CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS

13 Σεπ 2008

Χρειάζομαι τραύματα!!!



Εγώ χρειάζομαι τραύματα για να 'μαι
κείνος που είμαι, βέλη και ημερομηνίες
να καρφώνονται πάνω μου, πόνο δίχως αιτία
για να κλαίω τη μοίρα μου, ποθητή οδύνη,
αγαπημένο μαρτύριο, δίψα για αίμα, χαρά
θανάτου στα εχθρικά μου χέρια
που με θέλουν νεκρό για να μ' αγαπούνε
και μου ορμάνε από μέσα μου
και κάνουν τον τρόμο χαράκωμα και τη λύπη 
στρατηγική της ήττας μου.

Εγώ χρειάζομαι τραύματα για να κοιτάζω
μ' αυτά -κόκκινα μάτια- τη μάχη
όπου πεθαίνω στα χέρια του εαυτού μου.


Boomp3.com

12 ειχαν κατι να πουν:

Laplace είπε...

kalhmera Lou mu...
dyskola ta pragmata?

Λου είπε...

Εμ, βαζουμε κι εμεις το χερακι μας να τα δυσκολεψουμε, Ρομποτακο μου....ειναι που τελικα χρειαζομαστε τα τραυματα?

Καλη μερα, ομορφη να ειναι η Κυριακη σου!!!!!!

βιολιστης στη στεγη είπε...

Ανέγγιχτη, επίπεδη ζωή, όλο ευθείες...Αυτό είναι το χειρότερο τραύμα. Οδηγεί σε αργό θάνατο...
Καλή σου μέρα!

Λου είπε...

Βιολιστρια.

Καλως ορισες κι εδω.

Κι κατα πως τα λες, να παρεκλινουμε απο την ευθεια, επιδιωξαμε κι εμεις τα φτωχα....μα βγηκε, φαλτσο η πορεια!

Τις καλημερες μου!!!!!!!!

Leigh-Cheri είπε...

Τι να κάνω για να χαμογελάσεις;
:-)
Να 'ξερες πόσο μου αρέσει το τραγούδι που έβαλες! Και μάλιστα σ' αυτήν ακριβώς την εκτέλεση!
Εγώ, γι' αυτό και μόνο, χαμογελάω:-)

Καλή βδομάδα!

Λου είπε...

Καλημερα, Φενια μου.
Το πρωινο της Δευτερας, με βρισκει με καλυτερη διαθεση.
Χαιρομαι που σου αρεσει η μουσικη...να υποθεσω οτι μιλαμε για την εκτελεση της Ελλης Πασπαλα, στο τραγουδι του Νινο Ροτα?

Καλη εβδομαδα, φιλαρακι!!!!!!

Χριστίνα Ανέφελη είπε...

Οι πληγές είναι τα παράσημά μας...
Δεν ξέρω ποιος ποιητής το έχει γράψει (αν το έχει γράψει κάποιος ποιητής), αλλά εμένα μου το έλεγε συχνά - πυκνά ένας άνθρωπος που εκτιμούσα πολύ και πάντα υπολόγιζα τη γνώμη του.
Καλησπερα Λου μου!

Λου είπε...

Τι σημασια εχει εκεινος που το γεννησε?
Για εκεινη που το γραψε, εκεινη πονεσε............
ετσι πονεσε κι εμενα..............το τραγικοτερο?

Η Λου ειναι, που στρεφει το μαχαιρι.......

Καλησπερα, Ανεφελιτσα!!!!!!!

Ο άλλος είπε...

Έχω κάτι σημάδια που το καθένα κρύβει τον πόνο του απλώνοντας από πάνω χαμόγελα, νέους έρωτες και παλιες λέξεις.Έχω κάτι σημάδια που αν τα δείξω θα γίνουμε όλοι ένα...

Λου είπε...

Καλημερα, Αλλε.
Σημαδια στο κορμι, σημαδια στην ψυχη, σημαδεμενες ψηφιακες ανταποκρισεις........
Ομορφοι στιχοι, μελαγχολιες του Σεπτεμβρη!!!!!

BUTTERFLY είπε...

Μενω αφωνη! Δεν ξερεις τι μου εφερες! "Πεθαινω στα χερια του εαυτου μου..."

Λου είπε...

Καλησπέρα, γλυκιά Πεταλουδίτσα.....κάπως έτσι ένοιωσα κι εγώ, κλέβοντας το ποιήμα, θύμησες, θύμησες, σημάδια και τραύματα....σήμερα πια, και τραυματισμένο ιστολόγιο, μα που θα πάει........θα το φτιάξουμε.

Πολλά φιλιά!!!!!