CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS

24 Σεπ 2011

ΚΛΟΠΗΣ ΕΓΚΩΜΙΟΝ……ΕΠΙΣΤΡΕΦΩ!!!!!!!!



Εβαλα ένα κρασι, η ωρα είναι εννεα και εικοσι, βραδυνη….Σαββατο εικοσιτεσσερις του Σεπτεμβρη, ετος 2011……ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΣΑΣ!!!!!!!!!!!!

 Εγω η Λου, παλαι πότε αξιοθαυμαστη κλεφτρα του ψηφιακου κοσμου, εγω κι εκεινοι που αξιωθηκα σ΄ αυτό το τσαρδακι να ‘’γνωρισω’’, εμεις και οι κουβεντες μας, οι αποψεις μας, οι χαρές και οι προβληματισμοι μας….ομορφες στιγμες μπροστα στις οθονες της μοναξιας μας….

Καπου ΛΟΥφαξα?

Επιστρεφω?

 (Ετσι λεω, να περναω καμια φορα να γραφω, καλο μου εκανε, και τι ωραιο κοσμο γνωρισα, καλο θα μου κανει…ένα φοβαμαι, μπορω να ξανακλεψω?) Κι εκει που ελεγα, να γραψω κατι για τους αιωνια αγαπημενους μου τσιγγανους….επιασε το voltaren, αφησα του Λου, πηρα την Κωνσταντινα (αφου ετσι ειθιστε να με φωναζουν) κι αποφασισα για μια ακομη φορα να της αλλαξω τα φωτα…..πανε δυο χρονια τωρα…ζησαμε, γελασαμε,γλεντησαμε, σοκαριστηκαμε, γεμισαμε καταθλιψη, σκισαμε τις σαρκες μας…..και που να δεις και κλαμα….μα η Κωνσταντινα ρε παιδι μου, εχει ένα κακο, δεν κλεβει, δη τετοιες μερες….

Ε όχι, αυτό παει πολύ, Λου γυρνα πισω!!!!!!!

 Πανε δυο χρονια, κι εδώ στην Ελλαδιτσα τιποτε δεν είναι ιδιο, μονο τον μπακαλη στα Μεσοχωρια στην Ευβοια, δεν τον ειδα και πολύ προβληματισμενο για το αν εκλασε σημερα ο Μπομπ Τραα……ολοι οι υπολοιποι, πρωτα μαθαινουμε αν ξυπνησε η τροικα, και τι πρωινο πηρανε, και μετα παιρνουμε κανενα τηλεφωνο και τη μανα μας……

  Ο Τραα, η Λανγκαρντ, ο Σοιμπλε, η ‘’λατρεμενη μου’’ Ανχελα……αχ….μια ωραια οικογενεια, μου ‘ρθε και ο κεφαλικος φορος, αριστουργημα τεχνης, θα τον κορνιζαρω…..αμ, η νεα εκτακτη-μονιμη ΔΕΗ? Πως και πως ανυπομονω για την πρεμιερα….. Το θεμα είναι, μπορω να κλεψω? Όχι τη ΔΕΗ, βεβαιως βεβαιως, τι θα πει ο Νικολά?

 Να κλεψω εμενα νοσταλγω, το σφριγγος μου, τα ονειρα μου τα σκουριασμενα, ένα ποιημα καποιας Νελης, μιας Χριστινας, να γεμισω λιγο το κεφαλι μου το κλουβιο με σκεψεις ομορφες, όπως αποψε που γραφω εδώ, υπο τους ηχους μιας Edith Piaf ( αχ, αυτό το ψωνιο μου, μωρε ας με γνωριζε ο Χατζηστεφανου, και θα σου ελεγα εγω ποια είναι η καραβλαχαρα)…όπως αποψε που επιστρεφω εδώ…..την εχω αναγκη τη Λου…

Κι οσο ποτέ αλλοτε, εχω αναγκη την Επανασταση, όπως ολοι, καλοι μου φιλοι……και εχω καλη μυτη εγω…..κοντοζυγωνει….και ηγγικεν η ωρα, να ξαναβγαλω τη Λου στο κλαρι……τα καλυτερα ερχονται….

ΚΛΟΠΗΣ  ΕΓΚΩΜΙΟΝ……ΕΠΙΣΤΡΕΦΩ!!!!!!!!



8 ειχαν κατι να πουν:

Laplace είπε...

καλως την!!!!
πως περνας Λου? :P :P
εχουν αλλαξει πολλα αυτο το διαστημα που ελειπες..οι περισσοτεροι εφυγαν ΄και παράτησαν το Blogging...
εννοειται πως ηρθε ο καιρος για επανασταση..και πολυ αργησαμε
καλα να περνας

Λου είπε...

καλως σε βρηκα, Ρομποτακο μου......καλα ειμαι, και ευελπιστω και συ....
Εσυ ασχολεισαι ακομη με το blogging? Προσπαθησα να μπω, ματαια ομως.......

ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ.......αντε να τα πουμε Συνταγμα την Τριτη, στους δρομους και θα νικησουμε

Φιλια!!!!!!!!!!!

BUTTERFLY είπε...

Καλημερα Λου! Καλως ηρθες! Κι αν δεν μπορεις να κλεψεις πια...καλυτερα! Ισως ηρθε η ωρα απλα να αφεθεις και να δημιουργησεις! Καλη επαναστατικη εβδομαδα!

Λου είπε...

καλησπερα Πεταλουδιτσα.....καλως σε βρηκα, αιωνια αδικαιολογητη, απλα ητανε η φουρτουνα των συγκοινωνιων και το πως θα παω στη δουλεια, ασε που χθες ονειρευομουνα την Επανασταση, αλλά δεν ηρθε ακομη, οπότε μια πτωχευση θα μας σωσει.....καλομελετα κι ερχεται.....

Ελπιζω, τουλαχιστον, να περνας καλα, σ' αυτο τον πολεμο με το μυαλο μας, πρεπει να ειμαστε δυνατοι, οπλο μας το χαμογελο!!!

Φιλια!!!!!!!!!

Ανώνυμος είπε...

Πρρρρρρρρρρ

Αχ έκλασα!!!

Spyros Vlahos είπε...

Όσα είναι να γίνουν θα γίνουν, υπάρχει μέριμνα κάπου ψηλά. Απλώς μη στενοχωριέσαι, τότε θα 'χουν νικήσει!

BΙΟΤΕΧΝΕΣ είπε...

καλή και δημιουργική επιστροφή!\να είσαι καλά!

BUTTERFLY είπε...

Χαθηκες παλι εσυ...ελπιζω να εισαι καλα! Καλα Χριστουγεννα ευχομαι!