CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS

17 Σεπ 2008

Επιτέλους διακοπές!!!!!!!!!




Καιρός φέρνει τα λάχανα, καιρός τα παραπούλια.

Τι, κι αν, φθινοπωριάζει?

Επιτέλους διακοπές και για μένα.

Κι αφού έβρασα στο ζουμάκι μου, κι έφαγα όλο το καλοκαίρι στην Αθήνα, εξημέρωσε άσπρη μέρα και δια εμέ.

Κι εμάζευκα μέρικα ριάλια, ας είναι καλά οι πιστωτικές…..και αναχωρώ, λαλώ σας, για Κύπρο.

Να αράξω λοιπόν, στο σπίτι, δίπλα στη θάλασσα…………………………………

 

ΦΕΥΓΩ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Δέκα μέρες………δέκα μέρες……..δέκα μέρες.

Να μου λείψω, να αφεθώ

Να κοιμηθώ μ' ένα βιβλίο
να μου αγοράσω ένα πλοίο, 
να χαστουκίσω το φεγγάρι
και να πληρώσω τον βαρκάρη

…………………………………………..

να δώσω ρεύμα σ' ένα αστέρι
να λάμπει μές το μεσημέρι

……………………………..

να με πηγαίνω περιπάτους
πέρα στα βράχια και στις βάτους

………………………………

να μου απαγγέλλω ποιηματάκια
για του μπερντέ μου τα λαμπάκια
για τους ανθρώπους που πληθαίνουν
χωρίς να ξέρουν που πηγαίνουν.

 

Κι όταν απ΄το όνειρο ξυπνήσω

……………………………………





Κι όμως, δεν είναι όνειρο. Φεύγω, λέμε……….

Τα λέμε σε δέκα μέρες………………

 

Φιλιά πολλά!!!!!!!!!!

 

Ραντεβού τον Οκτώβρη

20 ειχαν κατι να πουν:

Laplace είπε...

kala na peraseis Lou mou!!
pwpw ti teleio template ebales!!
se perimenoume!!
kalh ksekourash

Λου είπε...

Σε ευχαριστω, Ρομποτακο μου.
Θα μου λειψετε, αλλά δε θα 'ναι για πολυ.
Τα λεμε σε δεκα μερες.

Φιλουσκια!!!!!!!!!!!!

BUTTERFLY είπε...

Καλο ταξιδι και καλη ξεκουραση! Να προσεχεις! Σε φιλω!

Λου είπε...

Καλη σου μερα, Πεταλουδιτσα.
Ευχαριστω!
Ηδη αρχισα να φτιαχνω τα μπαγκαζια.....

Πολλα φιλια κι απο μενα!!!!

BΙΟΤΕΧΝΕΣ είπε...

οι καλυτερες διακοπες ειναι αυτες στον σεπτεμβρη....
να περασεις πανεμορφα...

Λου είπε...

Βιο-τεχνια σ' ευχαριστω και σενα.
Τα φιλια μου στον Παλαλο.
ή με γελουν
οι οφθαλμοι μου?

Χριστίνα Ανέφελη είπε...

Καλές διακοπές κι από μένα!
Να γεμίσεις το μέσα σου με εικόνες ολοζώντανες, και να γυρίσεις με το καλό (ακόμα) πιο δυνατή.
Φιλιά Λου μου!

Prince Of The City είπε...

Με γειαααααα το template!

We will miss you γλυκια μου.

Διακοπες το φθινοπωρο ειναι τζαμαικααααα να περασεις καλα ;)

Λου είπε...

Καλησπερα, Ανεφελιτσα μου.
Σ΄ ευχαριστω απο τα βαθη της καρδιας μου.
Φιλια πολλα,τα λεμε σε δεκα μερες!!!!!!!!!!!

Λου είπε...

Καλησπερα, Σκοτεινε Αγγελε!

Το template προεκυψε απο ατυχημα, μα δε βαριεσαι....
Τα λεμε, οταν γυρισω.....

Φιλουσκες!!!!!!!

Spy είπε...

Aτύχημα ξεατύχημα είναι πολύ ωραίο!
(και καλύτερο από το προηγούμενο)

Σας εύχομαι να ξεκουράσετε σώμα, καρδιά και μυαλό (μ' αυτή τη σειρά), και να επιστρέψετε αξιοπρεπώς μελαγχολική, μιας και ταιριάζει στον Oκτώβρη...

Kαλή ξεκούρση!

Λου είπε...

Καλε μου Κατασκοπε,Spy,περασα μια πολυ ομορφη βραδια, στο φεστιβαλ της ΚΝΕ στον Υμηττο....απο τον Παντελη Θαλασσινο, στον Πετρο Λουκα....
Η βαλιτσα ειναι ακομη αδεια, αυριο δουλειες με φουντες,μα το Σαββατο, ειναι αλλη μερα............και το σπιτι διπλα στη θαλασσα, με περιμενει...........Θα γυρισω αξιοπρεπως μελαγχολικη,μα ας αφεθω.........να μελαγχολησω..........μπλα μπλα μπλα.....
Καλο ξημερωμα Ευγενη Κατσκοπε!
Τα λεμε απο Οκτωβρη!!!!!

palalos είπε...

ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙΣ ΤΕΛΈΙΑ!!ΚΑΙ ΤΑ ΦΙΛΙΑ ΣΟΥ ΑΠΕΥΘΕΙΑΣ ΣΕ ΜΕΝΑ ΠΑΡΑΚΑΛΩ!!ΑΣΕ ΤΟΥΣ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΟΥΣ!!!!!!!

ΞΕΧΑΣΕ ΤΑ ΟΛΑ ΚΑΙ ΑΠΟΛΑΥΣΕ ΤΙΣ ΔΙΑΚΟΠΕΣ ΣΟΥ!

Λου είπε...

Παλαλε μου,ενα γλυκο φιλι, για σενα μονο........και την καλημερα μου....τρεχω να σιδερωσω....να γεμισει επιτελους η βαλιτσα!!!

Ανώνυμος είπε...

Καλά να περάσεις Λου και καλή επιστροφή.
Κρίμα που θα λείπεις και δεν θα είσαι και στο άλλο φαστιβάλ...

Ναπoλέων είπε...

Θα σού ευχόμουνα ...ΑΔΙΑΚΟΠΕΣ διακοπές, αν νόμιζα ότι κάτι τέτοιο είναι καλό για σένα (και οποιονδήποτε)...
Θα περιοριστώ στα συνήθη: Να πάς και να γυρίσεις καλά, να περάσεις καλά, να "φορτώσεις τις μπαταρίες" σου κ.ά.τ.

Έχω γράψει κι ένα εκτενέστερο σχόλιο στα "Ανερώτητα..." στο παλιότερό σου ποστ για το ηλεκτρονικό κάπνισμα. Ρίξτου μιά ματιά.

Καλό κουράγιο, όταν επιστρέψεις.
Και πρόσεξε μην πάθεις ότι έπαθε ο Κώστας Ρηγόπουλος, γυρνώντας από διακοπές...

αγάπη-αφοπλισμός-ειρήνη
Ναπολέων

Λου είπε...

Καλημερα, Συνεα. Γυρισα μολις χθες, στην γκριζα Αθηνα, μα το βραδυ, δεν εχασα την ευκαιρια, και περασα για μια βολτα απο το πεδιο του Αρεως....
Απο την Τσυπρο, στον Τσιπρα, σιγα που θα μου γλιτωνατε........
Ησουνα εκει?

Λου είπε...

Καλημερα, Ναπολεοντα.
Καλωορισες στο τσαρδακι μου, να σε τραταρω λιγη ζιβανια και χαλουμακι?
Δυστυχως οι διακοπες δεν ειναι αδιακοπες, και απο αυριο θα εκτιω την ποινη μου στο Ελ.Βενιζελος.
Μα δε βαριεσαι, αδερφε.........
δυσκολοι καιροι για πριγκηπες.....για νεοειλωτες, δηλαδη, σαν εμενα.
Αααααααααα
και
καλη βδομαδα!!!!!!!!!!

Χριστίνα Ανέφελη είπε...

Καλωσόρισες πίσω Λου μου!
Μια όμορφη βδομάδα, με ομαλή επιστροφή στη δουλειά σου εύχομαι.
Περιμένουμε την επιστροφή σου, φιλιά!

Λου είπε...

Καλησπερα, Ανεφελίτσα μου...........ελπίζω το πρωι, να τα βγαλω περα με τη δουλεία......
σ΄ευχαριστω, θα περασω οσο πιο συντομα μπορω, απο το e-τσαρδακι σου.
Φιλια πολλα!!!!!!!!!!!!!