CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS

30 Ιουν 2008

Διάλογος ανάμεσα σε μένα και σε μένα!



Σου είπα :

- Λύγισα.
Και είπες :
- Μη θλίβεσαι.
Απογοητεύσου ήσυχα.
Ήρεμα δέξου να κοιτάς
σταματημένο το ρολόι.
Λογικά απελπίσου
Πως δεν είναι ξεκούρδιστο,
ότι έτσι δουλεύει ο δικός σου χρόνος.
Κι αν αίφνης τύχει
να σαλέψει κάποιος λεπτοδείκτης,
μη ριψοκινδυνέψεις να χαρείς.
Η κίνηση αυτή δεν είναι χρόνος.
Θα ‘ναι κάποιων ελπίδων ψευδορκίες.
Κατέβα σοβαρή,
νηφάλια αυτοεκθρονίσου
από τα χίλια σου παράθυρα.
Για ένα ΜΗΠΩΣ τ’ άνοιξες.
Κι αυτοξεχάσου εύχαρις
Ό,τι είχες να πεις,
για τα φθινόπωρα, τα κύκνεια,
τις μνήμες, υδροροές των ερώτων,
την αλληλοκτονία των ωρών,
των αγαλμάτων τη φερεγγυότητα,
ό,τι είχες να πεις
γι’ ανθρώπους που σιγά σιγά λυγίζουν
το είπες.

boomp3.com


Υ.Γ. Κι έστειλα τούτο τον Ιούνη, στα τσακίδια!!!!!!!!

25 ειχαν κατι να πουν:

Spy είπε...

" - Μη θλίβεσαι.
Απογοητεύσου ήσυχα.
Ήρεμα δέξου να κοιτάς
σταματημένο το ρολόι."

Aυτογνωσία και ωριμότητα, κατ' ελάχιστον.
Kαλησπέρα

Leigh-Cheri είπε...

Εμένα πάλι θα μου επιτρέψεις να διαφωνήσω. Τι "Απογοητεύσου ήσυχα"? Τι "Ήρεμα δέξου κλπ"? Τι "Λογικά απελπίσου"? Όλα αυτά μόνο στην απάθεια και στη μιζέρια μπορεί να σε οδηγήσουν. Εγώ θα έλεγα αντέδρασε. Σήκω και φώναξε. Σήκω και χόρεψε, στην τελική. Κι αν άνοιξες χίλια παράθυρα για ένα μήπως και δεν είδες τίποτα, άνοιξε κι άλλα χίλια μήπως και το δεις. Αυτή είναι η Ζωή. Αυτή και τίποτ' άλλο.
Ρε μη μασάς! Είναι ωραίο που μπορείς και λυγίζεις. Έτσι δεν σπας! Αλίμονο σε κείνους που δεν μπορούν.

Καλή Σου νύχτα, λου...

Λου είπε...

Καλησπερα Spy.....
ολα ομορφα και ηρεμα.....μολις μπηκα σπιτι.....ολα ατακτως μαζεμενα...και η ζεστή δροσια του κοκκινου,
Ηθελα να φυγει ο Ιουνης,και να σου γραφω πρωτη του Ιουλη.
Η αυτογνωσια και η ωριμοτητα, κατ' ελαχιστον.

Καλο ξημερωμα, φιλε!!!

Λου είπε...

Φενια,καλη μερα και σε σενα.
Ηδη χορευω στους ρυθμους του Ιουλη....μετα απο μια μπυροκατανυξη στην πλατεια....ηδη ονειρευομαι ενα αντισκηνο καπου στη Λευκαδα...ειμαι ευτυχισμενη...εφυγε ο Ιουνης...εφυγα κι εγω....δε μασαω πια....και αυτοξεχνιεμαι ευχαρις!
Παραδοξως η ζωη μου φαινεται τοσο ωραια.
Φιλια, και καλημερες!!!

η ΛΟΥ του ΙουΛιΟΥ

Pan είπε...

Καλημέρα.

Στα τσακίδια και να μην ξανάρθει.

Δινονόη είπε...

Σωστά. Ονειρέψου.Στην προηγούμενη ανάρτηση έγραψες:
"Βαρέθηκα ν' ανάβω φωτιές για να ζεσταθούν οι άλλοι και στο τέλος να ξεπαγιάζω εγώ. Να μοιράζομαι την καρέκλα μου με τον κάθε κουρασμένο και στο τέλος να στρογγυλοκάθεται αυτός κι εγώ να κουλουριάζομαι στο πάτωμα. Κουράστηκε η ράχη μου να κουβαλά πληρωμένους. Βαρέθηκα να φτιάχνομαι με τα λάθη μου. Να φυτεύω βολβούς πάνω σε σωρούς από σκατά. Να βγάζω αθώους τους ενόχους και να κάθομαι για πάρτη τους στο σκαμνί. Να μουλιάζω στη βροχή γιατί άνοιξα την ομπρέλα μου να μπουν από κάτω δυο τρεις μουρόχαβλοι που μου φάνηκαν κρυουλιάρηδες."
Μην τα παρατάς τώρα....Πιστευω θα τους βοηθήσεις κι αυτούς με μια τέτοια αντίδραση...
Καλησπέρα

Χριστίνα Ανέφελη είπε...

Παρ' όλο που κι εγώ ήθελα να στείλω στα τσακίδια τον Ιούνη, θα συμφωνήσω με τη Leigh Λου μου... Είναι καλό να πέφτουμε, αλλά ακόμα καλύτερο να ξανασηκωνόμαστε.

Φιλιά πολλά και καλό βράδυ από μένα!

γ.κ. είπε...

"Χρειάζεται μονάχα να αναπνέει κανείς.Καμία υποχρέωση να περιφέρεται η να έχει μία συντροφιά.Μπορεί ακόμα και να θεωρήσει τον εαυτό του πεθαμένο, με την προϋπόθεση να είναι αποφασισμένος.Καθεστώς πιο φιλελεύθερο δεν θα μπορούσε να υπάρξει.Δεν ξέρω.Δεν φαντάζομαι.


Δεν είναι υποχρεωτική μια ιστορία , μόνο μια ζωή.Αυτό ήταν το λάθος ή ένα από τα λάθη-να έχω θελήσει μια ιστορία για τον εαυτό μου, σαν η ζωή από μόνη της να μην ήταν αρκετή."

Σάμουελ Μπέκετ


υγ.
πνευματικές μεταφορές- μετεγγραφές
για φιλάρες που αξίζουν

"το ανήμερο θεριό"


καλό βράδυ λου.

Λου είπε...

Καλησπερα Panουλη.....
στα τσακιδια, μαζι με τη Λου που γεννησε τουτος ο Ιουνης.
Τεταρτη 2 Ιουλιου!!!

Λου είπε...

Δινονοη, καλησπερα και σε σενα....
τον εαυτο μου πρεπει να βοηθησω.....ηδη τον βοηθω.
αν ακουνε και οι αλλοι εχει καλως...

Φιλια!!!

Λου είπε...

Μα ειπε κανεις οτι δεν ειμαστε δυνατοι, Ανεφελιτσα?
Να ορισουμε μονο τη δυναμη μας!

Πολλα φιλια κι απο μενα,χκαι καλο μηνα!!!!!!!!

Λου είπε...

Πολυ γλυκο και τραγικα αληθινο, Ψουξ!

''Δεν είναι υποχρεωτική μια ιστορία , μόνο μια ζωή''

και

μια ζωη την εχουμε, φιλε!

Καλη σου μερα, ανημερα ωριμο θεριο!!!

paraxeno είπε...

καλό μήνα Λου... με δύναμη ας εχουμε όλοι, κι οσοι τη χρειαζόμαστε κι εκείνοι που έχουμε αρκετή...

έτσι απλά καλό μήνα...

συχνά γραφεις τις λέξεις που σκεφτόμουν την προηγούμενη βραδιά, μικρή φιλενάδα κλέφτρα της σκέψης μαλλον παρά της γραφής :)

εισαι καλά? να αρχίσω τις φωνές ή να κοιμηθώ ήσυχη?
ότι θελεις βαλε φωνή ε, με απασχολεί πολύ το οικολόγι και ξεχνάω τα υπόλοιπα τα δικά μου...

paraxeno είπε...

ά! και μια συμβουλή δευτερομηνιάτικη απο το παράξενο...

Μην ωριμάσεις , μετά ερχεται σαπίλα... μείνε στης νιότης της πιο τρελλής το δρόμο, κι ας ακούσεις μύρια όσα... θα μπορείς και στα δύσκολα να γελάς χωρίς να ξεχνάς...

paraxeno είπε...

" την αλληλοκτονία των ωρών "

αυτό κρατώ, μου δειχνει το τίποτα του χρόνου... κι έτσι ελπίζω του παιδιού τα μάτια να διατηρήσω, μπας και γλιτώσει κι η ψυχή....

κάνε μια ευχή για μενα στις 7 του Ιούλη να πάνε όλα καλά... και θα σε τρατάρω μαρμελάδα πεπόνι που θα φτιάξω όταν γυρίσω από την Καστοριά... ναι πεπόνι θα το δοκιμάσω, το πολύ πολύ να φάει σουτ

Λου είπε...

Καλημερα Χριστινα, καλο μηνα!
Ειμαι ηδη πολυ καλυτερα, ενας αναγραμματισμος, ενα λ, αντι για ενα ν Ιου(λ)ιος, ηταν αρκετο στην πλαναισθηση του χρονου.
Δοκιμαστηκα ειναι η αληθεια, στο περασμενο ν....ως και να αναθεωρησω πηγα την αποψη μου περι κλοπης.....αλλα σταματαει η π_τ_να το γ_μ_σι?
Ωριμοτητα λοιπον, στην αβασταχτη τραγικη μου κωμικοτητα, μου ενισχυεις ομως την επαρση -
Κλεφτρα της σκεψης? με τιμα αυτο!
Περιμενω τα νεα σου απο Καστορια, κι ενα βαζακι μαρμελαδα πεπονι....
Ολα θα πανε καλα στις 7 του Ιουλη, ολα θα πανε καλα για σενα Χριστινα, ειμαι σιγουρη κι ας μην ξερω!

Τις πιο θερμες ευχες μου, και να περνας καλα!!!

Λου είπε...

Και για οσους δε γνωριζουν τη σχεση μου με τη Χριστινα, ας ριξουν μια ματια εδω http://nosceteipsum33.blogspot.com/2008/06/blog-post_07.html

Κατοπιν ωριμου λοιπον σκεψεως ειμαι Κ Λ Ε Φ Τ Ρ Α με γραμματα κεφαλαια....

Η αλλαζονικη μου ταπεινοτητα σας χαιρετα!!!

the boy with the arab strap είπε...

χαιρομαι που εισαι καλυτερα !!!!!

Λου είπε...

Καλησπερα Μονσερατ.
Τραβηξα λιγες φωτογραφιες απο τον κηπο της μαμας στο χωριο.....να δω ποτε θα αξιωθω να στις στειλω!
και ναι,
Ειμαι πια πολυ καλυτερα.....κι αυτος ο Ιουνης στα τσακιδια!

Να 'σαι καλα,φιλε!!!

palalos είπε...

ΑΑΑΑΑ, αυτοί οι "διάλογοι" είναι κορυφαίοι...αρκεί να κρατιέται ένα επίπεδο...όχι αλληλοκατηγορίες....όχι ναρκισσισμοί..όχι απαξιωτικές διαπιστώσεις...είμαστε οι πρώτοι (και πολλέ φορές και μοναδικοί) που θα στηρίζουμε το είναι μας...

καλό μήνα (έστω και καθυστερημένα) φίλη μου!

Λου είπε...

Ο μηνας μπηκε απροσμενα καλα, φιλε Παλαλε...ηταν το απανθισμα της επικοδομητικης αυτοκριτικης, ηταν που η πτωση μου ντυθηκε με στιχο.

''Περπάτα ανάλαφρα στον πόνο
πλάι μου για να περπατάς
την πτώση σου να εξυψώνω
τα σφάλματά μου ν' αγαπάς''

Καλο μηνα και σε σενα, φιλαρακο!!!

Φιλια!!!

Spyros Vlahos είπε...

Τι μου σε στενοχώρησε πάλι;
Οι διακοπές που δεν πέρασαν όπως ήθελες; Η επιστροφή στην ίδια καθημερνότητα; Οι άνθρωποι που δεν συμπεριφέρονται όπως θέλεις; Τι; (ξανατονίζω : 70% του προβλήματος είναι ηάντίληψή του, ασύ δυνάμωσε μέσα σου).
Στενοχωρήσου για να κάμει ο πόνος τον κύκλο του. Η επόμενη στενοχώρια θα κρατήσει λιγότερο αφού θά 'σαι λίγο σοφότερη από τούτη 'δω τη στενοχώρια.

Λου είπε...

Σπυρακο, καλημερα.
Οτι με στενοχωρησε ηταν Ιουνης, σημερα και χθες ειμαι πια καλυτερα....μου ηταν τελικα αρκετο ενα γραμμα να αντικαταστησει τη τσακισμενη μου διαθεση, και μετα και απο την χθεσινοβραδυνη εξοδο, σε μια αυλη στον Υμητο, με ξανασυναντησα....πιοτερα δε μπορω να πω.
Πρεπει να δοκιμασω το ηλεκτρονικο τσιγαρο που στην παρορμηση μου αγορασα....και κατι μου λεει οτι θα ΄χει αποτελεσματα.

Καλη σου μερα, Ιονιε Ζωγραφε!!!

Spyros Vlahos είπε...

Άλλος ένας προδωμένος έρωτας; Τι;

Ευτυχώς που γέρασα και δεν ερωτεύομαι δηλαδή!

Λου είπε...

Να υποθεσω οτι μιλας για το τσιγαρο,το ηλεκτρονικο Σπυρο?

Και τι σχεση εχει ο ερως με το γηρας?

Καλη σου μερα!!!