CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS

14 Φεβ 2008

Jeux d'enfants....

Σβήσε τα μάτια μου΄ μπορώ να σε κοιτάζω,

τ΄ αυτιά μου σφράγισέ τα, να σ΄ ακούω μπορώ.

Χωρίς τα πόδια μου μπορώ να ρθω σε σένα,

και δίχως στόμα θα μπορώ να σε παρακαλώ.


Κόψε τα χέρια μου, θα σε σφιχταγκαλιάζω,

σα να ήταν χέρια όμοια καλά με την καρδιά.


Σταμάτησέ μου την καρδιά και θα καρδιοχτυπώ

με το κεφάλι.

Κι αν κάμεις το κεφάλι μου συντρίμμια, στάχτη, εγώ

μέσα στο αίμα μου θα σ΄ έχω πάλι.





glitter-graphics.com


Άλλη μέρα η σημερινή…..Ημέρα των ερωτευμένων….ημέρα των ανθοπωλείων….των ζαχαροπλαστείων……ημέρα εμπορίου.
Όμως……
Κάτι τέτοιες μέρες με κάνουν Χριστιανή…..μέρες που αναμοχλεύουν μνήμες…..θύμησες…..μέρες που ζήσαμε……βιώνουμε…..προσδοκούμε…..



Όλα για τον έρωτα……………..γιατί το παιχνίδι του έρωτα είναι….



Υ.Γ.Κι επειδή κι εγώ λατρεύω τον Γαλλικό κινηματογράφο, σκηνές από το Love me if you dare….

14 ειχαν κατι να πουν:

harmonica είπε...

Καλημέρα Λου, πολύ όμορφη η ταινιούλα που διάλεξες... Μας έφτιαξες τη μέρα πάλι :)

Λου είπε...

Ειναι ενα απο τα αγαπημενα μου φιλμακια Harmonica.....οπως και το τραγουδακι της Αρλετας που παιζει στο podcast.....οπως και η σημερινη μερα...οπως και οι μερες που ερχονται...
Καλη σου μερα.

Λου είπε...

Και μην ξεχασω το υπεροχο ποιημα του Ριλκε.....το πιο αγαπημενο μου ισως.......

palalos είπε...

η γιορτή των εμπόρων.....

Λου είπε...

Μα ολες οι γιορτες των εμπορων δεν ειναι Παλαλε?
Απλα τις αποδεχομαστε για τα γλυκα του ζαχαροπλαστη.....για ενα λουλουδι....για μια γλυκεια κουβεντα...!

Ανώνυμος είπε...

Οι Άγγελοι

Έχουν όλοι γλώσσες αποκαμωμένες
Και καθαρές ψυχές άρρηκτα δεμένες
Και μια λαχτάρα (για την αμαρτία)
Απ τα όνειρα τους περνάει στιγμιαία

Μοιάζουν όλοι τους πολύ
Στου Θεού τον κήπο σιωπηλοί
Σαν πολλά, μικρά διαλείμματα,
Της δύναμης Του και της μελωδίας

Και μόνο όταν ανοίγουν τα φτερά τους,
Αφυπνίζουν, τότε, τους Άνεμους:
Λες και ο Θεός, με τα μεγάλα
Σαν του γλύπτη χέρια Του,
Ξεφύλλισε το Σκοτεινό Βιβλίο της Απαρχής.

Ανώνυμος είπε...

"....Θ’ αρχίσουν τα κόκκαλα του Ρίλκε να μουγκρίζουν, όπως τα σφαγμένα γελάδια, όταν τα ψηναν στις σούβλες οι μακαντάσηδες του Οδυσσέα . Φιλοξενούμενοι στο νησί του ήλιου."

Δινονόη είπε...

Συμφωνω με τον Παλαλο. Αν και οπως λες ολες οι γιορτες των εμπορων ειναι
Καλησπερα

Λου είπε...

Καλημερα Ανωνυμε......εχω τριξει πολλα κοκκαλα εγω......με θρασσος και αυθαδεια οπλιζομαι για την επανασταση...εχω τουλαχιστον το nosce te ipsum..........

Λου είπε...

Καλημερα Παραλογον.....κινηθηκε και χθες το χρημα.....γεμισαμε λουλουδια και αρκουδακια.....σημερα δεν ειναι γιορτη και στις θυμησες του χθες.....τρεχω για σιδερωμα.

Penthesila είπε...

Ο τιτλος της ταινιας με εκφραζει απολυτα....καλημερα γλυκια μου

Λου είπε...

Θελει τολμη ο Ερωτας......ας τολμησουμε Πενθεσιλια......τα καλυτερα ερχονται.

Ανώνυμος είπε...

εγω ακομα το αναζητώ...όμως η κυβερνοσυναναστροφή μαζί σου φαίνεται πως φωτίζει τα σκοτεινά σκαλιά της αναζητησής μου. Και σ ευχαριστώ γι αυτό.

Λου είπε...

To 'χεις, το 'χεις....αλλα προτιμας την ανωδυνοτητα της ηθελημενης αγνοιας.......Ανωνυμε.....το δικο μας κυβερνονταραβερι ας μην ειναι κοντρα δηλωσεων......
Καλο σου απογευμα...