CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS

4 Απρ 2012

Ευρωπαική Ένωση!!!!

το καλυτερα οργανωμενο φασιστικο οικοδομημα!!!!!

7 ειχαν κατι να πουν:

g vrettos είπε...

Εισαι καλα και αυτο μετραει,οσο για την ΕΕμπορα ειναι θα περασει.

Λου είπε...

εξω απο αυτη την ΕΕ τωρα....μαλλον χθες, ναι ειμαι καλα φιλε μου Λευκαδιτη....μα πως να μην ειμαι ετσι? κακο σκυλι..............?

εσυ? η υπεροχη Λευκαδα, το ταβερνακι του θειου μου στον Αη Νικητα......θυμαμαι κατι βολτες στην Καρυα...........

Καλη Ανασταση, επι παντος επιστητου, φιλια αγνωστε δικε μου ξενε!!!!

g vrettos είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
paraxeno είπε...

χαθηκες τελειως, δε σε ξεχασα ομως φιλη πιξελένια, ευχομαι να εισαι καλά χωρις πονο... με δυναμη για παλέματα και για δρομους ζωής...

με θυμασαι? στελνε καμμια ευχή που και που κι απο εδώ χρειάζομαι θετική σκέψη τουτους τους καιρούς - και που σαι! να προσεχεις και να θαλπεις την ψυχουλα σου ε

Ανώνυμος είπε...

Γέλασε η Λου, έκλαψε η Λου, εκλασε η Λου, τον πήρε από πίσω η Λου...

Άντε γαμίσου Λου

Ανώνυμος είπε...

Κι έχει ένα κώλο η Λου, σκέτη γλύκα. Εντάξει, είναι λίγο χοντροκώλα, αλλά όπως λένε και στο χωριό μου από μέσα κούκλα κι από έξω πανούκλα.

Spyros Vlahos είπε...

Απόλυτο δίκηο!
Σημ. Χρησιμοποιώ κατά κόρο τη φράση σου "για να με θυμάσαι ...". Μ' αρέσει υπερβολικά, πολλοί δικιοί μου μπαίνουνε κάτω απ' αυτή τη φράση (πίκρα!). Δεν πιστεύω να 'χεις copyright!