CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS

18 Φεβ 2008

Ακόμα με διαβάζεις; Εγώ ακόμα σε γράφω......




Άνοιξα την τηλεόραση και είδα μέσα στην τετράγωνη οθόνη το είδωλό μου. Την έκλεισα και είδα διαφημίσεις, πρόσωπα, video clip, σήριαλ, ειδήσεις…
Έκανα zapping με χαλασμένο control.
Άναψα το φως, το δωμάτιο σκοτείνιασε.
Έκλεισα το φως και όλα έγιναν φωτεινά.
Έβγαλα μια φωτογραφία χωρίς φιλμ.
Βγήκα μέσα, είναι μέρα μεσημέρι και το φεγγάρι είναι τετράγωνο.
Μπήκα έξω, είναι βράδυ και ο ήλιος είναι παραλληλόγραμμος.
Χαμήλωσα το κεφάλι μου και είδα τα άστρα.
Φορούσαν walkman και προσπαθούσαν να πετάξουν.
Σήκωσα το κεφάλι μου και επιτέλους πάτησα έδαφος.
Ανοιγόκλεισα τα μάτια μου και έβαλα μια φωτογραφία.
Κάθισα με σηκωμένο κορμί μέσα σ’ ένα τοίχο φτιαγμένο από ροζ πλαστελίνη.
Έκλεισα το στόμα μου και έφαγα ένα τσιγάρο.
Κοίμισα το όνειρο και ξύπνησα ένα πράσινο σύννεφο.
Ήπια ένα cd και άκουσα ένα bacardi cola να χορεύει.
Χάιδεψα μια σκέψη και έκανα έναν άνθρωπο.
Αύξησα την όσφρηση και άρχισα να τα ακούω στέρεο.
Χαλάρωσα και άρχισα να κουνάω το πόδι μου.
Τσίτωσα και με πήρε ο ύπνος.
Πέρασα πάνω από ένα φανάρι και κολύμπησα κάτω από μια γέφυρα.
Έβαψα τον τοίχο κόκκινο και τον φίλησα.
Έκανα έρωτα μ’ ένα λευκό κερί και άναψα ένα σώμα.
Έφτυσα μια τσίχλα και μετά την πήρα τηλέφωνο.
Γύρισα κανονικά ένα τζιν και το φόρεσα ανάποδα.
Έγραψα μία βλακεία και είπα ένα κείμενο.
Ακόμα με γράφεις;
Εγώ ακόμα σε διαβάζω…



Υ.Γ. Εξομολογήσεις ενός επικίνδυνου μυαλού............

14 ειχαν κατι να πουν:

Laplace είπε...

xalasmeno k to diko su control :P
pwpw ti wraio,poso me ekfrazei ayth thn stigmh...

Leigh-Cheri είπε...

Προσυπογράφω.
Πάντα αλλού κι όλα τα βλέπω αλλιώς. Και το χειρότερο, επιμένω ότι εγώ έχω δίκιο κι όλοι οι άλλοι άδικο:)
Υπέροχο!

Λου είπε...

Ρομποτακο καλημερα.....''Ακόμα με γράφεις;
Εγώ ακόμα σε διαβάζω… '' αυτο νομιζω τα λεει ολα...

Λου είπε...

Καλως ορισες Φενια....αλλο ενα κακο κοριτσι στη βαρκα μας......
Α, και εννοειται οτι δικιο εχουμε μονο εμεις.....!!!

Penthesila είπε...

Λου και γω εκει θα μεινω.....''Ακόμα με γράφεις;
Εγώ ακόμα σε διαβάζω… '' Και ξερεις γιατι σε γραφει και με γραφει γιατι καταφερες και καταφερα να τον διαβαζεις... καλημερα καλη μου..

Λου είπε...

Εχεις δικιο Πενθεσιλια...........μονο που καποτε θα αρχισουμε να διαβαζουμε κι εμεις και τοτε οτι γραφει δεν ξεγραφει........
Τις καλησπερες μου...

harmonica είπε...

Καλησπέρα Λου μου!Διακρίνω μια διάθεση τρέλας σήμερα στον blogoαέρα...Καλή είναι η τρέλα, μας χρειάζεται...

Υ.Γ. Η μουσική που έβαλες θεϊκή!Με μια δόση τρέλας, μου φαίνεται, κι αυτή

Λου είπε...

Σ' ευχαριστω Harmonica.........σαν φανατικη πολεμια του επιπλαστου ''καθωςπρεπισμου'' δηλωνω τρελα...ετσι για την επιβιωση....ειναι βλεπεις το nosce te ipsum μου που με οδηγει.....
Τις μουσικες που κλεβω....σε φιλους τις χαριζω......αυτο το κομματι λοιπον δικο σου.
Την καλησπερα μου.

Δινονόη είπε...

Καλησπερα...
Ωραιο το κειμενο...δικο σου;

(Καταπληκτικη μουσικη)

Λου είπε...

το κειμενο το βρηκα ....απλα δεν ανεφερε πηγη....δεν ξερω ομως γιατι με εξεφραζε τοσο πολυ την στιγμη που το ανερτησα....η μουσικη ειναι οντως καταπληκτικη.....!!!!
Καλημερα Παραλογον.

palalos είπε...

Πανεμορφο!!!!

Λου είπε...

Το κομματι ή το κειμενο?
Καλησπερα Παλαλε.....!!!

Lorelei Am Rhein είπε...

Ωραίες αστροφεγγιές βλέπω εδώ Λου!
Αλήθεια σε έχουν προσκαλέσει στην "αγαπημένη ποίηση";
Αν όχι, να σε προσκαλέσω εγώ, που μόλις έκανα update, γιατί είχα ξεχάσει, σαν αφηρημένη που είμαι, να καλέσω κάποιους...

Καλό σου βράδυ!

Λου είπε...

Καλησπερα και σε σενα Lucy....ηδη ξεσκονιζω των ποιητων τα γραμματα...σ΄ευχαριστω για την προσκληση....αγαπω την ποιηση...την ''πρωτολια λογοτεχνια'' οπως καποιος την αποκαλεσε....ελπιζω συντομα ν' ανταποκριθω...