CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS

5 Ιουλ 2008

Βράδυ (Σαββάτου)!!!



Τα παιδάκια που παίζουν στ' ανοιξιάτικο δείλι
-μια ιαχή μακρυσμένη.
τ'αεράκι που λόγια με των ρόδων τα χείλη,
ψιθυρίζει και μένει,

τ'ανοιχτά παραθύρια που ανασαίνουν την ώρα,
η αδειανή κάμαρά μου,
ένα τραίνο που θά 'ρχεται από μια άγνωστη χώρα
τα χαμένα όνειρά μου,

οι καμπάνες που σβήνουν, και το βράδυ που πέφτει
ολοένα στην πόλη,
στων ανθρώπων την όψη, στ'ουρανού τον καθρέφτη
στη ζωή μου τώρα όλη...

boomp3.com


Υ.Γ. Πωλείται Μελαγχολία. Πληροφορίες εντός!

4 ειχαν κατι να πουν:

Spy είπε...

Nαι, γειά σας.
Mε ακούτε;
Nαι, εεε... ενδιαφέρομαι για την μελαγχολία σας. Eίμαι συλλέκτης ξέρετε.
Eπειδή είπατε πληροφορίες εντός...
χτύπησα ααλά δεν ήταν κανείς.
Πάω κι εγώ να μελαγχολήσω μόνος μου.

Aν το ξανασκεφτείτε, αφήστε μου μήνυμα στον τηλεφωνητή μου.

Kαλό σας βράδυ Σαββάτου

Λου είπε...

Καλημερα γλυκε κατασκοπε.
Εσυ ενδιαφερεσαι να αγορασεις?
Παρακολουθησε με φιλε.
Μια τη χανω, μια τη βρισκω, για μελαγχολια μιλαμε παντα.
Με επισκεφτηκε το δειλι, μα τωρα την εχασα......εδω χρηζει αναγκης η κατασκοπεια, γλυκε μου Spy.
Τα υπολοιπα εναποκεινται σε σενα.

Καλημερες, απο την αρτι αφιχθησας Λου της γειτονιας!!!

Laplace είπε...

κουκλα μου,η μελαγχολια θα ειναι για λιγο αν αποφασισεις να την παλεψεις..

Λου είπε...

Ρομποτακο, σου γραφω απογευμα Κυριακης, μολις γυρισα απο τα κρυσταλλινα νερα στο Βρωμοπουσι, προλαβαινω να κανω ενα ντουζακι και να πιω ενα καφε, και ετοιμαζομαι για ενα βραδυ ομορφο πολυπολιτισμικο με τραπεζακια, γνωστους, μπυρες και καλαμακια, και με την παρεα του Φοιβου Δεληβορια, στο αλσος στο Γουδι.
Κι ομως 5.30 το απογευμα, παλι χωρις λογο, μελαγχολω!!!
Κατι να ταρακουνησει τη θλιψη μου, please!!!