CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS

12 Φεβ 2008

Περαστικά Αρλέτα.....

Πρωινό ξύπνημα.....πικρός καφές.....και πέντε τσιγάρα.....η tv άνοιξε.....και στα ψιλά των ειδήσεων.....''κατέρρευσε η Αρλέτα στη σκηνή....εγκεφαλικό επεισόδιο...κρίσιμη η κατάστασή της.....''
Η Αρλέτα των παιδικών μου χρόνων....η Σερενάτα του μπαμπά μου.....η μοναδική μου Αρλέτα....



Οι ευχές μου μαζί σου.......μην φύγεις.....δεν μας έμειναν και πολλοί.

Καλή τύχη.....

8 ειχαν κατι να πουν:

Giannis Kafatos είπε...

Καλή σου μέρα, πραγματικά αυτό το "δεν μας έμειναν και πολλοί" είναι μεγάλη αλήθεια. Κι αυτοί οι λίγοι είναι απ' αυτούς που δεν "πουλάνε" και δεν τους βλέπουμε συχνά! Ασε που όποιος έχει γρατζουνίσει κιθάρα κι είναι πάν' κατ' ατην ηλικία μου (φόρτυ μάινους) σίγουρα είχε μάθει τραγούδια της Αρλέτας!
Ειλικρινά περαστικά της!
www.u-hoo.gr/gianniskafatos

Spyros Vlahos είπε...

Αν βρέίτε MP3 με παλιά της ειδοποιείστε με.

Λου είπε...

Το θεμα δεν ειναι ποσοι εμειναν....το θεμα ειναι ποσοι γεννιουνται.....αν και 30 και κατι.....η Αρλετα ειναι για μενα μια απο τις κορυφαιες ελληνιδες τραγουδοποιους.....και πιστευω οτι θα νικησει αυτη την μαχη...
Καλως ορισες Γιαννη.........

Λου είπε...

Σπυρακο πες τραγουδι να σου στειλω..........
Καλο σου βραδυ.

harmonica είπε...

Καλησπέρα Λου! Και για μένα η Αρλέτα είναι μία από της φωνές της παιδικής μου ηλικίας...

Πραγματικά μία από τις φωνές που μας έχει ταξιδέψει πολλές, πολλές φορές. Μακάρι να είναι περαστικά...

(σιγοτραγουδάω: "δεν θέλω να σε ξαναδώ, μανάρι μου τα κάναμε σαλάτα, θέλω μονάχα να σου πω, πως απόψε χάσαμε τη γάτα" - μακάρι να μην πούμε το ίδιο και για την Αρλέτα)

Δινονόη είπε...

Περαστικα να ειναι

Pan είπε...

Καλημέρα.

Παρότι ακροθιγώς γνωρίζω το έργο της, συμφωνώ.

Λίγοι τέτοιοι μας έμειναν.

Spyros Vlahos είπε...

Λου, αν έκανες το καλό να μού 'στελνες και τους τέσσερεις πρώτους δίσκους της (σε MP3) θα έκανες την καλύτερη πράξη της ζωής σου.
Τι να 'πω πια;