CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS

19 Ιουν 2008

Εποικοδομητική Αυτοκριτική


Η αδυναμία μου,


ήταν το αίσθημα της ανωτερότητας μου


Αυτό το ξεπέρασα


Τώρα είμαι τέλειος


Erich Fried



boomp3.com

Γέλασε η Λου, υπέροχα μονάχη!!!!


16 ειχαν κατι να πουν:

Χριστίνα Ανέφελη είπε...

Ωραία η άποψη του κυρίου Fried Λου μου... Με έκανε να αχνοχαμογελάσω μόνο. Γιατί να γελάσω σήμερα, δεν μπορώ. Νιώθω πολύ... υπέροχα μονάχη για να βρω το κουράγιο.

(Από αύριο... βλέπουμε πάλι!) ;-)

Καλό σου απόγευμα, γλυκιά μού!

Λου είπε...

Ειχα μερες να γελασω Ανεφελη, μα σημερα.....αποφασισα οτι δε με βολευει η στενοχωρια....με παχαινει....με γερνα....και δεν εχω χρονο για τετοιες πολυτελειες.
Το αυριο αργει, γελα τωρα....φιλη μου....σκεψου του πονου την πλανη....και πλανταξε στα γελια...εισαι απλα τελεια!!!

Σε φιλω!!!!!!!!!

Laplace είπε...

καλησπερα κουκλιτσα μου...

Λου είπε...

Καλησπερα Ρομποτακο μου, μερες εχεις να αναρτησεις κατι....περιμενω με αγωνια.

Φιλια, φιλαρακο!!!

Ο άλλος είπε...

Τώρα που ξεπέρασες την αδύναμία σου κράτα την ανάμνησή της. Έχω κάνει έτσι πολλές αναμνήσεις μου σοφές. Ένας λόγος για τον οποίο παρέμεινα βλάκας

Θανάσημος είπε...

"Είχα μέρες να γελάσω..."

Χμμμμ......

Λου είπε...

Αλλε, ξεπερνω την αδυναμια, και βαζω τον πηχη.....δεν κοιτω αυτους που σερνονται, δεν τους περιφρονω....απλα ξερω πια, οτι δεν θελω να κοιταξω.
Βλακας κι εγω, φιλε μου, και οπαδος της ηθελημενης αγνοιας.

Καλο μεσημερι!!!

Λου είπε...

Μη το παρεις στραβα, Θανασημε....ετσι για να γελασω λιγο....σε επισκεπτομουνα καμια φορα.....
Τωρα, θα μου πεις, σαν κολακεια να το εκλαβεις αυτο?
απλα μ' αρεσεις, φιλε, και με βαζεις σε σκεψεις.

Καλο σου μεσημερι!!!

Spyros Vlahos είπε...

Κι όμως, έχει δίκιο η ανάρτηση, πειραματικό δεδομένο!
Κι η μουσική του Θοδωράκη όμορφη, μόνο που οι αλλαγές τόνου του γαμάνε το δοξαπατρί!

Αυτό είναι! ΚΛράτα ψηλά τη σημαία του αγώνα ενάντια στον πόνο.
Διάβασα κάπου το εξής : "μην αφήσεις αυτό που σε τρώει να χορτάσει"
Τα λέμε

Λου είπε...

Σπυρακο, σημερα σε λεω Σπυρακο.....γιατι μου βγαζεις το γλυκο.....καλα βρε?
τρωγομαι εγω?
χαχαχαχα, οσο για τη μουσικη.....αν με ακουγες να τραγουδω, θα εστηνες αγαλμα στην Πεγκυ Ζηνα.....μα θα σταματησω ποτε εγω, να τραγουδω?
Μοναχα για λιγο καιρο ξαποσταινω, και ξανα προς τη δοξα τραβω!

Φιλια πολλα, Ιονιε Ζωγραφε!!!

palalos είπε...

μετά έχω άδικο που λέω ότι η έλλειψη αποδείξεως δεν είναι απόδειξη ελλείψεως?
:)
καλό σαββατοκύριακο λού~
είναι προφανής η δύναμη της αυτοπεπίθησης ..μακάριοι όσοι την έχουν!@

.......marmarigi....... είπε...

ημουν τελειος αλλα το ξεπερασα,
η αισθηση της κατωτερότητάς μου εγινε η δυναμη μου

Λου είπε...

''η έλλειψη αποδείξεως δεν είναι απόδειξη ελλείψεως''

με ντοπαρεις Παλαλε,

Καλο Σαβατοκυριακο, φιλε!!!

Λου είπε...

Εισαι τελειος, Μονσερατ.....μην αυταπατασαι.
Μακαριος εκεινος που προβαινει σε επικοδομητικη αυτοκριτικη.

Καλο Σαβατοκυριακο και σε σενα, φιλαρακο!!!

Spyros Vlahos είπε...

"Διαβάζομαι, άρα υπάρχω".
Είναι σίγουρο ότι τα μπλογκς δεν ξύνουν τη ματαιοδοξία μας;
Είναι σίγουρο ότι στην Ελλάδα πρέπει να πληρώνουν οι Κυβερνήσεις κι οι βιομήχανοι τη βαζελίνη; (Ας την αγοράσουμε εμείς, μην τους δημιουργήσουμε πρόβλημα ... εισόδου στην έξοδο του πεπτικού μας σωλήνα, κρίμα είναι)

Λου είπε...

Καλημερα, Σπυρο.
Καλο Σαβατοκυριακο!