CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS

10 Ιουν 2008

Τα Τριζόνια και ο Αναρχικός Τραπεζίτης

Αυτό το σαβατοκύριακο, αλλιώς το ονειρευόμουνα……


Σαν βγεις στον πηγαιμό για τα Τριζόνια,

Να εύχεσαι να ‘ναι μακρύς ο δρόμος…..


Εκεί ονειρεύομουνα να βρεθώ το Σάβαττο, στο μικρό νησάκι του Κορινθιακού, μακριά από τους ΄΄άλλους΄΄, να γίνω η ΄΄εγώ΄΄ και όχι η ΄΄άλλη΄΄……η αλήθεια είναι ότι το ΄χα δέσει σκοινί κορδόνι….ότι θα ΄μαι εκεί….στο νησί που προ ολίγων ημερών έμαθα ότι υπήρχε….και που μου τάξανε ταξίδι να με πάνε…..εμένα την ταλαίπωρη νεοειλώτισσα….

Ηταν Σάβατο, η μέρα κύλησε διαδικτυακά……καθάριζα την ψυχή μου,απέναντι στην σπουδαία ποιήτρια, που έκλεψα……..ώσπου έλαβα άλλο ένα mail, από αυτά τα αναπάντεχα…..Ένα από τα μελλοντικά θύματά μου, ο φερόμενος ως Αναρχικός Τραπεζίτης, διευθυντικό στέλεχος της τράπεζας που έχω βάλει στο μάτι…..μου έστειλε μήνυμα…..εξηγώντας μου πως θα κάνω την τέλεια ληστεία……Έτσι ξεκίνησε ο γραπτός μας διάλογος…..κάτι σαν chat μέσω του ιστολογείν….

Αλληλογραφία λοιπόν, με δυο ΄΄θύματα΄΄………βρε τι σου κάνει ο κυβερνοχώρος…..

Η Κυριακή με βρήκε στο Σχοινιά, να κολυμπώ…..αναπολώντας τις αγέννητες αναμνήσεις από τα Τριζόνια…..ήταν που το χα βάλει αμέτι μωχαμέτι…..απόγευμα στο σπίτι της ξαδέρφης…..δοκιμάσαμε τις αντοχές μας στη μπιρίμπα…και το βράδυ σπίτι να τσακώνομαι με τους ΄΄άλλους΄΄ που είχαν το θράσσος να αρρωστήσουν και δε με πήγανε στα Τριζόνια…….ο Αναρχικός Τραπεζίτης ξαναχτύπησε, ζητώντας μου να του τηλεφωνήσω….για να με βοηθήσει στη ληστεία.

Ήρθε και η Δευτέρα….έπειθα τον εαυτό μου, ότι δεν είμαι αναγκασμένη να ομολογήσω….ότι είχα άδικο……..που φέρθηκα σαν κακομαθημένο παιδί, που δεν τα είδε τα Τριζόνια…..και με έπεισα…..Έκανα ένα σέρβις στο κομμωτήριο….βάφοντας τα μαλλιά μου μπορδοροδοκόκκινα…..έκανα την καθιερώμενη επίσκεψη στα Hondos Center…..λίμαρα τα νύχια μου….σαν έτοιμη από καιρό για πόλεμο…..γύρισα και μόλις ξέσπασε η μπόρα….αποκοιμήθηκα…..ξεφυλλίζοντας τα ονειρά μου…..

Τόσο απολαυστικό ήταν το μοναδικό τριήμερο του Ιούνη του 2008…..

Σήμερα, Ξύπνησα στις 2:00 τα χαράματα…..πήρα το δρόμο για τη φάμπρικα…..πήγα…..κόλλησα ένα ακόμη ένσημο (αλήθεια, είναι απαραίτητο?), γύρισα και διάβασα το μήνυμα στον υπολογιστή.

……………

ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΕΙΜΑΙ ΚΑΘΩΣ ΠΡΕΠΕΙ (ΤΡΑΠΕΖΑ) ΚΑΙ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΔΙΑΠΙΣΤΩΝΩ ΟΤΙ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΝΑ ΒΟΗΘΑΩ ΚΟΣΜΟ (ΕΣΕΝΑ),

ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΧΩΡΙΣ ΑΝΤΑΛΛΑΓΜΑΤΑ!!

………………

Ο Αναρχικός Τραπεζίτης

Απλά ένα τηλέφωνο………να του τηλεφωνήσω?

Κοιμήθηκα, ξύπνησα, χάζεψα τις ειδήσεις….η Ισπανία προηγείται 4-1, οι σεισμολόγοι διαρυγνείουν τα ιμάτια τους, κάποιοι απήγαγαν το βιομήχανο, εγώ ακούω jazz, ηπειρώτικη…..περιμένω να δω την Εθνική.....απαντώ γραπτά και πάλι στον Αναρχικό Τραπεζίτη……και γελάω κρυφά με εσάς που διαβάζετε τώρα τα χαζά μου……άντε να βγάλετε άκρη……κι όμως πόσες φορές με κάνατε να κλάψω!!!!


Σας ασπάζομαι

Λου

14 ειχαν κατι να πουν:

the boy with the arab strap είπε...

ειναι πανεμορφο μερος τα τριζονια !!!!δεν εχω κατσει ,εχω περασει , αλλα ειναι καλη φαση. να πας !!!!

Λου είπε...

Θα παω φιλε μου, Μονσερατ.....θα παω, ο κοσμος να χαλασει...μεσα στο καλοκαιρι και θα σου στειλω φωτογραφιες......για να ανταποδωσω σε σενα....που τιμησες την ασημαντοτητα μου.....χαριζοντας μου, τους φωτογραφικους σου θησαυρους.
Σε φιλω!!!

the boy with the arab strap είπε...

xara moy na moirazome tis foto moy me atoma poy toys aresei .

Pan είπε...

Καλησπέρα!

Θα κατατοπίσεις και εμάς τους αδαείς για την θέση των Τριζονιών;

Λου είπε...

Καλησπερα Μονσερατ, οποτε θες, η χαρα ειναι δικη μου....να βλεπω τη δουλεια σου....σα φωτογραφου,,,ερασιτεχνη ή μη.
Φιλια!!!!

Λου είπε...

''Τα Τριζονια ποτε δε θα τα βρουμε''
Panουλη.....αναμεσα Ναυπακτο-Γαλαξιδι....σε μια ομορφη διαδρομη....ενα λιμανακι τα Χάνια....κι απεναντι ενα νησακι...ενα χωριο....250 κατοικοι....ενα ξενοδοχειο και δυο ταβερνες....τιποτα περισσοτερο....τιποτα λιγοτερο....σκεψου ποσο ομορφο μπορει να ειναι....αφου ουτε καν το 'χες - 'χα ακουσει.

Τις καλησπερες μου!!!!!!1

Laplace είπε...

καλησπερα κουκλιτσα..δεν το ηξερα το μερος..
κ μονο οτι ειναι ηρεμο,ειναι πειρασμος..τις καλησπερες μου

Λου είπε...

Ουτε εγω το ξερω Ρομποτακο....ελπιζω να το μαθω συντομα.....και θα σου γραψω τις εντυπωσεις μου.

Πολλα φιλια!!!

Leigh-Cheri είπε...

Ανάμεσα Ναύπακτο-Γαλαξίδι...Δεν μπορεί να μην είναι ωραία! Και γενικά, οι καλύτερες διακοπές είναι σε μικρές περιοχές, με ένα καφενείο και λίγο κόσμο.
Ωραίο και το κείμενό σου, αν και δεν καταλαβαίνω σε τι ακριβώς αναφέρεσαι. Ελπίζω να είσαι καλά:-)

Λου είπε...

Δεν ξερω αν ειμαι και στα καλυτερα μου, Φενια μου.....ουτε εχει σημασια σε τι αναφερομαι....τα Τριζονια δεν τα ειδα....δεν ξερω καν, αν θα τα δω....κι ομως....υπαρχουν και χειροτερα....πρεπει να ανασυνταξω τον θυμο μου!

Ανώνυμος είπε...

Με γεια το μαλλί dear lou

Λου είπε...

Τοσο κοκκινο, οσο ποτε Ινδιανε ανταρτη..........τοσο κοκκινη, οσο ποτε η οργη μου....
Ακους εκει, 65ωρο??????????????

Ανώνυμος είπε...

Ετσι μπραβο οργισμένη αντάρτισσα!

Υ.Γ. Εγώ έκλεβα καραμέλες αλλά τις έκρυβα αλλού...

Λου είπε...

Εισαι γλυκας, Ινδιανε Ανταρτη....αλλα πες μου.....που εκρυβες τις καραμελες?