CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS

27 Μαΐ 2008

Αγαπημένη μου γιαγιά


Καλό ταξίδι το στερνό σου….και μην ξεχάσεις να μου φιλήσεις τον παππού!!!!!!!


8 ειχαν κατι να πουν:

Laplace είπε...

Kαλο της ταξιδι ..
Και εγω πριν 10 περιπου μηνες εχασα την δικη μου γιαγγια..
Να ζειτε να την θυμαστε Λου μου.
Συλληπητηρια

Λου είπε...

ευχαριστώ Ρομποτάκο....έχω την εντύπωση ότι η γιαγιά σου και η δική μου αυτή την ώρα λένε.....να ζούμε, να μας θυμούνται!!!

Χριστίνα Ανέφελη είπε...

Συλληπητήρια κι από μένα καλή μου Λου... Κι ό,τι θελήσεις, είμαι εδώ(νοερώς και ψυχικώς τουλάχιστον) για σένα. Αν αυτό μπορεί να σταθεί ως κάποια παρηγοριά.

Λου είπε...

Και παλι ευχαριστω, Ανεφελιτσα!!!

palalos είπε...

τωρα εισα το δυσαρεστο νεο.Συλληπητηρια Λου μου, ζωη σε εσας.
Τουλαχιστον φανταζομαι την εζησες...γευτικες την χαρα της αγαπης ενος παππυ μιας γιαγιας...
δυστυχως εγω οχι....ημουν μικρος οταν εχασα και τις 2 γιαγιαδες μου...τον εναν τον παππου ουτε καν...τον αλλον που εχω το ονομα μια εικονα ξεθοριασμενη μονο..

Λου είπε...

Καλημερα Παλαλε.....και σ' ευχαριστω πολυ....η ζωη συνεχιζεται φιλε μου!!!

Spyros Vlahos είπε...

θα 'βρει τον παπού και θα περάσουν αιώνια καλά. Αυτοί είναι χαρούμενοι πια εκεί πάνω.
Να τη θυμάσαι.

Λου είπε...

Ετσι πιστευω κι εγω Σπυρο μου.....ειναι ηδη μαζι, και ειναι καλα....

Σ' αυχαριστω!!!