CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS

17 Ιουν 2008

Η θλιμμένη πουτάνα της ζωής του!!!


boomp3.com


Για τον Χρήστο!!!

Αμυδρά θυμάμαι το μέλλον, με μάτια τυφλά, πεντακάθαρα.
Χτες θα είναι όμορφα, όπως ήταν αύριο και μεθαύριο.
Το υπέροχο σκοτάδι του ήλιου πάγωνε την καρδιά μου και καιγόμουν.
Έπεφτα τότε ψηλά για να ζήσω.
Δεν μου μιλούσες κι εγώ σε άκουγα
Ήξερα πως θα έρθεις και δεν περίμενα.
Σαν την πικρή γεύση της ζάχαρης γελούσα δυστυχισμένη.
Δεν θα με μισήσεις ποτέ όσο σ'αγάπησα.
Όταν έκλεισα τα μάτια και ξύπνησα, φοβήθηκα θαρραλέα.
Σε είδα ξανά δίπλα μου και το κατάλαβα.
Έφυγες.

Επιπόλαια ώριμος συνέχισες.
Οπισθοχωρώντας πάντοτε εμπρός,
ανάπηρα παντοδύναμος
έσερνες το φορτίο αγκομαχώντας ανάλαφρα.
Κι εγώ υπήρχα όπως ο Θεός.
Άνοιξα τα μάτια τότε για να μην ξαναδώ ποτέ πια.
Άνοιξα το στόμα κι άρχισα να σιωπώ στεντόρια.
Εγώ είσαι, εσύ είμαι.
Ρομαντικά χυδαίοι σε ένα δαιδαλώδη μονόδρομο.
Το πάντα που ποτέ δεν υπήρξε.
Ήμουν απόλυτα σίγουρη γι'αυτό αμφέβαλλα.
Το φθινόπωρο...
που τα λουλούδια ανθίζουν...
Επέστρεψες
.


17 ειχαν κατι να πουν:

Prince Of The City είπε...

Fan του υπέροχου Μαρκες κι εσύ εεεεεεεεεεεεεεεεεε

Φτου σου!!

Λου είπε...

Οχι, βρε...απλα υπεροχα θλιμμενη.....και ο ερωτας στα χρονια της χολερας!!!

Laplace είπε...

να σου πω την αληθεια,δεν καταλαβαινω το νοημα του ποιηματος νεραιδουλα..

τελικα επεστρεψε ή οχι? :)

Λου είπε...

Καλα τα πας, Ρομποτακο.
Οχι, δεν επεστρεψε....ποιος ξερει?
Θα επιστρεψει?

Χριστίνα Ανέφελη είπε...

Αν είναι αρκετά έξυπνος θα επιστρέψει. Αλλιώς ώρα του καλή. Εσένα σου αξίζει το καλύτερο.

Λου είπε...

Σημασια εχει να επιστρεψω εγω, Ανεφελη....να επιστρεψω σ' εκεινο το παιδι που υπηρξα καποτε......εκεινο μου λειπει.

αλλα δε βαριεσαι,τα ΄χει αυτα η ζωη!!!

Spyros Vlahos είπε...

Η επιστροφή είναι του κόσμου τούτου. Α
λλά εγώ μιλάω για άλλα πράγματα. Καλύτερα να ταξιδεύεις ελαφρά, όχι με πολύ συναισθηματικό φορτίο, μόνο εσύ, οι προδομένες επιθυμίες σου, τα νεκρά σου όνειρα, κάτι στιγμούλες που νόμισες που είσαι άνθρωπος.
Ελαφρύ το φορτίο, όσο χωράει μόνο σ' ένα μυαλό.
Σχεδόν ανεπαίσθητο και το πέρασμα.
Η επιστροφή είναι του κόσμου τούτου.

the boy with the arab strap είπε...

arxes toy fthinoporou anthizoyn ta yperoxa kiklamina ....

Λου είπε...

Καλημερα Σπυρο.
Αδειαζω σιγα σιγα τη ''βαλιτσα'' και ξεκινω....αντε πια...γιατι δεν το αντεχω το πολυ το δραμμα.

Λου είπε...

Και ολο, και καποιο κυκλαμινο θα εχει αποθανατισει η καμερα σου, Μονσερατ, για να μου στειλεις.
Φιλια!!!

Ο άλλος είπε...

Η απουσία πολλές φορές είναι γεμάτη με όσα δεν είπες, δεν πρόλαβες να νοιώσεις. Έχει μέσα της εκείνο τον πόνο που σε τραμπαλίζει πάνω απ το όριο. Φυγές, επιστροφές. Δραπέτες και άσωτοι υιοί. Έτσι είναι. Έτσι είσαι

Λου είπε...

Ετσι ειναι, Αλλε....ετσι ειμαι!
Τι κι αν προσπαθω να τ' αλλαξω....ματαιος κοπος...
Τι κι αν στενοχωριεμαι, σημερα θα ντυσω το δακρυ, γελιο...και θα αδειασω τη βαλιτσα.
Ετσι ειμαι, Αλλε.

Καλο σου απογευμα!!!

the boy with the arab strap είπε...

σε ψηφιακη μορφη δεν εχω , αλλα η καμερα τα επαιξε με απο ατυχημα θελει γιατρο:((, θα σου στειλω κατι παρομοιο

Λου είπε...

Κι εγω τα χω παιξει φιλαρακο απο ατυχημα, αστα να πανε....κι ολο λεω οτι καποια μερα θα γραψω γι' αυτο....anyway...η ζωη μας ενα κυκλαμινο....θα περιμενω!

Λου είπε...

Μονσερατ, καλε μου φιλε. πολυ ομορφες οι φωτογραφιες σου.....τι ειναι τελικα η ζωη?
Ενα λουλουδι βγαινει νικητης, αναμεσα στο φαντασιακο και τα καπιταλιστικο....κι εσυ ενας μικρος ανταρτης που αποθανατιζεις με τη ψηφιακη σου καμερα (στην υγειη καπιταλιστικη της εκδοχη) ενα λουλουδι....
Σ΄ευχαριστω φιλαρακο!!!

Δια λόγου είπε...

Λου/ Λου/δ/έννοια,
και μένα μου λείπει το παιδί που ήμουν... Τι είναι αυτό, σύνδρομο;;

Λου είπε...

Καλησπερα Τζιντζερ....συνδρομο ειναι, ναι...
Το συνδρομο της νοσταλγιας για τα χρονια της αθωοτητας....τοτε που ο πονος μεταφραζοτανε στην ελλειψη του παγωτο ξυλακι....ποσο μου 'χει λειψει ενα παγωτο ξυλακι.

Καλο σου απογευμα φιλη, καλως σε βρηκα!!!