CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS

29 Μαρ 2008

Μπες στο κλίμα!


Ποια υπερθέρμανση γεννάει
Ένα τέρας που ξυπνάει
Θα μας πνίξει θα μας φάει
Μπες στο κλίμα!

Ποια πλημμύρα μας τραβάει
Σε ένα ηφαίστειο που ξεσπάει
Δες χιονίζει μήνα Μάη
Μπες στο κλίμα!

Ξύπνα τη μνήμη σου
Ξέχνα τη φήμη σου
Παρ' την ευθύνη σου
Γι αυτή τη Γη που βουλιάζει
Σκέψου τα μέρη σου
Πες το στο ταίρι σου
Είναι στο χέρι σου
Ένα παιδί σου φωνάζει
Δείξε μου πόσο σε νοιάζει
Μπες στο κλίμα!

Κάθε μέρα που περνάει
Σαν αρρώστια προχωράει
Άλλο αστείο δε χωράει
Μπες στο κλίμα!

Ποιος στα αλήθεια κυβερνάει
Ποιος θυμάται ποιος ξεχνάει
Για ποιο μέλλον συζητάει
Μπες στο κλίμα!




Ας κατεβάσουμε απόψε στις 20.00 τον διακόπτη.!!!!

8 ειχαν κατι να πουν:

Δινονόη είπε...

Ωχ αυτό κάτι μου θυμίζει.
http://polsemannen.blogspot.com/2008/03/08.html

ΚΑΛΗΜΈΡΑ

Laplace είπε...

καλησπερα λου μου..εμεις θα το κατεβασουμε,το θεμα ειναι να παρουν οι κυβερνησεις δραστικα μετρα...ΞΕΚΙΝΩΝΤΑΣ ΑΠΟ ΤΙΣ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΕΣ

Λου είπε...

Καλημερα Δινονοη.....με γειες το ονοματακι.

Λου είπε...

Ρομποτακο....το θεμα ειναι εμεις να παρουμε δραστικα μετρα εναντια στις κυβερνησεις....
Την καλημερα μου.

palalos είπε...

πειράζει να μην μπώ στο κλίμα ποτέ??

γειά σου λού!

Λου είπε...

Καλησπερα Παλαλε.........ισως να μην πειραζει...εξαλλου κι εγω ειμαι εκτος κλιματος.....ντεμοντε κι εκτος συστηματος.

Laplace είπε...

Loy mou KALHMERAAAAA

TAPEINWSATE THN KOKKINH @@@
APO PEIRAIA...

FILAKIA NIKHTRIA KITRINH FILH MU!

Λου είπε...

Ρομποτακο.....δεν ειδα τον αγωνα χθες....αλλα ρωτουσα εναν φιλο γαυρο ανα διαστηματα και μου ελεγε τα αποτελεσματα.......επρεπε να βλεπεις τα μουτρα του....
Ειδες που δικαιωνομαι, οταν λεω ''θα γυρισει ο τροχος, θα........''?
Η ΔΙΚΤΑΤΟΡΙΑ ΤΟΥ ΛΙΜΑΝΙΟΥ ΔΕΝ ΘΑ ΠΕΡΑΣΕΙ.........!
(αν και πιστευω απο οτι ακουω, οτι επρεπε να βαλουμε περισσοτερα γκολ)...
Τις καλημερες μου.