CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS

19 Μαρ 2008

Όταν ξανάρθει ο Χριστός...

Όταν ξανάρθει ο Χριστός στη Γη να περπατήσει
τους ρασοφόρους έμπορους θε να τους συναθροίσει
Θα τους ρωτήσει να του πουν τι το καλό έχουν κάνει
αφού τον κόσμο τον κρατούν σε αιωνία πλάνη

Δεν εσταυρωθηκα εγώ για τιάρες και ρουμπίνια
μα την αγάπη δίδαξα και όχι τα μπιχλιμπίδια
Εκείνοι θα του δείξουνε τα ακριβά τους κάρα
μα ο φτωχούλης του θεού δεν δίνει ούτε δεκάρα

Για πες μου τούτο τον κουβά που έχεις στην κεφάλα
τι συμβολίζει αδελφέ μήπως Εβραίου φάρα?
Το καλυμαύκι είναι Χριστέ για να βαρυγκωμούμε
τον Κύριο μας και Θεό ολημερίς πενθούμε

Μα εμένα που δεν πέθανα στα μαύρα με θρηνείτε
και την δική μου Ανάσταση ακόμα αμφισβητείτε?
Και τούτα δω μες τον ναό στολίσματα μεγάλα
θα δώσουνε στον φουκαρά ψωμάκι μα και γάλα?

Μα και την χρυσοποίκιλτη κορώνα στο κεφάλι
που συμβολίζει βασιλιά την έχουνε κι άλλοι?
Αυτό τους έλειπε Χριστέ όλοι να την φορούνε
και τα προνόμια ημών να τα αμφισβητούνε

Γιατί τον κόσμο « ποίμνιο» πάντα αποκαλείτε
και γκλίτσα διαμαντόφορη στη χείρα σας κρατείτε?
τσέλιγκες εγενήκατε για να τους συγκρατείτε
να μη πηδηξουν το μαντρί και τον μπελά σας βρείτε?

Έμποροι καταντήσατε για το καλό δικό σας
τον φόβο για την κόλαση σπείρατε στον λαό σας
Όμως ελογαριάσατε χωρίς τον ξενοδόχο
μιας και δεν ψάξατε καλά σε κάποια.. βρεφοδόχο

Διάβολε σου ανήκουνε ήλθε γι αυτούς η ώρα
μα τι σου έκανα θεέ με ξεπεράσαν τώρα
Αν είναι πια με τούτους δω να ζήσω εγώ παρέα
θα ασπασθώ την πίστη σου να τα περνάω ωραία

Ο Διάβολος την κόλαση άφησε σ άξια χέρια
συγχώρεση εζήτησε και άλλαξε χουνέρια
παρέα πια με το Χριστό και τους καλούς παπάδες
άγγελος εξανάγινε χάρη στους Δεσποτάδες

Από το filosofia.gr

11 ειχαν κατι να πουν:

Penthesila είπε...

Με βρισκεις απολυτα συμφωνη...

Λου είπε...

Καλημερα Penthesilia....δεν πιστευω να εισαι κι εσυ ''πορνη'' σαν εμενα την αμαρτωλη....αλλα φοβαμαι πως για να συμφωνεις δεν την γλιτωνεις.

Laplace είπε...

κ εγω πορνος ειμαι Λου μου..σε λίγο θα με πηρωνουν οι γυναικες,θα ακολουθησω οδηγιες απο Ι.Σ. :P

το νεο σου look πολυ ομορφο,αλλα προτιμουσα το παλιο..ηταν πιο αισιοδοξο,πιο δυναμικο..

Οσο για τον Χριστό,αν ηταν να ξαναρθει,θα προτιμουσα να κανει επανασταση με τα όπλα,να ηταν πολυ ωμός,πολυ βίαιος..να τρεμαν κάποιοι κ μόνο στο άκουσμα του ονοματος του..

Λου είπε...

χαχα Ρομποτακο....πορνος κι εσυ.....διαλοπαιδο....στο τελος δεν θα υπαρχει κανεις αναμαρτητος να μας φερει στο ισιο δρομο.
Το νεο μου look...ειναι αποτελεσμα χθεσινης βαρεμαρας, αλλα μεσα απο το μαυρο γεννιεται η αισιοδοξια.
Τωρα αν ο Χριστος υπηρξε ποτέ....νομιζω οτι μ' αυτα που βλεπει σιγα μην μας κανει την τιμη να ξαναπατησει.
Απαξιά........!

Spyros Vlahos είπε...

Γίνεται όλο και πιο δύσκολη η πρόσβαση στο blog σου. Αργεί να δείξει τη σελίδα. Μπορεί να οφείλεται στο δικό μου υπολογιστή ή να είναι παραφορτωμένη η σελίδα σου. Φρόντισέ το λίγο.
Όσον αφορά παλιότερο σχόλιό μου, εμένα δε μου φαίνεσαι από τα γραφόμενά σου για "χαμογελαστό παιδί" όπως ισχυρίζεσια αλλά και πάλι δε σε ξέρω

Λου είπε...

Καλησπερα Σπυρο....εχεις δικιο.
Δεν ειμαι πια χαμογελαστο παιδι....ειμαι θυμωμενο παιδι...δεν μας εφταναν ολα τα υπολοιπα....ξαναχτυπησαν και οι παπαδες.
Οσον αφορα το ιστολογιο μου....ειναι παραφορτωμενο για να μου θυμιζει την Rom καταγωγη μου....αν και νομιζω οτι φταιει η συνδεση σου στο Ιnternet....και η ταχυτητες.

Prince Of The City είπε...

Μιας που βγηκαμε σεργιανι οι πουτανες (ΧΑΧΑΧΑΧΧ)!

Γεια σου Λου!

Κατα τη γνωμη μου θα λεγε πολυ χειροτερα πραγματα...

Μη σου πω αλα Ραμπο με Καλασνικοφ στα χερια... Δε μπορει... Ποσο να κρατηθει ενας θεανθρωπος?

Ηδη κρατιεται 2008....χιχιχιχιιχ

Λου είπε...

Σε καλωσοριζω με την σειρα μου στο μπουρδελο μου Gothangel....κι επειδη πορνος κι εσυ...οτι παρεις τζαμπα.
Αν ο Χριστος υπηρχε...νομιζω πως δεν θα υπηρχαν οι ''εκπροσωποι'' του....και σκεψου οτι τους πληρωνουμε και μας βριζουν κι απο πανω (αυτο ειναι που με διολιζει).

Prince Of The City είπε...

Σιγουρα δε θα ηθελε να υπαρχουν εκκλησιες και να τους πληρωνουμε!

Αλλωστε ο καημενος, τον λογο του ηθελε να συνεχισουν, οχι να κανουν εμποριο στη πλατη του...

Λου είπε...

Gothangel.....αν ερχοταν θα καταργουσε το συστημα....γιατι το συστημα δεν ειναι πολιτικο....αλλα θρησκευτικο....με την πολιτικη εξουσια ο ανθρωπος αναμετρηθηκε πολλες φορες και νικησε....με την θρησκευτικη ομως?

Δινονόη είπε...

Κατήχησις

(Ω! Και για δες πως το φερεν η μοιρα!!
Απιστοι και αθεοι τον Κυριο να χλευαζουν)

Ντρεπονται, ωρε ντρεπονται, τωρα οι Χριστιανοι
τον Κυριο τον ταπεινο να τον υποστηριξουν
βρε βγαλτε γλωσσα και λαλια μεγαλη και τρανη
προτου με το Θηριο τους ολους σας καταπνιξουν!

Παρτε ξανα τα πανω σας μη νιωθετε ντροπη
για τα καλα που κανατε κατι χρυσους αιωνες
τη λαμψη του Μεσαιωνα για βγαλτε στη σκηνη
και τα γραπτα Αγιων μας κολληστε σε κολωνες

Τους άθεους και άπιστους κρεμαστε με λουρια
τώρα που ολοι ξαφνικα πηραν πολυν αέρα
με την περισσια τεχνη σας, περισσια μαστορια
σκορπιστε το λιβανι μας τη νυχτα και τη μέρα

Το να σκοτωνεις για καλο, δεν ειναι αμαρτια
αρκει ολουθε γυρω μας να υπαρχει ο Χριστος
θρησκεια της αγαπης μου, εν πληρη απαρτια
εγω δεν είμαι άνθρωπος παρα ένας αμνός.

Εγω σου δινω τη ζωη ετουτη ολη εδω
κι εσυ μου δινεις τη ζωη ολακερη την αλλη
αντάλλαγμα είσαι δίκαιο, κι εγώ αποζητώ
την αιωνία τη ζωη χωρις καμία παλη.

Και σαν πεθανω Κυριε σε σενα όλα τα δινω
τα τεκνα μου έχουνε πολλά δεν τους χρειαζονται άλλα
εμπρος στα Μοναστηρια σου όλα τα παραδινω
τα κινητα κι ακινητα, μκρα και τα μεγαλα.