CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS

17 Φεβ 2008

Αμπελόκηποι...........12.00 μ.μ
Κυριακάτικο ξύπνημα.....η φύση με καλημερίζει



Από το μπαλκόνι μου...........



Η Ζωή είναι ωραία......αρκεί να ξέρεις



Απέναντι στην φύση........είναι ωραία για όλους....το ξέρουμε?

9 ειχαν κατι να πουν:

Δινονόη είπε...

Ακομα και δω στο "βυζαντινο" Κελετρον κατι με κανει να επιθυμω αυτο το ωχροχρωμο κτιριο της εικονας.
Χαιρετισμους
(εδω το χιονι δεν ειναι φαινομενο)

Laplace είπε...

Λου μου ωραιο το μπαλκονακι σου..πως τα περασες αυτες τις μερες με τα χιονια?ζεστα κ ομορφα μεσα στο σπιτι??

Λου είπε...

Παραλογον, καλημερα.
Δευτερα 18 Φλεβαρη.....και εκει που νομιζα οτι αποχαιρετουσα τον χιονια....εξω δεν κινειται τιποτα....
Φιλια απο την ακριτικη Αθηνα στο ομορφο Κελετρον....

Λου είπε...

Ρομποτακο....που χαθηκες εσυ?
Γιορταζεις ακομη τα Παναθηναια?
Ελπιζω να περασες κι εσυ ομορφα και ζεστα οπως εγω.....
Μας ελειψες...........

Roadartist είπε...

Καλημερα..μολις ηρθα σπιτι κ εγω απο τους χιονισμενους δρομους του κεντρου! Παραξενο ολο αυτο το σκηνικο δεν λεω.. :)

Λου είπε...

Καλημερα Roadartist.....καλωςορισες στο τσαρδι μου.....ελπιζω στους χιονισμενους δρομους.....να εβαλες την πινελια σου....!

Laplace είπε...

kalws sas ksanabrhka Lou moy..xairomai pu perases omorfa aytes tis meres :)

harmonica είπε...

Καλησπέρα Λου! Όμορφρες οι φωτογραφίες σου. Κι εγώ βγάζω με κάθε ευκαιρία, έτσι για να μην ξεχνάμε τις άσπρες μέρες ;)

Όμορφη μέρα σε όλους!

Λου είπε...

Καλησπερα Harmonica.....τις φωτογραφιες τις τραβηξε ενα μικρο παιδι κλεισμενο στην τσιμεντουπολη των Αμπελοκηπων.....ενα πολυ χαρουμενο παιδι.....που ειναι 12 χρονων και μεγαλοδειχνει.....ΕΓΩ.
Ααααααχ.........ποτε θα μεγαλωσω?

Σου ευχομαι ενα ομορφο και γεματο απογευμα....