CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS

9 Απρ 2008

Ένα τραγούδι.....ένα δάκρυ!!!

Η Ανέφελη με κάλεσε να πω....τρία τραγούδια που να μου φέρουν δάκρυα στα μάτια.Η αλήθεια είναι, ότι αρκετά τραγούδια με κάνουν να δακρύζω......και ότι έπρεπε να σκεφτώ πολύ.......κοιτάζοντας όμως τον σκληρό μου δίσκο....και πέφτοντας πάνω στην Ελένη Βιτάλη σκέφτηκα αμέσως το πρώτο.....ένα από τα πιο ερώτικα....αν όχι το ερωτικότερο κομμάτι για μένα τουλάχιστον....
Ξαφνικός Έρωτας


boomp3.com



Από την ίδια ερμηνεύτρια, και από έναν από τους σημαντικότερους δίσκους στην ελληνική μουσική...κατ΄εμέ πάντοτε.....ένα ακόμη τραγούδι που όταν το ακούω βουρκώνω.....
Νυχτώνει (Το απέναντι μπαλκόνι)


boomp3.com


Υπάρχει όμως ένα τραγούδι που με είδαν αρκετοί να βουρκώνω όταν το άκουγα κάποτε.....κι όταν κάποια στιγμή βρέθηκα στο χείλος του γκρεμού....έμαθα ότι βουρκώσανε εκείνοι......ακουγοντάς το.....και εκλιπαρώντας με να ζήσω για να γεράσω....κι έτσι λοιπόν....ένα τραγούδι που κάποτε ικανοποιούσε το ψώνιο μου.......βρέθηκε να με στοιχειώνει.....και να μου θυμίζει το μεγαλείο του να είσαι θνητή.....δυνατή...καθημερινή...υγειής...νευρική.....γελαστή.....καριερίστας....
γυναίκα.....Άνθρωπος....!!!
Απολαύστε την Τάνια Τσανακλίδου!!!


boomp3.com


Όποιος φίλος θέλει ακολουθεί.........

23 ειχαν κατι να πουν:

Laplace είπε...

:((
με εριξες γλυκια μου Λου..
υπεροχα κομματια..

:(

Λου είπε...

Δεν ξερω αν εχεις συμμετασχει σ' αυτο το παιχνιδακι Ρομποτακο.....αν οχι....εισαι επισημα προσκεκλημενος μου.....(αν δεν βαριεσαι βεβαια).....ολοι εχουμε κλαψει με καποια τραγουδια.....εδω εγω εχω πλανταξει στο κλαμα με Αντζελα και Καρρα!!!
Λοιπον?

.......marmarigi....... είπε...

δεν εχω κλαψει με το ''μαμα γερναω'' ,αλλα η τανια ειναι τελεια , την συναντω στο σουπερ μαρκετ μερικες φορες και ειναι τοσο απλη και πραγματικη.

Λου είπε...

Καλημερα Μονσερατ, γεννηθηκα κι εγω καποιο Αυγουστο του 70 κατι.....κι εως ενα αδιορθωτο κοριτσι στον αποηχο μιας ανταρσιας με τα λεφτα του μπαμπα.....το ''μαμα γερναω'' ....τρυπησε καποτε τ' αυτια μου.....αλλα οπως προειπα....μ' αυτο το τραγουδι κλαψανε αλλοι για μενα....εκει μετραω εγω την περηφανεια...που λεει και η υπεροχη Τανια....θα συμφωνησω μαζι σου
Καλωσορισες....

Λου είπε...

Καποιοι φιλοι παραπονιουνται οτι δεν μπορουν ν' αφησουν σχολιο στο blog....και τουτο με στενοχωρει.....απλα ανοιγοντας τη φορμα με τα σχολια.....στο τελος παταμε Αναρτηση Σχολιου....σας περιμενω

Laplace είπε...

Γλυκια μου Λου δεν εχω συμμετασχει,σε ευχαριστω πολυ για την προσκληση αλλα παραειμαι ευαισθητουλης για να βαλω τα τραγουδακια που με κανουν να δακρυζω αυτο τον καιρο :(
δεν μπορω να τα ανεβασω γιατι θα με ριξουν :((

ενα ευαισθητο ψαρακι :)

τις καλημερες μου..

Laplace είπε...

Eπαιξα κ εγω τελικα Λου μου :))
ειναι ωραιο παιχνιδακι :)

ειναι καλο να downιαζομαστε που κ που..

Laplace είπε...

ή μελαγχολούμε αν το προτιμας στα ελληνικα :)

amelie είπε...

λου τι να σου πω παλι για τις μουσικες σου επιλογες ... ειναι τελειες... πολλες φορες ανοιγω το blog σου και ακουω μουσικη απο εδω... ποσο μαλλον αυτα που εβαλες στο ποστ με το παιχνιδι... ενα ακομα τελειο της τανιας ειναι οι μοιρες...
γεια και χαρα

Λου είπε...

Ρομποτακο χθες ξενοκοιμηθηκα...και δεν ειδα τι εχεις ετοιμασει...η αληθεια ειναι οτι κι εγω βαριεμαι τα βλογοπαιχνια αλλα καμια φορα γεμιζουν το χρονους μας....και ειδικα με μελωδιες και στιχους που δικαζουν....
Θα περασω μια βολτα, αν και ειμαι σιγουρη οτι κατι καλο θα εχεις φτιαξει!!!

Λου είπε...

Αμελακι περιττο να σου πω πως η προσκληση ειναι ανοιχτη...αν θες.....
Για την Τανια αμφιταλαντευτηκα αναμεσα στις μοιρες και την ζελατινα....απλα το τραγουδι που εβαλα οπως γραφω κιολας εκανε πολλους ανθρωπους να δακρυσουν!!!
Τις καλημερες μου

elf είπε...

Ξεκίνησα αυτό το παιχνιδάκι επειδή βρήκα στο youtube το Amareme που πάντα με κάνει να κλαίω. Κι από τη Noe σε σένα και πίσω στη Noe ανακάλυψα ένα σωρό ενδιαφέροντα και ατίθασα blogs. Όλη μου τη μέρα στο internet την τρώω. Μ' άρεσαν και οι 100 λέξεις, ακριβώς όσες χρειάζονται για να περι-γράψουν τον βίο.

Λου είπε...

Καλωςορισες elf.....χαιρομαι που συνομιλω με καποιον που η ιδεα για το παιχνιδι ηταν δικη του....δεν σου κρυβω οτι βαριεμαι λιγο αυτου του ειδους τα παιχνιδια.....ωρες ωρες ομως που η εμπνευση στερευει...και e πενα γυμνωνεται.....ειναι βαλσαμο
Να σαι καλα και να προτεινεις παντα....!!!

amelie είπε...

lou απλα περασα για καλημερα και καλο πασχα... φιλια!

Laplace είπε...

ΛΟΥ ΜΟΥ ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ ΤΟ ΝΕΟ LOOK ΤΟΥ BLOG ΣΟΥ!
ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΠΟΥ ΕΙΧΕΣ ΠΟΤΕ!

ΚΑΛΗΜΕΡΕΣ!

Λου είπε...

Καλημερα Αμελακι.....να ευχηθω καλο Πασχα και σε σενα....να περασεις ομορφα οπου κι αν εισαι!!!

Λου είπε...

Ρομποτακο δοκιμαζω templates που να ειναι πιο ευχρηστα, μπας και μπορουνε να μου αφηνουν ολοι σχολια...
Αληθεια πως πηγε η πορεια χθες?
Θα βγει τιποτα?

Penthesila είπε...

αχ τι ομορφα τραγουδια φιλεναδα βουρκωσα....

Λου είπε...

Οποτε βρεις χρονο Πενθεσιλια...μπορεις να βαλεις κι εσυ τις νοτες σου...
Την καλησπερα μου

Laplace είπε...

Λου μου καλα κανεις,αυτο ειναι καλο κ ολοι βλεπουν το πως αφηνουν σχολιο..

οσο για πορεια,ηταν πολυ καλα αλλα δεν θα βγει κατι,ομως ειναι ωραιο να κανεις πορεια για κατι που αγαπας,εναντια στον φασιστα..

Λου είπε...

Παρολο που ειμαι χαρουμενη γιατι σαν Αεκτζου.....ειδες τι εγινε χθες φιλε μου.....με στενοχωρει οτι για μια ακομη φορα ο Ολυμπιακος θα παρει το πρωταθλημα.
Ηθελα να ρθω στην πορεια χθες....κι ας μην ειμαι Παναθα....γιατι θεωρω υγεια το να ανηκει μια ομαδα εστω και αθλητικη στον κοσμο της.....και οχι στους Βαρδινογιαννηδες ή τους Βγενοπουλους....
Εν τελει νομιζω οτι κατι θετικο θα βγει...
Μαζι σου Ρομποτακο!!!

Laplace είπε...

ετσι ειναι Λου μου,απο την μια οι διοκτητες λενε οτι ειναι ΑΝΩΝΥΜΕΣ ΕΤΑΙΡΙΕΣ και απο την αλλη ΖΗΤΑΝΕ ΠΑΡΟΧΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ γιατι ειναι 'λαικες εταιριες' και 'ομαδες'..

κοροιδια με λιγα λογια,..

Θα λυπηθω αν δεν το παρετε,αν κ νομιζω οτι το cas,θα επιστρεψει τους βαθμους στην καλαμαρια(οπως ειναι το δικαιο) κ ετσι θα ειστε οι ΔΙΚΑΙΟΙ ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΕΣ..

Τερμα πια η χουντα του κοκκαλη

Λου είπε...

Αδιαβαστη με πιανεις Ρομποτακο....ποιοι βαθμοι? ποια Καλαμαρια?
Εγω ξερω οτι περισσοτερο απο ΑΕΚ....θελω να μην παρει ο Ολυμπιακος το πρωταθλημα.....μια ζωη ονειροπολα....δεν βαριεσαι!!!