CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS

9 Σεπ 2008

Ψέμα!!!!!!!!!!!!





Πόσα ακόμη?






8 ειχαν κατι να πουν:

Χριστίνα Ανέφελη είπε...

Απιθανη η εικόνα...
Όπως και η Ελένη Δήμου!
Την πάω τρομερά αυτή τη γυναίκα.

Καλησπερούδια Λου μου, φιλιά πολλά!

Λου είπε...

Απιθανοι και οι ψευτες που μαζευονται γυρω μου, Ανεφελιτσα, και η ιδεα που σχηματιζουν οτι δεν εχω αποψη στα πραγματα.....μα οπως λεει και η ατακα....''Ξυπνησαν οι σκλαβοι, Ανεφελιτσα μου''

Η Ελενη Δημου ειναι απο τις αγαπημενες μου ερμηνευτριες....

Καλο μεσημερι, φιλαρακι!!!!!!!

Leigh-Cheri είπε...

Άστα να πάνε! Δεν ξέρεις από πού να προφυλαχτείς πια!

Τέλος πάντων.
Κοίτα να είσαι καλά εσύ κι άσε τους άλλους να είναι ό,τι είναι. Ο ψεύτης και ο κλέφτης...ξέρεις. Μετρημένες μέρες.

Ουπς! Όμως κι εσύ "κλέφτρα" είσαι;-)
Χιχιχι! So, take care!

Φιλάκια

Λου είπε...

Χαχαχαχα....
Καλημερα, Φενια μου.
Στις Βρυξελλες βρισκεσαι?
Να περνας καλα, και να προσεχεις τον εαυτο σου.
Κι οπως ελεγε και πριν χρονια η θρυλικη Πεπη στο Αυτοφωρο, ''αλλο ψευτης, κι αλλο κλεφτης''....

Φιλουσκια!!!!!!!!

the boy with the arab strap είπε...

να ανοιξης μια σχολη να δισκακεις το ψεμα ,πως σου ακουγετε?

Λου είπε...

Καλη η ιδεα σου,Μονσερατ, και ξερω αριστους δασκαλους, μπορεις ομως να τους εμπιστευτεις?

Καλη σου μερα!!!!!!

BUTTERFLY είπε...

Σε ευχαριστω πολυ για το υπεροχο ποιημα σημερα! Μια τοσο ευαισθητη ψυχη δεν μπορει να ντυθει το ψεμμα!
Οποτε, αστους αλλους να κουρευονται και ζησε με τη δικη σου αληθεια!

Λου είπε...

Καλησπερα Πεταλουδιτσα.
Χαιρομαι που σου αρεσε το ποιημα....να περασεις ενα ομορφο και ξενοιαστο Σαβατοκυριακο.

Φιλουσκες!!!!!1