CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS

25 Ιουν 2008

Αγάπη!!!


ΑΜΑ ΠΕΙΝΑΣ, το ξέρεις. Φωνάζουνε τα σπλάχνα σου. ʼΑμα κρυώνεις το ίδιο. ʼΑμα αγαπάς, πώς να το καταλάβεις; Γιατί τι είναι η αγάπη; Κάποιος πήγε να πει κάτι και δεν είπε τίποτα. Είπε πως είναι κάτι σα φωτιά. Μα είναι; ʼΑλλος είπε πάλι, πως είναι δροσούλα, άλλος σα δοξαριά. Τι είναι, τέλος πάντων...Κι αν, πάλι , αγάπη είναι κ ά τ ι που το λένε "αγάπη", είναι αυτό η αγάπη;
Βάλε μια δύση κι ένα βαρκάκι να λιώνει μέσα. Ομορφιά! Μα, αν δεν υπάρχει μάτι να το δει, είναι ομορφιά;
Ένα πουλάκι κελαηδά ολομόναχο σ’ ένα έρημο δάσος... Αν δεν τα’’ ακούσει κανείς... είναι κελάηδηγμα; Κι είναι μπορετό να κελαηδήσει γλυκά ένα ολομόναχο πουλάκι, αν δεν υπάρχει πίσω από κάποιο φύλλο το αυτάκι ενός άλλου πουλιού;
Πήγαν κι οι σοφοί να πούνε κάτι πάνω σ’αυτό, και τα κάνανε θάλασσα. Αυτοί γι’ αγάπη!...Τα μωρά ξέρουν περισσότερα.

Ενα λουλούδι είπε: "Αγάπη; είμαι εγώ". Τρελένεσαι με τέτοια καμώματα. Ένας βαρκάρης θ’αφήσει τα κουπιά και θα σκουπίσει το κούτελό του. Δε θα ξέρει να πει τίποτα. Μπορεί α υ τ ό να είναι αγάπη; Μα είναι; Ποιός να του το πει;
Όσο έχεις κάτι μέσα σου και δε χρειάζεται να το πεις, το έχεις και ησυχάζεις. Σε καίει... Σε λιώνει... Εσύ το βλέπεις. Κι αντί να βάλεις τα κλάματα, το ρίχνεις στο τραγούδι. Είσαι μεθυσμένος και δεν έχεις πιεί ούτε στάλα!...


Μ. Λουντέμης

Απόσπ. "Ένα παιδί μετράει τα άστρα"


boomp3.com



Υ.Γ. Στριμώχνω τα περιούσια στο σακ βουαγιάζ, και φεύγω.

Τα λέμε σε πέντε μέρες.............

21 ειχαν κατι να πουν:

the boy with the arab strap είπε...

kala n aperaseis kai na giriseis ananeomeni!!!

Λου είπε...

Σου χρωσταω φωτογραφιες Μονσερατ, απο χωματα και ανθη, εβαλα τη καμερα στο σακο, ελπιζω να τα καταφερω.....

Καλα να περνας, φιλε!!!

Laplace είπε...

TA LEME OTAN GYRISEIS LOU MOU..
FILIA

Λου είπε...

Φιλια κι απο μενα, Ρομποτακο....κι ελπιζω να δω νεα σου αναρτηση.....

Καλο σου βραδυ!!!

Leigh-Cheri είπε...

Ένα από τα ωραιότερα βιβλία που έχω διαβάσει! Για να μην πω, που έχουν γραφτεί ever! Πολύ αγαπημένος ο Λουντέμης...

Να περάσεις τέλεια και να τα ξεχάσεις όλα.
Θα μας ξαναβρείς εδώ όταν γυρίσεις. (Δεν γλιτώνεις εύκολα από μας:-))
Φιλάκια

Ο άλλος είπε...

Τι είναι αγάπη; Θα το καταλάβεις, θα το καταλάβεις. Άρρωστη καρδιά...Καλά να περάσεις

Χριστίνα Ανέφελη είπε...

Υπέροχο το απόσπασμα από Λουντέμη! Μου θύμισες να το ξαναδιαβάσω, τώρα που έρχονται "διακοπές"...
Σου εύχομαι να περάσεις πανέμορφα και να το ευχαριστηθεί η ψυχούλα σου με το παραπάνω, Λου μου!
Φιλιά πολλά!

palalos είπε...

τι μου θύμισες πάλι....

να είσαι καλά Λού μου!!!

Spyros Vlahos είπε...

Πρώτα-πρ[ωτα καλές διακοπές.
Ύστερα. Γιατί θα πρέπει να περιγράφουμε ένα συναίσθημα φυλακίζοντάς το σε ατελείς λέξεις;
Το συναίσθημα βιώνεται. Ζω την αγάπη και τη χαίρομαι, δεν έχει νόημα να την επικοινωνήσω λεκτικά, διότι ο καθένας έχει και διαφορετικές έννοιες γι' αυτή τη ... λαίλαπα.
Γι' αυτό είμαι ενάντιος σ' όλη την ... ερωτική Ποίηση που κατακλύζει αυτό το γουέμπ.
Μας μιλάει κάποια (συνήθως κάποια είναι κι όχι κάποιος) με φράσεις που (αφού δεν είμαστε στο ίδιο μήκος κύματος, όντας μη ερωτευμένοι) είναι απλώς φράσεις χωρίς περιεχόμενο. Κι όμως, κάνουμε πως μας δονούν (τρίχες) κι ανοίγουμε κουβέντα μακροσκελή χωρίς, εντέλει, να επικοινωνούμε καν.
Καλύτερα μια κουβέντα σε κοινούς τόπους όπου συναντιόμαστε πραγματικά κι οι δύο, κι η οποία μπορεί να οδηγήσει πολύ βαθειά. Παρά θόρυβος, που κάνουμε όλοι ότι καταλαβαίνουμε μην πάει και μας κατηγορήσουν για μαλάκες.

spyros1000 είπε...

gia poy to valame?

kales diakopes

Χριστίνα Ανέφελη είπε...

Σου έστειλα και πρόσκληση σε παιχνίδι στο νέο μου ποστ, να παίξεις αν το θελήσεις μετά την επιστροφή σου.

Σε φιλώ!

Ανώνυμος είπε...

Όπως το είπες...Αλοίμονό μου...

Λου είπε...

Γυρισαααααααααααααα!!!!!!!!!!!!
τι να πω κι εγω η ερμη?????????
Ενα μεγαλο ευχαριστω στους διαβατες που γραψανε δυο λογια, τοσο κρατησε το ταξιδι,τοσο κρατησε η αγαπη......
Παμε γι'αλλα!!!!!!!!!!!!!!!

Λου είπε...

Φενια, χαιρομαι που σε ξαναβρισκω εδω....ωραιος ο Μενελαος....ωραια και η Λου, μεσα απο νεες φτηνες εμπειριες...γεμισα ξανα μπαταριες και να 'μαι...θα θελησεις να γλιτωσω απο σας.....και δε θα μπορω.
Θα περασω συντομα απο το τσαρδακι σου....
Φιλια και απο μενα!!!

Λου είπε...

Αλλε, αρρωστη καρδια, δε βρηκα γιατρεια....και παλι εδω....καλο αναλγητικο το διαδικτυακο....κι εσυ καλος φιλος.....ακριβος σχεδον....μα...Αγαπη τι ειναι?

Καλο σου βραδυ, φιλε!!!

Λου είπε...

Παλαλε,
οργισμενε, ανταρτη, ανυπακουε φιλε....να σου θυμιζω....με παρηγορει.....σημαινει, πως δεν ειμαι η μονη!!!

Καλο σου βραδυ, φιλε!!!

Λου είπε...

Δεν περασα πανεμορφα Ανεφελιτσα..........Ξεφυγα ομως, και το ειχα αναγκη αυτο......μπορει και να γυρνω πιο κουρασμενη....ξεφυγα ομως.....κι οταν ξεφευγεις....νοιωθεις οτι κατι αξιζεις....
Υπεροχος ο Λουντεμης, εγω παλι, θελω να ξαναδιαβασω τον μικρο πριγκηπα, κατι σε Λεο Μπουσκαλια, και να δω Φρουτοπια επειγοντως....
ειμαι ενα παιδι σε ζαρωμενη συσκευασια.....μα ειμαι παιδι.

Πολλα φιλια!!!
Ελπιζω να 'σαι καλα!

Λου είπε...

Καλησπερα Ιονιε Ζωγραφε.....εμενα ομως δε με ξεγελας.....σε γνωριζω στις εικονες σου.....εισαι ερωτευμενος, μη κρυβεσαι.....δεν εχει σημασια με τι.
Αν δεν ησουνα θα με απαξιωνες, μα εισαι εδω....και μου γραφεις.....μη με τσιτωνεις, φιλε.....εισαι κι εσυ
12 χρονων και μεγαλοδειχνεις.

Φιλια στην Κερκυρα!!!

Λου είπε...

Σπυρο, καλως ορισες......
Πηγα κι εγυρισα.....εφερα μαζι μου πεντε φωτογραφιες, δεκα αναμνησεις, και δυο ταπερς!!!
δεν ηταν διακοπες, ηταν χωριο, ηταν μανα και πατερας, γελιο, φωνες και γκρινια......αλλα μου χε λειψει!
Θα περασω και απο σενα, καποια στιγμη....
Καλο σου βραδυ!!!

Λου είπε...

Αυριο, θα δω τι μου ετοιμασες Ανεφελιτσα....
μη μου θυμωσεις αν αργησω να ανταποκριθω.....οχι, οχι....δεν ειναι οι υποχρεωσεις.....απλα κηφηνας με συνειδηση η Λου, αυριο θα περασω.....και θα σου απαντησω.

Λου είπε...

Τουπακ Αμαρου, γλυκε ανταρτη....σου ειπα, οτι.....αν υποψιαστω, οτι ειμαι καλος ανθρωπος......θα πεθανω.

Κι εσυ?
Αλοιμονο σου???????????
hasta la vista, comandade!!!!!!!!!