.

Έτσι κι εγώ,  είμαι τριών ετών, κι εδώ κι ένα χρόνο blogger…….εμ…όλα τα ‘χα η Μαριωρή, αυτό θα μου ‘λειπε?

Αυτό το ιστολόγιο ξεκίνησε εγωιστικά….το δικό σας πως ξεκίνησε? Έσβηνε η Αμαλία, όταν έμαθα για το χώρο. Μελέτησα, ξεχάστηκα, δεν ασχολήθηκα….Κάηκε η Πελλοπόνησος, και με κατεβάσατε στην πορεία σας, δε φόρεσα μαύρα, όπως προστάζατε, μα κατέβηκα, έστω και με ροζ….σας ψαχούλεψα περισσότερο…..

5 Δεκέμβρη του 07, γεννήθηκε η Λου….και το nosceteipsum, ένα βράδυ, ανάμεσα σε μια φτηνιάρικη έκδοση του Σέξπηρ, τις εγωιστικές μου προθέσεις, και μια απέραντη μοναξιά……Εν τέλει, δεν είμαι τίποτα παραπάνω, παρά η απέραντη μοναξιά μου.

Κι ύστερα, κι ύστερα, πήρα φόρα και κοτσάρισα και τα Ανερώτητα Απαντήματα….και κάπως έτσι γνωριστήκαμε.

Έτσι γνώρισα και τον Χρήστο, που μου αγόρασε ένα ζευγάρι γόβες (σαν τη διαφήμιση, κερδίστε χρήματα, από το ιστολόγιό σας), κι έμπλεξα με το ΣΥΡΙΖΑ, κι αφού δεν έπιασα ως Ρουβίτσα, έγινα Τσιπρίτσα….και ξεκόλλησα από τον καναπέ, και διαδήλωνα στο Τρίκυκλο….και….και…..και ο Χρήστος Walker έφυγε, οι γόβες όμως είναι εδώ!!!

Ένας χρόνος φουλ……εντάξει, είχαμε και κανα δυο ρεκτιφιέ στα νοσοκομεία, αλλά από βόλτες, τρέλες, και επανάσταση, άλλο τίποτα…..ενώ στην ΨωροΚώσταινα, η Δεξιά καλά κρατούσε, με λίγες πρέζες Ζαχόπουλου, Siemens, Βουλγαράκη, Ευφραίμ, και οικονομικής κρίσης……κι έφτασε τούτος ο Δεκέμβρης, μια ‘’εξοστρακισμένη΄΄ σφαίρα, ο μικρός Αλέξης, η συναντησή μου με έναν μποεμ πρίγκηπα, χίλια μύρια τόσα, για να διαπιστώσω ότι τούδε και στο εξής , με σώας τα φρένας (?) και συνειδητά, θα φοράω αποκλίνουσα συμπεριφορά……Έτσι θα με βρει, λοιπόν το 2009.

 

Μη ξεχάσω….

Εδώ κι έξι μήνες διατυμπανίζω, ότι 2 Γενάρη του 09, θα κόψω το τσιγάρο, σκόπιμα δεν συμπληρώνω τα δυο πρώτα ψηφία της χρονολογίας….για να δούμε!!!

 

Καλημέρα σας κι

Ευχαριστώ!!!!!

 


glitter-graphics.com

19 ειχαν κατι να πουν:

Laplace είπε...

ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ ΛΟΥ ΜΟΥ!ΕΥΧΟΜΑΙ ΥΓΕΙΑ Κ
ΟΤΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΝΑ ΣΟΥ ΦΕΡΕΙ ΤΟ 2009..

Λου είπε...

Να σαι καλα, Ρομποτακο μου. Καλη χρονια και Υγεια για ολους!!!

Κούκος είπε...

Καλή αγωνιστική χρονιά!

Λου είπε...

Εννοειται, Κουκε....τα παντα στον αγωνα!!!

Καλη χρονια και σε σενα!!!

γ.κ. είπε...

Τα καλύτερα σου εύχομαι...τ΄αξίζεις!!

Λου είπε...

Καλη χρονια, Ψουξ, δημιουργια και χαρές στο μικρο θεατρακι του κοσμου!!!

the boy with the arab strap είπε...

καλησπερες λου , ευχομαι να εισαι παντα γερη και να προσεχεις τον εαυτο σου .

g vrettos είπε...

Kαλη χρονια Λου,και οτι επιθυμια εχεις να σου βγει μπροστα.

Pan είπε...

Καλησπέρα!

Αυτά περί των ψηφίων να τα αφήσεις στην άκρη!

Κόψε το να τελειώνει.

Αν μπορείς, στείλε μου τον Φουρτούνα να τον ανεβάσω.

Α, ξέχασα: Καλή χρονιά!

Λου είπε...

Καλημερα, Μονσερατ....καλη χρονια φιλε, γεματη χρωματα....χρωματα κι αρωματα...

Να περνας καλα!!!

Λου είπε...

Vrettos,σ ευχαριστω και ανταποδιδω.....το 2009 να ειναι η χρονια μας!!!

Λου είπε...

Panουλη, ειμαι μια αδιορθωτη, χαζη, και αυτοκαταστροφικη σκυλα....2 Γεναρη του 9 ειχα πει? μαλλον του 39 εννοουσα, αν κρινω απο το τασακι στο γραφειο.
Το τραγουδακι το πηρες, σου αρεσε?

Ανώνυμος είπε...

Καλή χρονιά Λου και εύχομαι οι αγώνες φέτος να είναι λιγότεροι, όχι από κάμψη του επαναστατικού μας φρονήματος αλλά επειδή τα περισσότερα προβλήματα θα επιλυθούν-λέμε και καμία …βλακεία να περνάει η ώρα!

Λου είπε...

Ε οχι και να επιλυθουν, Συνεα μου, διοτι οπως λεει και το σουξεδακι του Καβαφη, ειναι κι αυτοι οι βαρβαροι μια καποια λυσις!!!
Πλακα κανω κι εγω

Χρονια πολλα, και καλη χρονια!!!

Δια λόγου είπε...

Καλή χρονιά Λου/που/ζηλεύω/την πένα/ σου...
Καλή καλή χρονια/σου/που/με γλίτωσες/από/ αχρωμία/ δύσκολου χειμώνα/ πέρυσι/ και φέτος στο/ καταθέτω/ γιατί έτσι πρέπει/ να τα λέμε αυτά...

Λου είπε...

Καλη χρονια, και σε σενα, Ελενιτσα, και οτι επιθυμεις, παντα χρωμα στη ζωη.....ευχαριστω για τα καλα σου λογια.

Πολλα φιλια!!!

Unknown είπε...

Χρονια πολλα και σε σενα Λου! Καλη χρονια να εχεις, και παντα τετοια ωραια να συμβαινουν!

Λου είπε...

Καλησπερα,Κωστη.......σ ευχαριστω, και ανταποδιδω τις ευχες!
Γραφε καμια φορα στο ιστολογιο σου, να μπορουμε να εχουμε επαγγελματικη υποσταση ως κλεφτρες!

Unknown είπε...

Enta3ei mwre, evala. An einai na apofygoume kriseis proswpikothtas...