CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS

29 Μαΐ 2008

''Προσάγεται αυθημερόν εις τους τηλεανακριτάς''



Ήθελαν να φωτίσουν την Αλήθεια

Την έστησαν λοιπόν

εμπρός σε πολλαπλά ευήλια τηλεπαράθυρα

Το πολεμικό σήμα των τίτλων έναρξης ούρλιαξε

και οι προβολείς έλαμψαν πάνω της ένας-ένας ανακριτικοί

Το λόγο έλαβαν ενάρετοι τηλεοπτικοί ποιμένες

(όλοι μαζί, χωρίς ανάσα)

βλοσυροί, παντογνώστες, κατάμαυροι

(αν και τους έλειπαν τα ράσα)

όρνια μαχόμενα,

έτοιμα ν’ ασελγήσουν πάνω σε κάθε πτώμα

Χειραγωγώντας μαζικά το τηλεοπτικό τους ποίμνιο

με τις ρητορικές τους ερωταποκρίσεις

Ισορροπώντας βουκολικά

ανάμεσα στο δημοσιογραφικό χρέος

και στο διαφημιστικό συμφέρον

Υψώνοντας τους τόνους, καταρρακώνοντας συνειδήσεις

Θυσιάζοντας μπροστά στο ορθό το δημοσιογραφικά ορθό.

Τότε η Δημοσιογραφία κλονίστηκε απ’ την ορθοστασία

κι αποφάσισε να καθίσει

Οι προβολείς άναψαν και κόρωσαν

και με τα εκτυφλωτικά τους φώτα τύφλωσαν την Αλήθεια

ώστε τίποτα να μην φαίνεται πια

μέσα στη φωταγωγημένη ομίχλη

Εγκυμονώντας την ψευτιά των βιαστών της

Φουσκώνει τώρα απ’ τα θετά τους παραμύθια

Διώκοντας μαινάδα εκδικητική

Τα υπέρβαρά τους ένθετα.


2 ειχαν κατι να πουν:

Χριστίνα Ανέφελη είπε...

Δυστυχώς έτσι έχουν τα πράγματα. Εγώ όμως τη Δημοσιογραφία τη σωστή και την Αλήθεια τις αγαπώ αληθινά, και θέλω να τις έχω κοντά μου. Κι ας είναι συντρόφισσες δύσκολες, επίμονες, απαιτητικές. Να τις αναδεικνύω θέλω, να τις τιμώ με τις ταπεινές μου υπηρεσίες και όχι να τις ντροπιάζω. Όσο με παίρνουν οι δυνάμεις μου και ο πεπερασμένος χρόνος μου πάνω στη Γη...

Τι κάνει ο καθένας από μας για τις δύο αυτές εκλεκτές κυρίες Λου μου, στο μέτρο των δυνατοτήτων του, ως ον σκεπτόμενο πάνω απ' όλα;

Καλή δύναμη με ό,τι κι αν ασχολείσαι γλυκιά μου!

Λου είπε...

Ανεφελη,χαιρομαι που θελεις να υπηρετησεις τη Δημοσιογραφια....κι οπως εκρινα απο το ε.ΜΜΕ.ις.....αν και δε το περιεργαστηκα εντατικα....για να ανακαλυψω τη δικη σου τη γραφη....εντουτοις....ξεκινας με πολυ καλα διαπιστευτηρια....
Εγω βεβαια μιλαω για τη ΔημοσιοΚαφρια....αυτη θα προσπαθησει να σε εμποδισει....πιστεψε στη δυναμη σου...μικρη μου φιλη!

Οσο για μενα...ουδεμια σχεση εχω με τη δημοσιογραφια....απλα ανηκω στο θεραπευμενο τηλεοπτικο ποιμνιο....εκλεισα την τηλεοραση!!!