CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS

19 Νοε 2008

Με χαλασμένα αμορτισέρ



Καλησπέρα σας…….Πάει καιρός που έχουμε να τα πούμε…..η αλήθεια είναι ότι δεν είχα τα κουράγια.

Έτσι είναι η ζωή…….τα ΄χει αυτά……απώλειες, εντάσεις, ανασφάλειες, η δαμόκλειος σπάθη της απόλυσης (ανήκω σε εκείνους, που τους περιμένουν στην γωνία, αφορμή, η οικονομική κρίση), με τέτοια ψυχολογία, διαδικτυακά, περιπλανιώμουνα στο zoo, παιζοντας sudokou, σπαταλώντας τον όποιο ελεύθερο χρόνο μου σε ανούσιες διασκεδάσεις………………………μπλα μπλα μπλα…………………η δεκαπενθήμερη άδεια έπεσε σαν μάννα εξ ουρανού………….κι έτσι φορτώνω τα μπογαλάκιά μου και παρέα με τη Δέσποινα , και χαλασμένα αμορτισέρ, ξεκινάμε ένα ταξίδι Άρτα, Γιάννενα, Θεσσαλονίκη, Ξάνθη και Πομακοχώρια, χορεύοντας με τους λύκους, με αλήτικη διάθεση…..δίχως πρόγραμμα, κι όπου μας βγάλει…..

Ελπίζω μόνο, κάπου να με βρω………………….ψάχνω να με βρω, και δε βαριέσαι, ας με ξανααφήσω μετά….

Για την ώρα, μια ζεστή ζεστή καλησπέρα, ίσως να γυρίσει η Λου, και τα ξενελέμε!!!!!!!!!!!!!

16 ειχαν κατι να πουν:

Laplace είπε...

ευχομαι να βρεις τον εαυτο σου..
χαρηκα που ξαναεγραψες..
καλα να εισαι Λου μου..
θα τα λεμε..
κρατα γερα :)

the boy with the arab strap είπε...

καλα να περασετε και να αλητεψετε ομορφα , ε και μην χανεσαι

Χριστίνα Ανέφελη είπε...

Γεια σου Λου μου! Πολύ όμορφη έκπληξη να σε ξαναδιαβάζω απόψε.
Εύχομαι πάντα να δίνεις στον εαυτό σου αυτό που έχει στ' αλήθεια ανάγκη, ειδικά όταν οι περιστάσεις είναι ζόρικες...

Καλά ταξίδια σε σένα και την παρέα σου! Κι αφού θα περάσετε κι από τα μέρη μας, θα χαρώ πολύ να σε... πετύχω κάπου! :-)

Να περάσεις όμορφα όπως και να 'χει!

Λου είπε...

Καλημερα, γλυκε μου Ρομποτακο.....οπως παντα....ο πρωτος μου- σχολιαστης εννοω.
Ευχομαι να σαι καλα, και θα τα πουμε, σε καμια βδομαδα, που θα γυρισω.

Πολλα φιλια!!!!!!

Λου είπε...

Μονσερατ, προς στιγμη, παραξενευτηκα.....αλλαγες βλεπω.....καλα να περνας....κι ενα μεγαλο αυχαριστω, για τις εξαισιες φωτογραφιες που μου στελνεις.

Πολλα φιλια, και σε σενα!!!!!!!!!

Λου είπε...

Ανεφελιτσα, καλη μου φιλη, ισως με πετυχεις, καπου στον Ευοσμο, , περισσοτερες λεπτομερειες, απο Θεσσαλονικη, δε γνωριζω.
Εσυ?
Ολα καλα?
Ειμαι σιγουρη, πως ολα καλα κι ανεφελα, γερο σκαρι η Ανεφελιτσα.....

Πολλα φιλια, και θα τα λεμε!!!

Δινονόη είπε...

Καλο ταξιδι λοιπόν

Prince Of The City είπε...

Να σαι παντα καλα καλη μου!

Ο άλλος είπε...

Η Λου με το σακίδιο γεμάτο υποσχέσεις. Χαίρομαι. Καλά να περάσεις. Ο Άλκης Αλακίος λέει "είναι πιο εύκολο να κλαις παρά να ζεις" Εσύ είσαι για τα δύσκολα

palalos είπε...

δεν τιθεται κανενα θεμα και φυσικα το ξερεις οτι μου ελλειψες...ευχομαι να εισαι καλα και οτι θελησεις εδω ειμαι..

BUTTERFLY είπε...

Καλο ταξιδι να εχεις! Και εξωτερικο και εσωτερικο! Να βρεις, να χασεις, να χαθεις, να ξαναρχισεις και αν θελησεις γυρνα παλι εδω...
Η απολυση απασχολει κι εμενα τελευταια, καθως και η εκμεταλλευση...αστα να πανε, ερχονται δυσκολοι καιροι, αλλα...καλη διαθεση, δυναμη, θετικη σκεψη...θα το ξεπερασουμε και αυτο, εχουμε αντεξει και χειροτερα!

Λου είπε...

Καλησπέρα, Δινονόη, καλώς σε βρήκα, αλλά, σε βρήκα?

Λου είπε...

Σκοτεινέ Άγγελε, σε ευχαριστώ, μα δεν είναι η ευτυχία στιγμιαία?

Λου είπε...

Άλλε,........"είναι πιο εύκολο να κλαις παρά να ζεις"....έκλαψα και γέλασα πολύ αυτές τις μέρες, δε δυσκολεύτηκα όμως και να ζήσω.........κι αυτό μου χάρισε μια εσωτερική περηφάνεια, νικάω σιγά σιγά το δήθεν και τα προσχήματα,δεν χολοσκάω πλέον αν δεν είμαι και αρεστή.

Καλό βράδυ, φίλε!!!!

Λου είπε...

Παλαλέ μου, πέρασα και από Τούμπα μεριά,καλά παιδιά οι Παοκτζήδες...

Κι εσύ μου έλειψες!

Πολλά φιλιά!!!

Λου είπε...

Όπως τα λες, Πεταλουδίτσα μου, έχουμε περάσει και χειρότερα, πόσο πια να μιζεριάζουμε?
Σε φιλώ, και μη σε στενοχωρεί τίποτα!!!