CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS

25 Αυγ 2008

Κωστής Παττακός!!!

Αυτό το μήνυμα μου στάλθηκε πριν δέκα μέρες.

Γεια, ήθελα μονο να σου πω ενα ευχαριστώ που έβαλες το κείμενό μου με το Χρηστάκη και το μπουρδέλο του ενυπόγραφο! Το εκτιμάω πάρα πολύ! Πώς ήξερες ποιού είναι; διάβαζες Καλειδοσκόπιο;

Κωστής Παττακός

Εγώ? Πότε? Πως? Τι? Τι έχω κάνει πάλι, αναλογίστηκα….διότι ως γνωστόν, ο κλέφτης (βλέπε εμένα και τον Παλαιοκώστα) τον πρώτο χρόνο χαίρεται.

Ζήτησα από τον Κωστή, να μου εξηγήσει τι ακριβώς εννοεί, ενώ ταυτόχρονα έσπαγα το κεφάλι μου, να δω τι έγκλημα έχω κάνει πάλι.

Εύρηκα, αναφώνησα, όταν είδα μια παλιά ανάρτησή μου στα Ανερώτητα Απαντήματα

Κατάλαβα ότι ο νέος μου φίλος δε με ειρωνεύοταν , απλά με ευχαριστούσε, που τον τίμησα βάζοντας το όμορφο κειμενό του στο blog μου.

Και καλά, ο Κωστής έπραξε τα δέοντα, εγώ όμως?

Είναι δυνατόν? Εγώ? Να βάλω κείμενο ενυπόγραφο? Μάταια προσπαθούσα να του εξηγήσω, ότι κάποιο λάθος έγινε. Ουδεμία πρόθεση είχα να βάλω το ονομά του στο κείμενο, απλά, ο δαίμονας του ΑΝΤΙγραφείου, μου ξέφυγε στο copy-paste, συμβαίνουν και αυτά.

Ύστερα, θύμωσα με τον εαυτό μου. Δε θα γίνω ποτέ, καταξιωμένη κλέφτρα.

Θυμήθηκα τα χρόνια της αθωότητας, τότε που έκλεβα τσίχλες στον Καταναλωτή, στην Κυψέλη, θυμήθηκα τα νύχια που έκλεψα στο χωριό, τις φοιτητικές τρέλες, τότε που με μπαγλάρωσαν οι μπάτσοι, με μια χούφτα τασάκια, από τις καφετέριες της Νέας Φιλάδελφειας, τότε που έκανα σετ από μαχαιροπήρουνα, κλέβοντας και τραγουδώντας στην Κοταρού.

Θυμήθηκα την Χριστίνα Σαβατιαννού .

Ακολούθησε μια αλληλογραφία με τον Κωστή, χάρηκα που γνωριστήκαμε, έστω κι έτσι, με γράμματα και pixels, όπως λέει και η Χριστίνα, μου σύστησε και το –στα σπάργανα – ιστολόγιό του, και του υπόσχέθηκα, ότι μια μέρα θα τον κλέψω, και δε θα πάρει μυρώδια.

Τελευταίες μέρες του Αυγούστου. Η Ολυμπιάδα τελείωσε, η κυβέρνηση δε τελειώνει με τίποτα, και ο Βασίλης Παλιοκώστας συνελλήφθη.

Μετά και τη σύλληψη του καλού μου φίλου, του αδερφού του Μέγα των κλεφτών, Νίκου, με τίποτα δε μπορώ να ορθοποδήσω.

Κάποιος μου μίλησε για μεθυλτριενολόνη.

Λέτε να βοηθήσει?

Σας ασπάζομαι

Λου

14 ειχαν κατι να πουν:

Laplace είπε...

καλησπερα Λου μου..
δυσκολα θα βοηθησει..
Πλεον απο καποια πργμτ δεν μας σωζει τπτ :)
Ωραιος ο Κωστης..Κανενας δεν εχασε απο την ευγενεια :)
πολλα φιλια,δες αν θες κ ενα comment μου στην προηγουμενη αναρτηση..
φιλια

Λου είπε...

Εχεις δικιο, Ρομποτακο, προτιμω να ειμαι κλεφτρα της κακιας ωρας, παρα ντοπαρισμενη υπερκλεφτρα.
Ευγενεστατος ο Κωστης, και περισση ωρες ωρες, η γοητεια του κυβερνοχωρου....
Πολλα φιλια, και παλι,φιλρακο, συντομα κοντα μας, οχι ομως την Κυριακη, που οι ομαδες μας θα αναμετρηθουν στο γηπεδο. Με εχει πληγωσει η αποχωρηση του Ντεμη, και δε σηκωνω και πολλα πολλα.

Καλα να περνας!!!

Χριστίνα Ανέφελη είπε...

Όχι, μακριά από ντόπες!!!

Θέλουμε την αληθινή, 100% φυσική Λου, έτσι όπως τη γνωρίσαμε και καταξιώθηκε (ως "κλέφτρα" και όχι μόνο) στις ιστολογικές μας συνήθειες και τις καρδιές μας...

Καλό απόγευμα από μένα!

palalos είπε...

XM...ΠΕΡΙΠΛΟΚΗ Η ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΣΟΥ ΦΙΛΗ ΜΟΥ...ΒΑΣΙΚΑ ΟΤΙ ΕΓΙΝΕ ΕΓΙΝΕ....ΣΥΝΕΧΙΣΕ ΣΤΟ ΡΥΘΜΟ ΠΟΥ ΓΟΥΣΤΑΡΕΙΣ!

Λου είπε...

Ειναι που κι εγω γουσταρω τις γκαφες μου, Ανεφελιτσα.....τι να μου κανουν οι ντοπες, προτιμω ενα ουζακι με τα παρελκομενα, βεβαιως βεβαιως, στην παραλια.
Μην ξεχασω,
Δοξα και Τιμη, στα αδερφια Παλαιοκωστα!

Καλο απογευμα!

Λου είπε...

Παντα στο ρυθμο που γουσταρουμε, φιλε Παλαλε, ειναι εξαλλου, η δικη μας αντισταση στα πραγματα.

Καλο μεσημερι, και πολλα φιλια!!!

Υ.Γ. Ωραιο το νεο σου avatar.

Leigh-Cheri είπε...

Εϊ, ψιτ!
Έχουμε και Παραολυμπιάδα στις 6 του Σεπτέμβρη. Δεν τελειώσαμε ακόμα:-)

Πώς έπεσες σε τέτοιο παράπτωμα εσύ, μια κλέφτρα περιωπής;

Λου είπε...

Αστα να πανε Φενια μου. Εγω να κλεψω ηθελα....αλλα δε με παει, γμτ μου.
Και το αλλο παλι?
Να σου λεει και το θυμα ευχαριστω....
Οποία προσβολη, να ζω σαν ατιμωμενη κλεφτρα...
ΠαραΟλυμπιαδα, ε?
Για να δουμε.......τι θα κανουμε...

Καλο σου βραδυ!!!

BUTTERFLY είπε...

Μη σε απασχολει το θεμα...απο τα λαθη μας γινομαστε καλυτεροι! Την επομενη φορα, θα κλεψεις πιο...επαγγελματικα!

Λου είπε...

Ετσι ειναι, Πεταλουδιτσα....
Οπαδοι του ''παμε γι' αλλα,........πιο τρανα και πιο μεγαλα''
Δε το βαζουμε κατω,ποτέ!

Καλη σου μερα και παλι!!!

the boy with the arab strap είπε...

eprepe na klepseis ton kokkora apo thn kotarou kai na ton mageirepseis :))kalws se briskw .

Λου είπε...

Τον θυμασαι τον κοκορα στην Κοταρου, Μονσερατ?
Να υπαρχει αραγε ακομη?
Καλως επεστρεψες , φιλε, να σου ευχηθω καλο χειμωνα?

Spy είπε...

Άλλα μπήκα να γράψω αλλά αποροφήθηκα με τη Κοταρού και τον κόκκορα, και τα ξέχασα.
Δεν πειράζει, αργότερα...

Καλησπέρα

Λου είπε...

Ευγενη μου κατασκοπε, λατρης και εσεις της Κοταρους?
Πειτε μου αν γνωριζετε, υπαρχει ακομη?

Καλη σας μερα!!!