CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS

12 Μαΐ 2008

Ιδιογράφως!!!

Οι φίλοι, Δινονόη...Amelie....και GothAngel
με προσκάλεσαν σε ένα παιχνιδι με μολύβι και χαρτί, απλό...όμορφο.....μπορώ να μην ανταποκριθώ?

Όροι του παιχνιδιού :
1. Γράψε
2. Σκάναρε (ή φωτογράφισε… )
3. Πόσταρε.
4. Ειδοποία!
5. Προσκάλεσε άλλους 5 ή και περισσότερους blogger να συμμετέχουν.
6. Ανέφερε οτι είναι για το
http://www.autographcollectors.blogspot.com/(επίσης απαραίτητα, για να μαζευτούν όσο περισσότερα χειρόγραφα γίνεται)
Έγραψα, φωτογράφησα και ποστάρω:



Διαχρονικό κι αγαπημένο


Με τη σειρά μου προσκαλώ τους
Laplace 78
Penthesilia
Lucy of wild flowers
Ανέφελη
Ψουξ
Φένια
Μονσεράτ
και
Συνεά


γιατί τα χειρόγραφα μένουν!!!!

Σας ασπάζομαι

Λου

17 ειχαν κατι να πουν:

Laplace είπε...

Λου μου θα παιξω κ εγω με την πρωτη ευκαιρια..

σε ευχαριστω πολυ για την πρόσκληση..

πολυ ωραια γραμματα :)

Λου είπε...

Να 'σαι καλα Ρομποτακο.....εισαι και ο πρωτος που του αρεσουν τα ορνιθοσκαλισματα μου.

Περιμενω τα δικα σου γραμματα!

Prince Of The City είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Prince Of The City είπε...

Κι εμενα μου αρεσουν τα γραμματα!!

Και το περιεχομενο παντα Θεϊκο Λου μου!!

Καλημερεζ!

Λου είπε...

Σ' ευχαριστω Σκοτεινε Πριγκηπα.....ευχαριστω που με καλεσες στο παιχνιδι....εχεις δικιο οι στιχοι του Βαρναλη αποτελουν την πιο επαναστατικη ποιηση που γραφτηκε ποτε σ' αυτο τον τοπο.

Καλο απογευμα!

Χριστίνα Ανέφελη είπε...

Πρόσκλησις ελήφθη Λου μου... Εντός των ημερών θα ανεβάσω κι εγώ, σ' ευχαριστώ.

Όμορφη ιδέα, αν και ομολογώ ότι μόλις τώρα κατάλβα πώς λειτουργεί. Κι ακόμα καλύτερη η επιλογή του Βάρναλη!

Καλό σου βράδυ :-)

Λου είπε...

Περιμενω Ανεφελιτσα.....και μετα τη σημερινη αποκαλυψη στο ιστολογιο σου....θα με συγκινουσε ενα χειρογραφο με την υπογραφη σου!!!

Καλο βραδυ σου ευχομαι κι εγω....

Δινονόη είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Δινονόη είπε...

Σ ευχαριστω που ανταποκρίθηκες...Ωραίος ο Βαρναλης...

Autographcollectors είπε...

Βάρναλης, "Το φως που καίει"...
πολύ ωραία επιλογή.
Σ' ευχαριστούμε πολύ για την συμμετοχή σου στο "Ιδιογράφως"

Λου είπε...

Κι εγω σ΄ευχαριστω φιλε συλλεκτη....η ιδεα σου ηταν πολυ ομορφη!

Lorelei Am Rhein είπε...

Καλησπέρα, Λου μου!

Σ' ευχαριστώ πολύ για την πρόσκληση!
θα προσπαθήσω να ανταποκριθώ!
Ο γραφικός σου χαρακτήρας δείχνει τρυφερότητα, γλυκύτητα και τη σεμνότητα, που σε διακρίνει και σε κάνει τόσο ξεχωριστή!
Δεν είμαι γραφολόγος, καμία σχέση! Καταγράφω απλά το συναίσθημά, που μού δημιουργείται!
Να είσαι καλά!

Λου είπε...

Καλησπερα Λουσυ....αν και εβαλα τα καλα μου για να γραψω αυτους τους στιχους......γι' αυτο τον γραφικο χαρακτηρα εχω τιμωρηθει στο σχολειο....ακανονιστη γραφη.....δηλωνει ψυχικη ανισορροπια....μου ειπανε.....δε θα πας μπροστα ετσι...προσπαθησα που λες....αλλα δεν καταφερα να την αλλαξω.....αλλα τωρα πια δεν εχω να φοβαμαι.....αλλιως παω μπροστα εγω...

Χαιρομαι που δεχτηκες την προσκληση....δεν εχω ξεχασει κι εγω μια δικη σου (surreal)....καποια στιγμη θα ανταποκριθω....

Καλο σου βραδυ αγριο λουλουδι!!!

Leigh-Cheri είπε...

Καλέ εγώ δεν έχω σκάνερ!
Θα προσπαθήσω με την απλή μέθοδο της φωτογράφισης μόλις μπορέσω. Ευχαριστώ πάντως για την πρόσκληση.

Πολύ ωραία γράμματα! Συμφωνώ κι εγώ με τους παραπάνω. Ε! Και για τον Βάρναλη, τι να πω;

Φιλιά λου μου!

Λου είπε...

Φενια, ουτε εγω εχω σκανερ φιλη μου.....αρκει η φωτογραφικη μηχανη......ειλικρινα εχω εκπλαγει απο τα σχολια σας για τη γραφη μου.....οσον ομως αφορα τον Βαρναλη, οντως τι να πεις....οι καιροι μιλανε....παντα αθανατος, παντα αναγκαιος.

Τις καλησπερες μου!!!

Spyros Vlahos είπε...

Ω, βαριέμαι να βγάλω πάλι φλέμμα για τα μπλογκοπαίγνιδα, σε κάποιο άλλο μπλογκ θα τα βρείτε γραμμένα.

Εδώ ο κόσμος καίγεται και το .... χτενίζεται.
Δουλειά δεν είχε ο διάολος και ......τα παιδιά του.
κλπ

Ναι, ναι, ξέρω, αθώα παιγνιδάκια για να περνάει η ώρα, θα μου πείτε. Πού να πάει η ώρα; Αν περάσει η ώρα περνάμε κι εμείς

Λου είπε...

Μην αναθεματιζεις Σπυρακο......οταν στερευει η πενα μου....θεωρω τα βλογοπαιγνια μια ευκαιρια να εμπλουτιζω το ιστολογιο μου.....και προσεξε κατι.....δεν εχω συμμετασχει και σε πολλα.