CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS

8 Μαΐ 2008

Τι εβδομάς κι αυτή!!!


Ήταν Πέμπτη 1η του Μάη του 2008 και οι δρόμοι των λουλουδιών με πήγανε μια βόλτα στο Πόρτο Γερμενό εν μέσω της χιλιόπαθης αγαπημένης Πάρνηθας!

Μια όμορφη βόλτα…μέσα από τα καμένα δένδρα, να ξεπροβάλλουν δειλά δειλά μικροί αμανίτες και κατακόκκινες παπαρούνες….σε μικρά ξέφωτα μύριοι Αθηναίοι να κάνουν πικ νικ ….γεμάτες οι ταβέρνες στα Βίλια….και ένα πανέμορφο χωριό με υπέροχους μικρούς γαλαζοπράσινους κολπίσκους τα Αιγόσθενα.

Μεσημέρι φαγητό στην Πάνακτο….και ύστερα κατηφορίζοντας το βουνό για την επιστροφή….η περιέργεια μας οδήγησε σε ένα δρομάκι για το φρούριο της Φυλής….ακουγόταν γλέντι κι όπως πρέπει να σας κάνω γνωστό: Λείπει η Λου από τη Σαρακοστή????

Εκεί λοιπόν μέσα στο δάσος και σε έναν χώρο απίστευτης φυσικής αισθητικής με αρχιτεκτονήματα μιας Παλιάς Ελλάδας…..είδα το εξής εκπληκτικό.

Ένα τεράστιο γαιτανάκι Αράβων, Παλαιστινίων, Λιβανέζων…..και Αρμενίων (Μουσουλμάνοι και Χριστιανοί) χίλιοι κοντά στον αριθμό να γιορτάζουν το δικό τους Μάη….απελευθερωμένοι…αγκαλιασμένοι…αφημένοι….

Από τις πιο ωραίες εικόνες που έχω δει…..ένας πολύχρωμος καμβάς που αποτυπώνεται στη μνήμη…..κι έτσι αναθαρρώ και λέω η μέρα εκείνη δε θ’ αργήσει!!!

Η βόλτα τελείωσε με ένα καφέ στο Πάρκο Περιβαλλοντικής Ευαισθητοποίησης, κατά κόσμον Πάρκο Τρίτση…..μια όαση στη καρδια της Αθήνας…δένδρα…λίμνες…πάπιες…κύκνοι….ψάρια…..γέφυρες….καφενεδάκια…..κι όμως μια όαση σε πλήρη εγκατάλειψη….(λες κι έχουμε πολλά τέτοια μέρη στην πόλη).

Κι έπειτα δουλεία….και ματάξανάδουλεία….μια εβδομάδα κόπωσης….στα όρια της υπερκόπωσης…..να μην ξεχνώ πως είμαι νεοείλωτας, κι κάπως έτσι γυρνώντας χθες από τη δουλειά κατάκοπη…..ένα τηλεφώνημα για μια βόλτα στο Αλάβαστρον στο Παγκράτι με τη συντροφιά της Σαβίνας Γιαννάτου με ξάφνιασε ευχάριστα…

Η αλήθεια είναι ότι η σχέση μου με την υψηλή τέχνη είναι επιδερμική και ως ένα βαθμό ερασιτεχνική…..τη Σαβίνα όμως σαν φωνή και μέσα από χατζιδακικές εκτελέσεις τη θεωρώ αν όχι τη πιο κορυφαία, μια από τις εκπληκτικότερες αισθαντικές ερμηνεύτριες…

Έτσι πίστευα πως θα ταξιδέψω με μελωδικές μουσικές του Μάνου και της Λένας Πλάτωνος με τη μοναδική της φωνή…..και θα χαλαρώσω…..και θα νοιώσω πως υπάρχει ζωή και για τους Νεοείλωτες…όπως για τους Άραβες και τους Αρμένιους….τους Εβραίους και τους Παλαιστίνιους….

Να μην μακρηγορώ , η Σαβίνα είχε άλλα σχέδια…..σε ένα αυτοσχεδιασμό με την παρέα ενός αυλού….μας κράτησε συντροφιά δυο ώρες περίπου βγάζοντας άναρθρες κραυγές….και ακατάληπτους λαρυγγισμούς ….ενώ κάπου κάπου ξεσπούσε με κανέναν αρμένικο θρήνο….σίγουρα όχι αυτό που περιμέναμε.

Κι όσο κι αν προσπάθησα να πείσω τον εαυτό μου ότι με απογοήτευσε και ότι χρειάζομαι δέκα δόσεις Βέρα Λάμπρου να ΄ρθω στα ίσα μου…..εν τέλει δεν τα κατάφερα…..έφυγα με τις εντυπώσεις μια σπάνιας ηχητικής πρωτογονικής παράστασης….ακούγοντας live την καλύτερη γυναικεία φωνή …..(ούτε οι Θεοί δεν τραγουδάνε έτσι….), αποκομίζοντας εμπειρίες που δεν τις ζούμε καθημερινά.

Να ‘σαι καλά Σαβίνα!

Υ.Γ. Σήμερον Πέμτη την 8η του Μάη του 2008…..ρεπάρω και θα βάψω τα ντουλάπια της κουζίνας λαχανί…διότι όπως ξέρετε εγώ με τον καθωςπρεπισμό μάλωσα…..άντε τρέχω τώρα γιατί μάζεψε ο χρόνος…..

Καλημέρα σας!!!

12 ειχαν κατι να πουν:

.......marmarigi....... είπε...

teleia h ebdomada soy, h volta thn protomagia , h savina sto alavastron, omorfa pragmata. kai to laxani einai teleio xrwmma gia ta ntoylapia ths koyzinas , dinei ena xaroymeno tono kai mia freskada !!!!

Λου είπε...

Καλησπέρα Μονσεράτ....είμαι ένα λαχανί ερείπιο....μα λατρεύω αυτή την τραγική μου αστειότητα....μου θυμίζει τα παιδικά μου χρόνια που έβαφα κρυφά τις πέτρινες βρύσες του χωριού ( τι ξύλο είχα φάει!!!).
το θέμα είναι ότι όσο πάει ξεσοβαρέβω...που θα πάει η βαλίτσα....εεεεεε?
Παντως η εβδομάδα μου ήταν καλή αν και έπηξα στη δουλειά...ελπίζω να 'σαι καλά....θα περάσω κάποια στιγμή από το τσαρδάκι σου...πάω να συνεχίσω τις γυφτοτεχνοτροπίες μου.
Φιλιά!!!!!!

Laplace είπε...

καλημερα Λου μου.χαιρομαι που περασες καλα..εμπαινα να δω καμια νεα αναρτηση αλλα τπτ...λεω τι εγινε.. :)
φιλακια

Λου είπε...

Σαν τα χιονια Ρομποτακο......απλα εχω πηξει στη δουλεια....και χθες που ρεπαρα....ειπα να καλλιτεχνισω.....η επανασταση με εχει σαλεψει....δε θα αφησω τιποτα ορθιο στο σπιτι....χαχαχαχα.
Τις καλημερες μου!!!!

palalos είπε...

Ο ΣΤΟΧΟΣ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΠΕΡΝΑΜΕ ΚΑΛΑ ΟΤΑΝ ΒΓΑΙΝΟΥΜΕ ΚΑΙ ΑΦΗΝΟΥΜΕ ΤΑ ΩΡΑΙΑ ΛΕΦΤΟΥΔΑΚΙΑ ΜΑΣ ΣΤΙΣ ΠΑΝΑΚΡΙΒΕΣ ΠΛΕΟΝ ΔΙΕΞΟΔΟΥΣ ΑΛΗΘΙΝΗΣ ΔΙΑΣΚΕΔΕΣΗΣ, ΚΥΡΙΩΣ ΨΥΧΑΓΩΓΙΑΣ...

ΝΑ ΠΕΡΝΑΣ ΠΑΝΤΑ ΚΑΛΑ ΛΟΥ!

Λου είπε...

Καλημερα Παλαλε.....εγω περναω καλα και με τα λιγα λεφτα....κι αν η πολη εχει γινει πανακριβη.....ενας καφες με φιλους στο μπαλκονακι, τωρα που ανοιξε ο καιρος....και μια βολτα στην παραλια με τα ταπερ μας....μου φτανουν για να ομορφυνει το καλοκαιρι που 'ρχεται!!!!
Εξαλλου και η βολτα στην εκθεση στο Γκαζι ειναι δωρεαν....
Παντα να περναμε καλα φιλε!!!!

Ανώνυμος είπε...

Βρε συ Λου, μετά τη συγκέντρωση της πρωτομαγιάς κι εγώ στο Πόρτο Γερμενό πήγα!
Η διαφορά μας είναι στο ότι εγώ ακολούθησα τη διαδρομή μέσω αττικής οδού Μάντρας κλπ…
Οι φωτογραφία μάλιστα με τα εικονίσματα που έχω αναρτήσει στο ποστ μου, είναι μερικά χιλιόμετρα πριν το Πόρτο Γερμενό.
Για τη Σαβίνα συμφωνώ πως έχει υπέροχη φωνή και συμφωνώ ακόμα πως τραγουδάει καλύτερα από τους Θεούς, επειδή κανένας Θεός δεν τραγουδάει-οι Θεοί υπάρχουν μόνο και μόνο για να μας θυμίζουν την κόλαση, όχι αυτήν στη γη, την άλλη, την ανύπαρκτη στον ουρανό…
Καλησπέρες.

Λου είπε...

Συνεα...υπεροχα δεν ηταν στο Πορτο Γερμενο?
Μικροι Παραδεισοι διπλα μας.....
Οσο για τη Σαβινα ειναι μια θνητη Θεα....κι αυτη της η θνητοτητα.....η ανασα διπλα μας...η σκληρη γυναικεια φιγουρα σε ενα μικροκαμωμενο σωμα....ειναι που την κανουν υπεροχη...
Τι να μας πουν οι Θεοι λοιπον?

elf είπε...

Καλησπέρα, Λου, μια χαρά σε βρίσκω και συγκρατώ από το κείμενό σου τρεις εικόνες που αγαπώ επίσης: τις κατακόκκινες ανοιξιάτικες παπαρούνες, το πολυφυλετικό γαϊτανάκι που χρωματίζει την πόλη αν το κοιτάξεις με φρέσκα μάτια και τα λαχανί ντουλάπια κουζίνας που πολύ εγκρίνω. Άντε και καλό ΣΚ!

Λου είπε...

Καλησπερα elf....απο ολα οσα σου εμειναν...το χρωμα στα ντουλαπια δεν πολυπετυχε.....τα καταφερα να ερασιτχνισω παλι ακομη μια φορα...αλλα δεν το βαζω κατω...τυφλα να 'χει ο Πικασσο....οταν τα βαζω με την καλαισθησια τιποτα δε με σταματα....

Καλο Σαβατοκυριακο και σε σενα φιλη!!!

Penthesila είπε...

Καλημερα περασα να δω τι εγινε με τα ντουλαπια? πετυχε το πειραμα? Λαχανι ε????χμμμ τα δικα μου ειναι οινοπνευματη ( αν δε ταιριαζαμε δε θα συμπεθεριαζαμε )φιλια..

Λου είπε...

Καλησπερα Πενθεσιλια μου.....τα ντουλαπια τελικα εχουν το χρωμα του ακτινιδιου......ημουν σιγουρη οτι κατι θα παει στραβα....μα μ' αρεσει κι ετσι...ολα μαρτυρουν την τρελα της καλλιτεχνιδος......τι γυφτισα ειμαι εξαλλου?
Ταιριαζουμε σε πολλα περισσοτερα φιλεναδα....
Φιλια κι απο μενα, πολλα!!!!!!!