CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS

1 Σεπ 2008

Melancholie in Septembre....



Χωρίς λόγια!!!!!!!!

                                                     Boomp3.com


13 ειχαν κατι να πουν:

Laplace είπε...

καλο μηνα Λου μου

the boy with the arab strap είπε...

καλο μηνα , αλλα μην σκεφτεσαι μελαγχολικα , εχει και τις χαρες του ο σεπτεμβρης.

Spy είπε...

Σας έχω πει ότι η μελαγχολία είναι το αγαπημένο μου συναίσθημα;

(πανέμορφο τραγούδι, αλλά δεν ήρθατε στη γιορτή μας και στενοχωρήθηκα...)

Χριστίνα Ανέφελη είπε...

Εμένα πάλι μ' αρέσει που ήρθε το φθινόπωρο!

(Αυτή τη φωτό την έχω κι εγώ... στο κινητό μου :-))

Καλό μήνα Λου μου!

BUTTERFLY είπε...

Μελαγχολικος ο Σεπτεμβρης...ομορφα μελαγχολικος!
Καλημερα και καλο φθινοπωρο!

Spyros Vlahos είπε...

Peppino di Capri ήταν το ορίτζιναλ.
Κι ήμουν 15 ή 16; Δε θυμάμαι πια, τόσος καιρός πέρασε.
Την απεριόριστη αγάπη μου που μ' έκανες και πήγα χρόνια πίσω.

palalos είπε...

ζείς!γι αυτό και μελαγχολείς!
σε φιλώ!

Λου είπε...

Ρομποτακο,
καλησπερα.
Εστω και καθυστερημενα, καλο μηνα και καλο φθινοπωρο και σε σενα.

Πολλα φιλια!!!!!!!!





Μονσερατ,
καλο μηνα. Περα απο τη μελαγχολια, και τα προβληματα τα μικρα και τα μεγαλα, σε 10 μερες, φευγω κι εγω για τις διακοπες μου.
Πως να μη χαιρομαι?

Λου είπε...

Spy,
φιλτατε.....καλο μηνα.
Αντε να βγω σε ρεπό, να περασω μια βολτα απο το ιστολογιο σας.

Μου λειψατε!!!
Για ποια γιορτη μιλαμε?



Ανεφελιτσα,
καλο μηνα, και τα φιλια μου!
Ευχομαι ο δικος σου Σεπτεμβρης να ΄ναι δημιουργια, και ζηση εντονη!!!

Λου είπε...

Πεταλουδιτσα,
οπως τα λες....
Ομορφα μελαγχολικος ο Σεπτεμβρης!
Καλο φθινοπωρο κι απο μενα, και πολλα φιλια!!!!!!!




Σπυρετο,
δε καταφερα να κλεψω το οριτζιναλ, η φωνη ομως, ειναι του Peppino Di Capri, εστω και σε γερμανικη αποδοση.
Χαιρομαι που σε ''ταξιδεψα''. Τα φιλια μου, και καλο φθινοπωρο!!!



Παλαλε μου,
ζουμε, μελαγχολουμε, ποναμε, κλαιμε....και γελαμε.
Καλο φθινοπωρο, κι ενα ζεστο φιλι για σενα!!!

Λου είπε...

Σπυρο, μπορεις να ακουσεις τωρα το οριτζιναλ κομματι.
Το βουτηξα, σαν αξιοτιμη κλεφτρα.....αφιερωμενο σε σενα!!!!

Χριστίνα Ανέφελη είπε...

Έχεις πρόσκληση σε παιχνίδι, ΛουΛούδι ολάνθιστο!

Καλό σου βράδυ :-)

Λου είπε...

Ανεφελιτσα, σε ευχαριστω πολυ........συγχωρεσε με αν αργησω να ανταποκριθω την προσκληση, απλα πνιγομαι στη δουλεια!!!!!!!!!

Καλο απογευμα!