CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS

17 Ιαν 2008

Απαγορεύεται ό,τι απαγορεύεται…..’’

H ζωή είναι βέβαια για να τη ζεις, όχι να την ταριχεύεις με τυπογραφικό μελάνι. Σαν να κλείνεις αεροστεγώς σε φιαλίδιο μια ριπή πελαγίσιου ανέμου. H ζωή είναι για να δημιουργούμε εμείς οι ίδιοι τη ροή της, όσο μπορούμε να έχουμε την πρωτοβουλία των κινήσεων και να μην παραδινόμαστε σε ξένες προς εμάς δυνάμεις. Aντί να ιστορούμε τα πεπραγμένα μας, ας γευόμαστε την κάθε στιγμή με την ένταση που είχαμε παιδιά, πρωτοτάξιδα στην εγκόσμια περιπέτεια, έκθαμβα μεν, αθώα δε για το μελαγχολικό συχνά πανόραμα που θα αντικρίζαμε αργότερα. Aν συναρμολογούμε την αυτοβιογραφία μας σε μερικές ψυχρές σελίδες, ηχεί ως προμήνυμα προαναγγελθέντος θανάτου, φυσικού αλλά και πνευματικού και ψυχικού. Γλίστρησα όμως κι εγώ σ αυτήν την παγίδα. H μόνη ελπίδα μου είναι ότι μέσα από τα συμβάντα της πορείας μου ιχνογραφούνται, τολμώ να πω, και τα βάσανα και οι αγώνες του τόπου μας σε μια ταραγμένη εποχή. Tότε που είχαμε όραμα για μια Eλλάδα με κοινωνική δικαιοσύνη, στοργή και τρυφερότητα για όλα τα παιδιά της. Tότε που πυρπολούσε την ψυχή μας ο λόγος του ποιητή: "Στα γρανάζια του κόσμου να είστε όχι το λάδι, αλλά η άμμος".

Αντώνης Σαμαράκης.





Του Αγίου Αντωνίου σήμερα, και ο αρχιεπίσκοπος κλείνει αισίως(?) τα 69 του χρόνια….
Εγώ πάλι θυμήθηκα κάποιον που γιορτάζει σήμερα…..και θα γιορτάζει για πολλά χρόνια…..γιατί θα είναι αιώνια μέσα στις καρδιές μας….
Χρόνια πολλά αιώνιε έφηβε….κι όπως εσύ έλεγες…….

‘’Απαγορεύεται ό,τι απαγορεύεται…..’’

10 ειχαν κατι να πουν:

Laplace είπε...

ΛΟΥ μου,σε ευχαριστω για το ομορφο ποστ..Απο τους αγαπημενους μου!!!Πραγματικα ΜΠΡΑΒΟ,μαρεσε πολυ αυτο που ανεβασες...Ετσι για να μην ξεχνιόμαστε...

Penthesila είπε...

....καλησπερα ..για μενα η σημερινη ηταν απο παιδι μια μερα σημαντικη ενα ονειρο η αφορμη....

Λου είπε...

ΖΗΤΕΙΤΑΙ ελπις......Ρομποτακο....κι εγω κι εσυ την χρειαζομαστε........
Καλο σου βραδυ...

Λου είπε...

Καθε μερα ειναι σημαντικη για μας Πενθεσιλια.....γιατι αυριο το σημερα θα ειναι χθες....μνημη....χρονος....εμπειρια...ελπιζω να ταν ομορφο το ονειρο σου....

Δινονόη είπε...

Απαγορευεται οτι απαγορευεται;
Απαγορευεται οτι δεν απαγορευεται;

Λου είπε...

ολα απαγορευονται.....ολα επιτρεπονται....
καλησπερα παραλογο.

Pan είπε...

Καλησπέρα.

Τολμώ να πω ότι έκανες ατόπημα αναφέροντας στο ίδιο κείμενο ένα...ούτε ξέρω πως να τον χαρακτηρίσω, με ένα άνθρωπο του ύψους του Σαμαράκη.

Spyros Vlahos είπε...

Με το Γιάννη δεν έχουμε κόντρες
Απλώς ψάχνει, απλώς ψάχνω. Η αντίληψή του είναι συγκεκριμένη, όπως κι η δική μου. Είμαστε παιδιά της Δύσης που θά 'θελαν νά 'χαν λίγο παιγνίδι της Ανατολής αλλά αυτό δεν είναι εφικτό ... κυτταρικά.
Τι σκατά αξίζει σ' αυτή τη ζωή τελοσπάντων;
Ή, καλύτερα, ποια συσκευασία έχει τη λιγότερη καπηλεία;
Δεν σε ξέρω, ποτέ δε θα σε μάθω. Κι όμως συνομιλούν τόσον καιρό οι αντιλήψεις που έχουμε για τους εαυτούς μας (και τον κόσμο), όχι εμείς.
Δεν είναι τα πράγματα άσχημα, απλώς λίγο οξειδωμένα.
Σε φιλώ

Λου είπε...

Καλημερα Πανα....
εγω δεν μιλαω απευθειας με τον Θεο....οποτε συγχωρεσε τα ατοπηματα μου.
Παντως οσο περνουν οι μερες τοσο μετριαζεται η οργη μου για τον Παρασκευαιδη, ασε που φοβαμαι οτι θα τον διαδεχτει χειροτερος.

Λου είπε...

Καλημερα Σπυρο.Απλα με εθιξε το σχολιο του Ιωαννη...τιποτα περισσοτερο.Παρολα αυτα.....η ζωη ειναι ωραια.
Αυτα προς το παρον.