CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS

16 Ιουν 2008

Ο καθρέφτης



-Γειά σου φίλε..

-μπά,μπά..στις ομορφιές σου είσαι σήμερα

-καιρός να ομορφύνω και γώ καθρεφτάκο μου..

-να ομορφύνουμε θέλεις να πείς ραμολιμέντο..

-έστω κι έτσι,το ίδιο δεν είναι?

-τίποτα δεν είναι ίδιο στη ζωή φιλάρα..

-μα τι μου λές,αφού εσύ είσαι..εγώ..

-έτσι νομίζεις δηλαδή?

-φυσικά

-λάααθος,εγώ ειμαι ένας απλός καθρέφτης…

-και τι σημασία έχει,αφου σ εσένα βλέπω εμένα..

-σ αυτό έχεις δίκηο,αλλά εγώ δεν μπορώ να δω τρισδιάστατα..

-δηλαδή?

-να μωρέ,αυτός που είσαι εσύ κι αυτό που είμαι εγώ, βλέπουμε τα πράγματα διαφορετικά..

-μα τί ¨¨διαφορετικά¨¨ μου τσαμπουνίζεις?

-είναι πολύ απλό,γύρισε το κεφάλι σου δεξιά,τί βλέπεις?

-δεν βλέπω σ εσενα εμένα,αλλά το παράθυρο..

-εγώ όμως σε βλέπω εσένα που βλέπεις το παράθυρο,αλλά δεν βλέπω το παράθυρο..

-και τι βλέπεις τότε δικέ μου?

-βλέπω την άκρη της κορνίζας μου στα δεξιά..

-και πως γίνεται αυτό?

-μα περιορίζομαι σε δύο διαστάσεις κουτέ,ενώ εσύ σε τρείς !

-τότε είμαι τυχερός εγώ και όχι εσύ στην προκειμένη περίπτωση

-για γύρισε και κοίταξε με στα μάτια..

-σε κοιτάζω εαυτέ μου και λοιπόν?

-εσύ μεν ζεις τρισδιάστατα αλλά εγώ δεν πεθαίνω ποτέ

-μα αφού εσύ είσαι εγώ..

-πρίτς,πάλι τα ίδια θα λέμε?Εγώ είμαι ένας απλός καθρέφτης και τίποτα περισσότερο

-όμως με βλέπω μέσα σ εσένα και μάλιστα σου χαμογελώ αυτή την στιγμή

-και γώ σου χαμογελώ,αλλά ως πότε?

-υπάρχει χρονοδιάγραμμα δηλαδή?

-φυσικά,όχι για μένα αλλά για σένα

-δηλαδή εννοείς ότι κάποτε δεν θα μπορώ να βλέπω εμένα μέσα απο σένα?

-ακριβώς,γιατί θα είσαι πλέον.. νεκρός

-ενώ εσύ θα ζείς δηλαδή?

-ακριβώς φιλάρα, εγώ θα εξακολουθώ να ζώ έστω και χωρίς εσένα μέσα απο μένα

-αν όμως σε κάνω χίλια κομμάτια..?

-θα ζώ μέσα απ τα κομμάτια μου

-και πως γίνεται αυτό?

-γιατί σε κάθε κομμάτι μου θα καθρεφτίζεται κάτι ..

-ενώ εγώ αν γίνω χίλια κομμάτια..

-άει στα κομμάτια μ έκανες και γέλασα..

-τώρα όμως θα με δείς διαφορετικό !

-ααααα δεν θέλω τέτοια, γιατί κατσούφιασες ?

-με προβλημάτισες

-επάνω σε τι φιλαράκο?

-που δεν θα βλέπω εμένα μέσα από σένα,όταν θάρθει η ώρα μου..

-μα και πρίν απ την ώρα σου,δεν θα βλέπεις εσένα μέσα από μένα..

-μα αφού θα είμαι ζωντανός,γιατί ναμη βλέπω εμένα μέσα από σένα?

-γιατί απλά δεν θα αντέχεις να βλέπεις εσένα μέσα από μένα..

12 ειχαν κατι να πουν:

Prince Of The City είπε...

Υπεροχο οπως παντα..

Λου είπε...

Κι εγω υπεροχα θλιμμενη, Σκοτεινε μου Αγγελε.
Καλη σου μερα!!!

Prince Of The City είπε...

:*

Leigh-Cheri είπε...

Χμμ!
Ποτέ μου δεν πίστεψα ότι ο καθρέφτης μου δείχνει εμένα!...
Αν καταλαβαίνεις τι εννοώ:-)
.......
Στρέψε τα μάτια σου μέσα σου και κράτα γερά!

Λου είπε...

Μπα....οπως και ο Δεληβοριας.....λεω να σπασω τον καθρεφτη, Φενια.

Καλη σου μερα, φιλη μου!!!

Χριστίνα Ανέφελη είπε...

Και να μην τον σπάσεις, δεν σε φοβάμαι! Εσύ τα πράγματα τα βλέπεις έτσι κι αλλιώς τρισδιάστατα. Όχι σαν άλλους, που ενώ θέλουν να λέγονται άνθρωποι κι όχι καθρέφτες, έχουν σταματήσει στις δύο διαστάσεις...

Καλό σου απόγευμα Λου μου!

Λου είπε...

Και εγω δε φοβαμαι εσενα, Ανεφελιτσα....κι οπως εχει πει ο μεγας Νιτσε.

''Δυνατος ειναι, α ανθρωπος εκεινος, που φτανει και η παραμικρη λαβωματια, να τον εξολοθρευσει''

Και εισαι παντοδυναμη, φιλη μου.

Να χεις ενα ανεφελο και ξενοιαστο βραδυ!!!

Χριστίνα Ανέφελη είπε...

Το αυτό πιστεύω και δι' εσέ :-)

Καληνύχτα γλυκιά μου!

the boy with the arab strap είπε...

an ton spaseis peta ton mhn zeis mesa apo komatia , zise mesa apo neoys kathreftes

Λου είπε...

Καλημερα Μονσερατ, εχεις μαλλον δικιο, και σημερα ειναι μια καινουργια μερα!

Spy είπε...

Ο πιο θεατρικός διάλογος που έχω διαβάσει για "άψυχο" αντικείμενο. Ο σουρεαλισμός της ματαιοδοξίας ή η ανησυχία της μοναξιάς; Ότι και να είναι τελειώνει όποτε το επιλέξεις εσύ. Ο είρων καθρέφτης θα αντιδράσει μόνος, αναζητώντας καινούργια θλίψη να καγχάσει...
Καταπληκτικό κείμενο.

Λου είπε...

Spy

Τωρα που το σκεφτομαι, ο καθρεφτης, η πιο ατιμη ανθρωπινη εφευρεση.
Ποτε δεν τα πηγαινα καλα μαζι του.
Μα δε θα αφησουμε ενα γυαλι, τη μοιρα μας να ορισει...

Καλη μερα, και παλι!!!