CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS

11 Μαΐ 2008

Ο ΣΥΡΙΖΑ ΠΕΦΤΕΙ! ΧΑΡΕΙΤΕ ΣΥΝΤΡΟΦΟΙ!


Επιτέλους, αυτό το οπορτουνιστικό, ρεφορμιστικό μόρφωμα, που ’ναι νερό στο μύλο της αντίδρασης, και προωθείται απ’ όλα τα μεγαλοεκδοτικά συγκροτήματα και τα διαπλεκόμενα για να εξυπηρετήσει τα συμφέροντα της μεγαλοαστικής τάξης, ο ΣΥΡΙΖΑ, άρχισε να ξεφουσκώνει!

Τώρα πλέον η εργατική τάξη και τα φτωχά λαϊκά στρώματα μπορούν να κοιμούνται ήσυχα και να συνεχίσουν να ψηφίζουν τα δυο μεγάλα κόμματα, και να τους παραδίδουν εναλλάξ την εξουσία, που τόσο σοφά έχουν ασκήσει προς όφελός τους τα τελευταία 35 χρόνια!

Αφού περνούσαμε τόσο καλά και δε μας λείπει τίποτα όλα αυτά τα χρόνια, τί θέλουν αυτά τα μεγάλα επιχειρηματικά συμφέροντα και διαταράσσουν αυτό το ειδυλλιακό τοπίο και τα ήρεμα και γαλήνια νερά του δικομματισμού, που μας έχει εξασφαλίσει απ’ τα υψηλότερα επίπεδα διαβίωσης παγκοσμίως της ιλιγγιώδους τάξης των 658 ευρώ τον μήνα και με προοπτική αύξησης 1 ευρώ (και βάλε!) για τα επόμενα δυο χρόνια! (Ουαού!)

Και για ασφάλιση; Η Interamerican να’ ναι καλά (sorryγια τη διαφήμιση αλλά κάπως πρέπει να βγούμε κι εμείς οι ανένταχτοι!) και ποιός τη χέζει (sorry και πάλι!) την Πετραλιά!

Ευτυχώς, που οι σύντροφοι του ΚΚΕ, του ΝΑΡ, του ΣΕΚ, του ΚΚΕ(μ-λ) και των υπόλοιπων αριστερών δυνάμεων διέβλεψαν εγκαίρως τον κίνδυνο εκτροπής του δικομματικού μας πολιτεύματος, απ’ αυτήν τη σκοτεινή συνομωσία του ελληνικού μονοπωλιακού κεφαλαίου σε συνεργασία με τα παγκόσμια ιμπεριαλιστικά κέντρα, και κάλεσαν σ’ επαγρύπνηση τον λαό απέναντι στον κίνδυνο της ανόδου του ΣΥΡΙΖΑ!

Με κεντρικά συνθήματα:

«Ένας είναι ο εχθρός, ο Συνασπισμός!»,

«Εμπρός λαέ μη σκύβεις το κεφάλι, δικομματισμό ψήφισε και πάλι!»,

«Ψωμί, ελιά και Κώτσο πρωθυπουργό!».

Εδώ το σύστημα είναι κληρονομική πρωθυπουργία, τόσα χρόνια έχουμε μάθει να μας κυβερνούν Καραμανλής, Μητσοτάκης και Παπανδρέου, δεν μπορεί τώρα να ‘ρθείτε σεις και να τα διαλύσετε όλα, μ’ αρχηγό κάποιον που δεν τον ξέρει ούτε η μάνα του και δεν έχει βγει ακόμα απ’ τ’ αυγό του!

Και που το ‘χετε δει τόσα κόμματα της αριστεράς να ‘ναι ενωμένα, να παλεύουν μαζί και να διεκδικούν την εξουσία;

Σκοπός των αριστερών κομμάτων είναι να ‘ναι διαιρεμένα, να ‘χει το καθένα το δικό του μαγαζάκι με τους πελάτες του, να ‘χει και τα δικά του σωματεία και συνδικάτα αν είναι δυνατόν και να πολεμάει λυσσαλέα το ένα το άλλο, χωρίς να τα πολυνοιάζει τι κάνει η εξουσία.

Σε 10, 20, 50, 100 ή το πολύ σε 1000 χρόνια που θα ‘χουν μεγαλώσει και οι συνθήκες θα ‘χουν επιτέλους ωριμάσει, τότε θα κάνουν την επανάστασή τους και θα καταλάβουν την εξουσία, για λογαριασμό της εργατικής τάξης φυσικά, αν αυτή υπάρχει ακόμα μέχρι τότε και δεν έχει ψοφήσει απ’ την πείνα, τους πολέμους και την καταστροφή του περιβάλλοντος!

Και φυσικά είναι απόλυτα βέβαια ότι αυτό κάποτε θα συμβεί, αφού μόνο αυτά ξέρουν το σωστό και κατέχουν την απόλυτη αλήθεια, ενώ όλα τα υπόλοιπα κόμματα σκοπό έχουν να ξεγελάσουν και να προδώσουν τον λαό.

Όποτε σύντροφοι μπορείτε να χαρείτε! Ο ΣΥΡΙΖΑ αρχίζει να πέφτει, και με τη δική σας βοήθεια μπορεί να κατρακυλήσει ακόμα πιο χαμηλά και να επιστρέψει ξανά στα γνώριμα του ποσοστά μεταξύ φθοράς κι αφθαρσίας και τότε όλοι μαζί, ανακουφισμένοι που το δικομματικό μας σύστημα τελικά διασώθηκε και θα συνεχίσει να μας κυβερνά και για τα επόμενα χρόνια, θα μπορούμε να καταγγέλλουμε και πάλι τον δικομματισμό!

ένας σχοινοβάτης του ονείρου,

ανένταχτος του ΣΥΡΙΖΑ

indymedia

23 ειχαν κατι να πουν:

ΠΡΕΖΑ TV είπε...

Ο Συνασπισμος μπορει να πεφτει...εχει ανεβει ομως σημαντικα η αριστερα...

Lorelei Am Rhein είπε...

Καλημέρα, Λου!

Ο Αλέξης, ότι κι αν διαφαίνεται στο θολό μας παρόν, έχει πολύ μέλλον μπροστά του!
"Αν τον αφήσουν", είχα γράψει παλιότερα κι ακόμα το εννοώ, αλλά τελικά, όσες τρικλοποδιές κι αν τού βάλουν, το ποτάμι δεν έχει επιστροφή!
Είναι καιρός, οι γίγαντες με τα πήλινα πόδια να καταβαραθρωθούν!
Και θα...
Για τον Γ. Παπανδρέου, πρέπει να πω, ότι πιστεύω στην τιμιότητά του!
Όχι στην τιμιότητα του ΠΑΣΟΚ, αλλά του Παπανδρέου προσωπικά.
Πιστεύω ότι, αν μπορέσει να απαγκιστρωθεί από την παλαιοκομματική γραμμή, μπορεί να προσφέρει πολλά, απλά γιατί δεν είναι μεγαλωμένος με την νεοελληνική κάφρικη νοοτροπία!

Ο Τζιμ πολύ όμορφη έκπληξη!
Πολυαγαπημένος μου!

Χριστίνα Ανέφελη είπε...

Το σύστημα έχει γερά αντισώματα και δεν αφήνει όσους το απειλούν να σηκώσουν κεφάλι. Η δυσαρέσκεια του πολίτη όμως, βρίσκει τρόπους να εκφραστεί κι αυτό δεν αλλάζει! Κάποια στιγμή θα βγει από τον "έλεγχό" τους και δεν θα μπορούν πια να τη χτυπήσουν, είτε έχει το όνομα ΣΥΡΙΖΑ είτε οποιοδήποτε άλλο!

Καλό μεσημέρι Λου μου...

Spyros Vlahos είπε...

Εδώ διαφωνώ.
Θα ψηφίσω Τσίπρα αλλά κάτι πάνω του μου θυμίζει γιάπη. Πραγματικά έχει κάνει μαλακίες για αρχή, μπορεί νά 'ναι αγνός (που πολύ φοβάμαι πως όχι) αλλά δεν είναι πολιτικός. Μιλάει στην Ελλάδα του σήμερα για χασίς, άσχετα τι πιστεύει ή τι πιστεύουμε, σοκάρει. Μιλάει στη Σαλονίκη ενάντια στα ιερά της τέρατα. Όλα αυτά δεν είναι έξυπνες πολιτικές κινήσεις.
Είμαι κάθετα ενάντιος στο δικομματισμό κι ελπίζω να μην είναι τόσο μαλάκας ο Τσίπρας όσο φαίνεται (και συγνώμη αν έχεις ερωτευτεί το χαμογελάκι του)διότι είναι, ίσως, η μοναδική ελπίδα μας να φύγουμε από τους μαλάκες. Θα τον ψηφίσω όμως κάτι μέσα μου μου λέει ότι είναι χάρτινη τιγρις κι όχι χαρισματικός.
Στα επόμενα πέντε χρόνια θα δούμε (οπότε θα ζητήσω και δημόσια συγνώμη αν κάνω λάθος)

Prince Of The City είπε...

Εγω παλι ενοχλουμαι μονο από τον Τσιπρα, μου τη σπαει το υφακι του πολυ...

Κατα τ'αλλα δε με νοιαζει η πολιτικη - ξερω θα με πεις γαϊδαρο και δε ξερω τι αλλο - αλλα η πολιτικη με κουραζει... Πολυ....

Λου είπε...

Επιβαλλεται ν' ανεβει η Αριστερα φιλε Πρεζα....σημερα που ερχονται δυσκολες μερες...οσο ποτέ....
Διαφωνεις?

Λου είπε...

Καλησπερα Λουσυ.....καποτε σου ειχα πει οτι θα μιλησω για τον Αλεξη.....ο Αλεξης ειναι η δικη μου γενια....εμεις οι ''ανταρτες της πορδης, με τα λεφτα του μπαμπα'' που επειδη δεν ειχαμε ζησει Πολυτεχνεια...δεν επρεπε να εκφερουμε και αποψη.....μονο που ειδαμε την γενια του Πολυτεχνειου να μεταμορφωνεται....επρεπε λοιπον να μιλησουμε καποια στιγμη...δεν νομιζεις?
Γι' αυτο στηριζω τον Αλεξη....γιατι φερνει μια αλλαγη.....οσα κι αν πουνε.

Οσον αφορα τον Γιωργο Παπανδρεου....ημουνα μεχρι τελους ενθερμη υποστηρικτρια του.....δυστυχως ομως, προσπαθει σε λαθος χωρα....η Ελλαδα ψαχνει ακομη τους Βροντακηδες και τους Φουρτουνακηδες....τους αγυρτες και τους ρουσφετολογους....εδω θα κυβερναει 50 χρονια ο Δαμαλος.....πρεπει να το αφησουμε να συμβει?
Το τραγουδι που παιζει ειναι απο τα αγαπημενα μου του ''ποιητη'' Μορισσον, χαιρομαι που σου αρεσει...
Φιλια πολλα αγριολουλουδο!!!!

Λου είπε...

Ανεφελιτσα.....το συστημα εχει αρχισει να χωλαινει....διαφαινεται μια παγκοσμια κριση.....μια προεπαναστατικη περιοδος αρχιζει.....μπορει ποτε να μην ολοκληρωθει.....αλλα για τις δυσκολες μερες που ερχονται....ας μη βγαζουμε μονοι μας τα ματια μας.....ας προωθησουμε τις αλλαγες....κατι θετικο εχει να βγει....
Καλο βραδυ φιλεναδα!!!

Λου είπε...

Σπυρο.....δεν πρεπει να αφησουμε την καχυποψια να μας τρωει...σαν το σαρακι....εγω δεν θα ψηφια τον Τσιπρα αν πιστευα τετοια πραγματα....δεν ξερω καν αν θα τον ψηφισω.....φλερταρω ομως με την ιδεα του καινουριου σε εναν παλαιωμενο πολιτικο κοσμο....και φυσικα οπως κι εσυ.....εχω την εντυπωση...οτι ο δικομματισμος ειναι η απαρχη του κακου σε μια ''δημοκρατικη'' Ελλαδα...
Αν και δεν ειμαι περηφανη για οτι εχω ψηφισει κατα καιρους....εντουτοις με παρηγορει οτι δεν προωθησα τα χειροτερα....
Μα ειναι δυνατον ο ''μπουλης'' να κυβερναει αυτο τον τοπο και να μην πεφτει με τιποτα?
εεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεε?

Laplace είπε...

συμπαθω τον συν,δεν εχω ψηφισει ποτε καποιο κομμα..
ΟΜΩΣ θα δειτε οτι τα επομενα 4 χρονια θα διαλυθει ο συν..ΜΕΓΑΛΟ ΛΑΘΟΣ να μπει ο Τσιπρας μαζι με αλαβανο στην εξουσια..
ο αλαβανος ειναι πανεξυπνος πολιτικος,απορω πως εκανε αυτο το λαθος..ειναι πολυ αντιπαθητικος ο τσιπρας..θα δειτε οτι θα του βγει σε κακο..
χαιρετισμους Λου μου..

Λου είπε...

Σκοτεινε Αγγελε καλησπερα.....δυσκολοι καιροι για απολιτικους.....νομιζω.
Χρειαζεται πολιτικη επαγρυπνιση.....κι ακομη κι αν δε σου αρεσει ο Τσιπρας....κατι θα πρεπει να βρεις να σε εκφρασει.....ακομη και ο αναρχισμος ειναι πολιτικη θεωρια.....και εγω πολλες φορες ταλαντευομαι αναμεσα στο αναρχικο κινημα και την Αριστερα.
Η αλλαγη χρειαζεται...πως αλλιως θα παρει ο Πανθηναικος πρωταθλημα?
Ασε που νομιζω οτι ο Τσιπρας ειναι και Παναθα......
Καλο βραδυ φιλε!!!

Λου είπε...

Ρομποτακο.....αν και το μοντεμ...μου εχει κανει τα νευρα νερο....ελπιζω να λαβεις τους χαιρετισμους μου....
Προσεξε παντως κατι φιλε......απο τα σχολια και μονο σ' αυτο το ποστακι......ο Τσιπρας δεν ειναι συμπαθης στους ανδρες.......τυχαιο?
Ελα βρε......μη φοβασαι τον Αλεξη.....εσυ εισαι ο ενας και μοναδικος Ρομποτακος μας....πιστος φιλος....και γαμω τα παιδια.
Υ.Γ. Επειδη ακριβως θεωρω τον Αλαβανο πανεξυπνο πολιτικο...γι΄αυτο ακριβως το λογο επικροτω και την αποφαση του περι Αλεξη....


Φιλια φιλαρακο!!!!!

Laplace είπε...

Λου μου,εισαι γυναικα που υπερασπιζεσαι με παθος τα πιστευω σου κ τις αποψεις σου..Και εγω το εχω αυτο..Εχω αρη στον Λεωντα,οποτε κατι απο Λου εχω και εγω μεσα μου :P
Αλλα με αδικεις με αυτο που λες..

Πιστεψε με δεν εχω ζηλεψει ποτε κανεναν ανθρωπο,αν εχω ζηλεψει/φοβηθει ισως ελαχιστες φορες καποιες γυναικες που ειχα στην ζωη μου..

Δεν εχω να φοβηθω κατι απο τον Τσιπρα ή τον καθε τσιπρα..Σε οποιονδηποτε τομεα..ειτε θες σπουδες,ειτε θες γυναικες,ειτε οτι αλλο θες..και δεν θα στο πω εγω,θα σε φερω αν θες σε επαφη με γυναικες που εχουμε χωρισει(που συνηθως λενε τα χειροτερα οι γυναικες μετα απο χωρισμους)να σου πουν για μενα..

τελοσπαντων αν κ με πληγωνει η επιθεση σου,εχεις δικαιωμα να εχεις την αποψη σου κ την σεβομαι και σεβομαι οτι ενδεχομενως λογω δουλειας να τον γνωριζεις προσωπικα κ δεν θα μιλησω για Τσιπρα και τα οσα γνωριζω/πιστευω..

αλλα κ εσυ καποτε θα πρεπει να σεβαστεις το δικαιωμα μας να εχουμε διαφορετικη αποψη για καποιον ανθρωπο..Δεν γινεται να ειναι απολυτα σωστο το δικο σου..Εγω δεχομαι οτι ίσως τον αδικω,αν μου το αποδειξει στο μελλον,θα το παραδεχθω..Αλλα κρατα και εσυ μια πισινη..δεν ειναι κακο..

Υ.Γ.Για μενα ειναι απλα ενα δημιουργημα των media,οπως και ο καρμανλης κ τπτ παραπανω..

Υ.Γ.2 σε ευχαριστω για τα καλα σου λογια,ανταποδιδω..

τις καλημερες μου :)

Λου είπε...

Καλημερα Ρομποτακο...εαν εχθες αστειευτηκα....μην το παιρνεις τις μετρητοις......η αποψη σου και ολων οσο διαφωνουν ειναι σεβαστη φιλε...και χαιρομαι που δεν εισαι αυλοκολακας...οπως κι εγω....οποτε εχω διαφωνησει σε κατι μαζι σου δεν στο εκρυψα....
Δεν γνωριζω τον Τσιπρα προσωπικα....ουτε βλεπω στο προσωπο του τον Μεσσια....ομως η ανελιξη του σ' ενα συγχρονο αριστερο κομμα, οπως ο Συνασπισμος που ειχε εγκλωβιστει απο εναν λομπιστικο σνομπισμο της γενιας του Πολυτεχνειου.....ηταν για μενα η κινηση ματ του Αλαβανου....
Φιλε φυσικα κραταω πισινες.....κι αν κανω και λαθος....δε θα 'ναι και η πρωτη φορα στη ζωη μου....εχω κανει απειρα λαθη.........και σιγουρα ο χρονος θα δειξει.

Συγνωμη αν νομιζεις οτι σε προσεβαλλα....να ξερεις οτι ουδεποτε θα εκανα κατι τετοιο....για εναν και μονο λογο.....ακομη κι αν δεν γνωριζομαστε....για μενα εισαι ΦΙΛΟΣ....με ολη τη σημασια της λεξης....και το γεγονος οτι δεν κρυβουμε τις αντιπαραθεσεις μας.....ειναι η περιτρανη αποδειξη ενος αμοιβαιου σεβασμου και εκτιμησης.....

Υ.Γ. Αξιζε βρε φιλε τετοια τυχη στην ΑΕΚ φετος?

Καλημερα, καλη εβδομαδα και πολλα φιλια απο καρδιας Ρομποτακο μου!!!!!

Laplace είπε...

Λου μου κ εγω σε θεωρώ φιλη μου κ σε εκτιμώ για τις απόψεις σου κ αυτο που εκπέμπεις..

Απλα μου χτυπησε πολυ ασχημα η λεξη 'φοβασαι'..
Ξερεις υπαρχουν ανθρωποι καταξιωμενοι στον χωρο τους,ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΕΣ,μεγαλοι επιστημονες,ανωτεροι απο καθε τσιπρα που στον τομέα τους εχουν κάνει θάυματα και οι οποιοι κυνηγιουνται απο μικρα παιδια ΑΚΡΙΒΩΣ επειδη ειναι ΕΠΑΝΑΣΤΑΤΕΣ και δεν ενταχθηκαν σε καμια ομαδα,δεν πηγαν πισω απο καμια σημαια..Ο Τσιπρας απο το γυμνασιο ηταν ενταγμενος σε κομμα..Επόμενο ειναι να τον προωθησουν,επομενο ειναι να βρει καποια πραγματα ετοιμα,πραγματα που ολοι φτυσαμε και φτυνουμε αιμα για να κατακτησουμε..Περιμενεις οτι καποιος επιστήμονας,εχει κατι να ζηλεψει απο τον οποιονδηποτε Τσίπρα?και σε ποιον τομεα να εχει αν ζηλεψει?και μιλω γενικα κ αν θες κ ειδικα..
Μην περιμενεις λοιπον ολοι να δεχθουμε σαν 'αρχηγο' καποιον που ακόμα και οι αποψεις του κ τα επιχειρηματα του ειναι 'καφενειακου' επιπέδου ή ακομα και το στύλ του ψευτογιάπη..Εχουμε απαιτήσεις,ΑΚΡΙΒΩΣ επειδη ειναι πολιτικός της ηλικίας μας..
Τελοσπαντων,δεν θα το συζητησω αλλο αλλα η λεξη ΄φοβος κ ζηλεια΄ ειναι πολυ βαριες Λου μου
(Χαιρομαι που δεν το εννοουσες) για να λεγονται για οποιονδηποτε (απλα επειδη εργαζομαι με πολλους επιστημονες με προσοντα ακαδημαικα πολυ περισσότερα απο του Τσίπρα και επειδη βλεπω τι τραβουν τα παιδια ακομα και για να ΖΗΣΟΥΝ,με πειραζει αφανταστα το 'φαινομενο Τσιπρας')

όσο για την Άεκ..αλλη μια αδικία αυτης της χώρας..για μένα ειστε πρωταθλητές :)

Laplace είπε...

Λου μου,μην σχολιασεις το παραπανω comment μου,για μενα το θεμα εχει ληξει,απλα ηθελα να τα πω τα παραπανω
:)


φιλακια,καλη εβδομαδα

Λου είπε...

Ουτε ζηλευεις...ουτε φοβασαι.....δεν εχεις εξαλλου κανεναν λογο να το κανεις.....αυτο που προβληματιζει και σενα και μενα....ειναι η ''ΔΕΞΙΑ ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ'' και για ποσο ακομη θα μας καθεται στο σβερκο.
και κατι ακομη για να ξερεις....
ακομη ελπιζω σε μια επανοδο του σοσιαλισμου των πρωτων χρονων του Ανδρεα Παπανδρεου (την καλυτερη κυβερνητικη περιοδο ever).....συγχωρεσε μου τη γραφικοτητα!!!

Laplace είπε...

Kαι εγω ελπιζω Λου μου,μακάρι,αλλα δυστυχώς ενας λαός αριστερών/σοσιαλιστών (οπως ηταν η ελλάδα) εχει καταντήσει κοιμισμένος πολίτης και τον κανουν οτι θελουν οι δημοσιογραφοι - γιουσουφάκια της ΝΔ..

αν ηταν το πασοκ,το κκε,ο συν στην εξουσια,με αυτα που γινονται τα 4 τελευταια ετη,με απιστευτες αυξησεις,απεργιες,μηδενικη προοδο,διαλυση των παντων, θα ειχε γίνει επανάσταση..

τωρα σου λενε: ΟΙ ΑΛΛΟΙ ΚΑΝΑΝ ΧΕΙΡΟΤΕΡΑ..φοβερό επιχείρημα.. σαν να λενε 'κατσε να σε βιασει αυτος,γιατι και ο αλλος σε βίαζε'...

τι να πεις..

Λου είπε...

Θα ξυπνησει καποια στιγμη φιλε, ο κοιμισμενος....και τοτε θα στειλουμε τον Καραμανλη και το σιναφι του στη Μιανμαρ να κυβερνησει.....που θα παει?
Φιλια φιλαρακο και καλη βδομαδα!!!

Ανώνυμος είπε...

Κανεις πολιτικος δεν χανει ψηφους επειδη δεν....τον σπρωχνουν τα καναλια. Ο Ψωμιαδης σατυριζεται απο το πρωι μεχρι το βραδυ και γελοιοποιειται απο πολλους. Κι ομως βγαινει με τα τσαρουχια. Αυτο συμβαινει γιατι απλα εκφραζει την πλειοψηφια της Θεσ/κης οτι κι αν αυτο σημαινει για τους κατοικους της πολης αυτης, που εγω προσωπικα την μποικοταρω και δεν την επισκεπτομαι εδω και πολλα χρονι :) .
Δεν φταιει η τηλεοραση λοιπον αν ο Τσιπρας πεταει κατι κουλα του στυλ: "Ο Μάο εκτιμούσε ότι αυτό που κάνει είναι ένα βήμα προς τη σοσιαλιστική κοινωνία. Και πίστευε ότι ο σκοπός αγιάζει τα μέσα. Αλλά, ο σκοπός του, η πρόθεσή του ήταν καλή" .

Με τον ΣΥΝ συμφωνω στις αποψεις του σε αυτα που αφορουν τον πολιτικο φιλελευθερισμο. Με....τρομαζουν ομως οι αποψεις του για την οικονομια....

Λου είπε...

Καλησπερα Stelpa και καλως ορισες....σημερα πουλησανε τον ΟΤΕ...αυριο τα Λιμανια....θα ' χεις ακουσει βεβαια για το χτισιμο της Παρνηθας.....χρονια τωρα ξεπουλανε το μελλον μας....κι ομως τ΄αυτι του Λαου δεν ιδρωνει....και ματα ξανα ΝΔ και ''καταλληλοτερος'' μπροστα.
Θεωρησα την κινηση του Συνασπισμου και προσωπικα του Αλαβανου, ματ....να φερει στην πολιτικη κονιστρα εναν νεο ανθρωπο...χωρις οικοσημα και κορονες...και δεν νομιζω οτι θα διαψευστω....(αν και στην πολιτικη, ποτε δεν παιρνω ορκο). Δεν το θεωρω κακουργημα στο ξεκινημα του ο Τσιπρας να κανει και καποια παραπατηματα.....δεν εχει πολιτικη πιστοποιηση....εχει ομως θρασσος και νεοτητα.....κι αυτα για την ωρα μου αρκουν.
Θεωρω οτι ειναι αναγκαια η ανοδος της Αριστερας...και σαν Αριστερα ο Συριζα ειναι οσο πιο κοντα μπορω εγω να την οραματιστω.
Καλο σου απογευμα φιλε!!!

Ανώνυμος είπε...

Προσωπικα δεν θεωρω πως η ανοδος της αριστερας ειναι αναγκαια για την προοδο της ελληνικης κοινωνιας. Αυτο ομως ειναι μια αλλη κουβεντα.

Ειπες για τον ΟΤΕ. Ποτε ηταν καλυτερα; Οταν ο ΟΤΕ ειχε μονοπωλιο η τωρα; Ποτε αναγκαστηκε να "τρεξει" ο ΟΤΕ για να προλαβει τις νεες τεχνολογιες; Πριν η μετα τον ανταγωνισμο; Ποτε βλεπουμε καλυτερη τηλεοραση; Τωρα που μεσω NOVA μπορουμε να βλεπουμε οτι θελουμε ή τοτε που βλεπαμε οτι ηθελε το κομμα που ηταν στην κυβερνηση;

Δεν υποστηριζω πως η ελευθερη αγορα φερνει την ευτυχια και την καλοπεραση. Ομως κατα την γνωμη μου ειναι λιγοτερο κακκη απο την κρατικα ελεγχομενη αγορα αφου σου δινεται η δυνατοτητα της επιλογης.

Κατα τα αλλα...καλως σε βρηκα.

Λου είπε...

Καλε μου φιλε....ειμαι σχεδον δυο χρονια συνδρομητης της Tellas....ουτε μπουκοταρω την ιδιωτικη πρωτοβουλια....ο ΟΤΕ ομως η πιο κερδοφορα ισως ελληνικη επιχειρηση δεν μπορει να χαριζεται.
Εργαζομαι στον ιδιωτικο τομεα και μαλιστα με Γερμανικο managment....πιστεψε με, με τη συγκεκριμενη διακυβερνηση και τους Ελληνες δραγουμανους σε καιρια ποστα στον Διεθνη Αερολιμενα Αθηνων....δεν εργαζομαι σε τιποτα παραπανω απο μια φαμπρικα πολυτελειας!
Ουτε κι εγω συμφωνω με αποψεις ορισμενων στελεχων της Αριστερας για εξοδο απο την Ευρωπαικη Ενωση...και για απολυτο κρατισμο....δεν μπορω ομως να επιτρεψω στον εαυτο μου να αποδεχτει την ασυδοσια της Δεξιας και του Κεφαλαιου.
Γι΄αυτο τον λογο θεωρω περισσοτερο αναγκαια απο ποτε την ανοδο της Αριστερας στην ελληνικη κοινωνια!
Και αυτη την Αριστερα εκφραζει για μενα ο Αλεκος Αλαβανος.