CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS

13 Ιουλ 2008

Από τον Γκράμσι στον Μαλατέστα (και πίνω μπίρες)...



Αυτή η εβδομάς κύλισε απρόσμενα καλά…Ποιος να το πίστευε?

Τη Δευτέρα, αφιερώθηκα νωρίς νωρίς, στον Μορφέα….Από Τρίτη και μετά, κώλο δεν έστρωσα….Δουλειά, δουλεία, δουλειά…..κι ματά ξανά τραπεζάκια όξω.

Τρίτη βράδυ, το πέρασμα από τον Γκράμσι στον Μαλατέστα, με ξαναβρήκε σε ένα θερινό, να ξαναπαρακολουθώ το Mamma Mia, με έναν καινούριο φίλο. Του το ‘χα τάξει. Δυο μπίρες στην Kraft, των Αμπελοκήπων…μια όμορφη βραδιά, πολλά υποσχόμενη.

Τετάρτη βράδυ, τρεις φίλοι, από τα νέα και τα παλιά, από ένα Γενοβέζικο εστιατόριο στο Ψυχικό, πάλι για μπίρες στο ΄΄Στίγμα΄΄ στον Καρέα, και η Αθήνα τόσο όμορφη τη νύχτα.

Πέμπτη βράδυ, εκεί που λέω, να ηρεμήσω, κι αφού έχω αρνηθεί ευγενικά την πρόσκληση του Σπύρου, για Μάνου Τσάο και Μαλακάσα, βρίσκομαι ξαφνικά στην Κωνσταντινουπόλεως, στο Θέατρο Βαφείο, για να ακούσω την επανακυκλοφορία ενός cd, με τραγούδια παλιών φυλακισμένων Ρηγάδων….(εντάξει παιδιά, με πείσατε….Σύριζα θα ψηφίσω (όρκο δεν παίρνω, βέβαια)…)….η βραδιά τελειώνει πάλι με μπίρες, δίπλα στην Ακρόπολη.

Παρασκευή βράδυ, στης Δέσποινας, που γιορτάζει τα γενέθλιά της, με τούρτα Σπετσοφάι…..και φυσικά τι άλλο, μπίρες….

Έτσι μας βρήκε το μεσημέρι του Σαββάτου, στο Λαγονήσι, σε μια ήρεμη καθαρή θάλασσα, απόγιομα στα Καλύβια, πρόβα ΄΄διαίτης΄΄, απρόσκλητη στάση στου κυρ Αντώνη, και στης κυρά- Ρήνης, για ένα νερό, κι εγώ να τρέχω πανικόβλητη για το μεγάλο ξενύχτι του Σαββάτου, στη φάμπρικα χωρίς μπίρες.

Μια εβδομάδα, γεμάτη από δουλειά, μηνύματα, sms, mms, από μια ευχάριστη συνάντηση με τον αδερφικό μου φίλο τον Μανώλη, ξφνικά στο αεροδρόμιο….(πέντε χρόνια είχα να τον δω, έγινε και μπαμπάς, μα παραμένουμε φίλοι κι ΄΄αδέρφια΄΄)…άσε που αφού έσκυψα και τα μούτρα μου, και αποφάσισα να αυτορουφιανεφτώ στο Facebook, e-συνάντησα φίλους και γνωστούς από τα παλιά….μια βδομάδα γεμάτη, δουλειά, τρέξιμο, βόλτες, και μπίρες.

Σήμερα, γύρισα σπίτι από τη νυχτερινή βάρδια, στις 7.00 πρωινή. Τακτοποίησα κάποιες εκρεμμότητες, έκλεισα τα τηλέφωνα, όλα, ήπια μια μπίρα, και εκοιμήθην….

Εκοιμήθην πολύ….8-9 ώρες….έχω τσακωθεί με τον ύπνο χρόνια πολλά….μα σήμερα, ούτε η ίδια δεν το πίστευα, κοιμήθηκα σαν πουλάκι.

Ο Ιούνης με τσάκισε, ο Ιούλιος μ΄αρέσει….αναθεωρώ, αλλάζω, κι όμως ξαναμανά επιστρέφω….

Στο μυαλό μου, έρχονται οι στίχοι…

Άλλα θέλω κι άλλα κάνω
πώς να σου το πω
έλεγα περνούν τα χρόνια
θα συμμορφωθώ.

Μα είναι δώρο άδωρο
ν' αλλάξεις χαρακτήρα
τζάμπα κρατάς λογαριασμό
τζάμπα σωστός με το στανιό.

Αχ, βρε Λου, λέω, μια ζωή την έχουμε, θα τη χαρίσουμε στην μετάνοια?

Ε, όχι!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Καιρός να κλέψουμε κανένα φιλί, τι λέτε?



Υ.Γ. Επιτέλους, φτιάχτηκε και το χαλασμένο τηλέφωνο....αφού έγινα κακό παιδί, και σήκωσα Tellas και ΟΤΕ στο πόδι. Μια χοντρή ταμίας στο supermarket, με κατηγόρησε για κλοπή, μα οι ισχυρισμοί της έπεσαν σαν χάρτινος πύργος, να τα γράψω κι αυτά, να 'χω να θυμάμαι.




21 ειχαν κατι να πουν:

Laplace είπε...

to systhma me tis bardies einai m...ia..
to exeis skeftei na allakseis douleia Lou mou?

Λου είπε...

Χαχαχαχα, Ρομποτακο.
Ξεχασα να γραψω, οτι ειχα και προταση για δουλεια, την εβομαδα που μας περασε.
Εχεις δικιο, εχω κουραστει, στα ματια μου, αποτυπωνεται το ωραριο μου, τα τελευταια δεκα χρονια....πιστευω πως, πλησιαζει η ωρανα αλλαξω δουλεια, απλα δε βιαζω τις εξελιξεις.
Ειμαι του ''σπευδε βραδεως'', φιλε μου. Αλλο ενα απο τα μυρια ελαττωματα μου.
Σε φιλω!!!

palalos είπε...

καταρχήν Λού μου, κόωε τις μπύρες, θα κάνεις μπυροκοίλι!!!!!!!χαχαχαχαχαχα!!!!
το θετικό είναι ότι γεμίζεις τις μέρες σου..το αν άλλα θέλεις και άλλα κάνεις, είναι μια ζωογόνος διαπίστωση που όταν το καταφέρει κάποιος, τότε έχει καταφέρει το πιό σημαντικό κομμάτι της αλλαγής και της αναγέννησης τους...

να είσαι καλά, να περνάς καλύτερα..

Leigh-Cheri είπε...

Έτσι! Έτσι!
Να περνάς πάντα καλά κι ακόμη καλύτερα αν γίνεται. Δεν υπάρχει τόσος χρόνος για γκρίνιες και μετάνοιες (το λέω και για μένα αυτό).
Το τραγουδάκι του Μάλαμα...απ' τα καλύτερά του!

Καλή βδομάδα!
Καλύτερη κι από την προηγούμενη:-)

Spy είπε...

Αν φτιάχτηκε το τηλέφωνο μόλις γίνατε κακό παιδί, καλή μου Λου, μήπως να γινόσασταν πιο συχνά μπας και φτιαχτούν και τα υπόλοιπα;

Λου είπε...

Παλαλε μου, δεν κοβω εγω τις μπυρες μου, προτιμω να παραμεινω η αναγεννησιακη γυναικα, με τα πιασιματακια μου...κι ας ειμαι ντεμοντε!
Τωρα αν αναλογιστω τις διαπιστωσεις που κανω καθε μερα για την αφεντια μου, ειναι να παω να γκρεμοτσακιστω, αλλα μια ζωη την εχουμε, και σ' οποιους αρεσουμε!

Καλη σου μερα, και καλη βδομαδα, φιλαρακο!!!

Λου είπε...

Εδω που τα λεμε, Φενια, αποφασισα καποτε, να μη μετανοιωσω, για πολυ σοβαρα αδικηματα, που εχω διαπραξει (βλεπε Siemens, Cosmote-Γερμανος,κλπ)...περασα καλα, ελπιζω στα καλυτερα.
Το τραγουδι του Μαλαμα, το καλυτερο του, για μενα τουλαχιστον.
Σου ευχομαι, να περνας το ιδιο καλα!

Καλη σου μερα, φιλη μου!!!

Λου είπε...

Αγαπητε μου Spy, ειμαι κακο παιδι, αλλα δεν φαινεται (τουλαχιστον στην αρχη).
Μα αν υποψιαστω πως με θεωρειτε ενα απο τα καλα παιδια, τοτε, αλοιμονο σας, οπως ειθισται να λεω!

Καλη σου μερα, κατασκοπε!

Ο άλλος είπε...

Άλλα θέλω κι άλλα κάνω
πώς να σου το πω
έλεγα περνούν τα χρόνια
θα συμμορφωθώ.

Καλά που υπάρχουν και οι μπύρες, μεταλαμβάνω και αυτοσυγχωρούμαι

Ανώνυμος είπε...

Kαι απ' αυτόν...σύριζα στον Τσίπρα;;;!!!

Υ.Γ. Έχω αρχίσει να το αναζητώ. Καμία βοήθεια;

Ανώνυμος είπε...

Kαι απ' αυτόν...σύριζα στον Τσίπρα;;;!!!

Υ.Γ. Έχω αρχίσει να το αναζητώ. Καμία βοήθεια;

Λου είπε...

Μα είναι δώρο άδωρο
ν' αλλάξεις χαρακτήρα
τζάμπα κρατάς λογαριασμό
τζάμπα σωστός με το στανιό!

Καλημέρα Αλλε, η αυτοσυγχωρεση μεγαλο πραγμα, μας συγχωρω προκαταβολικα, και κερναω δυο μπιρες...

Καλη βδομαδα, φιλε!!!

Λου είπε...

Χαχαχαχαχα....Ινδιανε ανταρτη!
Απο τον Γκραμσι στον Μαλατεστα κι επειτα Τσιπρας?
ή
απο τη Ροζα Λουξεμπουργκ στην Λιανα Κανελλη?
Θα δειξει, θα δειξει!!!

Υ.Γ. Ψαξτο στο χρονο που σπαταλησες...αξιζει τον κοπο?

Pan είπε...

Ε μα!

Ο Μάλαμας έδωσε πάλι την λύση!

Λου είπε...

Καλησπερα Panουλη. Ωραιος ο Μαλαμας,ωραιο το τραγουδι,ελπιζω να περνας και εσυ ωραια, και να 'χεις ενα ωραιο καλοκαιρι!!!

Leigh-Cheri είπε...

Εγώ πάντως, από την Λούξεμπουργκ στην Κανέλλη και τον Μπογιόπουλο, ασυζητητί!

Πού χάθηκες εσύ καλή μου;
Σε φάγανε οι φάμπρικες και ξέχασες να ποστάρεις ή μήπως οι θάλασσεςςςς?
Αν είν' το δεύτερο, σωστή τακτική. Συνέχισέ την!

Φιλιά

Λου είπε...

Καλησπερα Φενια. Εχεις δικιο, χαθηκα....απο τη φαμπρικα στη θαλασσα...τρεχω και δε φτανω. Σημερα διαπιστωσα πως πιθανοτατα δε θα παρω αδεια τον Αυγουστο, απλα θα ξεκλεψω 4-5 μερες για το γαμος της αδερφικης μου φιλης.....κατι ειναι κι αυτο, σκεφτηκα, και παρηγορηθηκα....ενω η κολλητη με ετρεχε απογευματιατικα στο Μοναστηρακι για προβα νυφικου.Δεν ημουν ποτε μεσα σ' αυτα τα πραγματα Φενια, βλεποντας ομως την ευτυχια της φιλης μου, ζηλεψα...της εκανα μαλιστα προτασεις για τα στεφανα και τα κρασοποτηρα του γαμου. Το δε νυφικο ηταν τελειο. Κατα τ' αλλα, μια χαρα τα καταφερνω, απο τη μισθωτη σκλαβια, στην ελευθερια της αμμου και τα πελαγισια παιχνιδισματα......και αυριο Σαββατοβραδο σε μια βραδια στο Αττικο Αλσος, θα ακουσω τους Encardia, εγω η Ροζα Λουξεμπουργκ το ριχνω εξω.
Χαθηκα, δεν προλαβαινω, μα δε σε ξεχνω.
Να περνας καλα, με την πρωτη ευκαιρια θα σας επισκεφτω.
Μου λειπετε eδερφια, ακουγεται υπερβολικο, μα σας χρωσταω πολλα.

Φιλια πολλα, φιλια αληθινα!!!!

the boy with the arab strap είπε...

σου φερνω την δροσερη αυρα των κυκλαδων εδω στο καμινι , τελεια τα λογια του μαλαμα , αλλα θελω κι αλλα κανω ....

Λου είπε...

Καλωςηρθες Μονσερατ.Περασες καταπληκτικα απο οτι καταλαβα.
Και ετοιμαζεσαι και για αλλους προορισμους. Θα προσπαθησω κι εγω να ξεκλεψω 3-4 μερες εστω για κανα νησακι. Εχεις καποιο να προτεινεις?

Υ.Γ. Ευχαριστω για τις φωτογραφιες. Ειναι πολυ ομορφες.

Ανώνυμος είπε...

(στην κυρία Ρωρερκάρ)

Το βαθύ το σκοτάδι που μ' έκλεινε ολούθε
ξάφνω vα! ένα χέρι απαλό το μεριάζει
κι ένα φέγγος-σταλμένο από ποιον-από πούθε-
σε λαμπρή μιαν ημέρα τη νύχτα μου αλλάζει.

Να 'σαι συ αγαπημένη που το θάμα έχεις φέρει;
Η σεμνή ντροπαλότη χάρη τετοια σου δίνει
πoυ το φως, το σκοτάδι, ο αγέρας, τ’ αστέρι,
όλα έχουνε σκλάβοι της αξίας σου γίνει;

Μα να ξέρεις πως χάρη δε χρωστώ σου για τούτο.
Κάλλιο μέσα στο σκότος το βαθύ να 'χα μείνει
παρά να ’χω να βλέπω των φιλιών σoυ τον πλούτο
μακριά μου' και ξένα των χαδιών σου τα σμήνη.

Γιώργης Χολιαστός

Λου είπε...

Καταπληκτικο, Ανωνυμε Φιλε....
Θα θελα να πιστευω οτι μιλαμε για τη ΛΟΥ Ρωρερκαρ......μη μου πειτε, οτι, δεν τη γνωριζετε...

Οπως και να χει, ευχαριστω!!!

Καλο σας βραδυ!