CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS

7 Ιουλ 2008

Αν θες να ονειρεύεσαι……ξύπνα!!!

ή

ο Αλέξης ,ο Φοίβος, κι εγώ………..




πρωινό Κυριακής 6ης του Ιούλη. Οι δρόμοι μας, μας βγάζουν στο Βρωμοπούσι. Τέσσερις γυναίκες, ψάθες και ομπρέλες, σαντουιτσάκια, κι ένα ταπέρ καρπούζι, κάτω από το μεγάλο πεύκο να παίζουμε μπιρίμπα…..και αν, και τις Κυριακές, οι αττικές παραλίες μοιάζουν με την κολυμπήθρα του Σιλωάμ, τα κρυστάλλινα νερά αποζημιώνουν.

Κυριακή απόγευμα. Μπαίνω σπίτι, διώχνω από το κορμί μου την αλμύρα….κοιμάμαι καμιά ωρίτσα…..και ετοιμάζομαι για μια βόλτα στο Γουδί, στο Αντιρατσιστικό φεστιβάλ. Σκάμε μύτη με τη Δέσποινα, κατά τις 21.30 βραδυνή.

Στην κεντρική σκηνή ένας Λιβανέζος τραγουδά, όμορφες ανατολίτικες μελωδίες.Άνθρωποι όλων των φυλών,χορεύουν, τραγουδούν, βολτάρουν στα περίπτερα, συζητήσεις σκόρπιες για τους μετανάστες, και ο κλασσικος στρατός των αγοριών με τα μαλλιά και με τα μαύρα ρούχα, να μοιράζει φυλλάδια, τα κορίτσια με τις κλαρωτές φούστες και τα ταγάρια, έρωτες να προκαλούν…..και φυσικά οι διανοούμενοι 50άρηδες του Σύριζα, μετά της μαντάμ και τέκνων, να περιπατούν στο παλιό στρατόπεδο της φρίκης, που τα ερειπωμένα κτίρια κοσμούν οι πολύχρωμες αφίσες, των ανθρώπων της Γης μας (πατρίδα μας, όλη η γη).

Αναρχικοί, φοιτητές, ξέμπαρκοι, ροκάδες,γκέι και κουλτουριάρηδες, πολυτεχνίτες, και ερημοσπίτες, παρέα με τις γυναίκες της Σιέρας Λεόνε, τους Αιγύπτιους ψαράδες και τις Φιλλιπινέζες υπηρέτριες, παιδιά ξαπλωμένα στο γκαζόν, να απολαμβάνουν τον Αγησίλαγο του Δημήτρη Μπασλάμ, ενώ απέναντι το πολυώροφο κτίριο της ΕΥΠ….εν πλήρη απασχόληση, αμ πως! Λείπει η Λου από τη Σαρακοστή???

Περπατούμε στα περίπτερα, πολύ όμορφη βραδυά, όλοι μου φαίνονται τόσο γνωστοί, το μάτι μου πέφτει ξαφνικά σε έναν νεαρό μετά της κοπελιάς του. Τον έχω δει κάπουν κάπου τον ξέρω….Γειά σου Πρόεδρε, του λέω. Ο Αλέξης γυρίζει, ακόμη δεν έχει συνιθίσει στην ιδέα, με κοιτάει, σαν να προσπαθεί να θυμηθεί, από πού με ξέρει….μα δε με ξέρει…είναι απλά ο πρόεδρος. Λίγα δευτερόλεπτα αμηχανίας, και μετά χαμογελά.

Ξαναεπιστρέφουμε στην κεντρική σκηνή. Καθόμαστε στις χαλασμένες καρέκλες, τρεις μπύρες, πέντε καλαμάκια χοιρινά, στο πάλκο ο Αλκίνοος Ιωαννίδης, όλα ωραία κι αρμονικά. Περιμένω είναι η αλήθεια, να απολαύσω τον Φοίβο, αργεί….ένας παπάς μας πλησιάζει, μας δίνει ένα φυλλάδιο, για την επιστροφή στην ξεχασμένη εκκλησία.Το μόνο που ειλικρινά δεν περίμενα να δω, σ΄αυτό το πολυπολιτισμικό γαιτανάκι.Το συγκεκριμένο φυλλάδιο έχει κάνει θραύση, μου λέει ο Αττίλας, ο Πομάκος φίλος μας.

Γελάω, αυτό σημαίνει, σκέφτομαι, Αντιρατσιστικό Φεστιβάλ.

Είναι 01.30 π.μ. Ο Φοίβος Δεληβοριάς εμφανίζεται στην κεντρική σκηνή. Μας χαιρετά, λεγοντάς μας, μια στιχομυθία που του συνέβη στο ταξί.

Ταρίφας: Που πηγαίνετε?

Φοίβος: Στο Αντιρατσιστικό Φεστιβάλ, στο Γουδί.

Ταρίφας: αααα, στο Ρατσιστικό? Πολύ ωραία!!!

Ξεσπάμε σε γέλια….κι έπειτα ξεκινά να παίζει την κιθάρα με πινέλο.

Ο Αλέξης, ο Φοίβος κι εγώ. Θυμάμαι όταν ο Αλέξης πήρε
(ας μη γελιόμαστε) το δαχτυλίδι της διαδοχής, είχα την πρώτη συνάντηση με τον Φοίβο στο αεροδρόμιο.

Ο Αλέξης, ο Φοίβος κι εγώ.

Τρία κωλόπαιδα, στα τριανταπέντε, αντάρτες της πορδής με τα λεφτά του μπαμπά….έτσι απλά μας αρέσω, κι ένας τίτλος ανάρτησης που τον είχα σκεφτεί μήνες πριν τη χθεσινή βραδιά, στη δίνη των ημερών,τον εγκατέλειψα, κι εντελώς απρόσμενα αυτόν τον τίτλο τον βίωσα χθες.

Δευτέρα 06.00 π.μ. Ξυπνητήρι τρελό, σε μισώ, σε μισώ, σε μισώ!

Το πρωινό ετήσιο ραντεβού, στη Σχολή Πολιτικής Αεροπορίας.Μια πρόταση για μπάνιο, κι η αφεντιά μου, σε ρόλο Μαίρης Παναγιωταρά, να τρέχει πανικόβλητη, να προλάβει να σιδερώσει τη στολή, να ψωνίσει τα βδομαδιάτικα στον Μαρινόπουλο, και τις λοιπές σημαντικές δραστηριότητες. Το μπάνιο τελικά ακυρώνεται…..και το ρίχνω στην υπνοθεραπεία (ύπνε, που θρέφεις τα παιδιά…..)

Είναι απόγευμα, λίβας καυτός, καφεδάκι, υπολογιστής….Οι Pink Martini απόψε στο Λυκαβηττό (λατρεύω αυτό το συγκρότημα). Δε θα πάω, σκέφτομαι και στενοχωριέμαι, μιας και από τα χαράματα θα ξαναβγώ για συλλογή ενσήμων.

Μα δε βαριέσαι, αδερφέ. Το μοναδικό μου τριήμερο του Ιούλη, του 2008, μπορεί να μην είχε τη μυρωδιά της θάλασσας στο Αγκίστρι, είχε όμως την μαγική νυχτερινή όψη, μιας Αθήνας, μιας πόλης για να ζεις!

Αυτά τα ολίγα

Σας ασπάζομαι, Λου


Υ.Γ. Και τώρα, τι μαγειρεύουμε? Ιδού το αιώνιο δίλλημα!!!

20 ειχαν κατι να πουν:

the boy with the arab strap είπε...

να μαγειρεψεις φακες σαλατα , με φρεσκια τοματα.
ηθελα να περασω χθες αλλα δεν το καταφερα , ητανε καλα? ειδες κριστη στασινοπουλου?

Λου είπε...

Τελικα εφαγα ξαναζεσταμενες μελιτζανες με κοτοπουλο. Αυριο παλι!!!
Ητανε πολυ ομορφα, Μονσερατ, ειδα την Κριστη, ναι....αλλα εκστασιαστηκα απο μια νεα τραγουδοποιο, την Μαρω Μαρκελλου (συγκρατησε το ονομα), για να μη σου πω, οτι την καταβρηκα με τα παιδικα παραμυθια του Μπασλαμ.
Κριμα που δεν ηρθες.

Τις καλησπερες μου, φιλε!!!

Laplace είπε...

καλησπερα Λου μου...καλο το φαι που εφαγες..αυριο ΜΟΣΧΑΡΑΚΙ..

Λου είπε...

Καλησπερα Ρομποτακο.
Που θα παει αυτη η κατασταση?
Μπαινω στο μπλογκακι σου, και ανθρακας ο θησαυρος. Ποτε θα γραψεις?
Βρε, μπας κι εισαι σε διακοπες?
ή
σου έπεσε βαρύς ο αποκλεισμος της Εθνικης?
εεεεεεεεεε?

Πολλα φιλια!!!

Spyros Vlahos είπε...

Γέλασα με τους επαναστάτες της ... πορδής.
Θά 'θελα να καταθέσω ένα αρχαίο ρητό (το οποίο το εξαρχαίευσα με τη βοήθεια φιλολόγου). Παρακαλώ, όταν το χρησιμοποιείτε, αναφέρετε την πηγή (μένα) διότι έχω copyright.
"Αλλοτρίω πρωκτώ διάγω καγώ δίκην κυναίδου"
Αν εξαιρέσουμε ορισμένες υπογεγραμμένες, σημαίνει "με ξένο κώλο κάνω κι εγώ τον πούστη".
Συγνώμη για τα ... γαλικά μου.

Λου είπε...

''Ανταρτες της πορδης'', μια εκ των ωριμοτερων παραδοχων μου, τα χω ξαναπει, Σπυρακο.
Το ρητο σου, ομως, δε με βρισκει απολυτα συμφωνη.
Ο Αλεξης, πιστευω οτι ακομη δεν εχει δειξει τις προθεσεις του, ισως να θελω να το πιστευω, ισως - πιθανοτατα να διαψευστω.
Μα δε βαριεσαι, Ιονιε Ζωγραφε, ακομη ελπιζω στη νιοτη και το θρασσος, και παντα αγαπαω τις στροφες!

Χριστίνα Ανέφελη είπε...

Κι εγώ ήθελα να πάω στο Αντιρατσιστικό, εδώ στη Θεσσαλονίκη. Έπαιζαν και συγκροτήματα που αγαπώ. Οι φίλοι όμως δεν μου έκαναν τη χάρη... Χαλάλι τους όμως!

Μορφή ο Φοίβος Λου μου! Πάντα να περνάς ωραία και να μοιράζεσαι τις γλυκές σου στιγμές μαζί μας.
Σε φιλώ!

Λου είπε...

Καλημερα Ανεφελιτσα. Τωρα μαζευτηκα στο αχουρι μου, με νεες εμπειριες για να γραψω....αλλά...ΔΕΝ ΕΧΩ ΧΡΟΝΟ ΜΑΤΙΑ ΜΟΥ!!!
Ο Φοιβος, παντως, agrino κι επαυξανω, μορφη!!!
Δεν εχω ξεχασει την προσκληση σου, απλα ειναι κατι νυχτες με φεγγαρι με στα θερινα τα σινεμα....

Πολλα φιλια, ανεφελα θλιμμενη!!!

Σου χρωστω.

Spyros Vlahos είπε...

Άρα δεν πιστεύεις σε μένα γιατί ούτε νιότη ούτε θάρρος έχω, αλλά αυτό είναι η μικρότερη απώλεια.
Τον ... Αλέξη (συχαίνομαι να προσφωνουμε με το κύριο όνομα τους επώνυμους, το ίδιο και τους μαθητές, συχαίνομαι να φιλιούνται στο δρόμο δυο φίλοι, δείχνει κάτι το επίπλαστο) θα τον ψηφίσω κι εγώ για να σταλεί ένα μήνυμα. Δεν τον πιστεύω όπως εσύ που τον είχες ... ερωτευτεί (σε παλιότερη ανάρτησή σου).
Πρέπει, όμως και τάχιστα, κάτι να αλλάξει σ' αυτό τον τόπο.

Spy είπε...

Kαι (συγγνώμη για την παρέμβαση) ποιός περιμένετε παρακαλώ να το αλλάξει αυτό το κάτι, κύριε "spyros vlahos" συνονώματε;
O Aλέξης;;;
Έλεος!
Δεν αλλάζει θαρρώ τίποτα σ' αυτόν τον τόπο με επίπλαστες αλλαξιές φορεσιών, με δαχτυλίδια διαδοχής και με on-line επαναστάσεις.
Nα με συγχωρείτε και πάλι που ακούγομαι γκρινιάρης και ίσως και αφοριστικός (και δεν απευθύνομαι μόνο σε εσάς) αλλά έχουμε ήδη κουραστεί με αυτά και με 'κείνα. Tο marketing είναι για αυτούς που αντέχουν να το πληρώνουν. Kαι αν πληρώνουν καλά, είναι και επιτυχημένο.

Nα με συγχωρείτε κι εσείς για την κατάχρηση δεσποινίς Λου, του πολύ φιλόξενου χώρου σας.

Λου είπε...

Καλημερα, Σπυρο.
Μα εσυ, εισαι νεοτατος, και καυστικοτατος....ειπε καποιος το αντιθετο?
Το θεμα δεν ειναι μονο ελληνικο, κατι πρεπει ν' αλλαξει στην παγκοσμια σκηνη.
Ευελπιστουμε, να γινει συντομα....τα υπολοιπα ειναι λεπτομερειες!!!

Λου είπε...

Καλημερα Spy.
Οσον αφορα το τσαρδι μου,ειστε παντα ευπροσδεκτος, φιλτατε.
Στο βαθος του μυαλου μου, δεν ξερω, κατα ποσο μπορω να διαφωνω μαζι σου, απλα αφηνω την πληρη απογοητευση στο βαθος του μυαλου μου, και δινω ακομη περιθωρια.....πριν περασουμε στην ενοπλη βια.

Σε φιλω!!!

palalos είπε...

πηγα στα δυο προυγουμενα αντιστοιχα, αλλα να μου επιτρεψετε να πω οτι πιο πολυ με παζαρι εμοιαζε παρα με φεστιβαλ....παζαρι ρουχων αντικειμενων και μασας!!!ελπιζω το φετινο να ηταν καλυτερο.μουσικα παντως με αφηνε ικανοποιημενο. οποτε πηγαινα.

Spyros Vlahos είπε...

Spy,
όχι, μια χαρά μιλάς και το χαίρομαι. Αλλά, ναι, μπορούν ν' αλλάξουν τα πράγματα και κάτι ήδη σαλεύει. Το δήλωσα ότι ο Τσίπρας δεν μου εμπνέει και πολλή εμπιστοσύνη, αλλά δεν υπάρχει και τίποτ' άλλο. Το ΚΚΕ κλεισμένο στο γυάλινο πύργο του.

Λου είπε...

Παλαλε
Η αληθεια ειναι,οτι τα ρουχα και τα φαγητα, δεν ελειπαν και φετος, αυτο ομως δε με πειραζει.Περισσοτερο με ενοχλησε η τιμη εισοδου....παρα το πολυνησιακο ρυζι. Η Μουσικη ομως, ηταν οντως πολυ ομορφη.

Την καλημερα μου, φιλε!!!

Λου είπε...

Σπυρο και Spy,
στ' αρματα στ' αρματα, εμπρος στον αγωνα.........

Τις καλημερες μου!!!

Leigh-Cheri είπε...

Χελόου, λου μου!

Ο Φοίβος είναι αστέρι!
Αλλά και τα παραμύθια του Μπασλάμ είναι από τα καλύτερα πράγματα που έχουν βγει τα τελευταία χρόνια. Τα έχω και τα δυο (Αγησίλαγο και Γαργαληστή) και βέβαια τα 'χω δει και τα δυο ζωντανά. Δεν ξέρω αν διασκεδάζουν πιο πολύ τα μικρά παιδιά ή τα μεγάλα -δηλ.εμείς- πάντως εγώ περιμένω να βγάλει το επόμενο:-P (χεχεχε)

Λου είπε...

Καλημερα, Φενια....

Ναι, ο Φοιβος ειναι αστερι, οσο για τον Μπασλαμ, αγνοουσα την υπαρξη του, ουτε ειχα εστιασει στο φυλλαδιο, με το προγραμμα που κρατουσα στα χερια μου, ωσπου εντελως τυχαια, επεσα στον ''Αγησιλαο'',εχεις δικιο, εμεινα να χαζευω, σαν το μικρο παιδι που γελαει, και παιζει.
Σαν?
Μα ειμαι ενα μικρο παιδι, ετων 33.....

Φιλια στη Σαλονικη!!!

Leigh-Cheri είπε...

Αχ! Η Σαλονίκη είναι έρημη (καλό αυτό) και καίγεται στη ζέστη (κακό αυτό). Αφού τώρα μόλις γνώρισες τον Μπασλάμ, εγγυόμαι για το προηγούμενο παραμύθι του, τον Γαργαληστή, όπου πρωταγωνιστεί κι ο Αγγελάκας σε μια ερμηνεία άπαιχτη. Πάρε το cd και θα με θυμηθείς:-)

φιλιά

Λου είπε...

Ετσι αδειαζει κι η Αθηνα, Φενια, κι αρχιζει να μ' αρεσει, αν εξαιρεσεις βεβαια τη ζεστη.Μια απο τα ιδια, δλδ.

Αγγελακας, ε?
Θα το ψαξω το cd,αν κρινω απο τον ''Αγησιλαο'',αλλα και απο τη δικη σου κριση, αξιζει τον κοπο.
Καλο απογευμα, Φενια μου!!!