CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS

2 Μαρ 2008

Σελίς 123....

Με άδεια εξόδου από το νοσοκομείο, με συναισθήματα ανάμεικτα…φόβος….δύναμη….και μπλα μπλα…το μόνο στο οποίο μπορώ να συμμετάσχω αυτή την στιγμή, είναι το παιχνιδάκι στο οποίο με κάλεσε η φίλη μου η Penthesilia κι αυτό γιατί, το βιβλίο που ήταν πάνω στο τραπέζι στην σελίδα 123….έγραφε τα παρακάτω.



ΤΟΜ ΡΟΜΠΙΝΣ
ΑΓΡΙΟΠΑΠΙΕΣ ΠΕΤΟΥΝ ΑΝΑΣΤΡΟΦΑ
ΤΑ ΜΙΚΡΑ ΚΕΙΜΕΝΑ






Σελίς 123
Το φιλί είναι η μεγαλύτερη εφεύρεση του ανθρώπου. Στον κατάλογο των μεγαλύτερων εφευρέσεων είναι ψηλότερα από το Θερμός και το τροχόσπιτο Αίρστριμ. Ψηλότερα ακόμη και από το ρουμ-σέρβις, ίσως επειδή ο κύριος λόγος για τον οποίο δημιουργήθηκε το ρουμ-σέρβις ήταν για να μπορούν οι πελάτες των ξενοδοχείων να μένουν στα κρεβάτια τους και να φιλιούνται χωρίς να πεινούν.
Ο καθρέφτης είναι υπέροχη εφεύρεση κι αυτός, αλλά η δημιουργία του δεν χρειάστηκε τεράστια φαντασία, αφού αποτελεί απλώς προέκταση της επιφάνειας μιας λίμνης, σε φορητή και βελτιωμένη μορφή. Το φιλί, από την άλλη μεριά, δεν μιμήθηκε την φύση αλλά την αναδόμησε. Το φιλί διαμόρφωσε το πρόσωπο δίνοντάς του ένα εντελώς νέο σχήμα, το σχήμα των σουφρωμένων χειλιών, και μετά, σαν αποστάτης επιστήμονας που μπολιάζει αχινούς πάνω σε ώριμα ροζ ροδάκινα, βρήκε ένα τρόπο να ενώσει τα σουφρωμένα χείλια, να τα συγχωνεύσει και να τα βάλει σε κίνηση, ώστε η τριβή ενός ζευγαριού σουφρωμένων χειλιών πάνω στο άλλο να παράγει θερμότητα, υγρασία και μια φωτοβόλα νευρομυική τριβή. Τόμας Έντισον, σβήσε τη σκοτεινή σου λάμπα και αποσύρσου ντροπιασμένος!



Υ.Γ. Σήμερα ξαναμπαίνω στο νοσοκομείο……γι’ αυτό έχω ψιλοχαθεί….ξέρω όμως ότι σε λίγες μέρες θα τα ξαναπούμε.
Α…….και καλό μήνα!!!!!

9 ειχαν κατι να πουν:

Spyros Vlahos είπε...

Λου,
είμαι κοντά σου, σε σκέφτομαι κι ας μη σε ξέρω.
Να είσαι καλά.

Laplace είπε...

Λου μου κατι εχω χασει..νοσοκομειο??ελπιζω να μην ειναι κατι σοβαρο..
Ειμαι διπλα σου για οτι χρειαστεις..
ευχομαι να ειναι περαστικα..φιλια

Sidepap21 είπε...

Νά 'σαι καλά ...
Αρχίζω έτσι όπως τέλειωσα σχόλιό μου
σε προηγούμενο ποστ σου.
Η δύναμη του μυαλού σου
κι η ευαισθησία της ψυχής σου,
στηρίγματα να γίνουν σιδερένια να βγείς
κι η περιπέτεια γρήγορα να ξεχαστεί.
Με τη σκέψη μου κοντά σου ...
Νά 'σαι καλά.
Side21

Spyros Vlahos είπε...

Λου,
η όποια ασθένεια είναι θέμα αντίληψης. Αν αποφασίσεις ότι είσαι καλά, το ανοσοποιητικό σου σύστημα θα πάρει τα πάνω του και το σώμα σου θα ιαθεί.
Είναι φοβερά κτηνώδες το ανοσοποιητικό σύστημα αρκεί να του δώσουμε ένα στήριγμα.
Σε περιμένουμε όλοι κσλά

palalos είπε...

περαστικα και γρηγορα πισω, γερη και δυνατη...

Leigh-Cheri είπε...

Δεν ξέρω πόσο σοβαρή μπορεί να είναι η κατάσταση, εύχομαι όμως εσύ να την ξεγελάσεις εύκολα και να την προσπεράσεις σύντομα μια για πάντα!
Και ο Τομ Ρόμπινς είναι μάλλον καλό σημάδι πως θα σαι η νικήτρια της μάχης.

Penthesila είπε...

αχ καλη μου φιλη ελειψα για τεχνικους λογους μια εβδομαδα και μολις τωρα ειδα τα νεα σου ελπιζω ολα να πανε καλα η σκεψη μου μαζι σου και ολα τα καλα....οσο για την σελιδα 123 ενα εχω να πω...και τι δε θα δινα για ενα φιλι,μονο ενα....

g vrettos είπε...

Kαλημερα
Ολα θα πανε καλα,ειναι και αυτο ενα παιχνιδι για τη συλλογη εμπειριων.
Μας λειπεις.

Λου είπε...

Εδω κι εγω.....

Σπυρο ευχαριστω για τα καλα σου λογια....η αποφαση μου εξαλλου ειναι να 'μαι υγειης....!

Ρομποτακο τα ''κακα'' παιδια δεν το βαζουν ποτε κατω....εχουμε και κοινους αγωνες εναντια στο δικτατορικο καθεστως του Ολυμπιακου.


Side 21....(ελπιζω το 21 να σημαινει ΑΕΚΑΡΑ) εχεις δικιο....με λογικη κι ευαισθησια πορευομαι και θα πορευομαι παντα.
Θα τα λεμε τουδε και στο εξης....

Παλαλε....και γερη και δυνατη....και σε χαιρετω απο το e-μετεριζι μου.

Φενια ευχαριστω για τις ευχες σου...να δω ποτε θα αξιωθω να διαβασω το βιβλιαρακι η ακαματρα...


Penthesilia.....δεν χρειαζεται να δωσεις τιποτα παραπανω....δινεις την ψυχη σου.....κι αυτη αξιζει ολα τα φιλια του κοσμου...


Voro.....μαζεψα εμπειριες και να 'μαι παλι.....εχουμε και αγωνες να δωσουμε....κι οσο σκεφτομαι οτι σημερα γιαρταζει η νεα διακυβερνηση τοσο περισσοτερο θεριευω.....