CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS

13 Οκτ 2008

Για τον Λάμπρο Β.



Έφυγες από κοντά μας, Παρασκευή 10 Οκτώβρη.


Κουρσάρος της ασφάλτου, παντιέρα το μπουφάν το πλαστικό......


Καλό ταξίδι, να ΄ναι φίλε, το στερνό σου.....


Δε θα σε ξεχάσω ποτέ!!!!

20 ειχαν κατι να πουν:

Laplace είπε...

καλησπερα..
να ζησετε να τον θυμοσαστε..

Λου είπε...

Ευχαριστω Ρομποτακο μου....
Απλα ευχαριστω!!!!!!!!

the boy with the arab strap είπε...

δεν χωρανε σχολεια σε μια απωλεια , απλα κουραγιο.

Λου είπε...

Καλημερα, Μονσερατ.
Ευχαριστω για τις φωτό, και καλο χειμωνα!!!

amelie είπε...

λυπαμαι, κουραγιο λου μου..

Χριστίνα Ανέφελη είπε...

Αχ Λου, γλυκιά μου... Λυπάμαι για την απώλεια.
Μια μεγάλη αγκαλιά και τις ευχές μου για δύναμη σου στέλνω!

Λου είπε...

Ευχαριστω, Αμελακι.
Μια ζεστη καλησπερα!!!

Λου είπε...

Αχ, Ανεφελιτσα μου.....η ζωη συνεχιζεται και το κουραγιο, ειναι απαραιτητο.
Χιλια ευχαριστω για τις ευχες.

Καλο βραδυ!!!

g vrettos είπε...

Aπωλιες...
Απωλιες....
Καιτο ταξιδι συνεχιζεται, κανοντας μας πιο σοφους στην ανηφορα του βουνου μασ.
Καλη δυναμη Λου.

Spyros Vlahos είπε...

...........

Λου είπε...

Vrettos,
να ΄σαι καλα φιλε......ειδα και ανακαινισμενο το ιστολογιο σου.

Καλο απογευμα!!!

Λου είπε...

Καλησπερα, Σπυρο!!!

Ο άλλος είπε...

Πάντα είμαι αμήχανος σε τέτοιες περιπτώσεις...

Λου είπε...

Καλημερα, Αλλε μου......η ζωη συνεχιζεται.

Σε φιλω!!!

Ο άλλος είπε...

Λου. Λου; Λουουου;

Spy είπε...

Mα που είστε επιτέλους;
Mας λείπετε.
Tο ξέρετε;

Λου είπε...

Καλημερα, Αλλε......ενα εχω να πω..........επιτελους Νοεμβρης!!!!!!!!!!!!

Φιλια, και καλο μηνα!

Λου είπε...

Ευγενη μου Κατασκοπε,κι ομως ειμαι ακομη εδω........μαζευω δυναμεις και κουραγια, και επανερχομαι.

Πολλα φιλια!!!!!!!

BUTTERFLY είπε...

Συλληπητηρια!
Σε περιμενουμε πισω...

Λου είπε...

Καλησπερα, Πεταλουδιτσα μου..........επιστρεφω παραυτα...........θα τα πουμε συντομα...........εκτος απροοπτου.

Πολλα φιλια!!!!!!!!!!!!!!!!