CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS

21 Δεκ 2008

Καλά Χριστούγεννα!!!






Το ξέρω…..είμαι αδικαιολόγητη…….απλά έμεινα να χαζεύω τα γεγονότα, ήταν, είναι και ελπίζω να είναι, καταιγιστικά.

Μια μικρή περιπέτεια υγείας, από την άλλη, και τέθηκα στο περιθώριο…..κρίμα….θα μπορούσα κάτι να σπάσω κι εγώ…..ελπίζω ΑΥΡΙΟ.

Δε θα πω τίποτε παραπάνω για την ώρα, να ευχηθώ μόνο χρόνια πολλά και καλά Χριστούγεννα!!!





 

Σας ασπάζομαι,

Λου

 

 

Υ.Γ. Ο Αλέξης δε θα γυρίσει πίσω, ούτε το ποτάμι της οργής όμως.

11 ειχαν κατι να πουν:

g vrettos είπε...

Xρονια καλα Λου και παντα με υγεια,
οσο για το μαυρο το χαλι του κεντρου της πολης τελικα παιρνουν αυτο που τους αξιζει.Ο Αλεξης καιο καθε δολοφονημενος νεος δεν παιρνει τιποτα,οι ηθικοι αυτουργοι θα ειναι παντα εκει εξω να σκοτωνουν ,να καινε δασοι να κανουν πουστιες.Και οι αλλοι μισοι θα τους στηριζουν με τη κρυφη ελπιδα οτι καποται θα γινουν και αυτοι σαν τα μουτρα τους.
Ο ραγιας δεν αλαζει, απο το Πετρουλα, στον Μελιστα,στον Αλεξη,και ποιος ξερει τον επομενο γιατι σιγουρα ερχεται και αλλος.

Laplace είπε...

Καλα Χριστουγεννα Λου μου..
καλα να περασεις..
φιλια

Χριστίνα Ανέφελη είπε...

Καλές γιορτές κι από μένα Λου μου... Ας μας βρει το 2009 πιο συνειδητούς και ενεργούς ανθρώπους, μήπως και καταφέρουμε κάποτε να αλλάξουμε έστω και λίγο αυτό το χάλι! Ούτε κι εγώ μπόρεσα να συμμετέχω τόσο δυναμικά όσο θα ήθελα, οπότε προς στιγμήν περιορίζομαι στο να γράψω κάποιες σκέψεις στο μπλογκ μου.

Περαστικά για το θέμα της υγείας σου. Πάντα γερή και δυνατή! Σε φιλώ.

Spy είπε...

Καλή μου Λου,
χαίρομαι που σας διαβάζω και πάλι.
Ελπίζω να μην τα ξαναπούμε την επόμενη χρονιά. Αν πάτε στο μέτωπο στείλτε μας καμιά ανταπόκριση...

the boy with the arab strap είπε...

να εισαι καλα λου , αι μην χανεσια βρε παιδι μου , τι σας εχει πιασει και κανετε κοπανες , δεν ειναι σχολειο εδω .

palalos είπε...

ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ-ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ-ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΕΥΤΥΧΙΑ!

ΥΓΕΙΑ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΟΛΑ!

Λου είπε...

Καλησπερα, φιλαρακια, και χρονια πολλα. Ευχαριστω για τις ευχες ολους/ες...αντε να ρθει η μερα που θα αραξω, να περασω κι εγω να σας ευχηθω....γιατι αυτες τις μερες στο αεροδρομιο, φευγει και η κουτση Μαρια για το Ροβανιεμι....οποτε χρονος μηδεν.

Χρονια πολλα και παλι, και σιγουρα ΥΓΕΙΑ πανω απο ολα!!!

Lorelei Am Rhein είπε...

Λου μου,
γλυκύτατο κορίτσι, σού εύχομαι το 2009 να σού φέρει ό,τι ποθεί η καρδούλα σου!
Μαζί με αγάπη, υγεία και και πολλές γλυκές χαρές!
Φιλάκια πολλά, καλή μου!

Lorelei Am Rhein είπε...

Και την απάντηση στο ερώτημα: Έγνως σεαυτόν, τελικά?
Ξανά φιλάκιαααααααααα!!!

Λου είπε...

Χα χα χα, Lucy, την απαντηση στο ερωτημα, φοβαμαι πως την εχω ψιλοβρει, αλλα δε με πολυβολευει, αποφασισα λοιπον να παραμεινω ενα γλυκο τσογλανακι, και να με δοκιμαζω σε προκλησεις, που η ιδια κατ, εναν τροπο δημιουργω......μπλα μπλα μπλα, παπαλα και κουραφεξαλα.

Καλη χρονια, Αγριολουλουδο!!!

Λου είπε...

έλλην και χάος...τι να πω?