CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS

27 Μαρ 2008

Όλα του γάμου δύσκολα



Πριν το γάμο...

Αυτός: Ναι. Επιτέλους. Δεν μπορούσα να περιμένω άλλο.

Αυτή: Θέλεις να φύγω;

Αυτός: Όχι. Ούτε καν να το σκέφτεσαι!
Αυτή : Με αγαπάς;

Αυτός : Φυσικά! Όσο πάει και πιο πολύ!

Αυτή: Με έχεις απατήσει ποτέ;

Αυτός: Όχι βέβαια!
Αυτή: Θα με φιλήσεις;
Αυτός: Οπωσδήποτε!

Αυτή : Θα με χτυπήσεις;

Αυτός: Είσαι τρελή; Δεν είμαι τέτοιος τύπος!
Αυτή: Μπορώ να σε εμπιστευτώ;

Αυτός: Ναι.

Αυτή: Αγάπη μου!


Μετά το γάμο...


Απλά ξαναδιάβασε από το τέλος προς την αρχή!!!

Υ.Γ. Να γελάσουμε και λιγο....

16 ειχαν κατι να πουν:

Laplace είπε...

ΤΩΡΑ ΜΕ ΑΦΗΝΕΙ ΝΑ ΒΑΛΩ ΣΧΟΛΙΟ :)

Ευχαριστώ που το κοιταξες Λου μου.ΤΕΛΕΙΟ ΤΟ ΝΕΟ LOOK ΣΟΥ..

Aυτο με τον γάμο το ειχα βαλει κ εγω,αν κ δεν εχω παντρευτει,απο οτι ακούω κ βλεπω,μαλλον ετσι πρπει να ειναι τα πργμτ..

Λου είπε...

Ρομποτακο χαιρομαι που σε βλεπω εδω....να σου ευχηθω καλα στεφανα ατακτουλη?

Penthesila είπε...

ετσι ετσι.....χαχαχαχαχαααα ρωτηστε και μενα !

Λου είπε...

Φιλη μου....μ΄αρεσει που γελας....το γελιο σου ειναι δροσια και η φιλια σου δωρο...οι δε εμπειριες σου απο τον γαμο δεν σε βαλανε κατω....κι αυτο θαυμαζω σε σενα!!!!
Παντως θα σε ρωτησω οταν ερθει η στιγμη....δεν παω εγω ξυπολητη στ' αγκαθια.........και σιγουρα δεν θα ξαναπας κι εσυ...!!!!!!!
Φιλια....

γ.κ. είπε...

γμτ !

μου φαίνεται εκτός από αστείο και αληθινό!

Λου είπε...

Καλησπερα Ψουξ....με τρομαζει η απαντηση σου...λες?
Την καλησπερα μου.

Leigh-Cheri είπε...

Μμμ...εγώ λέω να κάνουμε το "αυτός" "αυτή" και να 'μαστε καλυμμένοι!:-P
Η καλύτερη άμυνα ελιναι η επίθεση, δεν λένε; Αν και, αν είναι να γίνει έτσι η κατάσταση, όπως και να 'χει γμσ τα!

Πάντως, τη μέρα μου την έφτιαξες! Γέλασα πολύ!!!
Καλημέρα λου μου!

Laplace είπε...

oxi Lou mu,exoume kairo akoma..
ektos an brethei kamia kalh boulgara :P

Penthesila είπε...

Ρομποτακο εχω μια την μαλινα!

Λου είπε...

Καλησπερα Φενια απο την βροχερη Αθηνα....το γελιο χρειαζεται στη ζωη μας....και ειμαι σιγουρη οτι μεσα απο την ανησυχια που σε διακρινει σου βγαινει ενα πηγαιο χαμογελο....(προετοιμαζω βλεπεις απαντηση για το ποστακι σου).
Τα φιλια μου.......

Λου είπε...

Ρομποτακο δεν υπαρχει προγραμματισμος σ' αυτο το θεμα....τυφλοβδομαδα λεγεται....και ειναι να μην το βαλω πεισμα με την Πενθεσιλια να σε παντρεψουμε...δεν μας γλιτωνεις....εχουμε και σε Βουλγαρια και σ' οτι θες.......

Την καλησπερα μου.

Λου είπε...

Πενθεσιλια θα της κανουμε εντατικα μαθηματα.
1) Να γινει Παναθα...
2) Να γινει Παναθα...
3) Να γινει Παναθα...

θελει δουλεια πολυ?

g vrettos είπε...

Kαλησπερα Λου
Καλο το ποστ,
μου θυμιζει το ποτηρι μισοαδειο η μισογεματο στο χερι μας ειναι να διαλεξουμε.
Και οπως ειπε καποιος σοφος η γυναικα παντα διαλεγει τον αντρα που θα τη διαλεξει,ειναι ομως αδικο να μην βλεπουμε και τα θετικα του αθληματος.....

Λου είπε...

Καλησπερα Voros........χαθηκαμε.
Το ποστακι ηταν μια ιδεα να σπασει λιγο το γ..μ..μ..νο κλιμα των ημερων...η αληθεια ειναι σε οτι αφορα την γυναικα κατα τη γνωμη μου παντα....οτι ο χαμενος τα παιρνει ολα...καταλαβαινεις τι εννοω.

Τις καλησπερες μου.

Roadartist είπε...

:)
:)

Λου είπε...

Καλησπερα Roadartist.....ευχομαι να περασεις ενα ομορφο Σαβατοκυριακο....