CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS

20 Ιουλ 2008

Από τις ταραντέλλες στην Κύπρο!!! (και πίνω μπίρες)



Πάμε το Σάββατο, στους Encardia?

Μέσα, είπα…

Και έτσι βρέθηκα χθες βράδυ, στο μικρό θεατράκι στα Τουρκοβούνια, διασκεδάζοντας το ΄΄πακέτο΄΄ Ξυδάκης, κουαρτέτο Οίστρος, Encardia, και έτσι έβαλα, άλλο ένα θερινό βράδυ στο κουτί του μυαλού με τα χρώματα.

Παρέα με τον Σπύρο, ακούσαμε, θαυμάσαμε, αστειευτήκαμε, γελάσαμε, τραγουδήσαμε, κι ας μην έπνεε αεράκι στην πόλη. Μια όμορφη παράσταση, από τις γκρικάνικες ταραντέλλες των Encardia, σε ανατολίτικες μελωδίες, με την χαρισματική μαεστρία του Νίκου Ξυδάκη.Θυμήθηκα μια δήλωση των Ιταλών για τους Έλληνες. ΄΄Οι Έλληνες είναι Τούρκοι, που νομίζουν ότι είναι Ιταλοί΄΄ .Οι Έλληνες έιμαστε Βαλκάνια, σκέφτηκα, και όχι παίξε-γέλασε. Και είμαι χαρούμενη που γεννήθηκα Ελληνίδα, που χορεύω ταραντέλλες και τσιφτετέλι.

Τι μου έμεινε από το χθεσινό βράδυ? Πέρα από τις όμορφες μουσικές, την παράσταση έκλεψε η κυρία στο πίσω διάζωμα. Μια γυναίκα γύρω στα σαράντα, που έχοντας πάρει έναν υπνάκο κατά το μεγαλύτερο μέρος της συναυλίας, ξυπνάει και ξεκινάει μια σύνθεση συγχρονισμένων κινήσεων, εως ότου να αποτελέσει κομμάτι αναπόσπαστο της βραδιάς. Της γειτονιάς μας η τρελλή, (ποιος να ξέρει, πως τρελένεται ο άνθρωπος)….πόσο κοντά μας.

Μια άλλη σάικο σαραντάρα κοκκινομάλλα, που έριξε μια ζεμπεκιά για να ξεδώσει την κουλτούρα της. Το ΄χουν οι κοκκινομάλλες, αναλογίστηκα.

Κατεβαίνουμε από το θεατράκι, τ’ αυτί μου πιάνει τα σχόλια των κοριτσιών πίσω…

- Δε μου πάει ο Ελύτης…..

λέει κάποια.

Γελάω, ο Σπύρος με ρωτάει, εσένα τι σου πάει?

Εμένα μου πάει και ο Ελύτης, του λέω….πάμε για καμιά μπίρα?

Δεν έχω χρόνο, τελευταία να γράψω….έχω παραμελήσει και μένα και σας….χθες όμως ήμουνα Ελληνίδα, και έτσι άφησα ένα σχόλιο στον Ρομποτάκο, και σήμερα είμαι Ελληνίδα, αγαπάω τον ήλιο, τη θάλασσα, την ιστορία μας, και εμάς τους γραφικούς Ελληνάρες, και ΔΕΝ ΞΕΧΝΩ!

Μια όμορφη μέρα, σε όλους!

Σας ασπάζομαι

Λου

15 ειχαν κατι να πουν:

Laplace είπε...

΄Οι Έλληνες είναι Τούρκοι, που νομίζουν ότι είναι Ιταλοί΄

οι ελληνες ειναι καλυτεροι απο τους ιταλους κ τους τουρκους σε ολα,απλα δεν το δειχνουν συνεχως,εχουν ασταθεια σε συμπεριφορα κ χαρακτηρα...ΕΧΟΥΜΕ ΚΟΙΝΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΜΕ ΙΤΑΛΟΥΣ,βαση ιστορικων μελετητων κ ανθροπολογων αλλα οχι με τουρκους..

ουτε εγω ξεχνω Λου μου,οσο κ αν το νεο συστημα θελει να μας πλασαρει τα περι 'αδελφων τουρκων'..

Λου είπε...

Ειμαστε Ελληνες, με τα στραβα και τα καλα μας, Ρομποτακο. Το θεμα ειναι να κραταμε τις ισορροπιες, και σιγουρα να μην ΞΕΧΝΑΜΕ!!!

Υ.Γ. αυτο που θα θελα να ξεχασω, ειναι οτι μας κυβερναει η Νεα Δεξια, αλλα γινεται?

Πολλα φιλια, φιλε!!!

Ανώνυμος είπε...

A

Ανώνυμος είπε...

Άσε Λου μου, εγώ τις προάλλες έγινα ρόμπα. Βγήκα με μία κοπέλλα και δεν ήξερα ποιό χρώμα είναι το λιλά...

Υ.Γ. Αν δεν έχεις πάει στη Μεγάλη Ελλάδα, βιάσου.

Spyros Vlahos είπε...

Κοίτα, δεν κατάφερα να διαβάσω την ανάρτηση γιατί είχε μουσική (πράγμα που μου τη σπάει).
Δεν κατάφερα να 'δω κσι το βιντεάκι γιατί μπλέκονταν οι δυο μουσικές.
Έφυγα απογοητευμένος.

Λου είπε...

Καλημερα, Ινδιανε μου. Το λιλα ειναι αγαπημενο μου χρωμα,κι εμεις τα κοριτσακια δινουμε μεγαλη σημασια στο χρωμα.

Τη Μεγαλη Ελλαδα, σκεφτομαι να την επισκεφτω συντομα. Μια βολτα στο Σαλεντο, αναζητωντας τον αναρχικο ραφτη!!!

E mmu sirni e kardia na su miliso
Fse ci-ppu 'vo kratenno 'sti fsichi
Ma su kanoscio fissa mes ta-ammaddia-mmu
Ce olo to pansieri-mmu tori...

Καλημερα Ανταρτη, και καλη βδομαδα!!!

Λου είπε...

Καλημερα Ιονιε Ζωγραφε. Δε μπορω να με σκεφτω χωρις μουσικη, εσυ απλα, μπορεις να πατησεις το pause, ή να παψεις να με διαβαζεις....να μου στερησεις τη μελωδια ομως?
Ειναι η παρηγορια του προλεταριατου, η τεχνη!

Καλη εβδομαδα, Σπυρο!!!

the boy with the arab strap είπε...

καλησπερα λου , ναι δεν πρεπει να ξεχναμε , α θα πας νοτια ιταλια , φανταζομαι θα ειναι τελεια !!!!

Ανώνυμος είπε...

Eleune t’ ammaddia-mmu ka se recina
Sto petto-mmu grammeni ‘se vasto
Ce passio nifta to mussai-ssu t’ orio
Ess’ ipuno, jelonta, to toro

Λου είπε...

Καλησπερα Μονσερατ. Οι φωτογραφιες απο τη Δονουσα, μου τριβελιζουν το μυαλο. Καπου να παω επειγοντως, τελεια ειναι παντου, αρκει να ΄χεις καλη παρεα!

Λου είπε...

Ανταρτη μου, που ταξιδευεις τωρα?
Απο την Πατμο στην Εφεσο, απο την Ανατολη στη Δυση?
Εγω τραγουδω τα χρωματα, και ΔΕ ΞΕΧΝΩ!!!

Spyros Vlahos είπε...

Κάλλιο ν' αυτοκτονούσα παρά να μη σε διαβάζω (όχι, βέβαια, και τόσο τραγικά).
Αλλά έχεις κάτι να 'πεις και το λες σε καλ΄συσκευασία.
Με την εισβολή είχα μια κοπέλα απ' την Κύπρο. Πώς να ξεχάσω;

Λου είπε...

Καλημερα Σπυρο. Απλα μπορεις να χαμηλωνεις την ενταση, οταν με επισκεπτεσαι. Εγω τη μουσικη δεν μπορω να την παψω.
Καλιο να αυτοκτονησω, παρα να στερηθω τις νοτες.
Δε θα αυτοκτονησουμε ομως, καλα δεν περναμε?

Spy είπε...

Συγγνώμη που σας διακόπτω τις αυτοκτονίες στη μέση, αλλά εμένα μου αυτοκτόνησε το blog μου και δεν ξέρω τι να κάνω...

Λου είπε...

Spy, τι εγινε?
Τι διαβαζουν οι οφθαλμοι μου?
Θα αστειευεσαι, ελπιζω....κακο παιδι, ή μηπως ετοιμαζεσαι για τις διακοπες του Αυγουστου?
Το δευτερο ισχυει, ετσι?
Θα περασω να δω τι συμβαινει φιλτατε.

Καλη μερα!!!