CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS

15 Αυγ 2008

Χρόνια μου πολλά!!!




15/8/1974..............15/8/2008







Μα έγινα 34 ετών?

30 ειχαν κατι να πουν:

Spy είπε...

Λου μου, καλή μου Λου!
ΧΡΟΝΙΑ ΣΑΣ ΠΟΛΛΑ!!!
Και καλά, κι ευτυχισμένα, και δημιουργικά, και ταξιδιάρικα, και τρελλά, και γόνιμα, και με ρίσκα, και με επιτυχίες, και με μαθήματα, και...
...μα πάνω από όλα γεμάτα με αγάπη!

Λου είπε...

Ευγενη μου Κατασκοπε, με σκλαβωσατε

Χιλια ευχαριστω για τις ευχες......

Μα την αγαπη, που να ψαξω να την βρω?

Καπου ειναι καταχωνιασμενη, και ζοριζομαι

και οχι τιποτα αλλο,
αλλα ειμαι στην Αθηνα, και ειναι και Αυγουστος, γμτ μου.....

Δυσκολα μου βαζετε....

Ο άλλος είπε...

Να ναι δικά σου τα χρόνια. Ούτε ξένα, ούτε δανεικά. Να ζεις το ταξίδι και να καταλαβαίνεις τη σημασία του.
Μην φοβηθείς ποτέ το όνειρο,αυτό που ακολουθείς και αυτό που σε ακολουθεί.
Χρόνια πολλά Λου.

Prince Of The City είπε...

Χρόνια σου πολλά και καλά!!!!!

Ελα στη καλύτερη ηλικία είσαι !!!

ΦΙΛΟΥΡΕΣ!

Spy είπε...

Αν σας είναι κόπος να τη βρείτε εσείς, αφεθείτε...
Θα σας βρει εκείνη. Ξέρει...
(αν και είναι λίγο επικίνδυνο αυτό)

Spy είπε...

Σας το είχα πει και παλιότερα:
"Η Λου δεν θα είναι μόνη στην ΑΘήνα τον Αύγουστο!"

Λου είπε...

Σαν ανασκοπηση, Αλλε.....η ευχη σου με σημαδευει 34 χρονια....
Κρατησα τα χρονια μου για μενα, μα τα κρατησα σφιχτα, ωσπου κλειδωσα........ουδεν καλο, αμιγες κακου....
Αποφασισα λοιπον, προσφατα, να χαλαρωσω λιγο τα λουρια....

Τι λες?
Θα τα καταφερω?

Σ ευχαριστω, Αλλε μου Φιλε.......να σου ευχηθω με τη σειρα μου, το δικο σου καλοκαιρι να κρατησει πολυ!!!!!!!!!

Υ.Γ. Να θυμομουν τ ονειρο μου, και τι δε θα δινα.........και τα χρονια τα δικα μου ακομη.......

Λου είπε...

Στην καλυτερη ηλικια?

Σκοτεινε μου πριγκηπα, τι να πω?
Σβηνω το τεσσερα, και κραταω το τρια....συντομα θα γραψω γιατι, ναι στην καλυτερη ηλικια ειμαι, εγω ειμαι 3 ετων και μεγαλοδειχνω!!!

Ευχαριστω για τα φιλια, και ανταποδιδω...

Ζησε το καλοκαιρι σου, σαν να μην αρχισε ακομη!!!

Λου είπε...

Ευγενη Κατασκοπε, αφηνομαι.........ας μην αναρωτιεμαι, αν ειναι να ρθει, θε να ρθει...

Οπως και να χει, μεινανε αρκετοι στην Αθηνα τον Αυγουστο,γι αυτο λεω να την κανουμε τον Σεπτεμβρη...
Καλα δεν ειναι?

Να περνατε ομορφα, νομιζω οτι θα εγκαταλειψετε το αστυ συντομοτερα...

Πολλα φιλια!!!

palalos είπε...

να έχεις υγεία...όλα τα άλλα είναι πολύ πίσω σε σημασία....

τα φιλιά μου και την αγάπη μου φίλη μου!

Λου είπε...

Υγεια, υγεια, το ακριβο πραγμα, Παλαλε.
Σημερα ειδα στο αεροδρομιο, ενα ζευγαρι μεσηλικων Γερμανων..πηγαιναν διακοπες...μαζι τους ειχαν ενα αγγελουδι με συνδρομο νταουν...αχ και να ξερες ποσο αρρωστη ενοιωσα, ριχνοντας τη ματια μου πανω του.
Υγεια ειναι, φιλε, να επιμενεις στη ζωη....
Και σαν αποσταγμα των 34ων, αποφασισα να επιμεινω....

Επεμενε φιλε, εισαι υγιεστατος!!!

Υ.Γ. Σε ευχαριστω για τις ευχες.....Πολλα φιλια

BUTTERFLY είπε...

Να ζησεις κουκλα μου! Σου αφιερωνω το τραγουδακι των Μπλε "Πιανω φωτια!!!!"
http://www.youtube.com/watch?v=0d2in0MTXHk

Λου είπε...

Καλησπερα, Πεταλουδιτσα μου....ομορφη και ευστοχη η αφιερωση σου, στα 40αρια της Αθηνας, πιανω φωτιααααααααα...
Αγαπημενο τραγουδι, σ' ευχαριστω...

Πολλα φιλια, καλη μου φιλη!!!

Χριστίνα Ανέφελη είπε...

Αχ Λου μου, με κρατήσαν οι δουλειές μακριά από τα μπλογκς και δεν πρόλαβα να σου ευχηθώ στη σωστή ώρα... Δέξου όμως τις ευχές μου, έστω και λίγο καθυστερημένα:

Xρόνια φωτεινά, ανήσυχα, τρυφερά!
Πολύχρωμα...
Που θα τα ζεις αληθινά! Κι αυτό θα καθρεφτίζεται στην λάμψη της χαράς στα ματάκια σου!
Να τα εκατοστίσεις...
Σε φιλώ!!!!

Ο άλλος είπε...

Ψάχνω εδώ και τρεις μέρες να βρω ένα βίντεο από Κούβα, όπου ο Κομπάι Σεκούντο τραγουδα τοα chan chan, μια που σου αρέσουν οι buena vista. Τον είχα συναντήσει λίγο πριν πεθάνει και μου τραγούδησε. Του τραγούδησα και εγώ (μεγάλες δόξες).Δεν το βρήκα. Μια ακόμη απόδειξη της εξωτερικής και εσωτερικής ακαταστασίας μου. Στο αφιερώνω από το youtube

http://www.youtube.com/watch?v=6JEdf7XsV5g

Λου είπε...

Ανεφελιτσα μου, καλη σου μερα....
ευχαριστω για τις ευχες....ηδη παιζω με τις μπογιες, βαφοντας τα χρονια μου.
Σου ευχομαι με τη σειρα μου, χρονια γεματα, και μια ζωη ΠΛΗΡΗΣ και ΑΝΕΦΕΛΗ.

Φιλια πολλα!!!

Λου είπε...

Αχ Αλλε μου, σε ζηλευω που συναντησες τον Σεκουντο, τι ωραιες εμπειριες....
Σε ευχαριστω για το βιντεακι,και σου ανταποδιδω γνωριμες μουσικες και εικονες (ποτέ ξεθωριασμενες)
http://www.youtube.com/watch?v=jpJkDZ9g9z4&feature=related

Καλως ορισες απο τον Μολυβο, εφηβε Αλλε!!!

Χριστίνα Ανέφελη είπε...

Σ' ευχαριστώ κι εγώ για τις ευχές! Χαίρομαι που τα ξαναείπαμε, μου είχες λείψει :-)
Αν παίζεις τις μπογιές, τα υπόλοιπα θα έρθουν...
Καλή σου μέρα!

Tertuliano Máximo Afonso είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Leigh-Cheri είπε...

Χρόνια σου πολλά λου μου!

Πάντα γελαστά και χαρούμενα και βέβαια, υγεία πάνω απ'όλα.
Εύχομαι να κάνεις πάντα όνειρα και η ζωή να σου τα κάνει πραγματικότητα. Αλλά κι αν δεν στα κάνει η ζωή να βρίσκεις τον δικό σου χώρο να τα ζεις.

Φιλιά πολλά
Να 'σαι καλά πάντα.

Spyros Vlahos είπε...

Χρόνια σου πολλά.
Είσαι ... απελπιστικά νέα!

Λου είπε...

Καλημερα Ανεφελιτσα...το χρωμα στη ζωη μας, εξαρταται απο εμας, τα υπολοιπα ειναι λεπτομερειες.
Ομορφες να ναι οι τελευταιες μερες του Αυγουστου...

Καλη βδομαδα και πολλα φιλια!!!

Λου είπε...

Καλημερα Φενια και ευχαριστω για τις ευχες.
Σημασια δεν εχει η Ιθακη, αλλα ο δρομος προς αυτη, και το ξερουμε καλη μου φιλη.

Σου ευχομαι κι εγω, να ζεις το ονειρο σου, χθες, σημερα, αυριο και παντα...

Πολλα φιλια!!!

Λου είπε...

Ιονιε Εφηβε, νεα εγω?
Μα εσυ, εισαι ενα παιδι, ο νεοτερος ολων.

Πολλα φιλια, Σπυρο μου!!!

Ανώνυμος είπε...

Χρόνια πολλά Λου με λίγους αγωνες και πολλές κατακτήσεις...
Καλή βδομάδα.

Λου είπε...

Συνεα μου, καλωςορισες.Μας ελειψες, φιλε. Ελπιζω να περασες καλα, και να γεμισες μπαταριες. Τον χειμωνα μας περιμενουν πολλοι αγωνες, για να ξανακατακτησουμε τα μεχρι χθες δεδομενα.
Ευχαριστω για τις ευχες, πολλα φιλια!!!!

Laplace είπε...

Λου μου καλησπερα.εστω κ με μεγαλη καθυστερηση ευχομαι κ εγω οτι καλυτερο,να τα χιλιασεις κ φυσικα υγεια κ αγαπη..
συγνωμη που αργησα τοσο να μπω στο blog σου,εμπαινα με wap απο ιντερνετ κ οπως σου εχω ξαναπει,στο Βlog σου κ σε καποια αλλα δεν με βαζει απο wap,ενω σε μερικα αλλα με βαζει(πχ το δικο μου)..

ελπιζω να δεχθεις τις ευχες κ την συγνωμη μου :)
πολλα φιλια

Λου είπε...

Καλησπερα, Ρομποτακο μου.
Δεν οφειλεις καμια συγνωμη, εγω στη θεση σου, απο καμια ομορφη παραλια, ουτε απο το κινητο θα εμπαινα στο internet.
Να περνας καλα, και περιμενουμε νεα αναρτηση με τα σχολια ανοιχτα.

Πολλα φιλια, κι απο μενα, φιλαρακι!!!!

Pan είπε...

Καλησπέρα.

Καλά, εσύ έγινες τριαντατεσσάρων, εγώ που ήμουν;;;

Ελπίζω να τα απολαμβάνεις όσο περισσότερο γίνεται.

Λου είπε...

Αχ Panουλη, πως να το χωνεψω?
Θα σταματησω,λεω, τον χρονο εδω, το 35 ειναι χειροτερο, οποτε θα το απολαμβανω δια παντος, να μη σου πω, οτι του χρονου τετοια μερα,θα γυρισω στο 33.

Εσυ ησουν σε μια ομορφη ακρογιαλια, και παλευες, οπως κι εγω, να παγωσεις τον χρονο.

Πολλα φιλια, φιλε μου!!!