CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS

22 Ιουν 2008

Ποιός φταίει?


Κυριακή 22 Ιουνίου….ώρα 10.30 π.μ

Φοράω το υπαλληλίκι, και κατεβαίνω τα σκαλιά της πολυκατοικίας. Βγαίνω έξω, βάζω τα γυαλιά ηλίου και ψάχνω να βρώ διέξοδο.Η Δεή, έχει μετατρέψει τη γειτονιά, σε Σεράγεβο….κάνουν λέει, έργα λόγω ενδεχόμενου blackaout. Δεν έχω ξαναδεί τέτοια εικόνα…..σαν βιβλική καταστροφή, ένα πράγμα….είναι τρεις μέρες τώρα που υποφέρω. Πρώτα κόπηκε το τηλέφωνο (λες κι αν λειτουργούσε, θα έπαιρνε κανείς), μετά είναι αυτός ο ανυπόφορος θόρυβος…..τον ήχο του κομπρεσέρ, με ποια νότα να τον ντύσεις? Στο μπαλκόνι τρεις μέρες τώρα, δε μπορώ να βγώ….σκόνη, φασαρία, πανικός.

Βγαίνω με τα χίλια ζόρια στη Μεσογείων, μπαίνω στο λεωφορείο, δείχνω την κάρτα ΟΑΣΑ, και κάθομαι δίπλα από τον οδηγό. Σε χρόνο ανύποπτο, το δάκρυ κυλά…..ευτυχώς που φοράω τα σκούρα γυαλιά.

Ωραία Κυριακή, ωραίος μήνας! Αλλιώς τον οραματιζόμουνα…..

Δεν πάνε μέρες, που έφυγε εκείνος……έτσι απρόσμενα, ανεπαίσθητα, μα εγώ φταίω.

Τόσες μέρες….που αναθεμάτιζα εμένα,τη στάση μου απέναντι στα πράγματα, την εξέλιξή μου σε πέτρα, τόσες μέρες που δεν το ‘χα καταλάβει, τόσες μέρες που ήλπιζα, τόσες μέρες που με έπνιγε η ενοχή, τόσες μέρες που η θλίψη έγινε πίκρα πια.

Θα σε πάρω σε λίγο, μόλις παρκάρω…..μου είπε την τελευταία φορά που μιλήσαμε, έχουν περάσει μέρες πέντε, ακόμη ψάχνει να παρκάρει?

Μα δεν είμαι ξέμαθη, η Λου, έχω βιώσει τόσες φορές την απαξίωση…………!!!

Εξάλλου, να μην το ομολογήσω?

Φταίω!

Προχθές, θυμάμαι……μια ένεση αισιοδοξίας!!!

Ο Σπύρος (όχι ο Βλάχος), μου έφτιαξε λίγο τη τσακισμένη μου διάθεση. Θα σου τηλεφωνήσω το απόγευμα του είπα, το απόγευμα η Δεη αποφάσισε να βομβαρδίσει τους Αμπελόκηπους, χαλασμένο τηλέφωνο (λες κι αν λειτουργούσε, θα έπαιρνε κανείς). Δε μιλήσαμε……Το βράδυ βρέθηκα με τη Δέσποινα, στα Εξάρχεια……οι έφοδοί μας στην πλατεία σπανίζουν πια, γίνονται μόνο κάτι μέρες γλυκιάς μελαγχολίας…Ήταν όμορφη βραδιά!

Σάββατο, 21 Ιουνίου, 10.30 π.μ

Φεύγω για τη δουλειά…..έχω μια όψη πιο γλυκιά, πιο χαρούμενη….είμαι σχεδόν ξαλαφρωμένη. Περιμένω πως και πώς να δω το βαρδιολόγιο…..είναι που αυτή τη βδομάδα….έχω ζητήσει δυο μέρες άδεια, να φύγω…να βρεθώ στο χωριό, στη μάνα μου….έχω εξάλλου και σημαντική οικογενειακή υποχρέωση. Δυο μέρες άδεια?

Παίρνω τον πούλο!!!

Φταίω, βλέπεις….γιατί από την εργασία μου η επιχείρηση δεν βγάζει κέρδη...

Έχω κι άλλο αίμα, ακόμη, για να στύψει.

Οι επιβάτες, πάνε κι έρχονται, κι εμένα κοντεύει να μου στρίψει!

Σχολάω, μπαίνω στο ρημαγμένο μου σπίτι...κι εκεί...το αποκορύφωμα! Εκείνη με την οποία, συστεγάζουμε τα ονειρά μας, μου ρίχνει ένα φταίξιμο ακόμη. Άλλο ένα μαχαίρι στην πληγή.....

Φταις, μου λέει........Φταις!!!


Κυριακή 22 Ιουνίου….ώρα 10.30 π.μ

Σε χρόνο ανύποπτο, το δάκρυ κυλά…..ευτυχώς που φοράω τα σκούρα γυαλιά.

Φταιω……για όλα φταίω…..34 χρόνια φταίω!!!

Που τα πόδια μου είναι πρησμένα σήμερα, φταίω…..που τα νύχια μου ματώσανε, φταίω…..που όλο το κορμί μου πονάει, φταίω….που δε μπορώ να σταματήσω το δάκρυ, φταίω.

Που πήγε, εκείνο το γελαστό χοντρό παιδάκι, που ήμουνα? Πέθανε μέσα στη μήτρα της μάνας του…νομίζω.

Φτάνω στη δουλειά, νομίζω πως θα ξεχαστώ…..μα πως….φταίω. Κάποια στγμή, θέλω να πετάξω την αερολιμενική ταυτότητα και να φύγω…………ΝΑ ΦΥΓΩ!!!

Μα δε μπορώ…..η ψυχή μου έχει πιάσει πάτο…..η ηθοποιία μου, για τα παρατράγουδα…..επιβάτες και συνάδελφοι με κοιτούν με απορία…..κι ένα τηλεφώνημα…με κάνει να γελάσω…..από τη Διοίκηση.

- Θα κάνεις δυο ώρες υπερωρία?

Πόσο γέλασα, είναι έξι το απόγευμα, είμαι λίγο καλύτερα ( μήπως να αρχίσω να φταίω, και γι’ αυτό?)

Σχολάω, άλλο ένα ένσημο, στην υπηρεσία των άλλων, επικολλήθη!!!

Επιστρέφω, δεν κλαίω πια.

Κάθομαι στον υπολογιστή και γράφω…..πόσο όμορφα κύλησε αυτό το Σαββατοκύριακο…..ήθελα να γράψω κι άλλα, πιο μεγάλα λόγια, μα είμαι η Λου….κι έχω το nosce te ipsum.

Δε μ’ αρέσει να κλαίω…………..πιο πολύ…...βαρέθηκα να φταίω!!!!

Μου ΄ρχονται στο μυαλό οι σκέψεις της Αλκυόνης Παπαδάκη….(αυτή τη φορά, είπα να μην τις κλέψω)


Βαρέθηκα ν' ανάβω φωτιές για να ζεσταθούν οι άλλοι και στο τέλος να ξεπαγιάζω εγώ. Να μοιράζομαι την καρέκλα μου με τον κάθε κουρασμένο και στο τέλος να στρογγυλοκάθεται αυτός κι εγώ να κουλουριάζομαι στο πάτωμα. Κουράστηκε η ράχη μου να κουβαλά πληρωμένους. Βαρέθηκα να φτιάχνομαι με τα λάθη μου. Να φυτεύω βολβούς πάνω σε σωρούς από σκατά. Να βγάζω αθώους τους ενόχους και να κάθομαι για πάρτη τους στο σκαμνί. Να μουλιάζω στη βροχή γιατί άνοιξα την ομπρέλα μου να μπουν από κάτω δυο τρεις μουρόχαβλοι που μου φάνηκαν κρυουλιάρηδες. Κι όμως... Όσες φορές είπα
"από Δευτέρα πάρ' το απόφαση αλλάζεις" γέλασε κάθε πικραμένος. Δε βαριέσαι. Το κακό είναι πως όλ' αυτά γίνονται
επειδή στο βάθος είμαι δειλή. Τα κάνω για να πιστέψω έστω και για λίγο
πως είμαι κι εγώ εδώ. Πως παίζω κι εγώ σ' αυτό το ντέρμπυ. Πάντως
όπως και να 'χει το ζήτημα
ένα πράμα ξέρω καλά. Πως γουστάρω πολύ. Γουστάρω τη φάση και περισσότερο την αντίφαση. Γουστάρω την τρέλα μου και περισσότερο την τρέλα των άλλων. Γουστάρω τ' αγόρια που έχουν κορδέλες στα μαλλιά και στα μάτια ένα ματσάκι μενεξέδες. Γουστάρω τα κορίτσια που τραγουδούν στις ακρογιαλιές μ' ένα θαλασσοπούλι ανάμεσα στα φρύδια. Μπορεί να είμαι μια δειλή
μια φευγάτη
μια επικίνδυνη
αλλά χαίρομαι αφάνταστα που κάποιος μ' έσπειρε σ' αυτή τη γη.


boomp3.com

Αύριο, θα μιλήσω με το διευθυντή….θα του πω, πόσο ανάγκη έχω αυτές τις δυο μέρες…να βρεθώ στη μήτρα της μάνας μου…..να αισθανθώ της λήθης τη μυρωδιά….ήδη κάνω πρόβες…θα τα κατεφέρω πιστεύω…..μόνο έναν παράγοντα δεν υπολογίζω…..ότι ΦΤΑΙΩ!!!

Υ.Γ. Συγνώμη που σας κούρασα…..συγνώμη σε όλους…..συγνώμη σε μένανε, που μ’ έχω ξεχάσει, ζωή είναι μάτια μου, ζωή, θα περάσει!!!!!!!!!!!!!!!

24 ειχαν κατι να πουν:

Laplace είπε...

εδω ειναι που κολλαει το ΟΛΑ ΣΚΑΤΑ..
ευχομαι ολα να πανε καλα κ να αλλαξουν τα πραγματα ΣΥΝΤΟΜΑ κουκλα..
καλο βραδυ

Λου είπε...

Να 'σαι καλα, Ρομποτακο....βαλσαμο η συγχωρεση σου, φιλε μου.

Φιλια αληθινα!!!

the boy with the arab strap είπε...

ela min ta perneis ola toso sobara (mporei kai na einai) , xamogela , kai pigene ston dieythinti kai piese ton na soy dwsei adia !!!!

Χριστίνα Ανέφελη είπε...

Κι εμένα... "όλα σκατά" μου ακούγεται. Το γνωρίζω πολύ καλά και δεν το αμφισβητώ. Θα περάσει, χρειάζεται όμως πολύ κουράγιο και να διεκδικήσεις την άδεια οπωσδήποτε. Κάτι τέτοιες στιγμές είναι που έχουμε ανάγκη να ξεφύγουμε από τα πρέπει και να δώσουμε στην ψυχούλα μας ό,τι ξέρουμε πως θα της κάνει καλό.

Αυτό σε προτρέπω κι εγώ να κάνεις, ΛουΛούδι μου μοσχομυριστό! Κι εγώ, ως Ανέφελη, πιστεύω πως δεν φταις για όσα σου "καταλογίζουν". Το υπογράφω και με τα δυο μου χέρια αν θέλεις... ;-)

Καλή σου νύχτα και καλή δύναμη! Η "Ανεφελίτσα" είναι εδώ αν τη χρειαστείς! Φιλιά πολλά!

Spyros Vlahos είπε...

Μια συνταγή που πιάνει (87,2%) είναι να οργανώσεις τη μελαγχολία σου : θα πονάω 4-5 κάθε απόγευμα, τις υπόλοιπες ώρες θα σκέφτομαι την επιβίωση.
Κάποια ώρα θα γίνει ρουτίνα και θα ξεχαστεί κι ο πόνος.
Έλα, σκούπισε τα μάτια σου και φέρε μια μπύρα, να κάμουμε ένα τσιγάρο, να θυμηθούμε τα παλιά χρυσά χρόνια.
Σα φάρμακο η νοσταλγία δεν είναι κακή αλλά πειράζει λίγο το σκώτι (από το ποτό).
Κι η εργασιοθεραπεία έχει τις χάρες της.
ΘΑ ΦΕΡΕΙΣ ΤΗ ΜΠΥΡΑ ΑΠΟ ΤΟ ΨΥΓΕΙΟ:

Sotona Dos είπε...

Αν πεσεις μπορεις να σηκωθεις lou, καλη επιτυχια λοιπον αυριο, ερχονται και ομορφες μερες.

Λου είπε...

Καλημερα Μονσερατ, σημερα ειναι αλλη μερα, καινουργια βδομαδα, καλη βδομαδα, ειμαι καλυτερα....συνεβη κι ενα παραδοξο...χθες βραδυ κοιμηθηκα!!!!

Λου είπε...

Ανεφελιτσα μου, σ΄ευχαριστω ακομη μια φορα....οταν σκεφτομαι, ποσα χειροτερα εχω περασει στο παρελθον....απλα μου πεσανε πολλα σε ενα διημερο.
Anyway,
ειμαι σιγουρη οτι θα την παρω την αδεια σημερα....προβαρω ηδη τον στεντορειο λογο μου.

Καλη μερα και καλη βδομαδα, γλυκια μου!!!!

Λου είπε...

Σπυρο, δε πιστευω, να νομιζεις οτι εκανα υπερωρια.....κανω εγω χαρες στα αφεντικα?
Να σκεφτεις οτι εχω και δικαστηριο αυριο (ξεχασα να το γραψω αυτο) επειδη καποτε δεν εσκυψα το κεφαλι.
Αυτη τη βδομαδα, λεω να δωσω ρεπο στον πονο....ηπια τις μπιρες μου,κοιμηθηκα σα πουλακι...και την αδεια θα την παρω....ο κοσμος να χαλασει!
Καλη μερα, Ιονιε Ζωγραφε!!!

Λου είπε...

Καλημερα Stereotype, χαθηκαμε.....
ελπιζω να περνας καλα, και ναι...σημερα ειναι ηδη μια πιο ομορφη μερα.

Καλη βδομαδα, φιλε!!!

Ο άλλος είπε...

Υπάρχουν πράγματα για τα οποία φταις ,και άλλα για τα οποία δεν έχεις καμιά ευθύνη. Μην τα ανακατέψεις όλα. Η προδιάθεσή σου να φτιάξεις τα πράγματα, άρα να παραδεχθείς τα λάθη θα σε οδηγήσει να δεις παντού λάθη. Η πέτρα θα γίνει κερί και θα αρχίσει να ΄λιώνει. Μην το κάνεις. Άσε τους λογαριασμούς για το πιο ψύχραιμο μέλλον. Οργανώσου. Παρότι ανυπόμονος, αναγνωρίζω στο χρόνο την μοναδική ικανότητά του, αυτός και μόνο αυτός, να ξεκαθαρίζει τα πράγματα
Καλημέρα

Spy είπε...

Θα συμφωνήσω με τον "άλλο", ο χρόνος έχει αυτή την μοναδική ικανότητα, μα έχει και μια καταραμένη χάρη: να καταστρέφει τα πάντα. Τα πάντα. Θέλει προσοχή η διαχείρισή του.
Καλως σε βρήκα και σε αυτό σου το σπιτάκι.
Θα περάσω για καφέ, όταν γυρίσεις από την άδεια.
Καλημέρα.

amelie είπε...

λου μου καλημεραααα!!!
ποπο τι ομορφη μερα... φευγει αυτο το αθλιο σαβκο και ερχεται μια λαμπρη και ηλιολουστη εβδομαδα που θα εχεις παρει την αδεια σου, θα πας στο ομορφο χωριο σου... εκει στη δροσουλα... και οπως ειπες και μονη σου :
"Μπορεί να είμαι μια δειλή
μια φευγάτη
μια επικίνδυνη
αλλά χαίρομαι αφάνταστα που κάποιος μ' έσπειρε σ' αυτή τη γη."

ετσι ειναι... τα φιλια μου λου!

palalos είπε...

βασικά σου δίνω το χέρι που διάλεξες την οδό του blog και να ξορκίσεις το κακό...ξέρεις μέσα σε αυτά που γράφεις, όλοι λίγο πολύ βλέπουμε τον εαυτό μας..


το ποιος φταίει δεν ξέρω...δεν ξέρω αν έχει και σημασία...

Λου είπε...

Καλημερα Αλλε. Η Δευτερα ηταν για μενα πολυ καλη, τα υπολοιπα ειναι παρελθον....πηρα και την αδεια...μονο το τηλεφωνο παραμενει ακομη χαλασμενο...αλλα δε με νοιαζει...ο χρονος ειναι γιατρος, σιγουρα....και η σελιδα γυρισε!
απλα, αργησε μια μερα

Να 'σαι καλα, φιλε!!!

Λου είπε...

Spy

καλωσορισες κι εδω,στη μονιμη κατοικια μου.Ελπιζω με τον χρονο, να μην τα κανω σαλατα.....δεν εχω εξαλλου τετοιες πολυτελειες...για την ωρα παντως,λειτουργει ευεργετικα.

Καλη σου μερα!!!

Λου είπε...

Αμελακι,

Τριτη σημερα, και πρεπει να ετοιμαζομαι σιγα σιγα, χθες τα καταφερα....και το γλεντησα με τη ψυχουλα μου!
Φευγω, παω στη μανα μου, κι εκεινη θα γκρινιαξει....αλλά, για κεινη δε θα φταιω!!!

Φιλια πολλα!!!

Λου είπε...

Παλαλε,
ολοι τραβαμε τα ζορια μας, μικρα ή μεγαλα, ποιος φταιει? τι σημασια εχει?
Τα λαθη, παθη γινονται....κι επειτα παρελθον...κι επειτα ληθη....δε θυμαμαι, αλλά, πρεπει να ΄χω κανει πολλα....ειμαι πολυ πλουσια...

και χαιρομαι αφανταστα που καποιος με εσπειρε σ' αυτη τη γη!

Καλη σου μερα, φιλε!!!

Leigh-Cheri είπε...

Αχ βρε λου! Αυτά τα ενοχικά σύνδρομα θα μας πνίξουν καμιά μέρα. Δεν ξέρεις πόσο σε νιώθω! Κάθεσαι μια στιγμή να χαλαρώσεις κι αρχίζει να σε σφίγγει ένα άγχος: "μα τι κάθεσαι; έχεις βάλει τη ζωή σου σε τάξη; είσαι αργόσχολη; σίγουρα κάποια υποχρέωση έχεις ξεχάσει."...και δε συμμαζεύεται. Θα σου πετάξω όμως κι εγώ τώρα ένα κλεμμένο που ούτε που θυμάμαι πού το 'χα διαβάσει, αλλά εμένα μου 'κανε καλό:ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΣΟΥ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ ΑΠΌ ΣΕΝΑ
Το πιστεύω ακράδαντα αυτό.
Από την άλλη, όσον αφορά στο χρόνο, προσωπικά ποτέ δεν πίστεψα αυτό που λεν ότι είναι ο καλύτερος γιατρός. Αντίθετα, εγώ πιστεύω πως ο χρόνος είναι μόνο δολοφόνος. Αλλά αυτό δεν είναι απαραίτητα κακό. Όπως σκοτώνει τα καλά σκοτώνει και τα άσχημα. Να είσαι σίγουρη γι' αυτό. Κι αν και δεν είμαι ούτε εγώ της υπομονής, μόνο αυτό μπορώ μάλλον να σου συστήσω για την ώρα.
Φιλάκια
Όλα καλά θα παν στο τέλος.

Λου είπε...

Φενια,

''καταζητειται ο χρονος''

Η Δευτερα πηγε πολυ καλα, η Τριτη...με μια μαραθωνια δικη με εριξε παλι, σημερα πρωι Τεταρτης, γυρνωντας αποκαμωμενη απο τη δουλεια,πρεπει να τρεξω να προλαβω....ΑΥΡΙΟ ΦΕΥΓΩ!!!!!!!!!
και σιγουρα εχεις δικιο,
Τα προβληματα δεν ειναι πιο σημαντικα απο μενα!
Απο αυριο θα το καταλαβω.

Καλη μερα, φιλη μου, και σ' ευχαριστω!!!

Prince Of The City είπε...

Κι εμενα ετσι μου λενε ολοι... Φταις.

Οταν τους σκοτωσω να δουμε ποσο θα φταιω..

Θανάσημος είπε...

Τι έγινε ρε Λου;

Τι μαυρίλα ήταν αυτή βρε παιδί μου; Πωπωπωπωπω...

Ιδού η απάντηση στην απορία σου σχετικά με το ποιος φταιει: http://www.youtube.com/watch?v=meBm0UdutOM&feature=related

Φιλιά,

Θανάσημος

Λου είπε...

''φταιτε κι εσεις....φταιμε κι εμεις....''
Καλησπερα Θανασημε
Καλη βδομαδα
Καλο μηνα
Καλο καλοκαιρι!!!

Λου είπε...

Αν χρειαστεις συνεργο στο εγκλημα, Σκοτεινε μου Αγγελε, χτυπησε την πορτα μου....
ειμαι κι εγω εδω!
Καλο σου βραδυ, φιλε!